Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Development of design and estimate documentation for the object "Reconstruction of the road overpass on the Electrometallurgiv St. with approaches from the intersection with Cooperativna St. to the intersection with the street Heroes of Chernobyl in Nikopol, Dnipropetrovsk region"
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ БЛАГОУСТРОЮ, ІНФРАСТРУКТУРИ ТА КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА НІКОПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 26136719 |
Місцезнаходження: | 53200, Україна , Дніпропетровська область обл., Нікополь, вул. Електрометалургів, 3 |
Контактна особа: |
Зінченко Всеволод Олександрович +380566251106 jkhnmr@ukr.net |
Додаткові контактні особи: |
Латашенко Сергій Олександрович +380956405557 |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Department of landscaping, infrastructure and utilities |
National ID: | 26136719 |
Contact point: |
Myakotin Stanislav +380566251106 jkhnmr@ukr.net |
Additional contacts: |
Latashenko Sergiy +380956405557 |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 березня 2021 16:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 квітня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 квітня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 квітня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 29 квітня 2021 15:53 |
Очікувана вартість: | 7 200 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 72 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 17 березня 2021 16:05 |
Enquiries until: | 09 квітня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 15 квітня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 19 квітня 2021 00:00 |
Information
Estimated total value: | 7 200 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 72 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | 100% оплата проектних робіт після отримання позитивного висновку експертизи | Пiсляоплата | 180 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 березня 2021 08:43 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
19 березня 2021 08:17 |
Додаток 5.doc | |
17 березня 2021 16:05 |
Додаток 3.pdf | |
17 березня 2021 16:05 |
ТД.docx |
19 березня 2021 08:43 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
19 березня 2021 08:17 |
Додаток 5.doc
|
|||
17 березня 2021 16:05 |
Додаток 3.pdf
|
|||
17 березня 2021 16:05 |
ТД.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-05-31-000002 ● 991e628bca524868a44f0a268de1b739
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 28 травня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 червня 2021 08:00 |
28.05.2021 № 271
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 28.05.2021 № 271
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
3 UA-2021-03-17-003097-а 17.03.2021 Управління благоустрою, інфраструктури та комунального господарства Нікопольської міської ради (код ЄДРПОУ 26136719)
Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-06-02 12:04:49
Про надання пояснень
У межах здійснення моніторингу процедури закупівлі розроблення проектно-кошторисної документації по об’єкту «Реконструкція автодорожнього шляхопроводу по вул. Електрометалургів з підходами від перехрестя з вул. Кооперативна до перехрестя з вул. Героїв Чорнобиля у м. Нікополь Дніпропетровської області», код ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-03-17-003097-а), яку проведено Управлінням благоустрою, інфраструктури та комунального господарства Нікопольської міської ради (далі Замовник), відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів).
1. Відповідно до абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі якщо, зокрема, учасник не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
При цьому, відхилення тендерної пропозиції за наявності підстав, визначених статтею 31 Закону, є обов’язком, а не правом замовника.
В ході аналізу інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель установлено, що відповідно до пункту 10 Додатку 2 до тендерної документації Замовника учасникам процедури закупівлі необхідно надати копію трьох договорів з позитивним висновком експертизи та актами здачі приймання, підтвердженням виконаних проектів надається договори авторського нагляду та сплати по них. Проте, у складі тендерної пропозиції учасника, який визначений переможцем ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРИДНІПРОВ'Я" завантажені договори авторського нагляду без підтвердження інформації про сплату по них.
Враховуючи вищевикладене, тендерна пропозиція учасника ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРИДНІПРОВ'Я" не відповідає вимогам, встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону.
Просимо надати пояснення, чому на порушення статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРИДНІПРОВ'Я" із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель, з підстави невідповідності встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника процедури закупівлі відповідно до законодавства?
2. Згідно із абзацом 3 пункту 3 частини першої статті 31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо переможець процедури закупівлі: не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону.
Відповідно до підпункту 5 пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації Замовника встановлена вимога до переможця процедури закупівлі надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, а саме довідку, видану Департаментом інформатизації МВС України (територіальним органом з надання сервісних послуг МВС України), та щодо (не)притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України, що містить інформацію станом на дату, не раніше дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю в електронній системі закупівель. Зазначена довідка надається щодо осіб (особи), визначених згідно п. 5, 6, частини 1 ст. 17 Закону.
За результатами аналізу інформації розміщеної в електронній системі закупівель установлено, що повідомлення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРИДНІПРОВ'Я" в електронній системі закупівель оприлюднене Замовником 30.04.2021.
Проте, учасником, який визначений переможцем ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРИДНІПРОВ'Я", завантажено в електронній системі закупівель файл «Dovidka_21103430070650451826.pdf 05 травня 2021 18:50», у якому міститься: Довідка Міністерства внутрішніх справ України про те, що за облiками МВС громадянин(ка) УКРАЇНИ (службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію, із зазначенням П.І.Б., дата, рік народження, місце народження) на територiї України станом на 13.04.2021 щодо (не) притягнення до кримiнальної вiдповiдальностi, незнятої чи непогашеної судимостi не має та в розшуку не перебуває. При цьому, Довідка Міністерства внутрішніх справ України датована станом на 13.04.2021, тоді, як повідомлення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем процедури закупівлі ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРИДНІПРОВ'Я" в електронній системі закупівель оприлюднене Замовником 30.04.2021, що не відповідає вимозі підпункту 5 пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації Замовника.
Чому на порушення абзацу 3 пункту 3 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника, який визначений переможцем ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРИДНІПРОВ'Я із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель з підстави не надання переможцем процедури закупівлі: у спосіб, зазначений в тендерній документації Замовника, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону?
3. Чому у підпункті 2.1 пункту 2 розділу ІV «Подання та розкриття тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника визначено, що дата і час розкриття отриманих тендерних пропозицій визначаються електронною системою закупівель автоматично та зазначаються в оголошенні про проведення конкурентної процедури закупівлі, що не відповідає абзацу 3 частини першої статті 28 Закону?
4. Чому опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій, зазначених Замовником у пункті 2 розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації, не відповідає переліку формальних (несуттєвих помилок), затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020р. № 710, який зареєстрований в Міністерстві юстиції України 29 липня 2020р. за № 715/34998?
5. Нормативне посилання зазначене в пункті 5 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника не є актуальним. Президент України указом від 14.05.2020 №184/2020 увів в дію рішення Ради національної безпеки і оборони України від 14 травня 2020 року "Про застосування, скасування і внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)".
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-06-04 14:19:28
Пояснення
Враховуючи економію державних коштів у 46%, а це 3.301.000 грн; аварійність об’єкту максимальної категорії, що може призвести до надзвичайного стану з людськими жертвами вважаємо не доцільним скасовувати рішення тендерного комітету
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-06-09 16:26:35
Про надання пояснень
У межах здійснення моніторингу процедури закупівлі розроблення проектно-кошторисної документації по об’єкту «Реконструкція автодорожнього шляхопроводу по вул. Електрометалургів з підходами від перехрестя з вул. Кооперативна до перехрестя з вул. Героїв Чорнобиля у м. Нікополь Дніпропетровської області», код ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-03-17-003097-а), яку проведено Управлінням благоустрою, інфраструктури та комунального господарства Нікопольської міської ради (далі Замовник), відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів).
1. Відповідно до відповідно до пункту 10 Додатку 2 до тендерної документації Замовника учасникам процедури закупівлі необхідно надати копію трьох договорів з позитивним висновком експертизи та актами здачі приймання, підтвердженням виконаних проектів надається договори авторського нагляду. Проте, у складі тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРИДНІПРОВ'Я" відсутні позитивні висновки експертиз до трьох договорів авторського нагляду.
Враховуючи вищевикладене, тендерна пропозиція учасника ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРИДНІПРОВ'Я" не відповідає вимогам, встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону.
Відповідно до абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону та підпункту 1 пункту 4.1 Розділу V тендерної документації Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі якщо, зокрема, учасник не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Просимо надати пояснення, чому на порушення статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРИДНІПРОВ'Я" із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель, з підстави невідповідності встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника процедури закупівлі відповідно до законодавства?
2. Просимо надати документальне підтвердження оплати по трьом договорам авторського нагляду, які завантажені в складі тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРИДНІПРОВ'Я". у вигляді скриншотів з Єдиного веб - порталу використання публічних коштів Spending (https://spending.gov.ua).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-06-11 11:03:17
Пояснення
Управління благоустрою, інфраструктури та комунального господарства Нікопольської міської ради здійснює свою діяльність виключно з дотриманням норм чинного законодавства України в межах повноважень і у спосіб, передбачені Конституцією і законами України.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-06-10 15:26:27
Про надання пояснень
У межах здійснення моніторингу процедури закупівлі розроблення проектно-кошторисної документації по об’єкту «Реконструкція автодорожнього шляхопроводу по вул. Електрометалургів з підходами від перехрестя з вул. Кооперативна до перехрестя з вул. Героїв Чорнобиля у м. Нікополь Дніпропетровської області», код ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-03-17-003097-а), яку проведено Управлінням благоустрою, інфраструктури та комунального господарства Нікопольської міської ради (далі Замовник), відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів).
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-06-15 17:22:04
Надання пояснення
Управління благоустрою, інфраструктури та комунального господарства Нікопольської міської ради здійснює свою діяльність виключно з дотриманням норм чинного законодавства України в межах повноважень і у спосіб, передбачені Конституцією і законами України
Надання інформації про усунення порушення замовником
Тендерна документація пройшла додаткову перевірку. Приведена до належного виду, згідно з чинним законодавством. Члени тендерного комітету будуть направлені на додаткові семінари та лекції для підвищення кваліфікації. 3. Управління благоустрою, інфраструктури та комунального господарства Нікопольської міської ради здійснює свою діяльність виключно з дотриманням норм чинного законодавства України в межах повноважень і у спосіб, передбачені Конституцією і законами України. Зважаючи на те, що вказаний шляхопровід належати до найвищої категорії аварійності, проєктанти знаходяться на завершаючому етапі виготовлення ПКД - скасовувати закупівлю не вважається доцільним. Даний проєкт буде переданий на виконання "Велике будівництво" програми президента України.
2021-07-02 08:25:25
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 червня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 липня 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Не усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • не усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • не усунуто
Порушення, які виявлені в результаті проведеного моніторингу процедури закупівлі Замовником не усунуті.
2021-07-14 13:35:00
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | УПРАВЛІННЯ БЛАГОУСТРОЮ, ІНФРАСТРУКТУРИ ТА КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА НІКОПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 26136719 |
Місцезнаходження: | 53200, Україна, Дніпропетровська область обл., Нікополь, вул. Електрометалургів, 3 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВ «ЕКСПЕРТНИЙ ЦЕНТР «ІНЖЕНЕРНІ СПОРУДИ» | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ "ЄВРО БУД ПРОЕКТ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРИДНІПРОВ'Я" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "ІНЖИНІР БУД ПРОЕКТ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 квітня 2021 16:21
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРИДНІПРОВ'Я" |
5 200 000,00
UAH з ПДВ
|
3 899 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ІНЖИНІР БУД ПРОЕКТ" |
5 868 000,00
UAH з ПДВ
|
3 900 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЄВРО БУД ПРОЕКТ" |
5 400 000,00
UAH з ПДВ
|
5 400 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРИДНІПРОВ'Я" #23650002 |
Переможець |
3 899 000,00
UAH з ПДВ
|
30 квітня 2021 15:09
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 листопада 2021 16:21
|
Електронний підпис | укладений |
13 липня 2021 14:40
|
13072021143911.pdf | зміни до договору |
13 липня 2021 14:40
|
Електронний підпис | укладений |
13 травня 2021 11:45
|
підписаний договір | укладений |
13 травня 2021 11:43
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 13 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 13 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додаткова угода № 1 |
Номер договору про закупівлю: | 108/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |