Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«ПОТОЧНИЙ РЕМОНТ ПО ЗАМІНІМЕТАЛОПЛАСТИКОВИХ ВІКОН З РЕМОНТОМ ВІДКОСІВ В БАГАТОКВАРТИРНОМУ БУДИНКУ ЗА АДРЕСОЮ ПР.ПЕРЕМОГИ,31 ПІД’ЇЗД № 1,2 М. МАРІУПОЛЬ»
Очікувана вартість
82 898,00 UAH
UA-2021-03-17-000775-a 24a7169164854d5a82986cacbfa9f02f
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Проценко Ірина Валеріївна

+380629574180 complexx323208@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Азовжитлокомплекс
Код ЄДРПОУ: 32320788
Місцезнаходження: 87529, Україна , Донецька обл., Маріуполь, вул. Воїнів-Визволителів, 82
Контактна особа: Проценко Ірина Валеріївна
+380629574180
complexx323208@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 березня 2021 10:30
Звернення за роз’ясненнями: до 23 березня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 березня 2021 00:00
Початок аукціону: 26 березня 2021 12:52
Очікувана вартість: 82 898,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 414,49 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45220000-5: Інженерні та будівельні роботи


Оплата здійснюється протягом 30 календарних днів з моменту підписання акту здачі-приймання виконаних робіт У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за виконані послуги здійснюється протягом 30 календарних днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на свій банківський рахунок.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
«ПОТОЧНИЙ РЕМОНТ ПО ЗАМІНІМЕТАЛОПЛАСТИКОВИХ ВІКОН З РЕМОНТОМ ВІДКОСІВ В БАГАТОКВАРТИРНОМУ БУДИНКУ ЗА АДРЕСОЮ ПР.ПЕРЕМОГИ,31 ПІД’ЇЗД № 1,2 М. МАРІУПОЛЬ»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, МАРІУПОЛЬ, ПР.ПЕРЕМОГИ, 31 ПІД'ЇЗД №1,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 11 червня 2021
ДК 021:2015: 45220000-5 — Інженерні та будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата здійснюється протягом 30 календарних днів з моменту підписання акту здачі-приймання виконаних робіт У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за виконані послуги здійснюється протягом 30 календарних днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на свій банківський рахунок. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 березня 2021 10:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 березня 2021 10:30
5. Проект договору.docx
17 березня 2021 10:30
4. Форма цінової пропозиції.doc
17 березня 2021 10:30
3. Вимоги до кваліфікації учасників.docx
17 березня 2021 10:30
2. Дефектний акт.doc
17 березня 2021 10:30
1. ТЗ.docx
17 березня 2021 10:30
01. Оголошення.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

1
Дата подання: 19 березня 2021 07:45
Дата відповіді: 19 березня 2021 08:34
Добрый день! Уточните, пожалуйста, монтажную ширину профиля: в техническом задании 70мм, в Дефектном акте 60-70мм. Какой вариант правильный?
Відповідь: Доброго дня!
Дякуємо за запитання.
Монтажна ширина профіля не менш ніж 70 мм.
2
Дата подання: 19 березня 2021 07:47
Дата відповіді: 19 березня 2021 10:10
Сколько энергосберегающих стекол должно быть в стеклопакете одно или оба?
Відповідь: Доброго дня!
Повинно бути 2 енергозберігаючих скла в кожному склопакеті.
уточненя
Дата подання: 22 березня 2021 16:59
В технічному завданні ви вказали, що склопакет можливо заповнення інертним газом .Але ж можливо і не заповнювати, якщо конструкція зі склопакетом не менше 32 мм та дає показник коефіцієнту опору теплоперадачі не менше 0,75 ?
Відповідь відсутня
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-03-17-000775-a.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ЗМПО ПРОГРЕС", Код ЄДРПОУ:34825022
Дата подання: 29 березня 2021 13:32
сертифікат
Шановний замовнику ! ТОВ «ЗМПО Прогрес» звертається до Вас щодо закупівлі «ПОТОЧНИЙ РЕМОНТ ПО ЗАМІНІМЕТАЛОПЛАСТИКОВИХ ВІКОН З РЕМОНТОМ ВІДКОСІВ В БАГАТОКВАРТИРНОМУ БУДИНКУ ЗА АДРЕСОЮ ПР.ПЕРЕМОГИ,31 ПІД’ЇЗД № 1,2 М. МАРІУПОЛЬ»КЛАСИФІКАЦІЯ ЗА ДК 021:2015: 45220000-5 – Інженерні та будівельні роботи, ідентифікатор UA-2021-03-17-000775-a. Відповідно до технічного завдання до оголошення, учасник має надати сертифікат відповідності віконних блоків. Учасник ТОВ «Вікна Віконда» надав Сертифікат відповідності Блоки віконні та дверні з профілюторгової марки «Віконда» № UA.033.0098-20, який не є дійсним, оскільки ДСТУ Б В.2.6-15:201 1, ДСТУ Б В.2.6-23:2009 втратили чинність відповідно до наказу ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "УКРАЇНСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ 1 НАВЧАЛЬНИЙ ЦЕНТР ПРОБЛЕМ СТАНДАРТИЗАЦІЇ. СЕРТИФІКАЦІЇ ТА ЯКОСТІ" від 01.07.2020 року №145. 3 01.02.2021 року діє ДСТУ EN 14351-1:2020.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
30 березня 2021 09:51
Доброго дня!
Стосовно Вашої вимоги від 29.03.2021 р. маємо повідомити наступне:
1. В тендерному завданні Замовника не йдеться про конкретний сертифікат відповідності.
2. Відповідно до НАКАЗУ від 29 грудня 2017 року про скасування державної системи сертифікації, сертифікація вікон та дверей є добровільною, тобто наданий сертифікат відповідності, зареєстрований у Реєстрі органу, атестат акредитації НААУ №1О033, розглянутий як чинний.
3. ДСТУ EN 14351-1 згідно з розділом 7, та додатком ZA.2 для вікон та дверей без вимог щодо пожежної безпеки застосовується 3 система оцінки відповідності, згідно з якої підтвердження суттєвих характеристик надається у декларації на підставі протоколів випробувань. Перелік суттєвих характеристик (основні показники) та розподіл завдань з оцінки відповідності між виробником та уповноваженим органом надані у таблиці ZA.3b стандарту ДСТУ EN 14351-1.
Відповідно до статті 4 Закону України "Про надання будівельної продукції на ринку", який набуває остаточної чинності з 01.01.2023, на основі відповідного законодавства Європейського Союзу центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері будівництва, визначає перелік та порогові рівні показників будівельної продукції, пов’язаних з її суттєвими експлуатаційними характеристиками, що підлягають декларуванню. На сьогодні такий перелік в Україні ще не затверджений. Але відповідно з законом та ДСТУ EN 14351-1 цей перелік має відповідати вимогам таблиці ZA.1 та ZA.3b
4. Надані учасником ТОВ Вікна-Віконда додаткові добровільні європейські сертифікати відповідності, засвідчують наявність у виробника внутрішньовиробничого контролю якості, та відповідних протоколів початкових випробувань, з показниками суттєвих характеристик, відповідно до вимог розділу 7. та додатків ZA.1 та ZA.3b ДСТУ EN 14351-1 «Вікна та двері» та підтверджень на їх складові, а саме склопакети на відповідність ДСТУ EN 1279 «Склопакети» Частина 2 та 3 випробування вологостійкості та виток газу. Тобто, з точки зору наявності необхідних підтверджень відповідають вимогам українського законодавства.
На підставі вище зазначеного, вважаємо, що надана вимога є не обґрунтованою, та не може бути підставою для скасування рішення протоколу № 140 від 29/03/2021 р

Документи подані скаржником

29 березня 2021 13:32
Вимога.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 березня 2021 13:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІКНА ВІКОНДА" 72 800,00
UAH з ПДВ
71 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЗМПО ПРОГРЕС" 77 945,00
UAH з ПДВ
72 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 березня 2021 15:17
Електронний підпис
24 березня 2021 13:51
30.imd
24 березня 2021 13:51
Цінова пропозиція.pdf
24 березня 2021 13:51
кошторис.pdf
24 березня 2021 13:51
Приклад Паспорт вікно.pdf
24 березня 2021 13:51
Дозвільні документи.rar
24 березня 2021 13:51
Захист довкілля.pdf
24 березня 2021 13:51
Витяг з ЄДР 21.01.2021 _копія_.pdf
24 березня 2021 13:51
Уставні.rar
24 березня 2021 13:51
Лист-гарантія .pdf
24 березня 2021 13:51
ОСББ Поточний ремонт 2018.rar
24 березня 2021 13:51
Досвід Покровский рн.rar

Публічні документи

24 березня 2021 13:31
Електронний підпис
24 березня 2021 13:28
фінансовий звіт 2020.pdf
24 березня 2021 13:28
Досвід роботи.rar
24 березня 2021 13:28
Certificaton.rar
24 березня 2021 13:28
фінансовий звит 2019 рік.pdf
24 березня 2021 13:28
Статут.pdf
24 березня 2021 13:28
Стаття 17.pdf
24 березня 2021 13:28
Св-во про реєстрацю .pdf
24 березня 2021 13:28
Св-во платника ПДВ.pdf
24 березня 2021 13:28
Протокол зборів .pdf
24 березня 2021 13:28
Протокол випробувань.pdf
24 березня 2021 13:28
Прогресс прикас ОТ.pdf
24 березня 2021 13:28
Прогресс Пож. Без.pdf
24 березня 2021 13:28
Прогресс Наказ висота.pdf
24 березня 2021 13:28
Прогрес ОТ.pdf
24 березня 2021 13:28
Прогрес наказ Пож. Без.pdf
24 березня 2021 13:28
Паспорт директор Латай.pdf
24 березня 2021 13:28
Охорона праці тиск .pdf
24 березня 2021 13:28
наказ.pdf
24 березня 2021 13:28
лист дефектній акт .pdf
24 березня 2021 13:28
Лист - згода.pdf
24 березня 2021 13:28
Інформація про учасника.pdf
24 березня 2021 13:28
довідка.pdf
24 березня 2021 13:28
Довідка тех. паспорт .pdf
24 березня 2021 13:28
Довідка тех умови .pdf
24 березня 2021 13:28
Довідка про санкції.pdf
24 березня 2021 13:28
Довідка працівники .pdf
24 березня 2021 13:28
Довідка 4 ОПП.pdf
24 березня 2021 13:28
Гарантійний лист.pdf
24 березня 2021 13:28
Высота Посвидчення.pdf
24 березня 2021 13:28
высота арабчук.jpeg
24 березня 2021 13:28
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
24 березня 2021 13:28
Витяг з ЕДР.pdf
24 березня 2021 13:28
Виписка из ЄДРПОУ.pdf
24 березня 2021 13:28
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІКНА ВІКОНДА"

ТОВ "ЗМПО ПРОГРЕС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІКНА ВІКОНДА"
#40207010
Переможець 71 999,00
UAH з ПДВ
29 березня 2021 10:18

Документи

29 березня 2021 10:18
Електронний підпис
29 березня 2021 10:16
Протокол визнання.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 березня 2021 10:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІКНА ВІКОНДА"
#40207010
71 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 березня 2021 10:18
Електронний підпис
29 березня 2021 10:16
Протокол визнання.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 січня 2022 13:32
ЗВІТ.pdf укладений
10 січня 2022 13:27
Електронний підпис укладений
01 липня 2021 11:00
Додаткова угода.docx зміни до договору
01 липня 2021 10:58
Повідомлення про внесення змін до договору.docx зміни до договору
01 липня 2021 10:58
Електронний підпис укладений
18 травня 2021 12:20
Додаткова угода.docx зміни до договору
18 травня 2021 12:15
Повідомлення про внесення змін до договору.docx зміни до договору
18 травня 2021 12:15
Електронний підпис укладений
11 травня 2021 14:22
Протокол Технічної помилки.docx зміни до договору
11 травня 2021 14:20
Електронний підпис укладений
15 квітня 2021 11:39
ДОГОВОР....docx укладений
15 квітня 2021 11:30
Протокол Технічної помилки.docx укладений
15 квітня 2021 11:30

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
11 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 0804/21ТД
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: -
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
11 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 0804/21ТД
Договір:
Номер додаткової угоди: -
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
18 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 0804/21ТД
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 0804/21ТД
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 квітня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 68 334,61
UAH (в тому числі ПДВ 11 389,10 UAH)