Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
79410000-1 Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління (Проведення оцінювання та атестації робочих місць по умовам праці)
Очікувана вартість
511 250,00 UAH
UA-2021-03-16-006785-c ● bbbbb18dbbab4e77b2d0b0e7ab8290b4
Спрощена закупівля
Спрощена
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Міське комунальне підприємство "Миколаївводоканал" |
Код ЄДРПОУ: | 31448144 |
Місцезнаходження: | 54055, Україна , Миколаївська обл., м. Миколаїв, вул. Погранична, 161 |
Контактна особа: |
Дмитро Ганіченко +380675503677 comdir@vodokanal.mk.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 березня 2021 14:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 березня 2021 16:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 березня 2021 16:00 |
Початок аукціону: | 26 березня 2021 15:38 |
Очікувана вартість: | 511 250,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 557,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 3000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79410000-1: Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Проведення оцінювання та атестації робочих місць по умовам праці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
54055, Україна, Миколаївська область, вул. Погранична,161, м. Миколаїв, вул. Погранична,161
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 червня 2021
ДК 021:2015: 79419000-4 — Консультаційні послуги з питань оцінювання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Замовник сплачує Виконавцю аванс в розмірі 50 % від загальної суми Договору протягом 20 календарних днів з моменту укладання Договору. Замовник проводить остаточну оплату вищезгаданих Послуг в безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця протягом 20 календарних днів з моменту підписання обома сторонами Акта здавання - приймання наданих послуг з проведення атестації робочих місць за умовами праці. | Аванс | 20 | Календарні | 50 |
Iнша подія | Замовник сплачує Виконавцю аванс в розмірі 50 % від загальної суми Договору протягом 20 календарних днів з моменту укладання Договору. Замовник проводить остаточну оплату вищезгаданих Послуг в безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця протягом 20 календарних днів з моменту підписання обома сторонами Акта здавання - приймання наданих послуг з проведення атестації робочих місць за умовами праці. | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 50 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 березня 2021 14:25 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 березня 2021 14:04 |
Оголошення Атестація 16 03 2021.doc | |
16 березня 2021 14:04 |
Проект договору АТЕСТАЦІЯ 16 03 2021.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-03-16-006785-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ СП "ТОВАРИСТВО ТЕХНІЧНОГО НАГЛЯДУ ДІЕКС", Код ЄДРПОУ:32349901
Дата подання: 22 березня 2021 12:40
Технічні вимоги
Шановний Замовнику!
Прошу внести зміни до Додатку 1 Перелік документів, які повинні бути завантажені учасником у складі пропозиції та виключити п.11: «11. Враховуючи стислий термін виконання робіт з проведення атестації робочих місць та необхідності оперативного вирішення питань пов’язаних з її проведенням та оформленням документів, Учасник надання послуг повинен надати документ, що підтверджує фактичне місцезнаходження у м. Миколаєві або наявність у м. Миколаєві філіалу/виробничої бази.»
Ця вимога суперечить принципам, задекларованим в ЗУ Про публічні закупівлі, є дискримінаційною та такою, що значно звужує коло потенційних учасників.
Також повідомляю що по цьому питанню існує практика АМКУ, згідно якою подібні вимоги щодо територіальному розташування учасника визнавалися дискримінаційними. Враховуючи стислий термін виконання робіт, пропонуємо не затягувати проведення закупівлі судовим розглядом, а внести відповідні зміни та забезпечити гідну конкуренцію серед потенційних учасників.
Розгорнути
Згорнути
Прошу внести зміни до Додатку 1 Перелік документів, які повинні бути завантажені учасником у складі пропозиції та виключити п.11: «11. Враховуючи стислий термін виконання робіт з проведення атестації робочих місць та необхідності оперативного вирішення питань пов’язаних з її проведенням та оформленням документів, Учасник надання послуг повинен надати документ, що підтверджує фактичне місцезнаходження у м. Миколаєві або наявність у м. Миколаєві філіалу/виробничої бази.»
Ця вимога суперечить принципам, задекларованим в ЗУ Про публічні закупівлі, є дискримінаційною та такою, що значно звужує коло потенційних учасників.
Також повідомляю що по цьому питанню існує практика АМКУ, згідно якою подібні вимоги щодо територіальному розташування учасника визнавалися дискримінаційними. Враховуючи стислий термін виконання робіт, пропонуємо не затягувати проведення закупівлі судовим розглядом, а внести відповідні зміни та забезпечити гідну конкуренцію серед потенційних учасників.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 березня 2021 17:05
Доброго дня. Дякуємо за Ваше звернення.
Питання буде вивчене додатково та при необхідності будуть внесені зміни до закупівлі.
Питання буде вивчене додатково та при необхідності будуть внесені зміни до закупівлі.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 березня 2021 16:11
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ДОСЛІДНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕКОЛОГІЯ ПЛЮС" |
205 998,00
UAH з ПДВ
|
205 998,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КУЩ ЮРІЙ ДАНИЛОВИЧ |
425 000,00
UAH з ПДВ
|
425 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП МОСКАЛЕНКО ЛЮДМИЛА СТЕПАНІВНА |
511 247,55
UAH з ПДВ
|
499 950,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Проектно-діагностичний центр" |
510 474,00
UAH з ПДВ
|
499 962,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ДОСЛІДНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕКОЛОГІЯ ПЛЮС" #43089836 |
Відхилено |
205 998,00
UAH з ПДВ
|
01 квітня 2021 15:03
|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КУЩ ЮРІЙ ДАНИЛОВИЧ #2238101654 |
Відхилено |
425 000,00
UAH з ПДВ
|
01 квітня 2021 15:04
|
ФОП МОСКАЛЕНКО ЛЮДМИЛА СТЕПАНІВНА #2052709180 |
Відхилено |
499 950,00
UAH з ПДВ
|
01 квітня 2021 15:05
|
ТОВ "Проектно-діагностичний центр" #33759787 |
Відхилено |
499 962,00
UAH з ПДВ
|
01 квітня 2021 15:06
|
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відхилення всіх пропозицій