Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Розробка проектно-кошторисної документації «Монтаж системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу, та управління евакуацією людей»
Очікувана вартість
198 000,00 UAH
UA-2021-03-17-003199-b 8abb26e07a364f9cb539fd66d19b925b
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Москаленко Олександр Вікторович

+380445139864 koledjtender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДОКРЕМЛЕНИЙ СТРУКТУРНИЙ ПІДРОЗДІЛ "ОЛІМПІЙСЬКИЙ ФАХОВИЙ КОЛЕДЖ ИМЕНІ ІВАНА ПІДДУБНОГО НАЦІОНАЛЬНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ І СПОРТУ УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 43914945
Місцезнаходження: 02156, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Матеюка Миколи, будинок 4
Контактна особа: Москаленко Олександр Вікторович
+380445139864
koledjtender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 березня 2021 19:07
Звернення за роз’ясненнями: до 23 березня 2021 18:40
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 березня 2021 18:40
Очікувана вартість: 198 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 980,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71320000-7: Послуги з інженерного проектування


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Розробка проектно-кошторисної документації «Монтаж системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу, та управління евакуацією людей»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02156, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Матеюка, 4, пр-т Соборності 5-в
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2021
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 березня 2021 19:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 березня 2021 19:07
Додаток _ 4 проект договору.docx
17 березня 2021 19:07
Додаток 3 перелік документів.docx
17 березня 2021 19:07
Додаток 2 Технічне завдання.doc
17 березня 2021 19:07
Додаток 1 Форма пропозиціі_.docx
17 березня 2021 19:07
Оголошення_проектна_документація.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-03-17-003199-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ДОЗОР СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:33442495
Дата подання: 19 березня 2021 16:29
Дискримінаційні вимоги
В Додатку 3 Замовник вимагає - п. 1.1.1. Надати в складі пропозиції ліцензію на програмне забезпечення АВК, видану на ім’я учасника. Повідомляємо, що дана вимога є дискримінаційною і обмежує добросовісну конкуренцію серед учасників, оскільки учасник в своїй роботі може використовувати одну з ліцензійних програм, які є аналогами програмного комплексу «АВК-5» - «Експерт-Кошторис», «Будівельні технології Кошторис», «Кошторис 2000», «АС-4», «АКР-2», «Тендер-Контракт», та інші. Враховуючи вищезазначене, просимо Вас усунути дане порушення і привести тендерну документацію відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі"
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 березня 2021 17:54
Замовник формує вимоги тендерної документації, керуючись нормами чинного законодавства України, в тому числі постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. №852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення», Законом України «Про публічні закупівлі» зі змінами, Цивільним та Господарським кодексами України.
Виходячи з вимог пункту 2 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) встановлено, що тендерна документація повинна містити, зокрема, один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
У свою чергу, відповідно до частини другої статті 16 Закону передбачено, що Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема, наявність обладнання та матеріально-технічної бази.
Таким чином, замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та указує у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям.
Разом з тим згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 Закону).
Ураховуючи зазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому.
Дані аргументи додатково підтверджуються листом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 07.02.2017 №3302-06/3812-06.
Також, з огляду на рекомендації Міністерства розвитку громад та територій України програмний комплекс «АВК-5» дозволяє достовірно визначити вартість будівництва на всіх стадіях його здійснення.
Таким чином, програмний комплекс АВК-5 є програмним продуктом для автоматизованого визначення вартості будівництва, яке виконується в Україні. Він призначений для реалізації положень ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» при складенні інвесторських кошторисів, договірної ціни та звітної виробничої документації. Тобто АВК-5 є програмою, яка використовується виключно при здійсненні проектних та будівельних робіт. Невід’ємною частиною проекту договору є договірна ціна тому, наявність програмного забезпечення повинна бути ліцензованою.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2021-03-17-003199-b.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Лугспецтехносервіс", Код ЄДРПОУ:38088364
Дата подання: 21 березня 2021 11:43
Дискримінаційна вимога
Згідно вимог оголошення " Учасник зобов’язаний попередньо (в період уточнень) направити спеціаліста для ознайомлення з об’єктом та визначення детального обсягу надання послуги, що підтверджується підписом уповноваженої особи Замовника на планах оглянутих Учасником приміщень, які надаються в складі пропозиції. Пропозиції учасників, які не були присутні на об’єкті не беруться до уваги та не розглядаються."

Дана вимога є дискримінаційною, такою що відповідно до ст 5 Закону України "Про публічні закупівлі" порушує принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, а також значно обмежує кількість потенційних Учасників, адже участь у такій закупівлі можуть прийняти лише ті Учасники, які здійснили огляд.

Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту учасником з підписанням акту огляду, була визнана як дискримінаційною рішеннями АКМУ , а саме:
1. рішення від 13.12.2019 №18550.
2. рішення від 13.05.2020 №9264.
3. рішення від 29.05.2020 №10669.

Вимагаємо виключити зазначені вище вимогу про огляд об’єкту з підписанням акту, як таку що є дискримінаційною, порушує права Учасників та не відповідає Закону України "Про публічні закупівлі".
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
22 березня 2021 17:32
Шановний учаснику! Замовник формує вимоги тендерної документації, керуючись нормами чинного законодавства України, в тому числі постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. №852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення», Законом України «Про публічні закупівлі» зі змінами, Цивільним та Господарським кодексами України. Відповідно до ч. 1 статті 24 ЗУ «Про публічні закупівлі», Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру.
Встановлення часових рамок щодо проведення попереднього ознайомлення учасниками, а саме в період уточнень, зумовлено можливістю, встановленою нормою ЗУ «Про публічні закупівлі», адже саме в період уточнень учасники можуть звертатися до Замовників для отримання та уточнення інформації, об’ємів, обсягів і тд.
Окрім того, хочемо звернути Вашу увагу на те, що встановлена вимога щодо ознайомлення з об’ємами робіт та об’єктами в період уточнення жодним чином не позбавляє учасників можливості взяти участь у даній процедурі закупівель.
Тому, твердження щодо неможливості виконання даної вимоги учасниками та неможливості участі в даній процедурі закупівлі є необґрунтованим. Наголошуємо ще раз, що для всіх учасників встановлено рівні умови для виконання даної вимоги, тобто ознайомлення з об’єктом, за однією адресою, що мінімізує затрати часу та є реальним для виконання. Окрім того, процедура закупівлі була оголошена 17.03.2021 року, період уточнень закінчується 23.03.2021 року о 18:40 годині, тобто учасники мають достатньо часу для того, щоб знайти можливість і час провести ознайомлення з об’єктом та об’ємами робіт.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2021-03-17-003199-b.b3
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Лугспецтехносервіс", Код ЄДРПОУ:38088364
Дата подання: 21 березня 2021 11:44
Дискримінаційна вимога
Згідно вимог оголошення,що Учасник обов’язково надає у пропозиції наступні документи:
Сертифікат ДСТУ ISO 14001:2015
Сертифікат ДСТУ OHSAS 18001:2010
Сертифікат ДСТУ ISO/IEС 27001:2015
Сертифікат ДСТУ-Н CEN/TS 54-14:2009
Сертифікат "Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування" (ДСТУ ISO 37001:2018)

Дана вимога є дискримінаційною, такою що відповідно до ст 5 Закону України "Про публічні закупівлі" порушує принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, а також значно обмежує кількість потенційних Учасників.

Вимагаємо виключити з оголошення дині вимоги, як такі що є дискримінаційні, порушують права Учасників та не відповідають Закону України "Про публічні закупівлі".
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
22 березня 2021 17:30
За результатом розгляду вашої вимоги повідомляємо наступне. Відповідно до ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити, зокрема: один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Тендерна документація може містити інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
У відповідності до вищезазначених положень, а також зважаючи на бажання Замовника отримати якісні, максимально екологічні та безпечне послуги Замовником і було передбачено вимогу про надання вказаних сертифікатів.
Враховуючи, що Сертифікати є документами, що передбачаються чинним законодавством України – відповідними ДСТУ, то відповідна вимога щодо надання даних сертифікатів цілком відповідає вимогам ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Також, враховуючи, той факт, що всі стандарти ISO були прийняті також у якості Національного стандарту України (ДСТУ ISO), вимога Замовника, щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників Сертифікатів відповідності - встановленим стандартним характеристикам та вимогам, є в повній мірі правомірною вимогою щодо підтвердження відповідності якості послуг учасника – міжнародним та національним стандартам якості у розумінні ЗУ «Про публічні закупівлі» . Також, звертаємо Вашу увагу на те, що ЗУ «Про публічні закупівлі» прямо передбачено право Замовників вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. А саме, відповідно до частини 4 статті 23 ЗУ «Про публічні закупівлі»: «5. Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам».
Таким чином, вимоги тендерної документації щодо надання учасниками зазначеного вище сертифікатів є обґрунтованими та такими, що не суперечать положенням ст.ст. 3, 16, 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Звертаємо увагу, що оскільки отримати зазначені сертифікати може будь-яка організація, що організувала свою діяльність у відповідності до цих стандартів, тобто при дотриманні зазначених стандартів, Замовник не може вважати зазначену вище вимогу дискримінаційною (аналогічна позиція викладена в рішенні № 6170-р/пк-пз від 23.06.2018, прийнятому ПОСТІЙНО ДІЮЧОЮ АДМІНІСТРАТИВНОЮ КОЛЕГІЄЮ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ, винесеного по закупівлі № UA-2018-05-25-002509-a).
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Документи подані скаржником

21 березня 2021 11:43
Приклади рішень.rar

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 березня 2021 18:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ" 195 000,00
UAH з ПДВ
195 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 березня 2021 12:34
Електронний підпис
25 березня 2021 12:32
технічне.pdf
25 березня 2021 12:32
сертифікати ІСО.pdf
25 березня 2021 12:32
Сертифікат_18001.PDF
25 березня 2021 12:32
Рішення.pdf
25 березня 2021 12:32
пропозиція.pdf
25 березня 2021 12:32
проект договору.pdf
25 березня 2021 12:32
Опис статут.pdf
25 березня 2021 12:32
Огляд 9.pdf
25 березня 2021 12:32
Огляд 8.pdf
25 березня 2021 12:32
Огляд 7.pdf
25 березня 2021 12:32
Огляд 6.pdf
25 березня 2021 12:32
Огляд 5.pdf
25 березня 2021 12:32
Огляд 4.pdf
25 березня 2021 12:32
Огляд 3.pdf
25 березня 2021 12:32
Огляд 2.pdf
25 березня 2021 12:32
Огляд 1.pdf
25 березня 2021 12:32
накладні на мат базу.pdf
25 березня 2021 12:32
Наказ на директора.pdf
25 березня 2021 12:32
навчання на директора.pdf
25 березня 2021 12:32
навчання з ПБ.pdf
25 березня 2021 12:32
навчання з ОП.pdf
25 березня 2021 12:32
модельний статут.pdf
25 березня 2021 12:32
медична на Щербаня.pdf
25 березня 2021 12:32
Ліцензія.pdf
25 березня 2021 12:32
Лист від орендодавця.pdf
25 березня 2021 12:32
копія декларації.pdf
25 березня 2021 12:32
кваліфікація.pdf
25 березня 2021 12:32
інші документи.pdf
25 березня 2021 12:32
Договір страхування.pdf
25 березня 2021 12:32
Договір № 041.pdf
25 березня 2021 12:32
до повноважень.pdf
25 березня 2021 12:32
Відомості ЄДРПОУ.pdf
25 березня 2021 12:32
відомості ЄДРПОУ копія.pdf
25 березня 2021 12:32
Витяг ПДВ.pdf
25 березня 2021 12:32
Витяг ПДВ, копія.pdf
25 березня 2021 12:32
Витяг ЄДР.pdf
25 березня 2021 12:32
Виписка ЄДР.pdf
25 березня 2021 12:32
АВК Лицензия_ОСБ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ"
#43193268
Переможець 195 000,00
UAH з ПДВ
29 березня 2021 19:53

Документи

29 березня 2021 19:53
Електронний підпис
29 березня 2021 19:52
Повідомлення

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 березня 2021 19:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ"
#43193268
195 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 березня 2021 19:53
Електронний підпис
29 березня 2021 19:52
Повідомлення

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 січня 2022 22:45
Звіт про виконання договору укладений
10 січня 2022 22:43
Електронний підпис укладений
09 серпня 2021 13:24
Доп Соглашение 1.pdf зміни до договору
09 серпня 2021 13:21
Електронний підпис укладений
15 квітня 2021 11:23
протокол технічна помилка.docx зміни до договору
15 квітня 2021 11:21
Електронний підпис укладений
07 квітня 2021 11:52
Договір укладений
07 квітня 2021 11:49

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Вчинення тмеханічної помилки
Номер договору про закупівлю: № ВСП-2
Договір:
Номер додаткової угоди: №15-04/21
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
09 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строків надання послуг, через затримку експертизи документації.
Номер договору про закупівлю: № ВСП-2
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 квітня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 195 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 32 500,00 UAH)