Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015: 14210000-6 Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі (ДК 021:2015: 14212320-9 Гранітний щебінь (щебінь гранітний фракція 20-40 мм)
Очікувана вартість
1 050 000,00 UAH
UA-2021-03-16-010896-c ● 00dc857aac204776beee9afb22f8f593
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "Чугуївський комунальний комплекс" |
Код ЄДРПОУ: | 38630446 |
Вебсайт: | http://chuguevsanochistka.io.ua |
Місцезнаходження: | 63503, Україна , Харківська обл., м. Чугуїв, вул. Гвардійська, 38 |
Контактна особа: |
Наталія Вячеславівна Сиром'ятникова +380669153252 natalisiromatnikova@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 березня 2021 15:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 квітня 2021 01:00 |
Початок аукціону: | 02 квітня 2021 12:00 |
Очікувана вартість: | 1 050 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:14210000-6: Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1550 тонни
ДК 021:2015: 14210000-6 Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі (ДК 021:2015: 14212320-9 Гранітний щебінь (щебінь гранітний фракція 20-40 мм)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
63503, Україна, Харківська область, Чугуїв, Територія Чугуївської міської територіальної громади (м. Чугуїв, с. Зарожне, с. Кам'яна Яруга, с. Велика Бабка, с. Тетлега та смт Кочеток)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 серпня 2021
ДК 021:2015: 14210000-6 — Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 березня 2021 13:01 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 березня 2021 12:53 |
ЗТД 19.03.2021.doc | |
19 березня 2021 12:53 |
ТД на закупівлю гранітного щебеню КП ЧКК (19.03.2021).doc | |
16 березня 2021 15:55 |
Додаток 2 Проект договору до ТД на закупівлю гранітного щебеню (16.03.2021).doc |
19 березня 2021 13:01 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
19 березня 2021 12:53 |
ЗТД 19.03.2021.doc
|
|||
19 березня 2021 12:53 |
ТД на закупівлю гранітного щебеню КП ЧКК (19.03.2021).doc
|
|||
16 березня 2021 15:55 |
Додаток 2 Проект договору до ТД на закупівлю гранітного щебеню (16.03.2021).doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Стосовно КЕП/УЕП
Дата подання: 18 березня 2021 10:20
Дата відповіді: 18 березня 2021 17:12
Доброго дня, шановний Замовнику!
У пп.(f) аб.4 п.1 Розділу 1 Тендерної документації зазначено, що «КЕП/УЕП обов’язково має містити інформацію про організаційно-правову форму Учасника (для юридичних осіб), а для фізичних осіб-підприємців має бути зазначено, що підписант є фізичною-особою підприємцем».
Але законодавством передбачено лише дві процедури отримання КЕП/УЕП: для юридичних осіб і для фізичних осіб. Окремої процедури для ФОП не передбачено. Тому, при перевірці КEП/УЕП учaсникa нa сaйтi цeнтpaльнoгo зaсвiдчувaльнoгo opгaну зa пoсилaнням https://czo.gov.ua/verify буде відсутня інформація, що підписант є фізичною-особою підприємцем.
Як діяти ФОПам в даній ситуації?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний Учаснику! Відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбаченізаконодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.Відповідно до пункту 1 розділу 3 Документації відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються зурахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", а саме шляхом завантаження документів тендерної пропозиції у формі електронних документів та накладення кваліфікованого електронного підпису (КЕП) особи уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (окрім учасників-нерезидентів). У якості КЕП учасник може скористатися електронним цифровим підписом (ЕЦП) та відповідним посиленим сертифікатом відкритого ключа, що його підтверджує, що були видані відповідно до вимог Закону України "Про електронний цифровий підпис" до 06.11.2018 включно, за умови, що станом на день подання учасником відповідногодокумента строк дії посиленого сертифіката відкритого ключа не закінчився. Замовник перевіряє КЕП/ЕЦП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки КЕП/ЕЦП повинні відображатися прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання Пропозиції (власника ключа). У випадку відсутності даної інформації учасник вважається таким, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та його пропозицію буде відхилено на підставі підпункту 2 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону. Тому у тому випадку, якщо Ви є ФО-П і при перевірціЕЦП/КЕП будуть відсутні дані про організаційно-правову форму "фізична особа-підприємець", то Ваша пропозиція буде визнана як така, що не відповідає вимогам встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону.
Щодо КЕП/УЕП
Дата подання: 19 березня 2021 11:41
Дата відповіді: 19 березня 2021 12:56
Доброго дня, шановний Замовнику!
В своїй відповіді ви посилаєтесь на Закони України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Давайте разом їх проаналізуємо.
Відповідно до ст. 1 ЗУ «Про електронні документи та електронний документообіг» в даному законі використовуються такі терміни:
адресат - фізична або юридична особа, якій адресується електронний документ;
посередник - фізична або юридична особа, яка в установленому законодавством порядку здійснює приймання, передавання (доставку), зберігання, перевірку цілісності електронних документів для задоволення власних потреб або надає відповідні послуги за дорученням інших суб’єктів електронного документообігу;
автор електронного документа - фізична або юридична особа, яка створила електронний документ;
суб’єкти електронного документообігу - автор, підписувач, адресат та посередник, які набувають передбачених законом або договором прав і обов’язків у процесі електронного документообігу.
Згідно аб.1 ст. 6 цього ж Закону для ідентифікації автора електронного документа може використовуватися електронний підпис. А, як вже було визначено вище, автором електронного документа є фізична або юридична особа, яка створила електронний документ
Як бачимо, про ФО-П в цьому Законі жодного слова.
Відповідно до ч.1 ст. 2. ЗУ «Про електронні довірчі послуги» цей Закон регулює відносини, що виникають між юридичними, фізичними особами, суб’єктами владних повноважень у процесі надання, отримання електронних довірчих послуг, процедури надання цих послуг, нагляду (контролю) за дотриманням вимог законодавства у сфері електронних довірчих послуг, а також основні організаційно-правові засади електронної ідентифікації.
Також, згідно з п.38 ч.1 ст.1 цього ж Закону сертифікат відкритого ключа - електронний документ, який засвідчує належність відкритого ключа фізичній або юридичній особі, підтверджує її ідентифікаційні дані та/або надає можливість здійснити автентифікацію веб-сайту.
ФО-П у цьому Законі згадується лише як кваліфікований надавач електронних довірчих послуг.
Відповідно до пункту 1 розділу 3 Тендерної документації відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги".
Провівши аналіз вищезазначених законів можна зробити висновок, що ФО-П не визначено як окремого суб’єкта відносин електронного документообіг та електронних довірчих послуг, крім випадку, коли ФО-П є кваліфікованим надавачем електронних довірчих послуг.
В своїй Тендерній документації Ви вимагаєте те, щоб КЕП/УЕП обов’язково містив інформацію про організаційно-правову форму Учасника (для юридичних осіб), а для фізичних осіб-підприємців має бути зазначено, що підписант є фізичною-особою підприємцем. У своїй відповіді на попереднє запитання в Розділі «Обговорення» стосовно законності даної вимоги Ви посилаєтесь на абзац перший частини третьої статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» де зазначено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документаці.
Так, це Ваше безумовне право, але що фізична особа, що ФО-П, що юридична особа не зможе надати вам інформацію чи документи, які для них законом не передбачено.
В п. 5 Розділу 1 ТД Ви зазначаєте, що Учaсники (peзидeнти тa нepeзидeнти) всiх фopм влaснoстi тa opгaнiзaцiйнo-пpaвoвих фopм бepуть учaсть у пpoцeдуpaх зaкупiвeль нa piвних умoвaх. Але своєю вищезазначеною вимогою Ви ставите ФО-Пів з іншими учасникам
(фізичними чи юридичними особами) у не рівні умови, що, в даному випадку вважається дискримінацією учасників.
Звертаємось до Вас з проханням:
- або надайте ЗАКОНОДАВЧЕ підтвердження того, що при перевірці на сайті ЦЗО КЕП/УЕП для фізичних осіб-підприємців обов’язково має містити інформацію, що підписант є фізичною-особою підприємцем;
- або внесіть зміни до ТД та виключіть вимогу стосовно того, що КЕП/УЕП фізичних осіб-підприємців обов’язково має містити інформацію, що підписант є фізичною-особою підприємцем.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний Учаснику! Дуже дякуємо Вам за запитання та зауваження. Повідомляємо наступне: до тендерної документації буде внесено відповідні зміни.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 квітня 2021 12:39
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРІАЛ АЛЬЯНС" |
849 000,00
UAH з ПДВ
|
748 929,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "МОБІЛЬ БУД" |
850 000,00
UAH з ПДВ
|
750 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "Будтранс-груп" |
939 300,00
UAH з ПДВ
|
907 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Гранітторгцентр" |
962 550,00
UAH з ПДВ
|
917 600,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Давидов Сергій Іванович |
999 750,00
UAH з ПДВ
|
953 250,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРІАЛ АЛЬЯНС" #39376931 |
Відхилено |
748 929,00
UAH з ПДВ
|
06 квітня 2021 15:43
|
ТОВ "МОБІЛЬ БУД" #41597645 |
Переможець |
750 000,00
UAH з ПДВ
|
08 квітня 2021 08:21
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2022 10:04
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 серпня 2021 14:51
|
Дод. угода 1.PDF | зміни до договору |
25 серпня 2021 14:51
|
Електронний підпис | укладений |
21 квітня 2021 15:32
|
Договір № 95.PDF | укладений |
21 квітня 2021 15:30
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 25 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункт 1.4. Договору викласти у новій редакції: "1.4. Строк поставки товару: до 29 жовтня 2021 р. Поставка здійснюється партіями відповідно до заявок замовника." |
Номер договору про закупівлю: | 95 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |