Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція (заміна) лікарняного ліфта в/п 500 кг., швидкість 0,5 м/с за адресою: м. Дніпро, вул. Воскресенська, б.2 Д
Очікувана вартість
1 078 127,00 UAH
UA-2021-03-16-000645-b 9f28f70fe5c2485888ad481064a3fa3d
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Павло Георгійович Новік

+380672620315 pgnovik@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №2" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 37899741
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, проспект Богдана Хмельницького, буд. 19
Контактна особа: Павло Георгійович Новік
+380672620315
pgnovik@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 березня 2021 09:02
Звернення за роз’ясненнями: до 22 березня 2021 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 березня 2021 10:00
Початок аукціону: 26 березня 2021 12:59
Очікувана вартість: 1 078 127,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 390,64 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція (заміна) лікарняного ліфта в/п 500 кг., швидкість 0,5 м/с за адресою: м. Дніпро, вул. Воскресенська, б.2 Д
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Воскресенська, б.2 Д
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Впродовж 30 календарних днів після підписання Акту виконаних робіт Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 березня 2021 15:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 березня 2021 15:43
Додаток 5 Перелік кваліфікаційних критеріїв до оголошення.doc
16 березня 2021 09:02
Оголошення.docx
16 березня 2021 09:02
Додаток 6 Договор.doc
16 березня 2021 09:02
Додаток 4 Вид тендерної пропозиції.doc
16 березня 2021 09:02
Додаток 3 Опросний лист.doc
16 березня 2021 09:02
Додаток 2 Дефектний акт.xls
16 березня 2021 09:02
Додаток 1 Загальні вимоги.docx
19 березня 2021 15:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 березня 2021 09:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 березня 2021 15:43
Додаток 5 Перелік кваліфікаційних критеріїв до оголошення.doc
16 березня 2021 09:02
Додаток 5 Перелік кваліфікаційних критеріїв до оголошення.doc
16 березня 2021 09:02
Оголошення.docx
16 березня 2021 09:02
Додаток 6 Договор.doc
16 березня 2021 09:02
Додаток 4 Вид тендерної пропозиції.doc
16 березня 2021 09:02
Додаток 3 Опросний лист.doc
16 березня 2021 09:02
Додаток 2 Дефектний акт.xls
16 березня 2021 09:02
Додаток 1 Загальні вимоги.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-03-16-000645-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "ІНТЕРБУД", Код ЄДРПОУ:40240550
Дата подання: 19 березня 2021 14:50
вимога щодо умов закупівлі
Шановний замовник,
Комунальним некомерційним підприємством «Дніпровський центр первинної медико-санітарної допомоги №2» Дніпровської міської ради (ЄДРПОУ 37899741) 16.03.2021р. на сайті уповноваженого органу було оприлюднено закупівлю робіт згідно ДК 021:2015 - 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи» Реконструкція (заміна) лікарняного ліфта в/п 500 кг., швидкість 0,5 м/с за адресою: м. Дніпро, вул. Воскресенська, б.2 Д (ідентифікатор закупівлі - UA-2021-03-16-000645-b) (надалі – роботи).
п.11 Документи на підтвердження кваліфікації Учасника (Додаток 5 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі) замовник вимагає надання учасником копії аналогічних договорів (не менше трьох) не раніше 2020року, а також документів, які підтверджують виконання договору. В той же час, замовник зазначив, що під аналогічним договором слід розуміти виконаний договір на постачання товару за предметом закупівлі (за четвертим знаком національного класифікатора ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»).
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі, просимо вас надати пояснення чому предметом закупівлі є РОБОТИ, згідно ДК 021:2015 – 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи», а вимога щодо аналогічних договорів стосується ПОСТАЧАННЯ ТОВАРУ. Яким чином замовник перевірить досвід Учасників щодо виконання РОБІТ за предметом закупівлі.
Можливо цією вимогою (п.11 Додатку 5 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі) замовник відстоює інтереси якоїсь певної організації???
Отже, вимагаємо замовника привести до відповідності п. 11 Документи на підтвердження кваліфікації Учасника (Додаток 5 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі), а саме: Аналогічним договором в розумінні даної документації, є договір на виконання робіт з капітального ремонту чи реконструкції з обов’язковою заміною ліфтів.
Ми залишаємо за собою право звернутись до установи, яка контролює діяльність замовника, НСЗУ, державної аудиторської служби, громадських організацій та суду.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
19 березня 2021 15:45
Внесено уточнення в п.11 Додатку 5. Дякуємо

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 березня 2021 13:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "ІНТЕРБУД" 855 555,48
UAH з ПДВ
855 555,48
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Спеціалізоване підприємство "Дніпропетровськліфт-2" 1 060 538,88
UAH з ПДВ
1 060 538,88
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 березня 2021 21:43
Електронний підпис
24 березня 2021 21:42
55.imd
24 березня 2021 21:42
Кошторис.pdf
24 березня 2021 21:42
Витяг ПДВ.pdf
24 березня 2021 21:42
виписка_протокол.pdf
24 березня 2021 21:42
Відповідність.pdf
24 березня 2021 21:42
Тендерна пропозиція.pdf
24 березня 2021 21:42
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "ІНТЕРБУД"

ТОВ "Спеціалізоване підприємство "Дніпропетровськліфт-2"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "ІНТЕРБУД"
#40240550
Відхилено 855 555,48
UAH з ПДВ
01 квітня 2021 13:57
ТОВ "Спеціалізоване підприємство "Дніпропетровськліфт-2"
#32298501
Переможець 1 060 538,88
UAH з ПДВ
06 квітня 2021 09:41

Документи

01 квітня 2021 13:57
Електронний підпис
01 квітня 2021 12:46
Ліфт.pdf

Документи

06 квітня 2021 09:41
Електронний підпис
06 квітня 2021 09:41
Ліфт1.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 квітня 2021 09:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Спеціалізоване підприємство "Дніпропетровськліфт-2"
#32298501
1 060 538,88
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 квітня 2021 09:41
Електронний підпис
06 квітня 2021 09:41
Ліфт1.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Дніпропетровськліфт-2 ДУ 3.pdf зміни до договору
24 грудня 2021 11:34
Дніпропетровськліфт 2 ду2 1.pdf зміни до договору
30 липня 2021 13:35
ДУ2 Дніпропетровськліфт-2.pdf зміни до договору
23 червня 2021 13:41
Дніпропетровськліфт 2 ду.pdf зміни до договору
27 травня 2021 12:42
ду Дніпропетровськліфт-2.pdf зміни до договору
21 травня 2021 13:46
Дніпропетровсьліфт 2 Титул.pdf зміни до договору
29 квітня 2021 09:22
Електронний підпис укладений
27 квітня 2021 16:15
Дніпропетровсьліфт 2.pdf укладений
27 квітня 2021 16:14

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
23 вересня 2021 09:59
1 056 905,40 UAH UA668201720344321003100079816
КНП "ДЦПМСД № 2" ДМР
UA173510050000026006033974300
ТОВ "СП "Дніпропетровськліфт-2"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 4/21
Договір:
Номер додаткової угоди: б/н
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 4/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 4/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п. 5.1. та додаток 3 викладено в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 4/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 4/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 2/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку
Номер договору про закупівлю: 4/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 квітня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 056 905,40
UAH (в тому числі ПДВ 176 150,90 UAH)