Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з оздоровлення дитячих закладів оздоровлення та відпочинку на узбережжі Чорного моря України (ДК 021:2015:55240000-4 - Послуги центрів і будинків відпочинку)
Health-impoving services of children's health and recreation establishments on the Black Sea coast of Ukraine
Health-impoving services of children's health and recreation establishments on the Black Sea coast of Ukraine
Очікувана вартість
22 050 000,00 UAH
UA-2021-03-16-007514-c ● c12dd18cf6774f239d6a8b2579fb8573
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Департамент молоді та спорту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) |
Код ЄДРПОУ: | 42269168 |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Хрещатик,12 |
Контактна особа: |
Петрик Валентина Дмитрівна 380442782743 sportsiyouth@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Departament molodi ta sportu vikonavchogo organu Kiyivskoyi miskoyi radi (Kiyivskoyi miskoyi derzhavnoyi administraciyi) |
National ID: | 42269168 |
Contact point: |
Petryk Valentyna Dmytrivna 380442782743 sportsiyouth@gmail.com |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 16 березня 2021 14:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 травня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 травня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 травня 2021 15:00 |
Очікувана вартість: | 22 050 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 110 250,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 16 березня 2021 14:26 |
Enquiries until: | 05 травня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 11 травня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 15 травня 2021 15:00 |
Information
Estimated total value: | 22 050 000 UAH excluding VAT |
Minimal lowering step: | 110 250 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55240000-4: Послуги центрів і будинків відпочинку
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1400 Людей
Послуги з оздоровлення дитячих закладів оздоровлення та відпочинку на узбережжі Чорного моря України (ДК 021:2015:55240000-4 - Послуги центрів і будинків відпочинку)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 55240000-4 — Послуги центрів і будинків відпочинку
Health-impoving services of children's health and recreation establishments on the Black Sea coast of Ukraine
CPV: 55240000-4
Період постачання:
з 01 червня 2021 по 31 серпня 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки проводяться відповідно до постанов Кабінету Міністрів України від 22 липня 2020 року № 641 «Про встановлення карантину з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, cпричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, та етапів послаблення протиепідемічних заходів» (зі змінами та доповненнями), від 04.12.2019 року №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» шляхом попередньої оплати кожного заїзду дітей на відпочинок в розмірі 30% вартості послуги за одну зміну на строк не більше трьох місяців, при наявності відповідного бюджетного фінансування | Аванс | 7 | Банківські | 30 |
Надання послуг | Розрахунки за надані послуги здійснюється на умовах п.1 ст. 49 Бюджетного кодексу України після підписання Сторонами Акту наданих послуг | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 травня 2021 10:03 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
07 травня 2021 09:55 |
ТД Послуги з оздоровлення Чорне море_2021 Нова редакція 07.05.2021.doc | |
07 травня 2021 09:55 |
Перелік змін до ТД послуги з оздоровлення 07.05.2021.docx |
07 травня 2021 10:03 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||
07 травня 2021 09:55 |
ТД Послуги з оздоровлення Чорне море_2021 Нова редакція 07.05.2021.doc
|
||||||||||||
07 травня 2021 09:55 |
Перелік змін до ТД послуги з оздоровлення 07.05.2021.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-03-16-007514-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САНАТОРІЙ АРКТИКА", Код ЄДРПОУ:32365457
Дата подання: 25 березня 2021 08:50
Вимога
Ми, як потенційний учасник, який постійно, на протязі 10 років надає аналогічні якісні послуги, в т.ч. і Департаменту молоді та спорту виконавчого органу Київської міської ради, і маючи намір взяти участь у Процедурі закупівлі: номер у Prozorro UA-2021-03-16-007514-c, код за ДК 021:2015 код 55240000-4 - Послуги центрів і будинків відпочинку, під час вивчення документів конкурсних торгів (далі за текстом ДТК) виявили, що Вами, як Замовником в ДКТ встановлені дискримінаційні вимоги у рамках вимог до тендерної документації, а саме
1.
- п.4.3 Розділу 1 – «Місце надання послуг: узбережжя Чорного моря України»
в Додатку 5 Технічні вимоги ДКТ:
- в п.1. є вимога - «Місце розташування дитячого закладу оздоровлення та відпочинку - узбережжя Чорного моря України»
Вищевказані вимоги перешкоджають учасникам конкурсних торгів із закладами, що належать до дитячих закладів оздоровлення який визначено у ст. 14 Закону України «Про оздоровлення та відпочинок дітей» від 04.09.2008 №375-VI та пройшли Державну атестацію дитячих закладів оздоровлення та відпочинку із присвоєнням відповідної категорії у відповідності до «Порядку» затвердженого Постановою Кабінету міністрів України від 28 квітня 2009 року № 426 взяти участь у процедурі закупівлі. Дані вимоги Замовника дискримінують усіх інших потенційних учасників Процедури закупівлі, розташованих на узбережжі Азовського моря.
Частина 3 статті 5 Закону України «Про здійснення державних закупівель» встановлює, що Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
На підставі вищенаведеного, вважаємо, що Замовником при формуванні тендерної Документації порушено ст. 3, 22 Закону, а саме: свобода надання послуг, недискримінацію учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, принцип добросовісної конкуренції серед учасників, надані преференції учасникам з розміщенням закладів тільки на узбережжі Чорного моря, проігноровано бюджетні інтереси, які повинні бути направлені на максимальну ефективність проведення процедури конкурсних торгів та економію бюджетних коштів, що суперечить чинному законодавству України.
Згідно з Порядком внесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації Замовником в ДКТ встановлено, що:
- відповідно до п.1 Розділу 2 «Процедура надання роз’яснень щодо тендерної документації» - Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру,
- відповідно до п.2 «Внесення змін до тендерної документації» - Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації.
2.
Звертаємо Вашу увагу на ряд дискримінаційних вимог тендерної документації, які ставлять нас, як потенційного учасника, що має намір перемогти у вказаній процедурі закупівлі, у нерівні умови та позбавляють Замовника можливості провести конкурентну закупівлю з максимальною ефективністю та економією державних коштів. При цьому, зазначені вимоги тендерної документації суперечить положенням Закону України «Про публічні закупівлі» та порушує принцип недискримінації учасників та рівного ставлення до них з огляду на наступне. Частиною третьою статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» наведено перелік критеріїв оцінки, якими є: 1) ціна; або 2) вартість життєвого циклу; або 3) ціна/вартість життєвого циклу разом з іншими критеріями оцінки, зокрема, такими як: умови оплати, строк виконання, гарантійне обслуговування, передача технології та підготовка управлінських, наукових і виробничих кадрів, застосування заходів охорони навколишнього середовища та/або соціального захисту, які пов'язані із предметом закупівлі. Слід зазначити, що Закон України «Про публічні закупівлі» не містить таких критеріїв оцінки як: «наявність сучасної зони активного відпочинку (гімнастичне містечко, мотузковий парк, скеледром, смуга перешкод, лазертаг арена або лазерний пейнтбол, тощо)», «наявність сучасної зони творчого дозвілля ( …танцювальний зал, обладнаний хореографічним верстатом і дзеркалами, медіапростір обладнаний аудіо системи JBL, світловим лазерним шоу, бездротовою аудіо передаючою апаратурою, тощо)», «наявність майданчика для бойових єдиноборств (татамі, килим, тощо) та боксерського рингу».
Вважаємо, що такі вимоги є дискримінаційними та обмежують конкуренцію.
У зв’язку з викладеним, просимо внести зміни до тендерної документації та виключити ці вимоги, що суперечать вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та позбавляють нас можливості прийняти участь у закупівлі на рівних правах.
Крім того, жодним нормативно-правовим актом не встановлено обов’язок для закладів оздоровлення та відпочинку мати на території закладу вищевказані спортивні споруди.
Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що документація конкурсних торгів не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника (в частині встановлення зазначеної вище умови документації конкурсних торгів) порушують вимоги частини четвертої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та один з основних принципів здійснення закупівель, визначених статтею 3, а саме – недискримінація учасників. Відповідно до частини першої статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються, зокрема, за такими принципами, як добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Враховуючи вище зазначене, дані критерії мають бути виключені з ТД або змінені в редакції «…» *(Також можна зазначити інформацію про наявність у вашому закладі зон активного віпочинку, зони творчого дозвілля, наявність музичної апаратури т можливість організації майданчика для єдиноборств і т.д.)
Вказані вимоги тендерної документації позбавляють права участі у закупівлі наше підприємство, яке спеціалізується у наданні відпочинкових послуг та має значний позитивний досвід. Враховуючи вище зазначене, дані вимоги мають бути виключені з ТД.
В зв`язку з вище визначеним Просимо Вас надати роз’яснення та аргументувати яким чинним законодавством України Ви керувалися під час написання вимоги тендерної документації «Місце розташування дитячого оздоровчого закладу на узбережжі Чорного моря»
На основі вищенаведеного просимо Вас внести зміни до ДКТ, в визначені місця надання послуг в редакції: «Місце надання послуг: Морське узбережжя України»
Прибрати з ДКТ критерії оцінки такі, як: «наявність сучасної зони активного відпочинку (гімнастичне містечко, мотузковий парк, скеледром, смуга перешкод, лазертаг арена або лазерний пейнтбол, тощо)», «наявність сучасної зони творчого дозвілля ( …танцювальний зал, обладнаний хореографічним верстатом і дзеркалами, медіапростір обладнаний аудіо системи JBL, світловим лазерним шоу, бездротовою аудіо передаючою апаратурою, тощо)», «наявність майданчика для бойових єдиноборств (татамі, килим, тощо) та боксерського рингу».
Якщо за результатом нашого звернення, Замовником не буде внесення змін до ДКТ, маємо намір звертатися зі скаргою до Антимонопольного комітету України у зв′язку з порушенням законного права на участь у цьому тендері.
Розгорнути
Згорнути
1.
- п.4.3 Розділу 1 – «Місце надання послуг: узбережжя Чорного моря України»
в Додатку 5 Технічні вимоги ДКТ:
- в п.1. є вимога - «Місце розташування дитячого закладу оздоровлення та відпочинку - узбережжя Чорного моря України»
Вищевказані вимоги перешкоджають учасникам конкурсних торгів із закладами, що належать до дитячих закладів оздоровлення який визначено у ст. 14 Закону України «Про оздоровлення та відпочинок дітей» від 04.09.2008 №375-VI та пройшли Державну атестацію дитячих закладів оздоровлення та відпочинку із присвоєнням відповідної категорії у відповідності до «Порядку» затвердженого Постановою Кабінету міністрів України від 28 квітня 2009 року № 426 взяти участь у процедурі закупівлі. Дані вимоги Замовника дискримінують усіх інших потенційних учасників Процедури закупівлі, розташованих на узбережжі Азовського моря.
Частина 3 статті 5 Закону України «Про здійснення державних закупівель» встановлює, що Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
На підставі вищенаведеного, вважаємо, що Замовником при формуванні тендерної Документації порушено ст. 3, 22 Закону, а саме: свобода надання послуг, недискримінацію учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, принцип добросовісної конкуренції серед учасників, надані преференції учасникам з розміщенням закладів тільки на узбережжі Чорного моря, проігноровано бюджетні інтереси, які повинні бути направлені на максимальну ефективність проведення процедури конкурсних торгів та економію бюджетних коштів, що суперечить чинному законодавству України.
Згідно з Порядком внесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації Замовником в ДКТ встановлено, що:
- відповідно до п.1 Розділу 2 «Процедура надання роз’яснень щодо тендерної документації» - Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру,
- відповідно до п.2 «Внесення змін до тендерної документації» - Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації.
2.
Звертаємо Вашу увагу на ряд дискримінаційних вимог тендерної документації, які ставлять нас, як потенційного учасника, що має намір перемогти у вказаній процедурі закупівлі, у нерівні умови та позбавляють Замовника можливості провести конкурентну закупівлю з максимальною ефективністю та економією державних коштів. При цьому, зазначені вимоги тендерної документації суперечить положенням Закону України «Про публічні закупівлі» та порушує принцип недискримінації учасників та рівного ставлення до них з огляду на наступне. Частиною третьою статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» наведено перелік критеріїв оцінки, якими є: 1) ціна; або 2) вартість життєвого циклу; або 3) ціна/вартість життєвого циклу разом з іншими критеріями оцінки, зокрема, такими як: умови оплати, строк виконання, гарантійне обслуговування, передача технології та підготовка управлінських, наукових і виробничих кадрів, застосування заходів охорони навколишнього середовища та/або соціального захисту, які пов'язані із предметом закупівлі. Слід зазначити, що Закон України «Про публічні закупівлі» не містить таких критеріїв оцінки як: «наявність сучасної зони активного відпочинку (гімнастичне містечко, мотузковий парк, скеледром, смуга перешкод, лазертаг арена або лазерний пейнтбол, тощо)», «наявність сучасної зони творчого дозвілля ( …танцювальний зал, обладнаний хореографічним верстатом і дзеркалами, медіапростір обладнаний аудіо системи JBL, світловим лазерним шоу, бездротовою аудіо передаючою апаратурою, тощо)», «наявність майданчика для бойових єдиноборств (татамі, килим, тощо) та боксерського рингу».
Вважаємо, що такі вимоги є дискримінаційними та обмежують конкуренцію.
У зв’язку з викладеним, просимо внести зміни до тендерної документації та виключити ці вимоги, що суперечать вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та позбавляють нас можливості прийняти участь у закупівлі на рівних правах.
Крім того, жодним нормативно-правовим актом не встановлено обов’язок для закладів оздоровлення та відпочинку мати на території закладу вищевказані спортивні споруди.
Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що документація конкурсних торгів не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника (в частині встановлення зазначеної вище умови документації конкурсних торгів) порушують вимоги частини четвертої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та один з основних принципів здійснення закупівель, визначених статтею 3, а саме – недискримінація учасників. Відповідно до частини першої статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються, зокрема, за такими принципами, як добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Враховуючи вище зазначене, дані критерії мають бути виключені з ТД або змінені в редакції «…» *(Також можна зазначити інформацію про наявність у вашому закладі зон активного віпочинку, зони творчого дозвілля, наявність музичної апаратури т можливість організації майданчика для єдиноборств і т.д.)
Вказані вимоги тендерної документації позбавляють права участі у закупівлі наше підприємство, яке спеціалізується у наданні відпочинкових послуг та має значний позитивний досвід. Враховуючи вище зазначене, дані вимоги мають бути виключені з ТД.
В зв`язку з вище визначеним Просимо Вас надати роз’яснення та аргументувати яким чинним законодавством України Ви керувалися під час написання вимоги тендерної документації «Місце розташування дитячого оздоровчого закладу на узбережжі Чорного моря»
На основі вищенаведеного просимо Вас внести зміни до ДКТ, в визначені місця надання послуг в редакції: «Місце надання послуг: Морське узбережжя України»
Прибрати з ДКТ критерії оцінки такі, як: «наявність сучасної зони активного відпочинку (гімнастичне містечко, мотузковий парк, скеледром, смуга перешкод, лазертаг арена або лазерний пейнтбол, тощо)», «наявність сучасної зони творчого дозвілля ( …танцювальний зал, обладнаний хореографічним верстатом і дзеркалами, медіапростір обладнаний аудіо системи JBL, світловим лазерним шоу, бездротовою аудіо передаючою апаратурою, тощо)», «наявність майданчика для бойових єдиноборств (татамі, килим, тощо) та боксерського рингу».
Якщо за результатом нашого звернення, Замовником не буде внесення змін до ДКТ, маємо намір звертатися зі скаргою до Антимонопольного комітету України у зв′язку з порушенням законного права на участь у цьому тендері.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 березня 2021 11:50
У відповідь на вимогу щодо усунення порушення під час проведення тендеру від 25.03.2021 №UA-2021-03-16-007514-с.b1, що подана через електронну систему закупівель без ідентифікації особи, Департамент молоді та спорту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі – Замовник),відповідно до частини першої статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» повідомляє, що у замовника відсутні підстави для задоволення вимог, викладених у зверненні, з огляду на наступні обставини:
Вважаємо за необхідне довести до Вашого відома, що Закон України «Про здійснення державних закупівель» (на який Ви посилаєтеся у своїй вимозі) втратив чинність ще у 2016 році на підставі Закону № 922-VIII від 25.12.2015. Законом, який визначає правові засади здійснення закупівель для потреб держави та територіальних громад, є Закон України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Законом передбачено, що для проведення закупівлі за процедурою відкритих торгів замовником розробляється та затверджується тендерна документація, яка повинна відповідати вимогам статті 22 Закону. При цьому вказаною статтею серед інших обов’язків замовника закріплюється обов’язок вказувати інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).Згідно із пунктом 6 частини другої статті 22 Закону замовник при складанні тендерної документації повинен вказати місце де повинні бути надані послуги, їх обсяги.
Замовник формує технічні, якісні та кількісні вимоги до предмета закупівлі, виходячи із власних потреб та враховуючи наявне у нього фінансування. З міського бюджету замовнику були виділені кошти для закупівлі послуг з оздоровлення та відпочинку дітей на узбережжі Чорного моря. Купання дітей у Чорному морі є однією із вимог до якості послуг, які придбаваються згідно із цією закупівлею. Отож, замовник правомірно відповідно до статті 22 Закону визначив місце надання послуг - послуги з оздоровлення та відпочинку дітей мають бути надані на узбережжі Чорного моря.
Придбання аналогічних послуг, що надаються на узбережжі Азовського моря, не відповідає потребам замовника. Так само в межах цієї закупівлі не можуть бути придбані аналогічні послуги, що надаються в межах гірського чи лісового масивів – такі послуги не відповідають потребам замовника, хоча у цих масивах так само розміщені дитячі заклади оздоровлення та відпочинку, які надають аналогічні до предмету закупівлі послуги. За підходу, який пропонується заявником, дитячий заклад, який знаходиться у лісовому масиві (наприклад у Кіровоградській області) так само може вважати визначене замовником місце надання послуг дискримінаційним по відношенню до себе – і тоді діти міста Києва замість бажаного купання у Чорному морі, для чого відповідно із бюджету було виділено достатньо коштів, можуть отримати путівки до лісового табору, які мають значно нижчу вартість, а якість послуг яких зовсім не відповідає потребам замовника.
Визначення місця надання послуг належить до повноважень замовника згідно із статтею 22 Закону. Тендера документація не містить жодних дискримінаційних умов в цій частині, оскільки усі учасники, які можуть запропонувати послуги, які відповідають технічним, якісним та кількісним вимогам, встановленим замовником, можуть взяти участь у цій закупівлі – учасники не дискриміновані за жодним, зокрема і територіальним, принципом. На узбережжі Чорного моря в Україні розміщено понад сотню дитячих закладів оздоровлення та відпочинку (дані Державного реєстру майнових об’єктів оздоровлення та відпочинку дітей, який перебуває у вільному доступі), які спроможні забезпечити належну конкуренцію серед учасників, а отже і дотримання принципів здійснення публічних закупівель, що визначені статтею 5 Закону.
Що ж до застосування під час проведення цієї закупівлі разом із ціною інших критеріїв оцінки вважаємо за необхідне повідомити наступне: згідно із цією закупівлею для оздоровлення та відпочинку до дитячого закладу направлятимуться діти, які потребують особливої уваги та підтримки, обдаровані діти. Згідно із цією закупівлею планується направлення дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, дітей осіб, визнаних учасниками бойових дій, дітей, один із батьків яких загинув (пропав безвісти) у районі бойових дій чи збройних конфліктів або помер внаслідок поранення, контузії чи каліцтва, одержаних у районі проведення бойових дій чи збройних конфліктів, дітей, зареєстрованих як внутрішньо переміщені особи, бездоглядних та безпритульних дітей, дітей, потерпілих від наслідків Чорнобильської катастрофи, дітей, які постраждали внаслідок стихійного лиха, техногенних аварій, катастроф; дітей з багатодітних і малозабезпечених сімей; талановитих та обдарованих дітей - переможців міжнародних, всеукраїнських, обласних, міських, районних олімпіад, конкурсів, фестивалів, змагань, спартакіад, відмінників навчання, лідерів дитячих громадських організацій; дитячих творчих колективів та спортивних команд. Крім послуг з оздоровлення та відпочинку визначена категорія дітей має отримати комплекс додаткових послуг для організації цікавого дозвілля та фізкультурно-спортивної діяльності, спрямованих на розвиток їх творчих здібностей та інтересів за напрямами позашкільної освіти, фізичної культури та спорту, соціальної реабілітації, соціального захисту тощо. Виходячи з цього застосування разом із ціною інших критеріїв оцінки, таких як наявність сучасної зони активного відпочинку (гімнастичне містечко, мотузковий парк, скеледром, смуга перешкод, лазертаг арена або лазерний пейнтбол, тощо)», «наявність сучасної зони творчого дозвілля ( …танцювальний зал, обладнаний хореографічним верстатом і дзеркалами, медіапростір обладнаний аудіо системи JBL, світловим лазерним шоу, бездротовою аудіо передаючою апаратурою, тощо)», «наявність майданчика для бойових єдиноборств (татамі, килим, тощо) та боксерського рингу» є правом замовника, який може його використовувати для відбору найкращої тендерної пропозиції.
Закон надає замовнику право під час проведення закупівлі разом із ціною застосовувати інші критерії оцінки зокрема, такі як: умови оплати, строк виконання, гарантійне обслуговування, передача технології та підготовка управлінських, наукових і виробничих кадрів, застосування заходів охорони навколишнього середовища та/або соціального захисту, які пов’язані із предметом закупівлі. Вказаний перелік не є вичерпним і замовник має право використовувати й інші критерії залежно від предмету та специфіки закупівлі.
Водночас повідомляємо заявнику, що відсутність об’єктів, які передбачені іншими критеріями оцінки, не перешкоджає будь-якому з учасників, в тому числі заявнику, взяти участі у цій закупівлі. За відсутності вказаних об’єктів учасник в електронній системі закупівель під час подання своєї тендерної пропозиції ставить відповідну позначку «відсутній» і бере участь у закупівлі на загальних умовах. Відсутність об’єктів, які передбачені іншими критеріями оцінки, не може слугувати підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника, оскільки їх наявність не є обов’язковою. В той же час об’єктивна перевага надається учасникам, які мають відповідні об’єкти.
Вважаємо за необхідне довести до Вашого відома, що Закон України «Про здійснення державних закупівель» (на який Ви посилаєтеся у своїй вимозі) втратив чинність ще у 2016 році на підставі Закону № 922-VIII від 25.12.2015. Законом, який визначає правові засади здійснення закупівель для потреб держави та територіальних громад, є Закон України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Законом передбачено, що для проведення закупівлі за процедурою відкритих торгів замовником розробляється та затверджується тендерна документація, яка повинна відповідати вимогам статті 22 Закону. При цьому вказаною статтею серед інших обов’язків замовника закріплюється обов’язок вказувати інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).Згідно із пунктом 6 частини другої статті 22 Закону замовник при складанні тендерної документації повинен вказати місце де повинні бути надані послуги, їх обсяги.
Замовник формує технічні, якісні та кількісні вимоги до предмета закупівлі, виходячи із власних потреб та враховуючи наявне у нього фінансування. З міського бюджету замовнику були виділені кошти для закупівлі послуг з оздоровлення та відпочинку дітей на узбережжі Чорного моря. Купання дітей у Чорному морі є однією із вимог до якості послуг, які придбаваються згідно із цією закупівлею. Отож, замовник правомірно відповідно до статті 22 Закону визначив місце надання послуг - послуги з оздоровлення та відпочинку дітей мають бути надані на узбережжі Чорного моря.
Придбання аналогічних послуг, що надаються на узбережжі Азовського моря, не відповідає потребам замовника. Так само в межах цієї закупівлі не можуть бути придбані аналогічні послуги, що надаються в межах гірського чи лісового масивів – такі послуги не відповідають потребам замовника, хоча у цих масивах так само розміщені дитячі заклади оздоровлення та відпочинку, які надають аналогічні до предмету закупівлі послуги. За підходу, який пропонується заявником, дитячий заклад, який знаходиться у лісовому масиві (наприклад у Кіровоградській області) так само може вважати визначене замовником місце надання послуг дискримінаційним по відношенню до себе – і тоді діти міста Києва замість бажаного купання у Чорному морі, для чого відповідно із бюджету було виділено достатньо коштів, можуть отримати путівки до лісового табору, які мають значно нижчу вартість, а якість послуг яких зовсім не відповідає потребам замовника.
Визначення місця надання послуг належить до повноважень замовника згідно із статтею 22 Закону. Тендера документація не містить жодних дискримінаційних умов в цій частині, оскільки усі учасники, які можуть запропонувати послуги, які відповідають технічним, якісним та кількісним вимогам, встановленим замовником, можуть взяти участь у цій закупівлі – учасники не дискриміновані за жодним, зокрема і територіальним, принципом. На узбережжі Чорного моря в Україні розміщено понад сотню дитячих закладів оздоровлення та відпочинку (дані Державного реєстру майнових об’єктів оздоровлення та відпочинку дітей, який перебуває у вільному доступі), які спроможні забезпечити належну конкуренцію серед учасників, а отже і дотримання принципів здійснення публічних закупівель, що визначені статтею 5 Закону.
Що ж до застосування під час проведення цієї закупівлі разом із ціною інших критеріїв оцінки вважаємо за необхідне повідомити наступне: згідно із цією закупівлею для оздоровлення та відпочинку до дитячого закладу направлятимуться діти, які потребують особливої уваги та підтримки, обдаровані діти. Згідно із цією закупівлею планується направлення дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, дітей осіб, визнаних учасниками бойових дій, дітей, один із батьків яких загинув (пропав безвісти) у районі бойових дій чи збройних конфліктів або помер внаслідок поранення, контузії чи каліцтва, одержаних у районі проведення бойових дій чи збройних конфліктів, дітей, зареєстрованих як внутрішньо переміщені особи, бездоглядних та безпритульних дітей, дітей, потерпілих від наслідків Чорнобильської катастрофи, дітей, які постраждали внаслідок стихійного лиха, техногенних аварій, катастроф; дітей з багатодітних і малозабезпечених сімей; талановитих та обдарованих дітей - переможців міжнародних, всеукраїнських, обласних, міських, районних олімпіад, конкурсів, фестивалів, змагань, спартакіад, відмінників навчання, лідерів дитячих громадських організацій; дитячих творчих колективів та спортивних команд. Крім послуг з оздоровлення та відпочинку визначена категорія дітей має отримати комплекс додаткових послуг для організації цікавого дозвілля та фізкультурно-спортивної діяльності, спрямованих на розвиток їх творчих здібностей та інтересів за напрямами позашкільної освіти, фізичної культури та спорту, соціальної реабілітації, соціального захисту тощо. Виходячи з цього застосування разом із ціною інших критеріїв оцінки, таких як наявність сучасної зони активного відпочинку (гімнастичне містечко, мотузковий парк, скеледром, смуга перешкод, лазертаг арена або лазерний пейнтбол, тощо)», «наявність сучасної зони творчого дозвілля ( …танцювальний зал, обладнаний хореографічним верстатом і дзеркалами, медіапростір обладнаний аудіо системи JBL, світловим лазерним шоу, бездротовою аудіо передаючою апаратурою, тощо)», «наявність майданчика для бойових єдиноборств (татамі, килим, тощо) та боксерського рингу» є правом замовника, який може його використовувати для відбору найкращої тендерної пропозиції.
Закон надає замовнику право під час проведення закупівлі разом із ціною застосовувати інші критерії оцінки зокрема, такі як: умови оплати, строк виконання, гарантійне обслуговування, передача технології та підготовка управлінських, наукових і виробничих кадрів, застосування заходів охорони навколишнього середовища та/або соціального захисту, які пов’язані із предметом закупівлі. Вказаний перелік не є вичерпним і замовник має право використовувати й інші критерії залежно від предмету та специфіки закупівлі.
Водночас повідомляємо заявнику, що відсутність об’єктів, які передбачені іншими критеріями оцінки, не перешкоджає будь-якому з учасників, в тому числі заявнику, взяти участі у цій закупівлі. За відсутності вказаних об’єктів учасник в електронній системі закупівель під час подання своєї тендерної пропозиції ставить відповідну позначку «відсутній» і бере участь у закупівлі на загальних умовах. Відсутність об’єктів, які передбачені іншими критеріями оцінки, не може слугувати підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника, оскільки їх наявність не є обов’язковою. В той же час об’єктивна перевага надається учасникам, які мають відповідні об’єкти.
Номер вимоги: UA-2021-03-16-007514-c.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ПІВДЕНЬ-КУРОРТ-СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:30652504
Дата подання: 06 квітня 2021 11:55
Скарга на дискримінацію учасника
Шановний замовник!
Звертаємо Вашу увагу на ряд дискримінаційних вимог тендерної документації, які ставлять нас, як потенційного учасника, що має намір перемогти у вказаній процедурі закупівлі, у нерівні умови та позбавляють Замовника можливості провести конкурентну закупівлю з максимальною ефективністю та економією державних коштів.
1. Зокрема, пунктом 1.4 частини першої Розділу V тендерної документації встановлено наступні нецінові критерії:
1.4.1 питома вага критерію «місцезнаходження закладу відносно моря» становить 10 відсотків:
- відстань від закладу до моря до 600 м. – 10 відсотків,
- відстань від закладу до моря більше 600 м. – 0 відсотків;
1.4.2 питома вага критерію «наявність сучасної зони активного відпочинку (гімнастичне містечко, мотузковий парк, скеледром, смуга перешкод, лазертаг арена або лазерний пейнтбол, тощо)» становить 8 відсотків:
- на території закладу учасника наявна сучасна зона активного відпочинку згідно із вимогами – 8 відсотків,
- на території закладу учасника відсутня сучасна зона активного відпочинку згідно із вказаними вимогами – 0 відсотків;
1.4.3 питома вага критерію «наявність футбольного поля» становить 4 відсотки:
- на території закладу учасника наявне футбольне поле – 4 відсотки,
- на території закладу учасника відсутнє футбольне поле згідно – 0 відсотків;
1.4.4 питома вага критерію «наявність сучасної зони творчого дозвілля (тематичних класів, студій та майстерень, танцювальний зал, обладнаний хореографічним верстатом і дзеркалами, медіапростір обладнаний аудіо системи JBL, світловим лазерним шоу, бездротовою аудіо передаючою апаратурою, тощо)» становить 4 відсотки:
- на території закладу учасника наявна сучасна зона активного відпочинку згідно із вказаними вимогами– 4 відсотки,
- на території закладу учасника відсутня сучасна зона активного відпочинку згідно із вказаними вимогами – 0 відсотків;
1.4.5 питома вага критерію «наявність майданчика для бойових єдиноборств (татамі, килим, тощо) та боксерського рингу» становить 4 відсотки:
- на території закладу учасника наявний майданчик для бойових єдиноборств (татамі, килим) та боксерський ринг – 4 відсотки,
- на території закладу учасника відсутній майданчик для бойових єдиноборств (татамі, килим) та боксерський ринг – 0 відсотків.
При цьому, зазначена вимога тендерної документації суперечить положенням Закону України «Про публічні закупівлі» та порушує принцип недискримінації учасників та рівного ставлення до них з огляду на наступне.
Частиною третьою статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» наведено перелік критеріїв оцінки, якими є:
1) ціна; або
2) вартість життєвого циклу; або
3) ціна/вартість життєвого циклу разом з іншими критеріями оцінки, зокрема, такими як: умови оплати, строк виконання, гарантійне обслуговування, передача технології та підготовка управлінських, наукових і виробничих кадрів, застосування заходів охорони навколишнього середовища та/або соціального захисту, які пов'язані із предметом закупівлі.
Слід зазначити, що Закон України «Про публічні закупівлі» не містить таких критеріїв оцінки як «місцезнаходження закладу відносно моря», «наявність сучасної зони активного відпочинку (гімнастичне містечко, мотузковий парк, скеледром, смуга перешкод, лазертаг арена або лазерний пейнтбол, тощо)», «наявність футбольного поля», «наявність сучасної зони творчого дозвілля (тематичних класів, студій та майстерень, танцювальний зал, обладнаний хореографічним верстатом і дзеркалами, медіапростір обладнаний аудіо системи JBL, світловим лазерним шоу, бездротовою аудіо передаючою апаратурою, тощо)», «наявність майданчика для бойових єдиноборств (татамі, килим, тощо) та боксерського рингу».
У зв’язку з викладеним, просимо ввести зміни до тендерної документації та виключити нецінові критерії, що суперечать вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та позбавляють нас можливості прийняти участь у закупівлі на рівних правах.
2. Частиною першою додатку 5 Тендерної документації встановлено технічні вимоги замовника до предмету закупівлі, зокрема місце розташування закладу оздоровлення та відпочинку – узбережжя Чорного моря України.
У поясненнях замовника до додатку 5 Тендерної документації зазначено, що для проведення цієї закупівлі під терміном «Знаходження закладу на узбережжі Чорного моря» розуміється розташування дитячого закладу оздоровлення на узбережжі Чорного моря. Допускається виключно відкрита акваторія моря (крім прісноводних лиманів та мілководних заток).
Частиною сьомою додатку 5 Тендерної документації встановлено наступні умови для купання:
- власний або орендований пляж (виключно відкрита акваторія моря), крім прісноводних лиманів та мілководних заток з безпечним підходом на морському узбережжі, облаштоване місце для купання.
Вважаємо, що такі вимоги є дискримінаційними та обмежують конкуренцію.
Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що документація конкурсних торгів не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника (в частині встановлення зазначеної вище умови документації конкурсних торгів) порушують вимоги частини четвертої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та один з основних принципів здійснення закупівель, визначених статтею 3, а саме – недискримінація учасників. Відповідно до частини першої статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються, зокрема, за такими принципами, як добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Враховуючи вище зазначене, дана вимога має бути виключена з ТД або змінена в редакції «пляж (виключно відкрита акваторія моря), з безпечним підходом на морському узбережжі, облаштоване місце для купання»
3. Частиною третьою додатку 5 Тендерної документації встановлена вимога:
- Умови проживання – в капітально зведеній будівлі: одно-, дво-, триповерховій.
Вважаємо, що такі вимоги є дискримінаційними та обмежують конкуренцію.
Так, частиною четвертою статті 14 Закону України «Про оздоровлення та відпочинок дітей» встановлено, що для оздоровлення та відпочинку дітей можуть використовуватися санаторно-курортні заклади, пансіонати, бази відпочинку, санаторії-профілакторії, оздоровчі комплекси підприємств, установ та організацій, професійних спілок за умови надання зазначеними закладами послуг з оздоровлення та відпочинку відповідно до державних соціальних стандартів оздоровлення та відпочинку дітей.
Зазначеним Законом, не встановлено вимоги поверховості, а лише зазначено необхідність відповідності державним соціальним стандартам.
Вказана вимога тендерної документації позбавляє права участі у закупівлі наше підприємство, яке спеціалізується у наданні відпочинкових послуг та має значний позитивний досвід.
Враховуючи вище зазначене, дана вимога має бути виключена з ТД або змінена.
Розгорнути
Згорнути
Звертаємо Вашу увагу на ряд дискримінаційних вимог тендерної документації, які ставлять нас, як потенційного учасника, що має намір перемогти у вказаній процедурі закупівлі, у нерівні умови та позбавляють Замовника можливості провести конкурентну закупівлю з максимальною ефективністю та економією державних коштів.
1. Зокрема, пунктом 1.4 частини першої Розділу V тендерної документації встановлено наступні нецінові критерії:
1.4.1 питома вага критерію «місцезнаходження закладу відносно моря» становить 10 відсотків:
- відстань від закладу до моря до 600 м. – 10 відсотків,
- відстань від закладу до моря більше 600 м. – 0 відсотків;
1.4.2 питома вага критерію «наявність сучасної зони активного відпочинку (гімнастичне містечко, мотузковий парк, скеледром, смуга перешкод, лазертаг арена або лазерний пейнтбол, тощо)» становить 8 відсотків:
- на території закладу учасника наявна сучасна зона активного відпочинку згідно із вимогами – 8 відсотків,
- на території закладу учасника відсутня сучасна зона активного відпочинку згідно із вказаними вимогами – 0 відсотків;
1.4.3 питома вага критерію «наявність футбольного поля» становить 4 відсотки:
- на території закладу учасника наявне футбольне поле – 4 відсотки,
- на території закладу учасника відсутнє футбольне поле згідно – 0 відсотків;
1.4.4 питома вага критерію «наявність сучасної зони творчого дозвілля (тематичних класів, студій та майстерень, танцювальний зал, обладнаний хореографічним верстатом і дзеркалами, медіапростір обладнаний аудіо системи JBL, світловим лазерним шоу, бездротовою аудіо передаючою апаратурою, тощо)» становить 4 відсотки:
- на території закладу учасника наявна сучасна зона активного відпочинку згідно із вказаними вимогами– 4 відсотки,
- на території закладу учасника відсутня сучасна зона активного відпочинку згідно із вказаними вимогами – 0 відсотків;
1.4.5 питома вага критерію «наявність майданчика для бойових єдиноборств (татамі, килим, тощо) та боксерського рингу» становить 4 відсотки:
- на території закладу учасника наявний майданчик для бойових єдиноборств (татамі, килим) та боксерський ринг – 4 відсотки,
- на території закладу учасника відсутній майданчик для бойових єдиноборств (татамі, килим) та боксерський ринг – 0 відсотків.
При цьому, зазначена вимога тендерної документації суперечить положенням Закону України «Про публічні закупівлі» та порушує принцип недискримінації учасників та рівного ставлення до них з огляду на наступне.
Частиною третьою статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» наведено перелік критеріїв оцінки, якими є:
1) ціна; або
2) вартість життєвого циклу; або
3) ціна/вартість життєвого циклу разом з іншими критеріями оцінки, зокрема, такими як: умови оплати, строк виконання, гарантійне обслуговування, передача технології та підготовка управлінських, наукових і виробничих кадрів, застосування заходів охорони навколишнього середовища та/або соціального захисту, які пов'язані із предметом закупівлі.
Слід зазначити, що Закон України «Про публічні закупівлі» не містить таких критеріїв оцінки як «місцезнаходження закладу відносно моря», «наявність сучасної зони активного відпочинку (гімнастичне містечко, мотузковий парк, скеледром, смуга перешкод, лазертаг арена або лазерний пейнтбол, тощо)», «наявність футбольного поля», «наявність сучасної зони творчого дозвілля (тематичних класів, студій та майстерень, танцювальний зал, обладнаний хореографічним верстатом і дзеркалами, медіапростір обладнаний аудіо системи JBL, світловим лазерним шоу, бездротовою аудіо передаючою апаратурою, тощо)», «наявність майданчика для бойових єдиноборств (татамі, килим, тощо) та боксерського рингу».
У зв’язку з викладеним, просимо ввести зміни до тендерної документації та виключити нецінові критерії, що суперечать вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та позбавляють нас можливості прийняти участь у закупівлі на рівних правах.
2. Частиною першою додатку 5 Тендерної документації встановлено технічні вимоги замовника до предмету закупівлі, зокрема місце розташування закладу оздоровлення та відпочинку – узбережжя Чорного моря України.
У поясненнях замовника до додатку 5 Тендерної документації зазначено, що для проведення цієї закупівлі під терміном «Знаходження закладу на узбережжі Чорного моря» розуміється розташування дитячого закладу оздоровлення на узбережжі Чорного моря. Допускається виключно відкрита акваторія моря (крім прісноводних лиманів та мілководних заток).
Частиною сьомою додатку 5 Тендерної документації встановлено наступні умови для купання:
- власний або орендований пляж (виключно відкрита акваторія моря), крім прісноводних лиманів та мілководних заток з безпечним підходом на морському узбережжі, облаштоване місце для купання.
Вважаємо, що такі вимоги є дискримінаційними та обмежують конкуренцію.
Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що документація конкурсних торгів не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника (в частині встановлення зазначеної вище умови документації конкурсних торгів) порушують вимоги частини четвертої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та один з основних принципів здійснення закупівель, визначених статтею 3, а саме – недискримінація учасників. Відповідно до частини першої статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються, зокрема, за такими принципами, як добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Враховуючи вище зазначене, дана вимога має бути виключена з ТД або змінена в редакції «пляж (виключно відкрита акваторія моря), з безпечним підходом на морському узбережжі, облаштоване місце для купання»
3. Частиною третьою додатку 5 Тендерної документації встановлена вимога:
- Умови проживання – в капітально зведеній будівлі: одно-, дво-, триповерховій.
Вважаємо, що такі вимоги є дискримінаційними та обмежують конкуренцію.
Так, частиною четвертою статті 14 Закону України «Про оздоровлення та відпочинок дітей» встановлено, що для оздоровлення та відпочинку дітей можуть використовуватися санаторно-курортні заклади, пансіонати, бази відпочинку, санаторії-профілакторії, оздоровчі комплекси підприємств, установ та організацій, професійних спілок за умови надання зазначеними закладами послуг з оздоровлення та відпочинку відповідно до державних соціальних стандартів оздоровлення та відпочинку дітей.
Зазначеним Законом, не встановлено вимоги поверховості, а лише зазначено необхідність відповідності державним соціальним стандартам.
Вказана вимога тендерної документації позбавляє права участі у закупівлі наше підприємство, яке спеціалізується у наданні відпочинкових послуг та має значний позитивний досвід.
Враховуючи вище зазначене, дана вимога має бути виключена з ТД або змінена.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
08 квітня 2021 10:21
У відповідь на вимогу щодо усунення порушення під час проведення тендеру від 06.04.2021 UA-2021-03-16-007514-c.b2, що подана через електронну систему закупівель без ідентифікації особи, Департамент молоді та спорту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі – Замовник),відповідно до частини першої статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» повідомляє, що у замовника відсутні підстави для задоволення вимог, викладених у зверненні, з огляду на наступні обставини:
Законом, який визначає правові засади здійснення закупівель для потреб держави та територіальних громад, є Закон України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Статтею 29 Закону замовнику надано право під час проведення закупівлі разом із ціною застосовувати інші критерії оцінки зокрема, такі як: умови оплати, строк виконання, гарантійне обслуговування, передача технології та підготовка управлінських, наукових і виробничих кадрів, застосування заходів охорони навколишнього середовища та/або соціального захисту, які пов’язані із предметом закупівлі. Вказаний перелік не є вичерпним і замовник вправі використовувати й інші критерії залежно від предмету та специфіки закупівлі. Застосування разом із ціною інших критеріїв оцінки є правом замовника, який може його використовувати для відбору найкращої тендерної пропозиції. Отож, замовник не порушував вимог Закону в цій частині.
Що ж до застосування під час проведення цієї закупівлі разом із ціною інших критеріїв оцінки, а саме «місцезнаходження закладу відносно моря», «наявність сучасної зони активного відпочинку (гімнастичне містечко, мотузковий парк, скеледром, смуга перешкод, лазертаг арена або лазерний пейнтбол, тощо)», «наявність футбольного поля», «наявність сучасної зони творчого дозвілля (тематичних класів, студій та майстерень, танцювальний зал, обладнаний хореографічним верстатом і дзеркалами, медіапростір обладнаний аудіо системи JBL, світловим лазерним шоу, бездротовою аудіо передаючою апаратурою, тощо)», «наявність майданчика для єдиноборств (татамі, килим, тощо) та боксерський ринг», - доводимо до відома заявника, що частково задовольняємо вимогу заявника щодо критерію «медіапростір обладнаний аудіо системи JBL» та викладаємо вказаний критерій в інший редакції, а саме «медіапростір, обладнаний сучасними аудіо системами»
Не дивлячись на це, вважаємо за необхідне в черговий раз повідомити наступне: згідно із цією закупівлею для оздоровлення та відпочинку до дитячого закладу направлятимуться діти, які потребують особливої уваги та підтримки, обдаровані діти. Згідно із цією закупівлею планується направлення дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, дітей осіб, визнаних учасниками бойових дій, дітей, один із батьків яких загинув (пропав безвісти) у районі бойових дій чи збройних конфліктів або помер внаслідок поранення, контузії чи каліцтва, одержаних у районі проведення бойових дій чи збройних конфліктів, дітей, зареєстрованих як внутрішньо переміщені особи, бездоглядних та безпритульних дітей, дітей, потерпілих від наслідків Чорнобильської катастрофи, дітей, які постраждали внаслідок стихійного лиха, техногенних аварій, катастроф; дітей з багатодітних і малозабезпечених сімей; талановитих та обдарованих дітей - переможців міжнародних, всеукраїнських, обласних, міських, районних олімпіад, конкурсів, фестивалів, змагань, спартакіад, відмінників навчання, лідерів дитячих громадських організацій; дитячих творчих колективів та спортивних команд. Крім послуг з оздоровлення та відпочинку визначена категорія дітей має отримати комплекс додаткових послуг для організації цікавого дозвілля та фізкультурно-спортивної діяльності, спрямованих на розвиток їх творчих здібностей та інтересів за напрямами позашкільної освіти, фізичної культури та спорту, соціальної реабілітації, соціального захисту тощо. Виходячи з цього застосування разом із ціною інших критеріїв оцінки, таких як місцезнаходження закладу відносно моря, наявність сучасної зони активного відпочинку (гімнастичне містечко, мотузковий парк, скеледром, смуга перешкод, лазертаг арена або лазерний пейнтбол, тощо), наявність футбольного поля, наявність сучасної зони творчого дозвілля (тематичних класів, студій та майстерень, танцювальний зал, обладнаний хореографічним верстатом і дзеркалами, медіапростір, обладнаний сучасними аудіо системами», світловим лазерним шоу, бездротовою аудіо передаючою апаратурою, тощо), наявність майданчика для єдиноборств (татамі, килим, тощо) та боксерського рингу є правом замовника, який може його використовувати для відбору найкращої тендерної пропозиції. З огляду на визначену Замовником категорію дітей, які будуть направлятимуться до закладу учасника-переможця торгів, а саме - дітей, які потребують особливої уваги та підтримки, обдарованих дітей, вищезазначені інші критерії оцінки є доречними.
Водночас в черговий раз звертаємо увагу заявника та решти потенційних учасників закупівлі, що відсутність об’єктів, які передбачені іншими критеріями оцінки, не перешкоджає будь-якому з учасників, в тому числі заявнику, взяти участі у цій закупівлі. За відсутності вказаних об’єктів учасник в електронній системі закупівель під час подання своєї тендерної пропозиції ставить відповідну позначку «відсутній» і бере участь у закупівлі на загальних умовах. Відсутність об’єктів, які передбачені іншими критеріями оцінки, не може слугувати підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника, оскільки їх наявність не є обов’язковою. В той же час об’єктивна перевага надається учасникам, які мають відповідні об’єкти.
Законом передбачено, що для проведення закупівлі за процедурою відкритих торгів замовником розробляється та затверджується тендерна документація, яка повинна відповідати вимогам статті 22 Закону. При цьому вказаною статтею серед інших обов’язків замовника закріплюється обов’язок вказувати інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
Замовник формує технічні, якісні та кількісні вимоги до предмета закупівлі, виходячи із власних потреб та враховуючи наявне у нього фінансування, і потенційні учасники торгів не вправі вимагати від замовника погіршувати вимоги до якості послуг, які закуповує замовник, тільки через те, що якість їх послуг є значно нижчою, ніж послуги які планує придбати замовник. Учасники, які мають намір взяти участь у цій закупівлі, повинні запропонувати замовнику послуги, які відповідають потребам замовника, а не ті, які вони можуть запропонувати з огляду на свій матеріальний стан та інші умови.
Тільки за умови, що послуги, які пропонуються учасником, повністю відповідатимуть потребам замовника до якості послуг, які викладені у тендерній документації у вигляді технічної специфікації – тендерна пропозиція такого учасника може бути допущена до аукціону і в подальшому учасник може бути визнаний переможцем.
Згідно із частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Встановлюючи вимоги до предмета закупівлі, замовник у Додатку №5 до тендерної документації чітко визначив, що під терміном «Знаходження закладу на узбережжі Чорного моря» розуміється розташування дитячого закладу оздоровлення та відпочинку на узбережжі Чорного моря. Допускається виключно відкрита акваторія моря (крім прісноводних лиманів та мілководних заток). Також частиною сьомою додатку 5 ТД встановлено наступні вимоги для купання : - власний або орендований пляж (виключно відкрита акваторія моря), крім прісноводних лиманів та мілководних заток з безпечним підходом на морському узбережжі, облаштоване місце для купання.
Купання дітей у виключно відкритої акваторії з безпечним підходом на морському узбережжі Чорного моря із облаштованим місцем для купання є однією із вимог до якості послуг, які придбаваються згідно із цією закупівлею.
Заявник звертає увагу ще й на частину третю Додатку 5 ТД, якою встановлена вимога щодо поверховості будівлі, в якої будуть проживати діти. Звертаємо увагу заявника, що ця вимога забезпечує безпеку дітей під час надання послуг з оздоровлення та відпочинку та відповідає діючим нормам санітарного законодавства та вимогам законодавства з питань пожежної безпеки.
Вищезазначені вимоги, до яких апелює заявник, не є дискримінаційними та не обмежують конкуренцію. Звинувачення заявника в цій частині є безпідставними та необґрунтованими. Повідомляємо, що на підставі частини 3 статті 24 Закону, вказані вимоги є вимогами до якості предмета закупівлі та замовник має право їх встановлювати у спосіб, який вважає за потрібне.
Замовнику цієї закупівлі із місцевого бюджету територіальної громади міста Києва виділені кошти на придбання послуг із оздоровлення дітей цієї ж територіальної громади. Розмір виділених коштів у перерахунку на одну дитини є таким, що дозволяє придбати послуги із оздоровлення у найкращих закладах на узбережжі Чорного моря, що надають послуги найвищої якості.
Тендерна документація, розроблена замовником для проведення цих відкритих торгів, відповідає вимогам статті 22 Закону та не містить жодних вимог, які можуть обмежити конкуренцію та/або призвести до дискримінації учасників, в тому числі що можуть дискримінувати заявника або будь-якого іншого потенційного учасника закупівлі.
Тендерні пропозиції для участі у закупівлі, що проводиться замовником, мають право подавати всі заінтересовані особи, які можуть запропонувати послуги, що відповідають потребам замовника встановленим до якості послуг.
Законом, який визначає правові засади здійснення закупівель для потреб держави та територіальних громад, є Закон України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Статтею 29 Закону замовнику надано право під час проведення закупівлі разом із ціною застосовувати інші критерії оцінки зокрема, такі як: умови оплати, строк виконання, гарантійне обслуговування, передача технології та підготовка управлінських, наукових і виробничих кадрів, застосування заходів охорони навколишнього середовища та/або соціального захисту, які пов’язані із предметом закупівлі. Вказаний перелік не є вичерпним і замовник вправі використовувати й інші критерії залежно від предмету та специфіки закупівлі. Застосування разом із ціною інших критеріїв оцінки є правом замовника, який може його використовувати для відбору найкращої тендерної пропозиції. Отож, замовник не порушував вимог Закону в цій частині.
Що ж до застосування під час проведення цієї закупівлі разом із ціною інших критеріїв оцінки, а саме «місцезнаходження закладу відносно моря», «наявність сучасної зони активного відпочинку (гімнастичне містечко, мотузковий парк, скеледром, смуга перешкод, лазертаг арена або лазерний пейнтбол, тощо)», «наявність футбольного поля», «наявність сучасної зони творчого дозвілля (тематичних класів, студій та майстерень, танцювальний зал, обладнаний хореографічним верстатом і дзеркалами, медіапростір обладнаний аудіо системи JBL, світловим лазерним шоу, бездротовою аудіо передаючою апаратурою, тощо)», «наявність майданчика для єдиноборств (татамі, килим, тощо) та боксерський ринг», - доводимо до відома заявника, що частково задовольняємо вимогу заявника щодо критерію «медіапростір обладнаний аудіо системи JBL» та викладаємо вказаний критерій в інший редакції, а саме «медіапростір, обладнаний сучасними аудіо системами»
Не дивлячись на це, вважаємо за необхідне в черговий раз повідомити наступне: згідно із цією закупівлею для оздоровлення та відпочинку до дитячого закладу направлятимуться діти, які потребують особливої уваги та підтримки, обдаровані діти. Згідно із цією закупівлею планується направлення дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, дітей осіб, визнаних учасниками бойових дій, дітей, один із батьків яких загинув (пропав безвісти) у районі бойових дій чи збройних конфліктів або помер внаслідок поранення, контузії чи каліцтва, одержаних у районі проведення бойових дій чи збройних конфліктів, дітей, зареєстрованих як внутрішньо переміщені особи, бездоглядних та безпритульних дітей, дітей, потерпілих від наслідків Чорнобильської катастрофи, дітей, які постраждали внаслідок стихійного лиха, техногенних аварій, катастроф; дітей з багатодітних і малозабезпечених сімей; талановитих та обдарованих дітей - переможців міжнародних, всеукраїнських, обласних, міських, районних олімпіад, конкурсів, фестивалів, змагань, спартакіад, відмінників навчання, лідерів дитячих громадських організацій; дитячих творчих колективів та спортивних команд. Крім послуг з оздоровлення та відпочинку визначена категорія дітей має отримати комплекс додаткових послуг для організації цікавого дозвілля та фізкультурно-спортивної діяльності, спрямованих на розвиток їх творчих здібностей та інтересів за напрямами позашкільної освіти, фізичної культури та спорту, соціальної реабілітації, соціального захисту тощо. Виходячи з цього застосування разом із ціною інших критеріїв оцінки, таких як місцезнаходження закладу відносно моря, наявність сучасної зони активного відпочинку (гімнастичне містечко, мотузковий парк, скеледром, смуга перешкод, лазертаг арена або лазерний пейнтбол, тощо), наявність футбольного поля, наявність сучасної зони творчого дозвілля (тематичних класів, студій та майстерень, танцювальний зал, обладнаний хореографічним верстатом і дзеркалами, медіапростір, обладнаний сучасними аудіо системами», світловим лазерним шоу, бездротовою аудіо передаючою апаратурою, тощо), наявність майданчика для єдиноборств (татамі, килим, тощо) та боксерського рингу є правом замовника, який може його використовувати для відбору найкращої тендерної пропозиції. З огляду на визначену Замовником категорію дітей, які будуть направлятимуться до закладу учасника-переможця торгів, а саме - дітей, які потребують особливої уваги та підтримки, обдарованих дітей, вищезазначені інші критерії оцінки є доречними.
Водночас в черговий раз звертаємо увагу заявника та решти потенційних учасників закупівлі, що відсутність об’єктів, які передбачені іншими критеріями оцінки, не перешкоджає будь-якому з учасників, в тому числі заявнику, взяти участі у цій закупівлі. За відсутності вказаних об’єктів учасник в електронній системі закупівель під час подання своєї тендерної пропозиції ставить відповідну позначку «відсутній» і бере участь у закупівлі на загальних умовах. Відсутність об’єктів, які передбачені іншими критеріями оцінки, не може слугувати підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника, оскільки їх наявність не є обов’язковою. В той же час об’єктивна перевага надається учасникам, які мають відповідні об’єкти.
Законом передбачено, що для проведення закупівлі за процедурою відкритих торгів замовником розробляється та затверджується тендерна документація, яка повинна відповідати вимогам статті 22 Закону. При цьому вказаною статтею серед інших обов’язків замовника закріплюється обов’язок вказувати інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
Замовник формує технічні, якісні та кількісні вимоги до предмета закупівлі, виходячи із власних потреб та враховуючи наявне у нього фінансування, і потенційні учасники торгів не вправі вимагати від замовника погіршувати вимоги до якості послуг, які закуповує замовник, тільки через те, що якість їх послуг є значно нижчою, ніж послуги які планує придбати замовник. Учасники, які мають намір взяти участь у цій закупівлі, повинні запропонувати замовнику послуги, які відповідають потребам замовника, а не ті, які вони можуть запропонувати з огляду на свій матеріальний стан та інші умови.
Тільки за умови, що послуги, які пропонуються учасником, повністю відповідатимуть потребам замовника до якості послуг, які викладені у тендерній документації у вигляді технічної специфікації – тендерна пропозиція такого учасника може бути допущена до аукціону і в подальшому учасник може бути визнаний переможцем.
Згідно із частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Встановлюючи вимоги до предмета закупівлі, замовник у Додатку №5 до тендерної документації чітко визначив, що під терміном «Знаходження закладу на узбережжі Чорного моря» розуміється розташування дитячого закладу оздоровлення та відпочинку на узбережжі Чорного моря. Допускається виключно відкрита акваторія моря (крім прісноводних лиманів та мілководних заток). Також частиною сьомою додатку 5 ТД встановлено наступні вимоги для купання : - власний або орендований пляж (виключно відкрита акваторія моря), крім прісноводних лиманів та мілководних заток з безпечним підходом на морському узбережжі, облаштоване місце для купання.
Купання дітей у виключно відкритої акваторії з безпечним підходом на морському узбережжі Чорного моря із облаштованим місцем для купання є однією із вимог до якості послуг, які придбаваються згідно із цією закупівлею.
Заявник звертає увагу ще й на частину третю Додатку 5 ТД, якою встановлена вимога щодо поверховості будівлі, в якої будуть проживати діти. Звертаємо увагу заявника, що ця вимога забезпечує безпеку дітей під час надання послуг з оздоровлення та відпочинку та відповідає діючим нормам санітарного законодавства та вимогам законодавства з питань пожежної безпеки.
Вищезазначені вимоги, до яких апелює заявник, не є дискримінаційними та не обмежують конкуренцію. Звинувачення заявника в цій частині є безпідставними та необґрунтованими. Повідомляємо, що на підставі частини 3 статті 24 Закону, вказані вимоги є вимогами до якості предмета закупівлі та замовник має право їх встановлювати у спосіб, який вважає за потрібне.
Замовнику цієї закупівлі із місцевого бюджету територіальної громади міста Києва виділені кошти на придбання послуг із оздоровлення дітей цієї ж територіальної громади. Розмір виділених коштів у перерахунку на одну дитини є таким, що дозволяє придбати послуги із оздоровлення у найкращих закладах на узбережжі Чорного моря, що надають послуги найвищої якості.
Тендерна документація, розроблена замовником для проведення цих відкритих торгів, відповідає вимогам статті 22 Закону та не містить жодних вимог, які можуть обмежити конкуренцію та/або призвести до дискримінації учасників, в тому числі що можуть дискримінувати заявника або будь-якого іншого потенційного учасника закупівлі.
Тендерні пропозиції для участі у закупівлі, що проводиться замовником, мають право подавати всі заінтересовані особи, які можуть запропонувати послуги, що відповідають потребам замовника встановленим до якості послуг.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-03-16-007514-c.b3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ПІВДЕНЬ-КУРОРТ-СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:30652504
Дата подання: 12 квітня 2021 13:35
Дата подання: 12 квітня 2021 13:35
Скарга на дискримінацію
Скарга щодо усунення порушень законодавства у сферы публічних закупівель
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 14 квітня 2021 20:36
рішення від 14.04.2021 №7809+ лист Замовнику + лист Скаржнику.pdf
Дата публікації: 14 квітня 2021 20:36
Інформація про перенесення розгляду скарги від 23.04.2021 №6901.pdf
Дата публікації: 23 квітня 2021 18:56
Інформація про резолютивну частину рішення від 28.04.2021 №9383.pdf
Дата публікації: 29 квітня 2021 16:14
рішення від 28.04.2021 №9383.pdf
Дата публікації: 05 травня 2021 20:26
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення Постійно діючої колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Колегія) від 28.04.2021 №9383-р/пк-пз Замовником були внесені зміни до Тендерної документації закупівлі за ДК 021:2015: 55240000-4 - Послуги центрів і будинків відпочинку, предмет закупівлі - Послуги з оздоровлення дитячих закладів оздоровлення та відпочинку на узбережжі Чорного моря України, ідентифікатор закупівлі - UA-2021-03-16-007514-c, а саме: Вилучені нецінові критерії оцінки пропозиції Учасників, точніше шляхом їх скасування та подовжено період подачі пропозицій. Рішення про внесення відповідних змін, перелік змін, що вносяться та Нова редакція тендерної документації оприлюднено в новій редакції з урахуванням внесених змін через авторизований електронний майданчик в електронній системі закупівель 07.05.2021 року.
Дата виконання рішення замовником: 07 травня 2021 10:06
Номер скарги: UA-2021-03-16-007514-c.b4
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ПІВДЕНЬ-КУРОРТ-СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:30652504
Дата подання: 28 травня 2021 16:50
Дата подання: 28 травня 2021 16:50
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 03 червня 2021 00:03
рішення від 01.06.2021 №12104+лист замовнку.pdf
Дата публікації: 03 червня 2021 00:02
Інформація про перенесення розгляду скарги від 10.06.2021 №10917.pdf
Дата публікації: 14 червня 2021 13:51
Інформація про перенесення розгляду сккарги від 17.06.2021 №11575.pdf
Дата публікації: 22 червня 2021 09:49
Інформація про резолютивну частину рішення від 25.06.2021 №14428.pdf
Дата публікації: 29 червня 2021 22:03
рішення від 25.06.2021 №14428.pdf
Дата публікації: 01 липня 2021 23:01
Коментар замовника щодо усунення порушення: Керуючись вимогами статті 11 та 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), наказу Департаменту молоді та спорту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 10 вересня 2020 року № Н-579 та Положення про тендерний комітет та уповноважену особу (осіб), що затверджене наказом Департаменту молоді та спорту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 21 квітня 2020 року № Н-274, з метою виконання рішення Постійно діючої колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 25.06.2021 № 14428-р/пк-пз та виходячи з вищенаведеного, -
- УХВАЛИЛА:
1. Скасувати рішення Замовника про допущення тендерних пропозицій ПП "МИКОЛАЇВ-КОНТРАСТ" та ОЗДОРОВЧО-СПОРТИВНОГО ТАБОРУ "ЛІСОТЕХНІК" - СТРУКТУРНИЙ ПІДРОЗДІЛ НАЦІОНАЛЬНОГО ЛІСОТЕХНІЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ УКРАЇНИ до аукціону до процедури закупівлі Код ДК 021:2015 – 55240000-4 Послуги центрів і будинків відпочинку (Послуги з оздоровлення дитячих закладів оздоровлення та відпочинку на узбережжі Чорного моря України), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-03-16-007514-c.
2. Відхилити пропозиції ПП "МИКОЛАЇВ-КОНТРАСТ" та ОЗДОРОВЧО-СПОРТИВНОГО ТАБОРУ "ЛІСОТЕХНІК" - СТРУКТУРНИЙ ПІДРОЗДІЛ НАЦІОНАЛЬНОГО ЛІСОТЕХНІЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ УКРАЇНИ на підставі абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону «2) тендерна пропозиція учасника: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації;».
- Учасниками надані не за формою № 318/о Акти прийняття дитячого оздоровчого закладу (дитячого закладу оздоровлення та відпочинку) затвердженого наказом МОЗ України від 11.07.2000 № 160
3. Відповідно до пункту третього частини першої статті 32 Закону Замовник відмінити тендер у разі відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з цим Законом по процедурі закупівлі Код ДК 021:2015 – 55240000-4 Послуги центрів і будинків відпочинку (Послуги з оздоровлення дитячих закладів оздоровлення та відпочинку на узбережжі Чорного моря України), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-03-16-007514-c.
4. Протягом одного дня з дня ухвалення цього рішення оприлюднити через авторизований електронний майданчик на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом, інформацію про скасування рішення відповідно до Закону та рішення про відхилення пропозицій учасників.
Дата виконання рішення замовником: 25 липня 2021 23:52
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 25 липня 2021
Найменування: | Департамент молоді та спорту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) |
Код ЄДРПОУ: | 42269168 |
Місцезнаходження: | 01001, Україна, м. Київ обл., м. Київ, вул. Хрещатик,12 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ОЗДОРОВЧО-СПОРТИВНИЙ ТАБІР "ЛІСОТЕХНІК" - СТРУКТУРНИЙ ПІДРОЗДІЛ НАЦІОНАЛЬНОГО ЛІСОТЕХНІЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ УКРАЇНИ | Відповіді учасника | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
ПП "МИКОЛАЇВ-КОНТРАСТ" | Відповіді учасника | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ПІВДЕНЬ-КУРОРТ-СЕРВІС" | Відповіді учасника | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ПІВДЕНЬ-КУРОРТ-СЕРВІС" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
ОЗДОРОВЧО-СПОРТИВНИЙ ТАБІР "ЛІСОТЕХНІК" - СТРУКТУРНИЙ ПІДРОЗДІЛ НАЦІОНАЛЬНОГО ЛІСОТЕХНІЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ УКРАЇНИ | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
ПП "МИКОЛАЇВ-КОНТРАСТ" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Інформація про відміну
Дата відміни
25 липня 2021 00:00
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій