Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Хліб пшеничний, батон
Очікувана вартість
1 992 762,62 UAH
UA-2021-03-16-012876-c 16b77e5293144591884f0dd64cde2a25
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Барова Вікторія Віталіївна

380456561354 vik.barova@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти виконавчого комітету Фастівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02143844
Місцезнаходження: 08500, Україна , Київська обл., Фастів, пл. Соборна, 1
Контактна особа: Барова Вікторія Віталіївна
380456561354
vik.barova@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
«24» грудня 2020 року замовником було прийнято рішення про проведення процедури закупівлі відкриті торги та оголошено закупівлю № UA-2020-12-24-018443-c. Проте станом на «11» січня 2021 року було подано менше двох пропозицій, як наслідок торги були відмінені. Тому «15» січня 2021 року замовником знову було прийнято рішення про проведення процедури закупівлі відкриті торги та оголошено закупівлю № UA-2021-01-15-007245-a. Проте знову ж таки станом на «01» лютого 2021 року було подано менше двох пропозицій, як наслідок торги знову були відмінені.
Отже, враховуючи вище наведене, Закупівля для Замовника може бути здійснена на підставі пункту 1 частини 2 статті 40 Закону, а саме якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 березня 2021 17:09
Оскарження наміру укласти договір: 27 березня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15810000-9: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
54919 кілограми
Хліб унавський формовий пшеничний 0,650 кг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
24116 кілограми
Батон «Колосок» 0,450 кг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений Товар здійснюються після його фактичного отримання відповідно до умов взятого бюджетного зобов’язання згідно ст. 49 Бюджетного кодексу України за наявності фінансування протягом 15 робочих днів на умовах можливості відстрочки платежу до 60 календарних днів. Джерело фінансування закупівлі: кошти міського бюджету (загальний та спеціальний фонди). Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

16 березня 2021 16:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «Київхліб»
#37175817
Переможець 1 992 762,62
UAH з ПДВ
16 березня 2021 17:09

Документи

16 березня 2021 17:09
Електронний підпис
16 березня 2021 17:08
Повідомлення.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 березня 2021 17:09

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «Київхліб»
#37175817
1 992 762,62
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 березня 2021 17:09
Електронний підпис
16 березня 2021 17:08
Повідомлення.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 квітня 2022 15:44
Електронний підпис зміни до договору
22 лютого 2022 13:44
д.у. № 4 від 21.02.22.pdf зміни до договору
22 лютого 2022 13:42
Електронний підпис зміни до договору
06 січня 2022 10:19
д.у. №3 від 31.12.21.pdf зміни до договору
06 січня 2022 10:19
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2021 08:52
д.у. №2 від 22.12.21.pdf зміни до договору
22 грудня 2021 08:50
Електронний підпис зміни до договору
28 вересня 2021 09:23
д.у. №1 від 27.09.21.pdf зміни до договору
28 вересня 2021 09:23
Електронний підпис укладений
02 квітня 2021 18:49
Дог. №101 від 31.03.21.pdf укладений
02 квітня 2021 18:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із зменшенням обсягів споживчої потреби товару, Сторони домовились зменшити обсяги закупівлі та відповідно загальну суму Договору на 210 003,61 грн. (Двісті десять тисяч три гривні 61 копійка) з ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 101
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із зменшенням обсягів споживчої потреби товару, Сторони домовились зменшити обсяги закупівлі та відповідно загальну суму Договору на 865 761,21 грн. (Вісімсот шістдесят п'ять тисяч сімсот шістдесят одна гривня, 21 копійка) з ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 101
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились продовжити дію Договору № 101 від 31 березня 2021 року та викласти пункт 13.1. Договору № 101 від 31 березня 2021 року в наступній редакції: «13.1. Договір набирає чинності з дня його підписання уповноваженими представниками обох Сторін, скріплюється печатками Сторін (за наявності) і діє до «31» березня 2022 року, а в частині розрахунків до повного виконання сторонами договірних зобов’язань».
Номер договору про закупівлю: 101
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
22 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись частиною 6 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) й враховуючи Додаткову угоду № 3 від 31 грудня 2021 року, Сторони уклали дану Додаткову угоду про наступне: Постачальник зобов’язується поставити товар в порядку та за ціною, визначеною в Договорі № 101 від 31 березня 2021 року в період з 01 січня по 31 березня 2022 року включно.
Номер договору про закупівлю: 101
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 березня 2021 — 31 березня 2022
Сума оплати за договором: 1 022 694,22
UAH (в тому числі ПДВ 170 449,04 UAH)