Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з видалення дерев, які знаходяться в незадовільному, сухостійному та фаутному стані на території кладовищ міста Житомира
Очікувана вартість
1 200 000,00 UAH
UA-2021-03-16-001122-c ● 4c3daa981413424facb726d8fe0f9352
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Спеціалізований комбінат комунально-побутового обслуговування" Житомирської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 05456839 |
Місцезнаходження: | 10003, Україна , Житомирська обл., місто Житомир, провулок Козубського, буд. № 5 |
Контактна особа: |
Кучинський Вадим Ігорович +380412421925 skkpo@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 березня 2021 10:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 квітня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 02 квітня 2021 12:55 |
Очікувана вартість: | 1 200 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77210000-5: Лісозаготівельні послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
310 шт
Послуги з видалення дерев, які знаходяться в незадовільному, сухостійному та фаутному стані на території кладовищ міста Житомира
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10003, Україна, Житомирська область, м. Житомир, провулок Козубського, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 77210000-5 — Лісозаготівельні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 60 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 березня 2021 14:48 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 березня 2021 14:42 |
Технічна документація(Нова редакція).docx | |
18 березня 2021 14:42 |
Перелік змін_ що вносяться.docx | |
18 березня 2021 14:42 |
Протокол внесеня змін.pdf | |
16 березня 2021 10:20 |
Технічна документація.docx | |
16 березня 2021 10:20 |
Договір.docx | |
16 березня 2021 10:20 |
ТД Зрізання дерев.docx |
18 березня 2021 14:48 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
18 березня 2021 14:42 |
Технічна документація(Нова редакція).docx
|
|||
18 березня 2021 14:42 |
Перелік змін_ що вносяться.docx
|
|||
18 березня 2021 14:42 |
Протокол внесеня змін.pdf
|
|||
16 березня 2021 10:20 |
Технічна документація.docx
|
|||
16 березня 2021 10:20 |
Договір.docx
|
|||
16 березня 2021 10:20 |
ТД Зрізання дерев.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо Свідоцтва з охорони праці
Дата подання: 16 березня 2021 12:53
Дата відповіді: 16 березня 2021 12:58
У Додатку 2 до Тендерної документації зазначено: В складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати:
- Копія свідоцтва з охорони праці з відміткою не раніше 01.01.2021 року .
Про який саме документ у даній вимозі йде мова??? Протокол перевірки знань чи посвідчення про перевірку знань з питань охорони праці.... ? Документу з назвою: "Свідоцтво з охорони праці" не існує.....
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Посвідчення про перевірку знань з питань охорони праці
Щодо аналогічного договору
Дата подання: 16 березня 2021 13:00
Дата відповіді: 17 березня 2021 14:11
Добрий день! У п.п.9.1. п.9 Тендерної документації зазначена наступна вимога: "наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції всі документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме: - копію аналогічного договору*" .....
Конкретизуйте будь-ласка - який договір вважатиметься аналогічний у розрізі даної закупівлі?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до статті 16 частини 2 пункту 3 Закону України "Пропублічні закупівлі" наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Щодо декларації
Дата подання: 17 березня 2021 09:10
Дата відповіді: 17 березня 2021 11:01
Відповідно до додатку № 2 в складі тендерної документації УЧАСНИК повинен надати:
Копію декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці.
Згідно п. 21 «Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки», затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 р. № 1107 (далі – Порядок), виконання робіт підвищеної небезпеки, що зазначені у додатку 6 Порядку, експлуатація (застосування) устаткування підвищеної небезпеки, що зазначене у додатку 7 Порядку, здійснюється роботодавцем на підставі Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці (далі – Декларація).
Декларація за формою згідно з додатком 8 подається роботодавцем, виробником або постачальником не пізніше ніж за п’ять робочих днів до початку виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатації (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки.
Тобто, не маючи укладеного договору на виконанн робіт, на стадії проведення відкритих торгів, УЧАСНИК не може подати документ який вимагається замовником.
Важажємо, що потрібно внести зміни до технічної документації, та зазначити, що після проведення тендеру, підписання договору переможець надає деларацію відповідності матеріально-технічної базт вимогам законодавства з охорони працію
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до п.21 «Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки», затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 р. № 1107 (далі – Порядок) абзац 2 вказує не пізніше ніж за п’ять робочих днів до початку виконання робіт підвищеної небезпеки, але данна норма не забороняє отримання її раніше. Замовник повинен бути впевненим , що з моменту заключення договору Учасник відразу зможе приступити до виконання послуг. Замовник не вбачає підстав для внесення змін до технічної документації.
Щодо відмітки 01.01.2021 у посвідченні про перевірку знань з питань ОП
Дата подання: 17 березня 2021 11:10
Дата відповіді: 18 березня 2021 08:34
У Додатку 2 до Тендерної документації зазначено: В складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати:
- Копія свідоцтва з охорони праці з відміткою не раніше 01.01.2021 року .
У Посвідченнях про перевірку знань з питань охорони праці працівників, яких плануєтсья залучати до надання послуг, у відмітках про результати перевірки знань з охорони праци зазначено дату перевірки - 15 грудня 2020 року. І дата наступної перевірки - 15 грудня 2021 року....
Поясніть будь ласка - чим обгрунтована вимога щодо наявності у посвідченні відмітки не раніше 01.01.2021 року ???
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Між Замовником та Учасником буде заключений договір який буде діяти до 31.12.2021 року. Послуги які повинен надавати Учасник будуть проводитисть також до 31.12.2021 року, оскільки перевірка знань з охорони праці діє рік то Замовник хоче бути впевненим, що послуги з зрізання дерев будуть виконуватись безперебійно по замовленям Замовника.
Щодо аналогічного договору
Дата подання: 17 березня 2021 14:17
Дата відповіді: 17 березня 2021 15:06
Тобто аналогічним вважатиметься договір за ДК 021:2015:77210000-5: Лісозаготівельні послуги? Вірно?
Відповідь: так відповідно до предмету закупівлі
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 квітня 2021 13:46
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "Паліш Дмитро Володимирович" |
775 000,00
UAH з ПДВ
|
355 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Фізична особа-підприємець Стройванс Сергій Михайлович |
880 700,00
UAH з ПДВ
|
360 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ЯЛОВЕНКО ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ" |
749 000,00
UAH з ПДВ
|
440 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "КУЧЕРОВА ЛЮБОВ ОЛЕКСІЇВНА" |
820 000,00
UAH з ПДВ
|
490 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ТКАЧОВА ОЛЕКСАНДРА ГРИГОРІВНА" |
1 040 000,00
UAH з ПДВ
|
500 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ТРОМЗА СЕРГІЙ ВІКТОРОВИЧ" |
800 000,00
UAH з ПДВ
|
700 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ІВАНІН АРТЕМ ВОЛОДИМИРОВИЧ" |
984 650,00
UAH з ПДВ
|
984 650,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП "Паліш Дмитро Володимирович" #3574308135 |
Переможець |
355 000,00
UAH з ПДВ
|
07 квітня 2021 13:40
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 06 квітня 2021 00:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 липня 2021 08:29
|
Додаткова угода | укладений |
08 липня 2021 08:28
|
Електронний підпис | укладений |
21 квітня 2021 10:01
|
Додаткова угода.pdf | зміни до договору |
21 квітня 2021 09:58
|
Електронний підпис | укладений |
20 квітня 2021 13:34
|
Договір | укладений |
20 квітня 2021 13:33
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 21 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Доповнення до договору п.5.3.6 |
Номер договору про закупівлю: | 2004-21/1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |