Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

(Класифікатор ДК 021:2015 код 71250000-5) Розробка проєкту землеустрою щодо відведення земельної ділянки
Очікувана вартість
20 000,00 UAH
UA-2021-03-16-003918-a 61ca48c50cb144ec9978733434bd51b4
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Свереняк Ярина Олександрівна

+380312614190 dzo.yarina@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент міського господарства Ужгородської міської ради
Код ЄДРПОУ: 36541721
Місцезнаходження: 88000, Україна , Закарпатська обл., Ужгород, пл. Поштова, 3
Контактна особа: Свереняк Ярина Олександрівна
+380312614190
dzo.yarina@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 березня 2021 16:39
Звернення за роз’ясненнями: до 22 березня 2021 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 березня 2021 09:00
Очікувана вартість: 20 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71250000-5: Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги


Місцезнаходження замовника: 88000, Закарпатська обл., м. Ужгород, пл. Поштова, 3. Категорія замовника – орган державної влади та орган місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону «Про публічні закупівлі». Вид закупівлі: спрощена закупівля – для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 200 тисяч гривень, а робіт – 1,5 мільйона гривень. Застосування рамкової угоди – не застосовується.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
(Класифікатор ДК 021:2015 код 71250000-5) Розробка проєкту землеустрою щодо відведення земельної ділянки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88000, Україна, Закарпатська область, м. Ужгород, пл. Поштова, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2021
ДК 021:2015: 71250000-5 — Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за фактично виконану послугу проводяться згідно підписаних актів приймання-передачі виконаної послуги між Замовником та Виконавцем. У випадку дострокового виконання послуги, Замовник зобов’язується достроково прийняти і оплатити послугу. Платежі за фактично виконану послугу Замовник проводить протягом 10-ти календарних днів з дня підписання Сторонами актів приймання-передачі виконаної послуги, при наявності фінансування з бюджету міста, наявності відповідних коштів на рахунках Замовника шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця. Категорія замовника – орган державної влади та орган місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону «Про публічні закупівлі». Вид закупівлі: спрощена закупівля – для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 200 тисяч гривень, а робіт – 1,5 мільйона гривень. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: (Класифікатор ДК 021:2015 код 71250000-5) Розробка проєкту землеустрою щодо відведення земельної ділянки. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 березня 2021 16:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 березня 2021 16:40
Проект ДОГОВОРУ кар_єр.doc
16 березня 2021 16:40
Оголошення кар_єр.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 березня 2021 09:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ТЕХНОЛОГII IНФОРМАЦIЙНИХ СИСТЕМ АНАЛIЗУ ПРИВАТНЕ ПIДПРИЕМСТВО" 19 456,61
UAH з ПДВ
19 456,61
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 березня 2021 12:50
Електронний підпис
25 березня 2021 12:48
цінова пропозиція.pdf
25 березня 2021 12:48
Виписка з ЄДРПОУ.pdf
25 березня 2021 12:48
Кошторис.pdf
25 березня 2021 12:48
Статут і повноваження.pdf
25 березня 2021 12:48
Довідка про досвід.pdf
25 березня 2021 12:48
Дані про працівників.pdf
25 березня 2021 12:48
Технічний опис.pdf
25 березня 2021 12:48
Ліцензія_ сертифікати.pdf
25 березня 2021 12:48
Лист-згода.pdf
25 березня 2021 12:48
Договора.pdf
25 березня 2021 12:48
Проект ДОГОВОРУ 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ТЕХНОЛОГII IНФОРМАЦIЙНИХ СИСТЕМ АНАЛIЗУ ПРИВАТНЕ ПIДПРИЕМСТВО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ТЕХНОЛОГII IНФОРМАЦIЙНИХ СИСТЕМ АНАЛIЗУ ПРИВАТНЕ ПIДПРИЕМСТВО"
#34676031
Переможець 19 456,61
UAH з ПДВ
31 березня 2021 15:27

Документи

31 березня 2021 15:27
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 березня 2021 15:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ТЕХНОЛОГII IНФОРМАЦIЙНИХ СИСТЕМ АНАЛIЗУ ПРИВАТНЕ ПIДПРИЕМСТВО"
#34676031
19 456,61
UAH з ПДВ
Документи

Документи

31 березня 2021 15:27
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 червня 2021 16:12
Електронний підпис укладений
13 квітня 2021 16:31
Договір укладений
13 квітня 2021 16:29

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 квітня 2021 — 31 травня 2021
Сума оплати за договором: 19 456,61
UAH