Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Поточний ремонт із влаштуванням штучного покриття бігових доріжок у Комунальному закладі освіти «Середня загальноосвітня школа № 98» Дніпровської міської ради за адресою: м. Дніпро, вул. Космонавтів, 7 А, ДБН А.2.2-3:2014 (ДК 021:2015-45000000-7 будівельні роботи та поточний ремонт)
Очікувана вартість
198 693,00 UAH
UA-2021-03-17-004365-c 1d42af50f01e4b06b28c38bfad48d85a
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Вікторівна Соклакова

+380967428389 soklakova@dhp.dniprorada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 40506248
Вебсайт: https://humpolitic.dniprorada.gov.ua/
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75А
Контактна особа: Світлана Вікторівна Соклакова
+380967428389
soklakova@dhp.dniprorada.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 березня 2021 11:02
Звернення за роз’ясненнями: до 23 березня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 березня 2021 00:00
Очікувана вартість: 198 693,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 993,47 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт


Місцезнаходження замовника - м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 75А; Категорія Замовника - органи місцевого самоврядування, зазначені в п. 1 ч. 1 ст. 2 Закону
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
«Поточний ремонт із влаштуванням штучного покриття бігових доріжок у Комунальному закладі освіти «Середня загальноосвітня школа № 98» Дніпровської міської ради за адресою: м. Дніпро, вул. Космонавтів, 7 А, ДБН А.2.2-3:2014
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Космонавтів, 7 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 серпня 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 120 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

питання що-до технічного завдання
Дата подання: 18 березня 2021 15:00
Дата відповіді: 19 березня 2021 11:22
Прошу надати детальний опис системи, гумового покриття (норми витрат)
Відповідь: Згідно технології виконання ремонтних робіт та переліку будівельних матеріалів система гумового покриття та норми витрат зазначені в ресурсних елементних кошторисних нормах та ДСТУ-Н.Б.Д. 2.4-2-2012.
питання що-до технічного завдання
Дата подання: 22 березня 2021 10:20
Дата відповіді: 22 березня 2021 11:55
Чи плануэться розмітка , Яка кількість доріжок, які вимоги до ліній?
Відповідь: Кількість доріжок -2 шт. Розмітки на доріжках необхідні, це-одна лінія довжиною-60 п. м., шириною-70мм, спеціальною краскою для розміток.
питання що-до технічного завдання
Дата подання: 22 березня 2021 13:16
Дата відповіді: 22 березня 2021 16:20
чому в дефектному акті не має фарби та нанесення розмітки, вона передбачена закупкою? гумове покриття одно шарове? ще раз прошу надати вимоги до покриття (опис, витрати матеріалів ), ваша перша відповідь не має відповіді на питання щодо того яким має бути покриття!?
Відповідь: При улаштуванні спортивних поліуретанових покриттів бігових доріжок по технології виконання робіт не передбачено розмітки, найменування покриття та його товщина вказано в дефектному акті. Витрати матеріалів згідно ресурсних елементних кошторисних норм. Покриття повинно бути гумове, лите.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 березня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ЧЕРЕВКО ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ" 197 064,79
UAH з ПДВ
197 064,79
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 березня 2021 22:02
Електронний підпис
27 березня 2021 22:01
кошторис сш 98 покрт.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ЧЕРЕВКО ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ЧЕРЕВКО ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ"
#2459913294
Переможець 197 064,79
UAH з ПДВ
29 березня 2021 13:46

Документи

29 березня 2021 13:46
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 березня 2021 13:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ЧЕРЕВКО ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ"
#2459913294
197 064,79
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 березня 2021 13:46
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 вересня 2021 17:57
Електронний підпис зміни до договору
02 вересня 2021 14:47
Дод.угода № 1 від 02.09.2021 - дог. № 03ПБ_21 від 08.04.2021.pdf зміни до договору
02 вересня 2021 14:46
Електронний підпис укладений
08 квітня 2021 16:25
договір №03ПБ_21 від 08.04.2021.pdf укладений
08 квітня 2021 16:25

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
07 вересня 2021 09:33
181 771,60 UAH UA308201720344290042000095804
Департамент гуманітарної політики ДнМР
UA203808050000000026004722995
ФОП Черевко Олександр Олександрович
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 03ПБ/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 квітня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 181 771,60
UAH