Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» (CPV) 55240000-4 Послуги центрів і будинків відпочинку (Придбання путівок в дитячі заклади оздоровлення та відпочинку для дітей, які потребують особливої уваги та підтримки)
Code DK 021: 2015 "Unified Procurement Dictionary" (CPV) 55240000-4 Services of centers and rest homes (Purchase of vouchers to children's health and recreation facilities for children in need of special attention and support)
Code DK 021: 2015 "Unified Procurement Dictionary" (CPV) 55240000-4 Services of centers and rest homes (Purchase of vouchers to children's health and recreation facilities for children in need of special attention and support)
Очікувана вартість
5 811 600,00 UAH
UA-2021-03-16-004589-b ● 1b232ff400284443aa67e419b0b953d0
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ СОЦІАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ ЧЕРКАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 37853109 |
Місцезнаходження: | 18005, Україна , Черкаська область обл., Черкаси, Придніпровський район, БУЛЬВАР ШЕВЧЕНКА, будинок 307 |
Контактна особа: |
Кобелева Юлія Петрівна 380969381046 kobeleva082016@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | DEPARTMENT OF SOCIAL POLICY OF CHERKASY CITY COUNCIL |
National ID: | 37853109 |
Contact point: |
Kobeleva Julia 380969381046 kobeleva082016@gmail.com |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 16 березня 2021 18:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 квітня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 квітня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 квітня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 14 травня 2021 13:17 |
Очікувана вартість: | 5 811 600,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 29 058,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 16 березня 2021 18:33 |
Enquiries until: | 13 квітня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 19 квітня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 23 квітня 2021 00:00 |
Information
Estimated total value: | 5 811 600 UAH excluding VAT |
Minimal lowering step: | 29 058 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55240000-4: Послуги центрів і будинків відпочинку
Scope of the procurement
Місцезнаходження замовника: 18005, Україна, Черкаська область, Черкаси, Придніпровський район, БУЛЬВАР ШЕВЧЕНКА, будинок 307; Категорія замовника: відповідно до п.1.ч.1.ст.2 Закону; Вид закупівлі: відкриті торги з публікацією англійською мовою, відповідно до абз.1, п.5, ч.2 ст.4 Закону; мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції - українська. Джерело фінансування: кошти місцевого бюджету; Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі-відповідно до ч. 7 р. ІІІ тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Місцезнаходження замовника: 18005, Україна, Черкаська область, Черкаси, Придніпровський район, БУЛЬВАР ШЕВЧЕНКА, будинок 307; Категорія замовника: відповідно до п.1.ч.1.ст.2 Закону; Вид закупівлі: відкриті торги з публікацією англійською мовою, відповідно до абз.1, п.5, ч.2 ст.4 Закону; мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції - українська. Джерело фінансування: кошти місцевого бюджету; Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі-відповідно до ч. 7 р. ІІІ тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» (CPV) 55240000-4 Послуги центрів і будинків відпочинку (Придбання путівок в дитячі заклади оздоровлення та відпочинку для дітей, які потребують особливої уваги та підтримки)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
18000, Україна, Черкаська область, Черкаси, за місцезнаходженням позаміського закладу оздоровлення та відпочинку (учасника – переможця торгів, що розташований на узбережжі Чорного моря
ДК 021:2015: 55240000-4 — Послуги центрів і будинків відпочинку
Code DK 021: 2015 "Unified Procurement Dictionary" (CPV) 55240000-4 Services of centers and rest homes (Purchase of vouchers to children's health and recreation facilities for children in need of special attention and support)
CPV: 55240000-4
Період постачання:
по 31 серпня 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 квітня 2021 19:27 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 квітня 2021 19:27 |
ТД Послуги центрів і будинків відпочинку (1).doc | |
14 квітня 2021 19:27 |
Зміни путівки.docx | |
22 березня 2021 15:48 |
ТД зі змінами.pdf | |
22 березня 2021 15:48 |
Зміни в ТД.pdf | |
16 березня 2021 18:30 |
ТД Послуги центрів і будинків відпочинку.doc |
14 квітня 2021 19:27 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
14 квітня 2021 19:27 |
ТД Послуги центрів і будинків відпочинку (1).doc
|
|||||||||
14 квітня 2021 19:27 |
Зміни путівки.docx
|
|||||||||
22 березня 2021 15:48 |
ТД зі змінами.pdf
|
|||||||||
22 березня 2021 15:48 |
Зміни в ТД.pdf
|
|||||||||
16 березня 2021 18:30 |
ТД Послуги центрів і будинків відпочинку.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-03-16-004589-b.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ДП ПІВДЕНЬ-КУРОРТ-СЕРВІС, Код ЄДРПОУ:30652504
Дата подання: 23 березня 2021 14:03
Дискримінаційні вимоги
Шановний замовник!
Звертаємо Вашу увагу на ряд дискримінаційних вимог тендерної документації, які ставлять нас, як потенційного учасника, що має намір перемогти у вказаній процедурі закупівлі, у нерівні умови та позбавляють Замовника можливості провести конкурентну закупівлю з максимальною ефективністю та економією державних коштів.
При цьому, зазначені вимоги тендерної документації суперечить положенням Закону України «Про публічні закупівлі» та порушує принцип недискримінації учасників та рівного ставлення до них з огляду на наступне.
Частиною третьою статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» наведено перелік критеріїв оцінки, якими є:
1) ціна; або
2) вартість життєвого циклу; або
3) ціна/вартість життєвого циклу разом з іншими критеріями оцінки, зокрема, такими як: умови оплати, строк виконання, гарантійне обслуговування, передача технології та підготовка управлінських, наукових і виробничих кадрів, застосування заходів охорони навколишнього середовища та/або соціального захисту, які пов'язані із предметом закупівлі.
1. Слід зазначити, що Закон України «Про публічні закупівлі» не містить таких критеріїв оцінки як «місцезнаходження закладу відносно моря»: відстань від воріт дитячого закладу до морського пляжу має становити до 500 метрів, «наявність басейну на території дитячого закладу»: надати інформаційну довідку про розмір басейну, його фотозображення з різних ракурсів та повністю. Термін надання послуг червень-серпень 2021 р. (тепла пора року), таким чином, умови щодо відкритого басейну, коли заклад розташований на узбережжі Чорного моря, є недоречними.
У зв’язку з викладеним, просимо внести зміни до тендерної документації та виключити ці вимоги, що суперечать вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та позбавляють нас можливості прийняти участь у закупівлі на рівних правах.
2. У додатку 2 Тендерної документації, розділ ІІ, п.10 встановлена вимога наявності наступних умов для купання:
10. Для проведення цієї закупівлі під знаходженням закладу на узбережжі Чорного моря розуміється розташування дитячого закладу учасника безпосередньо на узбережжі Чорного моря на першій береговій лінії (крім прісноводних лиманів), територія дитячого закладу учасника повинна безпосередньо прилягати до пляжу на узбережжі Чорного моря.
Вважаємо, що такі вимоги є дискримінаційними та обмежують конкуренцію.
Так, у законодавстві України відсутнє визначення перша лінія. Пояснення Замовника «для проведення цієї закупівлі під терміном «Знаходження закладу на узбережжі Чорного моря» розуміється розташування дитячого закладу оздоровлення на береговій лінії Чорного моря, територія якого безпосередньо прилягає до пляжу на узбережжі, не допускається розташування закладу на узбережжі прісноводних лиманів та мілководних затоках)» є його вільним трактуванням та створює загрозу надання відхилення тих пропозицій, які на його думку не підпадатимуть під вказаний критерій.
Крім того, жодним нормативно-правовим актом не встановлено обов’язок розташування закладів оздоровлення та відпочинку безпосередньо на території, що прилягає до пляжу на узбережжі.
Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що документація конкурсних торгів не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника (в частині встановлення зазначеної вище умови документації конкурсних торгів) порушують вимоги частини четвертої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та один з основних принципів здійснення закупівель, визначених статтею 3, а саме – недискримінація учасників. Відповідно до частини першої статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються, зокрема, за такими принципами, як добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Враховуючи вище зазначене, дана вимога має бути виключена з ТД або змінена в редакції «…»
*(Також можна зазначити про ваш заклад, його вигідне розташування, можливість забезпечити належні умови для дітей і т.д.).
3. У додатку 2 Тендерної документації, розділ ІІІ, п.1 Тендерної документації встановлена вимога:
- Умови проживання – в капітально зведеній будівлі: одно-, дво-, триповерховій.
Вважаємо, що такі вимоги є дискримінаційними та обмежують конкуренцію.
Так, частиною четвертою статті 14 Закону України «Про оздоровлення та відпочинок дітей» встановлено, що для оздоровлення та відпочинку дітей можуть використовуватися санаторно-курортні заклади, пансіонати, бази відпочинку, санаторії-профілакторії, оздоровчі комплекси підприємств, установ та організацій, професійних спілок за умови надання зазначеними закладами послуг з оздоровлення та відпочинку відповідно до державних соціальних стандартів оздоровлення та відпочинку дітей.
Зазначеним Законом, не встановлено вимоги поверховості, а лише зазначено необхідність відповідності державним соціальним стандартам.
Вказана вимога тендерної документації позбавляє права участі у закупівлі наше підприємство, яке спеціалізується у наданні відпочинкових послуг та має значний позитивний досвід.
Враховуючи вище зазначене, дана вимога має бути виключена з ТД або змінена в редакції «…»
*(Також можна зазначити про ваш заклад, що він відповідає всім передбаченим вимогам та нормам, система протипожежної безпеки і т.д., можливо, що діти будуть розміщені лише з першого по третій поверх).
Розгорнути
Згорнути
Звертаємо Вашу увагу на ряд дискримінаційних вимог тендерної документації, які ставлять нас, як потенційного учасника, що має намір перемогти у вказаній процедурі закупівлі, у нерівні умови та позбавляють Замовника можливості провести конкурентну закупівлю з максимальною ефективністю та економією державних коштів.
При цьому, зазначені вимоги тендерної документації суперечить положенням Закону України «Про публічні закупівлі» та порушує принцип недискримінації учасників та рівного ставлення до них з огляду на наступне.
Частиною третьою статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» наведено перелік критеріїв оцінки, якими є:
1) ціна; або
2) вартість життєвого циклу; або
3) ціна/вартість життєвого циклу разом з іншими критеріями оцінки, зокрема, такими як: умови оплати, строк виконання, гарантійне обслуговування, передача технології та підготовка управлінських, наукових і виробничих кадрів, застосування заходів охорони навколишнього середовища та/або соціального захисту, які пов'язані із предметом закупівлі.
1. Слід зазначити, що Закон України «Про публічні закупівлі» не містить таких критеріїв оцінки як «місцезнаходження закладу відносно моря»: відстань від воріт дитячого закладу до морського пляжу має становити до 500 метрів, «наявність басейну на території дитячого закладу»: надати інформаційну довідку про розмір басейну, його фотозображення з різних ракурсів та повністю. Термін надання послуг червень-серпень 2021 р. (тепла пора року), таким чином, умови щодо відкритого басейну, коли заклад розташований на узбережжі Чорного моря, є недоречними.
У зв’язку з викладеним, просимо внести зміни до тендерної документації та виключити ці вимоги, що суперечать вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та позбавляють нас можливості прийняти участь у закупівлі на рівних правах.
2. У додатку 2 Тендерної документації, розділ ІІ, п.10 встановлена вимога наявності наступних умов для купання:
10. Для проведення цієї закупівлі під знаходженням закладу на узбережжі Чорного моря розуміється розташування дитячого закладу учасника безпосередньо на узбережжі Чорного моря на першій береговій лінії (крім прісноводних лиманів), територія дитячого закладу учасника повинна безпосередньо прилягати до пляжу на узбережжі Чорного моря.
Вважаємо, що такі вимоги є дискримінаційними та обмежують конкуренцію.
Так, у законодавстві України відсутнє визначення перша лінія. Пояснення Замовника «для проведення цієї закупівлі під терміном «Знаходження закладу на узбережжі Чорного моря» розуміється розташування дитячого закладу оздоровлення на береговій лінії Чорного моря, територія якого безпосередньо прилягає до пляжу на узбережжі, не допускається розташування закладу на узбережжі прісноводних лиманів та мілководних затоках)» є його вільним трактуванням та створює загрозу надання відхилення тих пропозицій, які на його думку не підпадатимуть під вказаний критерій.
Крім того, жодним нормативно-правовим актом не встановлено обов’язок розташування закладів оздоровлення та відпочинку безпосередньо на території, що прилягає до пляжу на узбережжі.
Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що документація конкурсних торгів не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника (в частині встановлення зазначеної вище умови документації конкурсних торгів) порушують вимоги частини четвертої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та один з основних принципів здійснення закупівель, визначених статтею 3, а саме – недискримінація учасників. Відповідно до частини першої статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються, зокрема, за такими принципами, як добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Враховуючи вище зазначене, дана вимога має бути виключена з ТД або змінена в редакції «…»
*(Також можна зазначити про ваш заклад, його вигідне розташування, можливість забезпечити належні умови для дітей і т.д.).
3. У додатку 2 Тендерної документації, розділ ІІІ, п.1 Тендерної документації встановлена вимога:
- Умови проживання – в капітально зведеній будівлі: одно-, дво-, триповерховій.
Вважаємо, що такі вимоги є дискримінаційними та обмежують конкуренцію.
Так, частиною четвертою статті 14 Закону України «Про оздоровлення та відпочинок дітей» встановлено, що для оздоровлення та відпочинку дітей можуть використовуватися санаторно-курортні заклади, пансіонати, бази відпочинку, санаторії-профілакторії, оздоровчі комплекси підприємств, установ та організацій, професійних спілок за умови надання зазначеними закладами послуг з оздоровлення та відпочинку відповідно до державних соціальних стандартів оздоровлення та відпочинку дітей.
Зазначеним Законом, не встановлено вимоги поверховості, а лише зазначено необхідність відповідності державним соціальним стандартам.
Вказана вимога тендерної документації позбавляє права участі у закупівлі наше підприємство, яке спеціалізується у наданні відпочинкових послуг та має значний позитивний досвід.
Враховуючи вище зазначене, дана вимога має бути виключена з ТД або змінена в редакції «…»
*(Також можна зазначити про ваш заклад, що він відповідає всім передбаченим вимогам та нормам, система протипожежної безпеки і т.д., можливо, що діти будуть розміщені лише з першого по третій поверх).
Рішення замовника: Вимога відхилена
26 березня 2021 17:32
У відповідь на вимогу щодо усунення порушення під час проведення тендеру від 23.03.2021 №UA-2021-03-16-004589-b.b1, що подана через електронну систему закупівель без ідентифікації особи, Департамент соціальної політики Черкаської міської ради (далі – Замовник), відповідно до частини першої статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі», повідомляє, що у замовника відсутні підстави для задоволення вимог, викладених у зверненні, з огляду на наступні обставини:
Законом, який визначає правові засади здійснення закупівель для потреб держави та територіальних громад, є Закон України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Законом передбачено, що для проведення закупівлі за процедурою відкритих торгів замовником розробляється та затверджується тендерна документація, яка повинна відповідати вимогам статті 22 Закону. При цьому вказаною статтею серед інших обов’язків замовника закріплюється обов’язок вказувати інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
Замовник формує технічні, якісні та кількісні вимоги до предмета закупівлі, виходячи із власних потреб та враховуючи наявне у нього фінансування, і потенційні учасники торгів не вправі вимагати від замовника погіршувати вимоги до якості послуг, які закуповує замовник, тільки через те, що учасник торгів не може запропонувати послуги того змісту і якості, які планує придбати замовник. Учасники, які мають намір взяти участь у цій закупівлі, повинні запропонувати замовнику послуги, які відповідають потребам замовника, а не ті, які вони можуть запропонувати з огляду на наявний у них ресурс.
При цьому, частина четверта статті 22 Закону встановлює, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Окрім того, частиною четвертою статті 5 Закону визначено, що замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Тому тендерні пропозиції для участі у закупівлі, що проводиться замовником, мають право подавати всі заінтересовані особи, які можуть запропонувати послуги, що відповідають потребам замовника встановленим до якості послуг.
В свою чергу тендерна документація, розроблена замовником для проведення цих відкритих торгів, відповідає вимогам статті 22 Закону та не містить жодних вимог, які можуть обмежити конкуренцію та/або призвести до дискримінації учасників, в тому числі що можуть дискримінувати заявника або будь-якого іншого потенційного учасника закупівлі. І тільки за умови, що послуги, що пропонуються учасником, повністю відповідатимуть вимогам замовника до якості послуг, викладеним у тендерній документації у вигляді технічної специфікації, тендерна пропозиція такого учасника може бути допущена до аукціону і в подальшому учасник може бути визнаний переможцем.
Водночас, вважаємо за необхідне довести до відома заявника та усіх інших потенційних учасників цієї закупівлі наступне:
1) Стосовно вимоги до наявності басейну
Вимога до забезпечення можливості дітям міста Черкаси купатися у басейні на території закладу оздоровлення належить до якісних вимог до послуг, які придбаваються замовником. Така вимога до якості послуг закріплена у технічній специфікації (Додаток №2 до тендерної документації). Відповідно із нею і кореспондується вимога до матеріально-технічної бази закладу оздоровлення – басейн має бути у наявності на території закладу оздоровлення учасника з огляду на бажання замовника забезпечити можливість отримання дітьми водних процедур і в ті дні, коли купання у морі може бути небезпечним для дитини у звязку зі збільшенням швидкості вітру. Замовник впевнений, що вилучення цієї вимоги призвело б до погіршення очікуваної якості послуг та змін, які спотворюють потреби замовника у придбанні послуг оздоровлення та відпочинку дітей пільгових категорій.
Отже, вилучення вимоги до наявності басейну призведе до погіршення вимог до предмета закупівлі (погіршення вимог до якості), що не відповідатиме потребам замовника та рівню виділеного фінансування.
2) Стосовно вимоги до знаходження закладу оздоровлення на першій лінії від моря
Встановлюючи вимоги до предмета закупівлі, замовник у технічній специфікації (Додаток №2 до тендерної документації) чітко визначив, що заклад оздоровлення повинен знаходитись на узбережжі Чорного моря. При цьому замовник визначив, що для проведення цієї закупівлі під знаходженням закладу на узбережжі Чорного моря розуміється розташування дитячого закладу учасника безпосередньо на узбережжі Чорного моря на першій береговій лінії (крім прісноводних лиманів), територія дитячого закладу учасника повинна безпосередньо прилягати до пляжу на узбережжі Чорного моря. Така вимога до тендерних пропозицій учасників викладена з огляду на наступне.
Згідно з рішенням Черкаської міської ради від 26.01.2021 № 3-42 «Про затвердження програми підтримки сімей м. Черкаси на 2021-2025 роки» планується здійснювати відпочинок дітей таких категорій:
- дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування;
- дітей осіб, визнаних учасниками бойових дій відповідно до пунктів 19-21 частини першої статті 6 Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту»;
- дітей, один із батьків яких загинув (пропав безвісти) у районі проведення антитерористичної операції і заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях, бойових дій чи збройних конфліктів або помер внаслідок поранення, контузії чи каліцтва, одержаних у районі проведення антитерористичної операції і заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях, бойових дій чи збройних конфліктів, а також внаслідок захворювання, одержаного у період участі в антитерористичній операції і заходах із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях;
- дітей, один із батьків яких загинув під час масових акцій громадянського протесту або помер внаслідок поранення, контузії чи каліцтва, одержаних під час масових акцій громадянського протесту;
- дітей, зареєстрованих як внутрішньо переміщені особи;
- рідних дітей батьків-вихователів або прийомних батьків, які проживають в одному дитячому будинку сімейного типу або в одній прийомній сім’ї;
- дітей, які взяті на облік службами у справах дітей як такі, що перебувають у складних життєвих обставинах;
- дітей, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи;
-дітей, які постраждали внаслідок стихійного лиха, техногенних аварій, катастроф;
- дітей з багатодітних сімей;
- дітей з малозабезпечених сімей;
- дітей, батьки яких загинули від нещасних випадків на виробництві або під час виконання службових обов’язків;
- талановитих та обдарованих дітей – переможців (І-ІІІ місце) міжнародних, всеукраїнських, обласних, міських, районних, олімпіад, конкурсів, фестивалів, змагань, спартакіад, відмінників навчання, лідерів дитячих громадських організацій;
- дітей – учасників дитячих творчих колективів та спортивних команд.
Згідно з частиною першою статті 1 Закону України «Про оздоровлення та відпочинок дітей» діти зазначених категорій віднесені до дітей, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки. Тому, замовляючи для таких дітей послуги з оздоровлення, замовник послуги впевнений у необхідності підвищених вимог до якості послуг, що планується придбавати за рахунок коштів бюджету територіальної громади м. Черкаси. При цьому розмір виділених коштів у перерахунку на одну дитини є таким, що дозволяє придбати послуги із оздоровлення у найкращих закладах на узбережжі Чорного моря, що надають послуги бажаної якості.
Вказані формулювання є чіткими та однозначними, що виключає суб’єктивний підхід під час розгляду поданих тендерних пропозицій учасників. Отож, звинувачення заявника в цій частині є безпідставними та необґрунтованими.
Що ж до відсутності законодавчого визначення поняття «перша лінія» та відсутності законодавчих вимог до розташування закладів оздоровлення та відпочинку безпосередньо на території, що прилягає до пляжу на узбережжі, – вказані вимоги є вимогами до якості предмета закупівлі і замовник праві їх встановлювати у спосіб, який вважає за необхідне (частина третя статті 24 Закону).
Зміна вимог відносно відстані від закладу до моря призведе до погіршення вимог до предмета закупівлі (погіршення вимог до якості), що не відповідатиме потребам замовника та рівню виділеного фінансування. Слід також зазначити, що зважаючи на світову пандемію коронавірусу, замовник має на меті мінімізувати контакти дітей під час їх походу на пляж, тому послуги закладів, які знаходяться не на першій береговій лінії, так само не відповідають потребам замовника.
Стосовно вимог до поверховості будівель для проживання дітей
Закон України «Про оздоровлення та відпочинок дітей» визначає правові та організаційні засади утворення і діяльності дитячих закладів оздоровлення та відпочинку в Україні. Так, вказаним законом встановлено, що надання послуг з оздоровлення та відпочинку дітей повинно відбуватися відповідно до державних соціальних стандартів надання послуг з оздоровлення та відпочинку.
Нормативи розміщення дітей для оздоровлення та відпочинку на території, у будинках і приміщеннях дитячих закладів оздоровлення та відпочинку є складовими Державного соціального стандарту оздоровлення та відпочинку дітей, що затверджений наказом Міністерства України у справах сім’ї, молоді та спорту від 13.08.2009 №2881. Самі ж нормативи розміщення дітей для оздоровлення та відпочинку на території, у будинках і приміщеннях дитячих закладів оздоровлення та відпочинку визначаються відповідно до Державних санітарних правил і норм "Улаштування, утримання і організація режиму діяльності дитячих оздоровчих закладів" ДСанПіН 5.5.5.23-99, затверджених постановою Головного державного санітарного лікаря України від 26.04.99 №23 – пункт 2.2 розділу ІІ Державного стандарту.
У пункті 4.1. ДСанПіН 5.5.5.23-99 «Улаштування, утримання і організація режиму діяльності дитячих оздоровчих закладів» прямо вказано, що приміщення проживання дітей розміщуються в окремих будівлях або II частках для зручностей повікового розміщення. Будівлі повинні бути двоповерхові (триповерхові для курортних районів по узгодженню з органами санепідслужби і пожежного нагляду).
Згідно із частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Пунктом 1 розділу ІІ Технічної специфікації (Додаток №2 до тендерної документації) встановлено - Під час надання послуг, що є предметом цієї закупівлі, учасник, замовник та інші учасники процесу оздоровлення та відпочинку дітей керуються Законом України «Про оздоровлення та відпочинок дітей» та іншими нормативно-правовими актами, прийнятими на виконання цього закону.
Зважаючи на вищевикладене, замовник встановив вказану вимогу, враховуючи прямі вимоги законодавства про оздоровлення дітей. Отже, в будь-якому випадку, вказана умова є законною вимогою замовника, що не може бути дискримінацією учасників.
Наостанок слід відзначити, що заявник не довів та документально не підтвердив встановлення замовником будь-яких дискримінаційних умов, які унеможливлюють участь у закупівлі заявника чи будь-якого іншого потенційного учасника торгів. Принаймні, у вимозі від 23.03.2021 №UA-2021-03-16-004589-b.b1, що подана через електронну систему закупівель без ідентифікації особи, така інформація відсутня. Тому, зважаючи на вищевикладене, у замовника відсутні підстави для задоволення вимог заявника.
Законом, який визначає правові засади здійснення закупівель для потреб держави та територіальних громад, є Закон України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Законом передбачено, що для проведення закупівлі за процедурою відкритих торгів замовником розробляється та затверджується тендерна документація, яка повинна відповідати вимогам статті 22 Закону. При цьому вказаною статтею серед інших обов’язків замовника закріплюється обов’язок вказувати інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
Замовник формує технічні, якісні та кількісні вимоги до предмета закупівлі, виходячи із власних потреб та враховуючи наявне у нього фінансування, і потенційні учасники торгів не вправі вимагати від замовника погіршувати вимоги до якості послуг, які закуповує замовник, тільки через те, що учасник торгів не може запропонувати послуги того змісту і якості, які планує придбати замовник. Учасники, які мають намір взяти участь у цій закупівлі, повинні запропонувати замовнику послуги, які відповідають потребам замовника, а не ті, які вони можуть запропонувати з огляду на наявний у них ресурс.
При цьому, частина четверта статті 22 Закону встановлює, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Окрім того, частиною четвертою статті 5 Закону визначено, що замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Тому тендерні пропозиції для участі у закупівлі, що проводиться замовником, мають право подавати всі заінтересовані особи, які можуть запропонувати послуги, що відповідають потребам замовника встановленим до якості послуг.
В свою чергу тендерна документація, розроблена замовником для проведення цих відкритих торгів, відповідає вимогам статті 22 Закону та не містить жодних вимог, які можуть обмежити конкуренцію та/або призвести до дискримінації учасників, в тому числі що можуть дискримінувати заявника або будь-якого іншого потенційного учасника закупівлі. І тільки за умови, що послуги, що пропонуються учасником, повністю відповідатимуть вимогам замовника до якості послуг, викладеним у тендерній документації у вигляді технічної специфікації, тендерна пропозиція такого учасника може бути допущена до аукціону і в подальшому учасник може бути визнаний переможцем.
Водночас, вважаємо за необхідне довести до відома заявника та усіх інших потенційних учасників цієї закупівлі наступне:
1) Стосовно вимоги до наявності басейну
Вимога до забезпечення можливості дітям міста Черкаси купатися у басейні на території закладу оздоровлення належить до якісних вимог до послуг, які придбаваються замовником. Така вимога до якості послуг закріплена у технічній специфікації (Додаток №2 до тендерної документації). Відповідно із нею і кореспондується вимога до матеріально-технічної бази закладу оздоровлення – басейн має бути у наявності на території закладу оздоровлення учасника з огляду на бажання замовника забезпечити можливість отримання дітьми водних процедур і в ті дні, коли купання у морі може бути небезпечним для дитини у звязку зі збільшенням швидкості вітру. Замовник впевнений, що вилучення цієї вимоги призвело б до погіршення очікуваної якості послуг та змін, які спотворюють потреби замовника у придбанні послуг оздоровлення та відпочинку дітей пільгових категорій.
Отже, вилучення вимоги до наявності басейну призведе до погіршення вимог до предмета закупівлі (погіршення вимог до якості), що не відповідатиме потребам замовника та рівню виділеного фінансування.
2) Стосовно вимоги до знаходження закладу оздоровлення на першій лінії від моря
Встановлюючи вимоги до предмета закупівлі, замовник у технічній специфікації (Додаток №2 до тендерної документації) чітко визначив, що заклад оздоровлення повинен знаходитись на узбережжі Чорного моря. При цьому замовник визначив, що для проведення цієї закупівлі під знаходженням закладу на узбережжі Чорного моря розуміється розташування дитячого закладу учасника безпосередньо на узбережжі Чорного моря на першій береговій лінії (крім прісноводних лиманів), територія дитячого закладу учасника повинна безпосередньо прилягати до пляжу на узбережжі Чорного моря. Така вимога до тендерних пропозицій учасників викладена з огляду на наступне.
Згідно з рішенням Черкаської міської ради від 26.01.2021 № 3-42 «Про затвердження програми підтримки сімей м. Черкаси на 2021-2025 роки» планується здійснювати відпочинок дітей таких категорій:
- дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування;
- дітей осіб, визнаних учасниками бойових дій відповідно до пунктів 19-21 частини першої статті 6 Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту»;
- дітей, один із батьків яких загинув (пропав безвісти) у районі проведення антитерористичної операції і заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях, бойових дій чи збройних конфліктів або помер внаслідок поранення, контузії чи каліцтва, одержаних у районі проведення антитерористичної операції і заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях, бойових дій чи збройних конфліктів, а також внаслідок захворювання, одержаного у період участі в антитерористичній операції і заходах із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях;
- дітей, один із батьків яких загинув під час масових акцій громадянського протесту або помер внаслідок поранення, контузії чи каліцтва, одержаних під час масових акцій громадянського протесту;
- дітей, зареєстрованих як внутрішньо переміщені особи;
- рідних дітей батьків-вихователів або прийомних батьків, які проживають в одному дитячому будинку сімейного типу або в одній прийомній сім’ї;
- дітей, які взяті на облік службами у справах дітей як такі, що перебувають у складних життєвих обставинах;
- дітей, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи;
-дітей, які постраждали внаслідок стихійного лиха, техногенних аварій, катастроф;
- дітей з багатодітних сімей;
- дітей з малозабезпечених сімей;
- дітей, батьки яких загинули від нещасних випадків на виробництві або під час виконання службових обов’язків;
- талановитих та обдарованих дітей – переможців (І-ІІІ місце) міжнародних, всеукраїнських, обласних, міських, районних, олімпіад, конкурсів, фестивалів, змагань, спартакіад, відмінників навчання, лідерів дитячих громадських організацій;
- дітей – учасників дитячих творчих колективів та спортивних команд.
Згідно з частиною першою статті 1 Закону України «Про оздоровлення та відпочинок дітей» діти зазначених категорій віднесені до дітей, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки. Тому, замовляючи для таких дітей послуги з оздоровлення, замовник послуги впевнений у необхідності підвищених вимог до якості послуг, що планується придбавати за рахунок коштів бюджету територіальної громади м. Черкаси. При цьому розмір виділених коштів у перерахунку на одну дитини є таким, що дозволяє придбати послуги із оздоровлення у найкращих закладах на узбережжі Чорного моря, що надають послуги бажаної якості.
Вказані формулювання є чіткими та однозначними, що виключає суб’єктивний підхід під час розгляду поданих тендерних пропозицій учасників. Отож, звинувачення заявника в цій частині є безпідставними та необґрунтованими.
Що ж до відсутності законодавчого визначення поняття «перша лінія» та відсутності законодавчих вимог до розташування закладів оздоровлення та відпочинку безпосередньо на території, що прилягає до пляжу на узбережжі, – вказані вимоги є вимогами до якості предмета закупівлі і замовник праві їх встановлювати у спосіб, який вважає за необхідне (частина третя статті 24 Закону).
Зміна вимог відносно відстані від закладу до моря призведе до погіршення вимог до предмета закупівлі (погіршення вимог до якості), що не відповідатиме потребам замовника та рівню виділеного фінансування. Слід також зазначити, що зважаючи на світову пандемію коронавірусу, замовник має на меті мінімізувати контакти дітей під час їх походу на пляж, тому послуги закладів, які знаходяться не на першій береговій лінії, так само не відповідають потребам замовника.
Стосовно вимог до поверховості будівель для проживання дітей
Закон України «Про оздоровлення та відпочинок дітей» визначає правові та організаційні засади утворення і діяльності дитячих закладів оздоровлення та відпочинку в Україні. Так, вказаним законом встановлено, що надання послуг з оздоровлення та відпочинку дітей повинно відбуватися відповідно до державних соціальних стандартів надання послуг з оздоровлення та відпочинку.
Нормативи розміщення дітей для оздоровлення та відпочинку на території, у будинках і приміщеннях дитячих закладів оздоровлення та відпочинку є складовими Державного соціального стандарту оздоровлення та відпочинку дітей, що затверджений наказом Міністерства України у справах сім’ї, молоді та спорту від 13.08.2009 №2881. Самі ж нормативи розміщення дітей для оздоровлення та відпочинку на території, у будинках і приміщеннях дитячих закладів оздоровлення та відпочинку визначаються відповідно до Державних санітарних правил і норм "Улаштування, утримання і організація режиму діяльності дитячих оздоровчих закладів" ДСанПіН 5.5.5.23-99, затверджених постановою Головного державного санітарного лікаря України від 26.04.99 №23 – пункт 2.2 розділу ІІ Державного стандарту.
У пункті 4.1. ДСанПіН 5.5.5.23-99 «Улаштування, утримання і організація режиму діяльності дитячих оздоровчих закладів» прямо вказано, що приміщення проживання дітей розміщуються в окремих будівлях або II частках для зручностей повікового розміщення. Будівлі повинні бути двоповерхові (триповерхові для курортних районів по узгодженню з органами санепідслужби і пожежного нагляду).
Згідно із частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Пунктом 1 розділу ІІ Технічної специфікації (Додаток №2 до тендерної документації) встановлено - Під час надання послуг, що є предметом цієї закупівлі, учасник, замовник та інші учасники процесу оздоровлення та відпочинку дітей керуються Законом України «Про оздоровлення та відпочинок дітей» та іншими нормативно-правовими актами, прийнятими на виконання цього закону.
Зважаючи на вищевикладене, замовник встановив вказану вимогу, враховуючи прямі вимоги законодавства про оздоровлення дітей. Отже, в будь-якому випадку, вказана умова є законною вимогою замовника, що не може бути дискримінацією учасників.
Наостанок слід відзначити, що заявник не довів та документально не підтвердив встановлення замовником будь-яких дискримінаційних умов, які унеможливлюють участь у закупівлі заявника чи будь-якого іншого потенційного учасника торгів. Принаймні, у вимозі від 23.03.2021 №UA-2021-03-16-004589-b.b1, що подана через електронну систему закупівель без ідентифікації особи, така інформація відсутня. Тому, зважаючи на вищевикладене, у замовника відсутні підстави для задоволення вимог заявника.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-03-16-004589-b.b2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ПІВДЕНЬ-КУРОРТ-СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:30652504
Дата подання: 12 квітня 2021 17:20
Дата подання: 12 квітня 2021 17:20
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 15 квітня 2021 12:39
рішення від 14.04.2021 №7898+лист замовнику+лист скаржнику.pdf
Дата публікації: 15 квітня 2021 12:39
інформація про перенесення розгляду скарги від 23.04.2021 № 6895.pdf
Дата публікації: 23 квітня 2021 18:36
Інформація про резолютивну частину рішення від 28 04 2021 № 9384.pdf
Дата публікації: 29 квітня 2021 16:40
рішення від 28.04.2021 № 9384.pdf
Дата публікації: 05 травня 2021 19:03
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 07 травня 2021
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ СОЦІАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ ЧЕРКАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 37853109 |
Місцезнаходження: | 18005, Україна, Черкаська область обл., Черкаси, Придніпровський район, БУЛЬВАР ШЕВЧЕНКА, будинок 307 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
КП "ДИТЯЧИЙ ЗАКЛАД САНАТОРНОГО ТИПУ "ТАВРІЯ" ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
ПП "ЮГ-СК" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ПІВДЕНЬ-КУРОРТ-СЕРВІС" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ Прибрежний | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 травня 2021 13:38
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "ЮГ-СК" |
5 791 800,00
UAH
|
5 762 400,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ Прибрежний |
5 801 600,00
UAH
|
5 772 200,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "ЮГ-СК" #37302538 |
Переможець |
5 762 400,00
UAH
|
14 травня 2021 16:55
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 серпня 2021 16:48
|
Kyosera_0048_029066.pdf | укладений |
18 серпня 2021 16:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 травня 2021 12:32
|
ДУ 1 (1).pdf | зміни до договору |
26 травня 2021 12:32
|
Електронний підпис | укладений |
25 травня 2021 19:43
|
Договір 5.pdf | укладений |
25 травня 2021 19:43
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 26 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викладено ч.13 Договору в новій редакції та включено Додаток 2 до Договору |
Номер договору про закупівлю: | 5 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |