Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

15610000-7 Крупи (пшенична, гречана)
Очікувана вартість
11 090,00 UAH
UA-2021-03-16-002167-a e88f928685ba4bc3a496c4bcb85e9c90
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Левчук Наталія Ігорівна

+380664213066 abvgdeika53@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 16 березня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Житомирський центр розвитку дитини №53 "АБВГДЕЙКА"
Код ЄДРПОУ: 25304348
Місцезнаходження: 10020, Україна , Житомирська обл., місто Житомир, бульвар Польський, будинок 7
Контактна особа: Левчук Наталія Ігорівна
+380664213066
abvgdeika53@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15610000-7: Продукція борошномельно-круп'яної промисловості


Згідно наявної потреби. Категорія замовника – підприємства, установи, організації, зазначені у п.3 ч.1 ст.2. Закону України «Про публічні закупівлі». Вид закупівлі - договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
300 кг
крупа гречана
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10020, Україна, Житомирська область, м. Житомир, бульвар Польський, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
25 кг
крупа пшенична
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10020, Україна, Житомирська область, м. Житомир, бульвар Польський, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування закупівлі – кошти місцевого бюджету. Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником фактично отриманого товару згідно з оформленими документами після отримання товару та пред'явлення накладних Виконавцем. Період оплати може змінюватися в залежності від реального фінансування видатків замовника. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

16 березня 2021 11:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Ходюк Т.А.
#2001104147
Переможець 11 087,50
UAH
16 березня 2021 11:48

Документи

16 березня 2021 11:47
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 грудня 2021 19:40
Електронний підпис укладений
09 грудня 2021 10:45
Електронний підпис укладений
16 березня 2021 11:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
09 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): збільшення ціни одиниці товару крупи гречаної у звязку зі зростанням ціни на ринку. підтверджено довідкою
Номер договору про закупівлю: 49/21
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 01
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): узгоджене зменшення суми договору
Номер договору про закупівлю: 49/21
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 02
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
крупа гречана 275 кг 36,65
UAH з ПДВ
крупа пшенична 25 кг 11,50
UAH з ПДВ