Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Інтерактивні мультимедійні комплекси
Очікувана вартість
459 000,00 UAH
UA-2021-03-16-011067-c ● e619bd9a88a14ac5bbdee898c48b3331
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Старосалтівська селищна рада Вовчанського району Харківської області |
Код ЄДРПОУ: | 04399068 |
Місцезнаходження: | 62560, Україна , Харківська обл., смт. Старий Салтів Вовчанський район, вул. Перемоги, 15 |
Контактна особа: |
Тетяна Леонідівна Дюкова +380574161276 dzo-saltiv@i.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 березня 2021 15:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 квітня 2021 15:00 |
Початок аукціону: | 02 квітня 2021 11:25 |
Очікувана вартість: | 459 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 295,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 комплект
Інтерактивні мультимедійні комплекси
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
62560, Україна, Харківська область, Вовчанський район, заклади освіти
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 травня 2021
ДК 021:2015: 30236000-2 — Комп’ютерне обладнання різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 березня 2021 16:07 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 березня 2021 15:59 |
Тендерна_документацiя__комп.doc | |
16 березня 2021 15:59 |
Додатки_4__комп.doc | |
16 березня 2021 15:59 |
Додатки_1-3_комп.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Рекомендація щодо внесення змін щодо вимог до Інтерактивної дошки (Додаток 3)
Дата подання: 21 березня 2021 21:50
Дата відповіді: 24 березня 2021 08:38
Шановний Замовнику!
Висловлюємо Вам свою повагу!
Ми, Учасник, який має намір взяти участь у Вашій закупівлі. Детально проаналізувавши Вашу тендерну документацію, виявили, що для того, щоб забезпечити Ваш заклад більш якіснішим та сучаснішим обладнанням, а також виконання своїх зобовʼязань учасником-переможцем на професіональному рівні, Вам потрібно розширити вимоги в документації, а саме технічній частині. Повідомляємо Вам, що відповідно до ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право вносити зміни до оголошення про проведення закупівлі та вимог до предмета закупівлі. Виходячи з вищепереліченого, рекомендуємо Вам внести зміни до технічної частини, а саме додати вимогу про надання учасниками наступних документів:
- Свідоцтво про визнання відповідності педагогічним вимогам, видане МОН України на інтерактивні дошки та базове програмне забезпечення.
Обгрунтування: даний документ, дає Вам можливість бути впевненим в тому що, інтерактивні дошки дійсно відповідають наказам МОН та рекомендовані для використання в навчальних закладах.
- Свідоцтво на знак для товарів і послуг (на торгівельну марку інтерактивних дошок), що підтверджує право власності та реестрацію торгівельної марки в Україні. Свідоцтво України на знак для товарів і послуг є офіційним охоронним документом, який повинен бути виданий від імені держави уповноваженим на це органом – Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (Мінекономіки).
Обгрунтування: дане свідоцтво підтверджує надійність постачальника та гарантію того, що постачальник виконає свої гарантійні зобов’язання (протягом 3-х років!) та не зупинить ввіз продукції на територію України під торгівельною маркою, що не зареєстрована на території України. Дане свідоцтво є надійним підтвердженням гарантійного строку та зобов'язань.
- Допуск з електробезпеки для осіб (особи), які (яка) будуть виконувати монтаж обладнання (Обов’язково надати копію Посвідчення головного спеціаліста з установки інтерактивного обладнання у складі тендерної пропозиції).
Обгрунтування: вказаний документ забезпечить безпечність здійснення робіт щодо встановлення обладнання, гарантуватиме якість і надійність таких робіт, а також здійснення їх кваліфікованими спеціалістами.
Вищезазначені рекомендації ніяк не дискримінують учасників, а лише звільнять Вас від ризику закупівлі неякісного або нелегального обладнання.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику!
Відповідно до «Наказу Міністерства освіти та науки № 931» від 20.07.2020 року, «Наказ Міністерства освіти та науки № 537Про затвердження Порядку надання навчальній літературі, засобам навчання і навчальному обладнанню грифів та свідоцтв Міністерства освіти і науки України» від 17.06.2008 року втратив чинність, а отже вимога щодо надання Свідоцтво про визнання відповідності педагогічним вимогам, виданого МОН України може вважатися дискримінаційною і такою, що порушує принцип добросовісної конкуренцію.
ЩодоСвідоцтва на знак для товарів і послуг, то отримання такого свідоцтва є абсолютно добровільним для постачальника іпроцедура його отримання займає низку часу, що унеможливлює його здобуття за час проведення закупівлі, а отже вимога такого документу може вважатися дискримінаційною і такою, що порушує принцип добросовісної конкуренцію.
Відповідно до «Наказу Міністерства освіти та науки № 931» від 20.07.2020 року, «Наказ Міністерства освіти та науки № 537Про затвердження Порядку надання навчальній літературі, засобам навчання і навчальному обладнанню грифів та свідоцтв Міністерства освіти і науки України» від 17.06.2008 року втратив чинність, а отже вимога щодо надання Свідоцтво про визнання відповідності педагогічним вимогам, виданого МОН України може вважатися дискримінаційною і такою, що порушує принцип добросовісної конкуренцію.
ЩодоСвідоцтва на знак для товарів і послуг, то отримання такого свідоцтва є абсолютно добровільним для постачальника іпроцедура його отримання займає низку часу, що унеможливлює його здобуття за час проведення закупівлі, а отже вимога такого документу може вважатися дискримінаційною і такою, що порушує принцип добросовісної конкуренцію.
Порада щодо програмного забезпечення
Дата подання: 21 березня 2021 21:51
Дата відповіді: 24 березня 2021 08:39
Шановний Замовнику!
Висловлюємо Вам свою повагу та повідомляємо наступне:
Відповідно до п.2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі" № 922-VIII від 25 грудня 2015 року, тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики. Проаналізувавши детально данну закупівлю, було виявлено, що очікувана вартість Вашої закупівлі дозволяє придбати дійсно якісне, сучасне та зручне у користуванні обладнання, також, повідомляємо, що програмне забезпечення до інтерактивної дошки є невідʼємною її складовою, так як повноцінно використовувати інтерактивне обладнання можливо лише з відповідним програмним забезпеченням.
Згідно законодавства України, Замовник самостійно визначає перелік та характеристики предмету закупівлі у відповідності до його потреб та в межах бюджетного фінансування, тому для раціонального витрачання бюджету Вашої закупівлі та уникнення завищення цін, а також постачання неякісного інтерактивного обладнання, рекомендуємо внести зміни в технічну частину, а саме характеристики інтерактивної дошки (або спеціалізоване програмне забезпечення) та додати наступну інформацію:
Спеціалізоване програмне забезпечення навчального призначення: для створення, перегляду та програвання інтерактивного навчального контенту;
сумісне з операційною системою комп’ютера вчителя; обовʼязкова наявність 10 бібліотек інтерактивних 3D моделей (не менше 1 500) для створення навчального контенту;
бібліотеки за складовими групами повинні бути сгруповані наступним чином: біологія тварин, геометрія, геологія, фізика, культура, астрономія, палеонтологія, біологія рослин, хімія, біологія людини;
можливість переміщувати 3D-моделі в реальний світ за допомогою розширеної реальності (AR) ; наявність, функції глибокого збільшення, що дозволяє переглядати моделі на рівні мікроскопа; можливість пояснити складні поняття, використовуючи ілюстративні 3D-моделі з детальним багатомовним описом за вибором вчителя;
можливість перевірки знання учнів, під час викладання, за допомогою функції сліпої карти, яка доступна для кожної моделі;
можливість синхронізації спеціалізованого програмного забезпечення із Office та використання інтерактивних 3D-моделей в своїх презентаціях; можливість використання програмного забезпечення на обладнанні, яке вже використовують у школі: ПК, планшети, сенсорні панелі, інтерактивні дошки, онлайн чи офлайн.
Спеціалізоване програмне забезпечення повинно мати рекомендації провідних закордонних університетів.
Для підтвердження функціональності та всіх вищеперелічених характеристик надати посилання для скачування пробної версії спеціалізованого програмного забезпечення та посилання на офіційний сайт виробника (або офіційного дистрибютора на території України) програмного забезпечення. Також, надати Авторизаційні листи від розробника або офіційного дистрибютора базового та спеціалізованого програмного забезпечення з зазначенням найменування учасника, номера торгів та назви програмного забезпечення.
Відповідно до Наказу Міністерства освіти і науки №574 та інших законодавчих актів, інтерактивна дошка/панель повинні обовʼязково бути укомплектовані програмним забезпеченням, тому внесення змін в тендерну документацію буде обгрунтованим та цілеспрямованим рішенням Замовника.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику!
При складанні технічних вимог Замовник керується наказами Міністерства освіти і науки України, всі технічні характеристики відповідають вищезазначеним наказам.
Відомості про технічні характеристики програмного забезпечення зазначені в Додатку 3тендерної документації, де також зазначається необхідність надання замовнику посилання на діючу інтернет сторінку сайту виробника програмного забезпечення з можливістю тестового доступу, а також у вищезазначеному додатку вказується вимога на надання авторизаційного листа виробника або його представника.
При складанні технічних вимог Замовник керується наказами Міністерства освіти і науки України, всі технічні характеристики відповідають вищезазначеним наказам.
Відомості про технічні характеристики програмного забезпечення зазначені в Додатку 3тендерної документації, де також зазначається необхідність надання замовнику посилання на діючу інтернет сторінку сайту виробника програмного забезпечення з можливістю тестового доступу, а також у вищезазначеному додатку вказується вимога на надання авторизаційного листа виробника або його представника.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-03-16-011067-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ІНТЕЛЕКТЦЕНТР", Код ЄДРПОУ:38050849
Дата подання: 20 березня 2021 18:50
Дискримінаційні вимоги
Шановний Замовнику, технічними вимогами щодо предмета закупівлі передбачені параметри, які, незважаючи на наявність формального виразу «або еквівалент», суттєво обмежують коло потенційних учасників закупівлі. Тим самим Замовник порушив принципи публічних закупівель викладених у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Це підтверджується тим, що під вказані технічні характеристики програмного забезпечення підпадає продукція лише одного виробника. Таким чином запропонувати еквівалент з відповідними характеристиками неможливо, оскільки всім цим показникам у сукупності не відповідає продукція, зареєстрована в Україні, щонайменше двох виробників згідно практики Антимонопольного комітету України. Такі дії з Вашого боку є дискримінаційними по відношенню до інших учасників. Отже Замовником вказані дискримінаційні технічні характеристики, що не дає змогу підібрати аналог і звужує коло потенційних учасників.
Вимагаємо внести зміни у тендерну документацію відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», прибрати дискримінаційні і незаконні вимоги та привести тендерну документацію у відповідність до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути
Згорнути
Вимагаємо внести зміни у тендерну документацію відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», прибрати дискримінаційні і незаконні вимоги та привести тендерну документацію у відповідність до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 березня 2021 08:39
Шановний Учаснику!
При складанні технічних вимог Замовник керується наказами Міністерства освіти і науки України, всі технічні характеристики відповідають вищезазначеним наказам.
Нам відомо як мінімум 2 пропозиції на ринку, які повністю відповідають зазначеним технічним вимогам до програмного забезпечення.
Наголошуємо що замовник не вчиняє будь яких дій що обмежують конкуренцію, не здійснює дискримінацію учасників та не обмежує їх у поданні в пропозиції еквівалентних товарів, якщо такі товари є аналогічними за своїми технічними та якісними характеристиками і можуть бути використанні замовником у своїй діяльності.
Необхідність у внесенні змін – відсутня. Дякуємо.
При складанні технічних вимог Замовник керується наказами Міністерства освіти і науки України, всі технічні характеристики відповідають вищезазначеним наказам.
Нам відомо як мінімум 2 пропозиції на ринку, які повністю відповідають зазначеним технічним вимогам до програмного забезпечення.
Наголошуємо що замовник не вчиняє будь яких дій що обмежують конкуренцію, не здійснює дискримінацію учасників та не обмежує їх у поданні в пропозиції еквівалентних товарів, якщо такі товари є аналогічними за своїми технічними та якісними характеристиками і можуть бути використанні замовником у своїй діяльності.
Необхідність у внесенні змін – відсутня. Дякуємо.
Номер вимоги: UA-2021-03-16-011067-c.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 21 березня 2021 21:56
Видалення дискримінаційних вимог
Шановний Замовник, звертаємо Вашу увагу на дискримінаційні вимоги, що містяться в Документації закупівлі по процедурі електронних торгів (Додаток 3), а саме: надання авторизаційних листів.
Повідомляємо Вам, що дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціонні. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників. Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником.
Крім того, звертаємо Вашу увагу на наступне. По-перше, що наявність авторизаційного листа в розумінні Цивільного Кодексу України не може вважатися гарантією виконання учасником умов договору. По-друге, предмет закупівлі за законодавством України не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Ані норми Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми Закону України «Про захист прав споживачів» не містять положення стосовно того, що єдиним належним доказом та гарантією виконання переможцем закупівлі умов договору та гарантією здійснення ним поставки товарів належної якості є саме лист від виробника або офіційного представництва виробника товару в Україні.
Отже, наполягаємо на видаленні всіх вимог щодо надання авторизаційних листів та забезпечення можливості взяти участь у Вашій закупівлі всіх потенційних добросовісних учасників.
Шановний Замовнику, не порушуйте чинне законодавство, видаліть вказані вище дискримінаційні вимоги та не обмежуйте конкуренцію!
Розгорнути
Згорнути
Повідомляємо Вам, що дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціонні. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників. Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником.
Крім того, звертаємо Вашу увагу на наступне. По-перше, що наявність авторизаційного листа в розумінні Цивільного Кодексу України не може вважатися гарантією виконання учасником умов договору. По-друге, предмет закупівлі за законодавством України не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Ані норми Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми Закону України «Про захист прав споживачів» не містять положення стосовно того, що єдиним належним доказом та гарантією виконання переможцем закупівлі умов договору та гарантією здійснення ним поставки товарів належної якості є саме лист від виробника або офіційного представництва виробника товару в Україні.
Отже, наполягаємо на видаленні всіх вимог щодо надання авторизаційних листів та забезпечення можливості взяти участь у Вашій закупівлі всіх потенційних добросовісних учасників.
Шановний Замовнику, не порушуйте чинне законодавство, видаліть вказані вище дискримінаційні вимоги та не обмежуйте конкуренцію!
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 березня 2021 08:40
Шановний Учаснику!
Наявність авторизаційного листа від товаровиробника або його офіційного представництва, або представника в Україні надасть додаткові гарантії поставки на території України. Зазначена вимога сформована з метою визначення найбільш надійного постачальника, який поставить якісний товар та забезпечить його гарантійне обслуговування.
Аналогічна ситуація була предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, відповідно якої прийнято рішення від 09.01.2020 року № 376-р/пк-пз, "Слід зазначити, що Документація не містить окремих вимог щодо необхідності надання гарантійного/авторизаційного листа саме від виробника. Враховуючи наведене, Скаржник не довів та документально не підтвердив необхідність внесення змін до Документації в частині необхідності надання сканкопії оригіналу(ів) гарантійного(их)/авторизаційного(их) листа(ів) виробника(ів) 4 (представництва, філії виробника - якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника(ів), дистриб'ютора(ів)".
Враховуючи зазначене, дана вимога не є дискримінаційною оскільки передбачає можливість надання авторизаційного листа отриманого від виробника Товару, або його офіційного представництва, або представника в Україні, тобто Замовником навпаки розширено вимоги Тендерної документації.
Необхідність у внесенні змін – відсутня. Дякуємо.
Наявність авторизаційного листа від товаровиробника або його офіційного представництва, або представника в Україні надасть додаткові гарантії поставки на території України. Зазначена вимога сформована з метою визначення найбільш надійного постачальника, який поставить якісний товар та забезпечить його гарантійне обслуговування.
Аналогічна ситуація була предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, відповідно якої прийнято рішення від 09.01.2020 року № 376-р/пк-пз, "Слід зазначити, що Документація не містить окремих вимог щодо необхідності надання гарантійного/авторизаційного листа саме від виробника. Враховуючи наведене, Скаржник не довів та документально не підтвердив необхідність внесення змін до Документації в частині необхідності надання сканкопії оригіналу(ів) гарантійного(их)/авторизаційного(их) листа(ів) виробника(ів) 4 (представництва, філії виробника - якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника(ів), дистриб'ютора(ів)".
Враховуючи зазначене, дана вимога не є дискримінаційною оскільки передбачає можливість надання авторизаційного листа отриманого від виробника Товару, або його офіційного представництва, або представника в Україні, тобто Замовником навпаки розширено вимоги Тендерної документації.
Необхідність у внесенні змін – відсутня. Дякуємо.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 квітня 2021 12:10
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС" |
365 508,00
UAH з ПДВ
|
365 508,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" |
435 096,00
UAH з ПДВ
|
411 897,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ" |
436 800,00
UAH з ПДВ
|
411 900,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ЛОГАЧОВА ЛЮДМИЛА МИКОЛАЇВНА" |
439 980,00
UAH з ПДВ
|
439 980,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ХАЛАПЕНКО РОМАН МИХАЙЛОВИЧ |
458 100,00
UAH з ПДВ
|
458 100,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП ОСІПОВ СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ |
459 000,00
UAH з ПДВ
|
459 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС" #37653216 |
Відхилено |
365 508,00
UAH з ПДВ
|
08 квітня 2021 15:04
|
|
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" #30256061 |
Відхилено |
411 897,00
UAH з ПДВ
|
08 квітня 2021 15:06
|
|
ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ" #41602230 |
Відхилено |
411 900,00
UAH з ПДВ
|
08 квітня 2021 15:13
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ФОП "ЛОГАЧОВА ЛЮДМИЛА МИКОЛАЇВНА" #2648910063 |
Відхилено |
439 980,00
UAH з ПДВ
|
08 квітня 2021 15:16
|
|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ХАЛАПЕНКО РОМАН МИХАЙЛОВИЧ #3452407498 |
Відхилено |
458 100,00
UAH з ПДВ
|
08 квітня 2021 15:20
|
|
ФОП ОСІПОВ СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ #2486109616 |
Відхилено |
459 000,00
UAH з ПДВ
|
08 квітня 2021 15:29
|
Інформація про відміну
Дата відміни
08 квітня 2021 15:29
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі