Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Персональний комп'ютер
Очікувана вартість
450 000,00 UAH
UA-2021-03-16-001535-c 02ad967b03c44de2b69abb07390db153
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Виджак Ірина

380663541010 i.vydzhak@lvivenergozbut.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Товариство з обмеженою відповідальністю "Львівенергозбут"
Код ЄДРПОУ: 42092130
Місцезнаходження: 79016, Україна , Львівська обл., Львів, вул. Шевченка, буд. 1
Контактна особа: Виджак Ірина
380663541010
i.vydzhak@lvivenergozbut.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 березня 2021 10:51
Звернення за роз’ясненнями: до 22 березня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 березня 2021 15:00
Початок аукціону: 30 березня 2021 13:07
Очікувана вартість: 450 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 13500 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Розмір та умови надання забезпечення пропозицій Учасників: Замовник вимагає надання Учасниками забезпечення пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа. Гарантія надається у складі пропозиції. Вимоги до гарантії визначені у Додатку 4. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Не пізніше дати укладення Договору переможець спрощеної закупівлі повинен надати забезпечення виконання Договору в розмірі 5 % відсотків загальної вартості Договору. Забезпечення виконання Договору здійснюється шляхом перерахування переможцем спрощеної закупівлі грошових коштів на рахунок Замовника. Інші умови визначені у Додатку 4.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
40 штуки
Персональний комп'ютер (тип 1)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79016, Україна, Львівська область, Львів, вул. Шевченка, буд. 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30213000-5 — Персональні комп’ютери
6 штуки
Персональний комп'ютер (тип 2)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79016, Україна, Львівська область, Львів, вул. Шевченка, буд. 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30213000-5 — Персональні комп’ютери

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за фактично поставлений товар на підставі виставленого рахунку-фактури Пiсляоплата 90 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 березня 2021 10:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 березня 2021 10:51
Додаток 2 СЗ 24-21.docx
16 березня 2021 10:51
Додаток 3 СЗ 24-21.docx
16 березня 2021 10:51
Додаток 4 СЗ 24-21.docx
16 березня 2021 10:51
Додаток 1 СЗ 24-21.doc
16 березня 2021 10:51
Оголошення СЗ 24-21.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-03-16-001535-c.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:40175293
Дата подання: 21 березня 2021 21:48
Вимога
Шановний Замовнику! Ознайомившись з Оголошенням про проведення спрощеної закупівлі (далі - Оголошення), ми (Учасник) виявили в ній вимоги, які не відповідають чинному законодавству, обмежують конкуренцію, що у свою чергу робить неможливим нашу участь у відповідній процедурі закупівлі, хоча ми маємо можливість поставити предмет закупівлі. Відповідно до п. 12 Додатку 1 до Оголошення «Інша інформація», Замовник зазначив, що система менеджменту якості Учасника повинна відповідати вимогам стандартів на систему менеджменту ISO 9001:2015 (або еквівалент). На підтвердження учасник у складі пропозиції повинен надати відповідний сертифікат виданий на ім’я учасника, діючий на дату подання пропозиції. Дії Замовника в частині встановлення у документації наведеної вище вимоги, щодо сертифікату виданого саме на ім’я учасника, порушують вимоги частини 1 статті 5 та частини 5 статті 14 ЗУ «Про публічні закупівлі» якими передбачена недискримінація учасників, а також, заборону встановлення в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Вважаємо, що така вимога є дискримінаційною та необґрунтованою. Замовник навмисно обмежує коло потенційних учасників встановлюючи вимогу, щодо надання такого сертифікату виданого на ім'я учасника. Замовником не враховано той факт, що відповідно до частин першої та другої статті 23 Закону України "Про стандартизацію" національні стандарти та кодекси усталеної практики застосовуються на добровільній основі, крім випадків, якщо обов'язковість їх застосування встановлена нормативно-правовими актами. Отже, чинним законодавством України не передбачено обов'язкових вимог щодо отримання учасниками торгів зазначених свідоцтв для виробництва або постачання товару, що є предметом даної закупівлі. Стандарт ISO 9001 (наказ Національного органу по стандартизації №221 від 31.12.2015 року) являє собою одну з моделей управління діяльністю організації з метою забезпечення її результативності. Застосування підходів ISO 9001 у системі управління підприємством допомагає вирішити багато внутрішніх і зовнішніх запитань: поліпшити її загальну дієвість та забезпечити міцну основу для ініціатив щодо сталого розвитку, тим самим підвищити задоволеність своїх замовників; стати конкурентоспроможним на внутрішньому та зовнішніх ринках; реалізовувати продукції за світовими цінами; налагодити співпрацю з закордонними партнерами (зокрема, щодо отримання інвестицій); забезпечити прозорість та легкість управління діяльністю організації; запровадити механізм постійного покращення системи управління та підвищити ефективність роботи співробітників на всіх рівнях. Таким чином, сертифікат ISO 9001 полягає у структуруванні системи управління на підприємстві, і жодним чином не впливає на якість або технічні властивості продукції, яка має поставлятися у поточній закупівлі. Зазначаємо, що вищеперераховані документи не мають відношення до предмету закупівлі, адже вони лише підтверджують ефективність менеджменту (управління на виробництві), а не безпосередньо безпеку та якість товарів.
Ми як підприємство, що здійснює поставку товарів по всій Україні, маємо багаторічний позитивний досвід співпраці з замовниками та маємо намір взяти участь у закупівлі, проте наше підприємство не є виробником товару, що пропонується до постачання, а отже для якісного виконання взятих на себе зобов’язань, відсутня необхідність отримання сертифікату ISO 9001. Проте, виробник товару, який ми пропонуємо до постачання отримав вищезазначений сертифікат, і готовий його надати. Отже, вимагаємо внести зміни в Оголошення та викласти цю вимогу наступним чином: «Система менеджменту якості повинна відповідати вимогам стандартів на систему менеджменту ISO 9001:2015 (або еквівалент). На підтвердження учасник у складі пропозиції повинен надати копію чинного на дату розкриття сертифікату на систему якості ISO 9001:2015». Принагідно зазначаємо, що Метою Закону України “Про публічні закупівлі” є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Нагадуємо, що одним із ключових принципів здійснення публічних закупівель, що закріплені Ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» є максимальна економія, ефективність та пропорційність. Встановлюючи дискримінаційні вимоги, Замовник штучно обмежує коло потенційних учасників, які мають намір взяти участь у процедурі і мають змогу поставити якісний товар за більш вигідною ціною, що призводить до неефективного використання коштів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 березня 2021 08:41
Міжнародна організація зі стандартизації (англ. International Organization for Standardization, ISO) — міжнародна організація, метою діяльності якої є ратифікація розроблених спільними зусиллями делегатів від різних країн стандартів, членом якої є Україна. ISO визначає завданням своєї діяльності сприяння розвитку стандартизації і суміжних видів діяльності у світі з метою забезпечення міжнародного обміну товарами і послугами, а також розвиток співробітництва в інтелектуальній, науково-технічній і економічній галузях. Наявність у підприємства сертифікатів на відповідність вимогам Міжнародної організації зі стандартизації свідчить про спроможність підприємства постачати товари/надавати послуги/виконувати роботи у відповідності із загальноприйнятими міжнародними стандартами. Пройти відповідну сертифікацію може будь-який учасник. Жодних обмежень щодо проходження учасниками – постачальниками такої сертифікації не має. Крім того, як вбачається із багатьох рішень Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, Колегія схвально відноситься до умов тендерних документацій щодо надання документів на підтвердження відповідності Учасників вимогам стандартів ISO.
Враховуючи наведене, дана вимога не може вважатись дискримінаційною.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 березня 2021 13:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 411 696,00
UAH з ПДВ
384 997,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМЕЛ" 426 000,00
UAH з ПДВ
384 997,92
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 402 621,48
UAH з ПДВ
400 371,12
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ" 414 250,20
UAH з ПДВ
409 416,84
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 березня 2021 14:26
Електронний підпис
29 березня 2021 14:22
банківська гарантія.zip
29 березня 2021 13:34
витяг ПДВ_копія.pdf
29 березня 2021 13:34
гарантійний лист.pdf
29 березня 2021 13:34
Відомості про Учасника.pdf
29 березня 2021 13:34
Додаток 3 СЗ 24-21.pdf.p7s
29 березня 2021 13:34
Додаток 3 СЗ 24-21.pdf
29 березня 2021 13:34
довідка санкції.pdf
29 березня 2021 13:34
Довідка юридична особа.pdf
29 березня 2021 13:34
Статут.pdf
29 березня 2021 13:34
Статут копія.pdf
29 березня 2021 13:34
повноваження директора.pdf
29 березня 2021 13:34
технічні вимоги.pdf
29 березня 2021 13:34
24923383_специфікація.pdf.p7s
29 березня 2021 13:34
24923383_специфікація.pdf

Публічні документи

29 березня 2021 13:40
Електронний підпис
29 березня 2021 13:35
Статут Комел 2018 (копія).pdf
29 березня 2021 13:35
Відомості про учасника.pdf
29 березня 2021 13:35
Довіреність КЕП 04_01_2021.pdf
29 березня 2021 13:35
Гарантійні листи.pdf
29 березня 2021 13:35
Довідка (гарантія).pdf
29 березня 2021 13:35
Довідка (санкції).pdf
29 березня 2021 13:35
Порівняльна таблиця.pdf
29 березня 2021 13:35
Проект договору.pdf
29 березня 2021 13:35
Лист про ліцензування.pdf
29 березня 2021 13:35
5144_КОМЕЛ_Гарантія_29_03_2021.rar

Публічні документи

26 березня 2021 19:37
Електронний підпис
26 березня 2021 19:36
Витяг з ЄДР.pdf
26 березня 2021 19:36
Витяг з ЄДР.pdf.p7s
26 березня 2021 19:36
Цінова пропозиція.pdf
26 березня 2021 19:36
Nakaz.zip
26 березня 2021 19:36
Виписка з ЄДР.pdf
26 березня 2021 19:36
Dovirenist_Nazarenko_color.zip
26 березня 2021 19:36
202613_19_93_116.zip
26 березня 2021 19:36
Виписка з ЄДР.pdf.p7s
26 березня 2021 19:36
Bankivska Litsenziia color (1).zip
26 березня 2021 19:36
Dovirenist_Nazarenko.zip
26 березня 2021 19:36
Bank_licenzia (2).zip
26 березня 2021 19:36
Svidotstvo pro reitynh color.zip
26 березня 2021 19:36
Цінова пропозиція.pdf.p7s
26 березня 2021 19:36
Nakaz_Nazarenko_color.zip

Публічні документи

29 березня 2021 09:53
Електронний підпис
29 березня 2021 09:52
Гарантія 13 500,00 грн.zip.p7s
29 березня 2021 09:52
Гарантія 13 500,00 грн.zip
29 березня 2021 09:52
5. Протоколи.pdf.p7s
29 березня 2021 09:52
5. Протоколи.pdf
29 березня 2021 09:52
4. Статут.pdf.p7s
29 березня 2021 09:52
4. Статут.pdf
29 березня 2021 09:52
3. Витяг ПДВ.pdf.p7s
29 березня 2021 09:52
3. Витяг ПДВ.pdf
29 березня 2021 09:52
28. Проект договору.pdf.p7s
29 березня 2021 09:52
28. Проект договору.pdf
29 березня 2021 09:52
2. Витяг ЄДРПОУ 17.03.2021.pdf.p7s
29 березня 2021 09:52
2. Витяг ЄДРПОУ 17.03.2021.pdf
29 березня 2021 09:52
19. Лист-згода Лєбєдєва.pdf.p7s
29 березня 2021 09:52
19. Лист-згода Лєбєдєва.pdf
29 березня 2021 09:52
17. Лист щодо довіреності.pdf
29 березня 2021 09:52
16. Паспорт Лєбєдєва.pdf.p7s
29 березня 2021 09:52
16. Паспорт Лєбєдєва.pdf
29 березня 2021 09:52
14. Лист про висновки СЕС.pdf
29 березня 2021 09:52
13. Лист про сертифікацію.pdf
29 березня 2021 09:52
10. Лист-гарантія по ст. 17.pdf
29 березня 2021 09:52
1. Виписка з ЄДРПОУ.pdf.p7s
29 березня 2021 09:52
1. Виписка з ЄДРПОУ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ТОВ "КОМЕЛ"

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Переможець 384 997,00
UAH з ПДВ
02 квітня 2021 11:39

Документи

02 квітня 2021 11:39
Електронний підпис
02 квітня 2021 11:38
Протокол 3 СЗ 24.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 квітня 2021 11:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
384 997,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 квітня 2021 11:39
Електронний підпис
02 квітня 2021 11:38
Протокол 3 СЗ 24.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 січня 2022 09:49
Електронний підпис укладений
14 квітня 2021 18:00
Договір 103 ЮВ.pdf укладений
14 квітня 2021 17:58

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 384 997,00
UAH (в тому числі ПДВ 64 166,17 UAH)