Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Охоронні послуги (Охорона будівель, гуртожитків, приміщень тощо) на основі CPV за ДК 021:2015 – 79710000-4 - Охоронні послуги
Security services (Security of buildings, dormitories, premises, etc.) based on CPV according to DK 021: 2015 – 79710000-4 - Security services
Очікувана вартість
4 100 000,00 UAH
UA-2021-03-15-013415-b ef30363c6bc24c75959e819a0f29565f
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кірсік Анна Вадимівна

+380569554061 zakupki_34827358@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Депатамент житлово-комунального господарства та будівництва Кам`янської міської ради
Код ЄДРПОУ: 34827358
Місцезнаходження: 51931, Україна , Дніпропетровська область обл., Кам'янське, вул.. Москворецька, 14
Контактна особа: Кірсік Анна Вадимівна
+380569554061
zakupki_34827358@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Department of Housing and Construction Kam`yanskoy City Council
National ID: 34827358
Contact point: Kirsik Anna Vadymivna
+380569554061
zakupki_34827358@i.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 15 березня 2021
Звернення за роз’ясненнями: до 08 травня 2021 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 травня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 травня 2021 10:00
Очікувана вартість: 4 100 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 41 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 20000 UAH
Publication date: 15 березня 2021 23:30
Enquiries until: 08 травня 2021 00:00
Complaints submission until: до 14 травня 2021 00:00
Time limit for receipt of tenders: 18 травня 2021 10:00

Information

Estimated total value: 4 100 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 41 000 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги


Scope of the procurement
Категорія Замовника - органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 ЗУ «Про публічні закупівлі», мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції – українська. Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій – розмір – 20 000 грн., вид - банківська гарантія у вигляді електронного документа, скріпленого ЕЦП/КЕП (електронним цифровим підписом/кваліфікованим електронним підписом) особи, уповноваженої на підписання банківської гарантії, умови надання забезпечення тендерних пропозицій такі як строк дії банківської гарантії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику, умови повернення забезпечення тендерної пропозиції, тощо - прописані в тендерній документації, що додається до оголошення. Обсяг надання послуг - 1 шт. (послуги) детальний обсяг закупівлі передбачено у Додатку 3 ТД
Розгорнути Згорнути
Category of the Customer - public authorities and local governments, specified in paragraph 1 of the first part of Article 2 of the Law "On Public Procurement", the language in which tenders must be prepared - Ukrainian. Size, type and conditions of providing security for tender proposals - amount - UAH 20,000, type - bank guarantee in the form of an electronic document attached to the EDS / CEP (electronic digital signature / qualified electronic signature) of the person authorized to sign the bank guarantee, conditions for providing tender security such as the term of the bank guarantee and warnings about cases when the tender security is not returned to the bidder, conditions for returning the tender offer, etc. - prescribed in the tender documentation attached to the announcement. The volume of services - 1 pc. (services) detailed procurement volume is provided in Annex 3 of the TD
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Охоронні послуги (Охорона будівель, гуртожитків, приміщень тощо) на основі CPV за ДК 021:2015 – 79710000-4 - Охоронні послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: м. Кам'янське, м. Кам'янське, Дніпропетровська область, 51900, Україна
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Security services (Security of buildings, dormitories, premises, etc.) based on CPV according to DK 021: 2015 – 79710000-4 - Security services
CPV: 79710000-4
Період постачання: по 31 грудня 2021
250 шт
Охорона гуртожитку за адресою: просп. Ювілейний, 9 (шт./доба)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: м. Кам'янське, м. Кам'янське, Дніпропетровська область, 51900, Україна
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Security of the dormitory at the address: ave. Jubilee, 9 (pcs / day)
CPV: 79710000-4
Період постачання: по 31 грудня 2021
250 шт
Охорона гуртожитку за адресою: вул. Долматова, 21 (шт./доба)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: м. Кам'янське, м. Кам'янське, Дніпропетровська область, 51900, Україна
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Security of the dormitory at the address: st. Dolmatova, 21 (pcs / day)
CPV: 79710000-4
Період постачання: по 31 грудня 2021
250 шт
Охорона гуртожитку за адресою: просп. Аношкіна, 148/1 (шт./доба)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: м. Кам'янське, м. Кам'янське, Дніпропетровська область, 51900, Україна
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Security of the dormitory at the address: ave. Anoshkina, 148/1 (pcs / day)
CPV: 79710000-4
Період постачання: по 31 грудня 2021
250 шт
Охорона гуртожитку за адресою: просп. Аношкіна, 148/2 (шт./доба)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: м. Кам'янське, м. Кам'янське, Дніпропетровська область, 51900, Україна
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Security of the dormitory at the address: ave. Anoshkina, 148/2 (pcs / day)
CPV: 79710000-4
Період постачання: по 31 грудня 2021
250 шт
Охорона гуртожитку за адресою: вул. Колюбаєва, 19 (шт./доба)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: м. Кам'янське, м. Кам'янське, Дніпропетровська область, 51900, Україна
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Security of the dormitory at the address: st. Kolyubaeva, 19 (pcs / day)
CPV: 79710000-4
Період постачання: по 31 грудня 2021
250 шт
Охорона гуртожитку за адресою: вул. Кошевого, 11 (шт./доба)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: м. Кам'янське, м. Кам'янське, Дніпропетровська область, 51900, Україна
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Security of the dormitory at the address: st. Koshevogo, 11 (pcs / day)
CPV: 79710000-4
Період постачання: по 31 грудня 2021
250 шт
Охорона гуртожитку за адресою: вул. Енергетиків, 32 (шт./доба)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: м. Кам'янське, м. Кам'янське, Дніпропетровська область, 51900, Україна
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Security of the dormitory at the address: st. Energetik, 32 (pcs / day)
CPV: 79710000-4
Період постачання: по 31 грудня 2021
250 шт
Охорона гуртожитку за адресою: просп. Перемоги, 29 (шт./доба)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: м. Кам'янське, м. Кам'янське, Дніпропетровська область, 51900, Україна
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Security of the dormitory at the address: ave. Victories, 29 (pcs / day)
CPV: 79710000-4
Період постачання: по 31 грудня 2021
250 шт
Охорона гуртожитку за адресою: просп. Конституції, 32 (шт./доба)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: м. Кам'янське, м. Кам'янське, Дніпропетровська область, 51900, Україна
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Security of the dormitory at the address: ave. Constitution, 32 (pcs / day)
CPV: 79710000-4
Період постачання: по 31 грудня 2021
250 шт
Охорона гуртожитку за адресою: просп. Конституції, 42 (шт./доба)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: м. Кам'янське, м. Кам'янське, Дніпропетровська область, 51900, Україна
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Security of the dormitory at the address: ave. Constitution, 42 (pcs / day)
CPV: 79710000-4
Період постачання: по 31 грудня 2021
250 шт
Охорона гуртожитку за адресою: вул. Ухтомського, 41 (шт./доба)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: м. Кам'янське, м. Кам'янське, Дніпропетровська область, 51900, Україна
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Security of the dormitory at the address: st. Ukhtomskoho, 41 (pcs / day)
CPV: 79710000-4
Період постачання: по 31 грудня 2021
250 шт
Охорона гуртожитку за адресою: вул. В. Чорновола, 48 (шт./доба)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: м. Кам'янське, м. Кам'янське, Дніпропетровська область, 51900, Україна
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Security of the dormitory at the address: st. V. Chornovola, 48 (pcs / day)
CPV: 79710000-4
Період постачання: по 31 грудня 2021
250 шт
Охорона тимчасових споруд – модульних будинків для переселенців за адресою: бульв. Героїв (шт./доба)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: м. Кам'янське, м. Кам'янське, Дніпропетровська область, 51900, Україна
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Protection of temporary structures - modular houses for migrants at the address: blvd. Heroes (pcs / day)
CPV: 79710000-4
Період постачання: по 31 грудня 2021
250 шт
Охорона гуртожитку за адресою: вул. Колеусівська,9 (шт./доба)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: м. Кам'янське, м. Кам'янське, Дніпропетровська область, 51900, Україна
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Security of the dormitory at the address: st. Koleusivska, 9 (pcs / day)
CPV: 79710000-4
Період постачання: по 31 грудня 2021
250 шт
Охорона будівлі за адресою: вул. Київська, 13 (шт./доба)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: м. Кам'янське, м. Кам'янське, Дніпропетровська область, 51900, Україна
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Security of the building at the address: st. Kyivska, 13 (pcs / day)
CPV: 79710000-4
Період постачання: по 31 грудня 2021
250 шт
Охорона складських приміщень за адресою: вул. Індустріальна, 16 (шт./доба)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: м. Кам'янське, м. Кам'янське, Дніпропетровська область, 51900, Україна
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Security of warehouses at the address: street Industrial, 16 (pcs / day)
CPV: 79710000-4
Період постачання: по 31 грудня 2021
250 шт
Охорона адміністративної будівлі за адресою: вул. Москворецька, 14 (шт./доба)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: м. Кам'янське, м. Кам'янське, Дніпропетровська область, 51900, Україна
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Security of the administrative building at the address: street Moskvoretskaya, 14 (pcs / day)
CPV: 79710000-4
Період постачання: по 31 грудня 2021
250 шт
Охорона будівлі за адресою: просп.. Перемоги, 63 (шт./доба)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: м. Кам'янське, м. Кам'янське, Дніпропетровська область, 51900, Україна
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Security of the building at the address: Victory Avenue, 63 (pcs / day)
CPV: 79710000-4
Період постачання: по 31 грудня 2021
250 шт
Охорона об’єкту незавершеного будівництва «Кладовище лівобережної частини м.Дніпродзержинськ» (шт./доба)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: м. Кам'янське, м. Кам'янське, Дніпропетровська область, 51900, Україна
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Protection of the object of unfinished construction "Cemetery of the left-bank part of Dniprodzerzhynsk" (pieces / day)
CPV: 79710000-4
Період постачання: по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки оплати проводяться Замовником по факту надходження бюджетних коштів у безготівковій формі шляхом перерахування на розрахунковий рахунок Виконавця після підписання Сторонами акту наданих послуг/акту приймання/передачі виконаних робіт форми КБ-2В та довідок про вартість і витрати форми КБ-3 з відтермінуванням платежу до 120 банківських днів Пiсляоплата 120 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: надається учасниками в довільній формі
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: надається учасниками в довільній формі
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: надається учасниками в довільній формі
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: надається учасниками в довільній формі
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: надається учасниками в довільній формі
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: надається учасниками в довільній формі
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: надається учасниками в довільній формі
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: надається учасниками в довільній формі
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: надається учасниками в довільній формі
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

09 травня 2021 21:22
Електронний підпис
22 квітня 2021 23:53
Електронний підпис
15 квітня 2021 00:21
Електронний підпис
15 березня 2021 23:42
Електронний підпис
15 березня 2021 23:36
Електронний підпис
09 травня 2021 21:18
ПЕРЕЛІК ЗМІН Охорона гуртожитків від 08.05.21.doc
09 травня 2021 21:18
173 від 08.05.2021 про внесення змін Охорона гуртожитків від 08.05.21.pdf
09 травня 2021 21:18
ТД охорона будівель від 08.05.2021_Зміни.pdf
22 квітня 2021 23:46
ТД охорона будівель від 22.04.2021_Зміни.pdf
14 квітня 2021 23:11
ТД охорона будівель від 15.03.2021_Зміни від 14.04.2021.pdf
15 березня 2021 23:31
ТД охорона будівель від 15.03.2021.pdf
22 квітня 2021 23:46
ПЕРЕЛІК ЗМІН Охорона гуртожитків від 22.04.21.doc
22 квітня 2021 23:46
138 від 22.04.2021 про внесення змін Охорона гуртожитків від 22.04.2021.pdf
14 квітня 2021 23:11
127 від 14.04.2021 про внесення змін Охорона гуртожитків.pdf
14 квітня 2021 23:11
ПЕРЕЛІК ЗМІН Охорона гуртожитків.doc
15 березня 2021 23:31
Додаток 2.pdf
15 березня 2021 23:31
Додаток 5 від 15.03.2021.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Питання
Дата подання: 22 березня 2021 12:26
Дата відповіді: 22 березня 2021 12:48
Транспорт в учасника має бути власний чи можливе залуення за договором оренди?
Відповідь: Добрий день! Транспорт в учасника може бути як власний, так і залучений за договором оренди.
Питання
Дата подання: 22 березня 2021 12:26
Дата відповіді: 22 березня 2021 12:46
Пости цілодобові? На кожному об'єкті по 1 особі? ТОбто 19 цілодобових?
Відповідь: Добрий день! Пости цілодобові. Кількість осіб на посту визначає Учасник самостійно.
Питання
Дата подання: 22 березня 2021 12:27
Дата відповіді: 22 березня 2021 12:45
Аналогічний досвід - Ви маєте на увазі, що він має становити 50% від закупівлі, тобто 2 млн. 50тис, чи те, що на момент подання пропозиції має бути виконано або повністю, або більше ніж 50%?
Відповідь: Добрий день. Тендерна документація передбачає, Аналогічний предмету закупівлі договір* - у розумінні даного предмету закупівлі слід вважати договір на виконання послуг з охорони будівель (бажано адміністративних) в якій перебувають не менше ніж 30 осіб щоденно (крім святкових та вихідних днів), таке документальне підтвердження від контрагента за даним аналогічним договором додається. Виконання такого договору на момент подання пропозиції повинно складати не менше ніж 50% від суми аналогічного договору.
Питання
Дата подання: 22 березня 2021 12:27
Дата відповіді: 22 березня 2021 12:50
До кого звернутися з оглядом?
Відповідь: Доброго дня. Звертайтесь офіційно через приймальню, тел. приймальні 0569-55-40-66.
Не працюэ вказаний номер телефону. Відсутність зв'язку з Замовником
Дата подання: 25 березня 2021 16:17
Дата відповіді: 25 березня 2021 17:37
Надайте будь-ласка номер засобу зв"язку, за яким можна зателефонувати до Замовника. Надані Вами номети телефонів не працюють, це свідчить про свідоме небажання обговорювати актуальні питання закупівлі. Надайте будь-ласка мобільний номер компетентної особи для вирішення питань.
Відповідь: Доброго дня. Звертайтесь офіційно через електронну систему закупівель або за тел. приймальні 0569-55-40-66.
Питання
Дата подання: 29 березня 2021 10:17
Дата відповіді: 29 березня 2021 22:11
Ви спеціально надаєте неробочі контакти? Є мобільний телефон уповноваженої особи? Чи Ви на карантині там і тому стаціонарний не відповідає? І зараз огляд реально настільки важливий, враховуючи карантинні обмеження та червоні зони?
Відповідь: Доброго дня. Звертайтесь офіційно через приймальню, тел. приймальні 0569-55-40-66.
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-03-15-013415-b.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ПП "ШЕРИФ-ЗАХИСТ", Код ЄДРПОУ:37153018
Дата подання: 22 березня 2021 12:27
Вимога
Замовнику, документацією вимагається надання учасниками відгуку від контрагента та визначено, що відгук повинен бути датований не раніше дати оголошення даної закупівлі. Поясніть, будь-ласка, чим обумовлена дана вимога та чим відрізняється відгук датований до виходу даного оголошення від такого ж відгуку, що виданий після виходу оголошення? Вам не здається, що дана вимога позбавлена сенсу та не впливає на процес кваліфікації учасників, а призводить до ускладнення підготовки до участі в даних торгах?
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
22 березня 2021 13:50
Відповідь на вимогу від 22.03.2021, 12:27. ID: UA-2021-03-15-013415-b.c1
Шановний Учасник! У своїй вимозі Ви зазначаєте, що документацією вимагається надання учасниками відгуку від контрагента та визначено, що відгук повинен бути датований не раніше дати оголошення даної закупівлі. Поясніть, будь-ласка, чим обумовлена дана вимога та чим відрізняється відгук датований до виходу даного оголошення від такого ж відгуку, що виданий після виходу оголошення? Вам не здається, що дана вимога позбавлена сенсу та не впливає на процес кваліфікації учасників, а призводить до ускладнення підготовки до участі в даних торгах?
Відповідно до ч.3 статті 22 вимог Закону України «Про публічні закупівлі» «3. Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації» Тобто вимога щодо дати створення даного документу та інформації, яка передбачена у ньому це є вимога Замовника, яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.

Уповноважена особа ___________А.В.КІРСІК
Номер вимоги: UA-2021-03-15-013415-b.a2
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ КРОК-ОХОРОНА, Код ЄДРПОУ:39306513
Дата подання: 25 березня 2021 16:54
Вимога про усунення безлічі дискримінаційних умов у тендерній документації
У п.п. 3.1 п. 3 Додатку 1 тендерної документації «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору за предметом закупівлі Вами встановлено дві дискримінаційні вимоги щодо умов аналогічного договору: 1. надання аналогічного договору на виконання послуг з охорони будівель (бажано адміністративних), в якій перебувають не менше ніж 30 осіб щоденно (крім святкових та вихідних днів), 2. надання аналогічного договору на проведення будь яких послуг з охорони, виконання якого на момент подання пропозиції повинно складати не менше ніж 50% від суми аналогічного договору.
Встановивши вимогу щодо виконання аналогічного договору не менше ніж 50% від суми аналогічного договору станом на подання пропозиції, а також щодо перебування у адміністративній будівлі не менше ніж 30 осіб щоденно (крім святкових та вихідних днів) Вами свідомо, навмисно, з певною метою обмежено можливість взяти участь у закупівлі іншим потенційним учасникам ніж ті, що начебто мають досвід виконання аналогічного договору з такими вимогами.
До того ж, дана норма тендерної документації некоректна, тому що незрозуміло, за який період потрібно мати досвід виконання не менше ніж 50% від суми аналогічного договору станом на подання пропозиції — за півроку? За рік?, яка сума договору мається на увазі? За місяць, або за рік? Або інший період? Чому Тобто, у вище визначеному формулюванні не вистачає логіки для повного розуміння виконання договору саме у форматі «не менше ніж 50% від суми договору» та не обґрунтовує, у чому у такому випадку полягає досвідченість учасника, адже учасник у своєму штаті може мати високо кваліфікованих працівників, які проходять фізичну підготовку, до того ж мати досить тривалий досвід роботи у галузі охоронних послуг, що підтверджується виданою компетентними органами ліцензією.
Крім того, тендерна документація Замовника не містить вичерпного переліку документів якими необхідно підтвердити виконання аналогічного договору не менше ніж 50% від суми аналогічного договору. Крім того, така вимога Замовника не обґрунтовує, що виконання саме 50% від суми аналогічного договору підтверджує досвідченість учасника у наданні послуг.
Зазначаємо, що відповідно до глави 48 Цивільного кодексу України, процес виконання договору слідує після моменту його укладення. Відповідно факт виконання договору підтверджується певними документами з урахуванням предмету договору. Так, надані послуги охорони підтверджуються актом наданих послуг, що підтверджує повне та беззаперечне прийняття Замовником послуг, які підлягають оплаті. Звертаємо увагу, що цього достатньо для того, щоб підтвердити саме виконання, як того вимагає законодавство, аналогічного договору.
Зазначаємо, що закон не передбачає вимоги щодо будь-якого відсотку аналогічного договору, більше того, не містить жодного орієнтиру саме щодо застосування вимоги у виконанні аналогічного договору не менше ніж 50% від суми договору, також закон не визначає встановлення вимог до аналогічного договору щодо перебування у охоронюваній будівлі не менше ніж 30 осіб (крім святкових та вихідних днів) – а чому не 28 осіб, або 35? Чим обґрунтовується саме перебування у будівлі не менше 30 осіб?!. Крім того, така вимога замовника не обґрунтовує, яким чином перебування осіб у охоронюваній будівлі може впливати на якість наданих послуг, які підтверджуються лише Актами виконаних послуг, повторюємо – цього цілком достатньо для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору.
Отже, встановивши ДВІ незрозумілі, необґрунтовані, неправомірні вимоги - Замовник штучно обмежив коло учасників лише тими, які мають вище визначені критерії, або існує змова з певним виконавцем щодо виконання ним саме цієї норми тендерної документації, що є дискримінаційною та незаконною та такою, що порушує законодавство України на проведення закупівлі, а також штучно звужує коло учасників та право на участь у закупівлі, добросовісну конкуренцію та відкритість на всіх стадіях закупівель.
ЩОДО надання сканованого оригіналу позитивного листа- відгуку від контрагента, який повинен бути датований не раніше дати оголошення даної закупівлі. Також немає ніякого логічного обгрунтування присутності в тендерній документації вимоги щодо надання підтвердження якості виконання договору, та не зазначено, яким документом, окрім додатків до договору та актів виконаних робіт така якість повинна бути підтверджена?!
Зазначаємо, що дана вимога позбавлена сенсу та не впливає на процес кваліфікації учасників, а призводить до ускладнення підготовки до участі в даних торгах, а отже, повинна бути виключена з тендерної документації.
Статтею 3 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у п.п. 3.1 п. 3 Додатку 1 Документації вимог щодо виконання аналогічного договору не менше ніж на 50% від суми договору - порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, пов’язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону.
Виходячи з вищевикладеного, вимагаємо усунути дискримінаційні вимоги в тендерній документації та внести відповідні зміни, а саме:
1. виключити з п.п. 3.1 п. 3 Додатку 1 Документації вимогу щодо виконання аналогічного договору не менше ніж на 50% від суми договору станом на подання тендерної пропозиції,
2. виключити норму щодо надання аналогічного договору на виконання послуг з охорони будівель (бажано адміністративних) в якій перебувають не менше ніж 30 осіб щоденно (крім святкових та вихідних днів);
3. Виключити норму про надання листа-відгуку, з вимогою про обов’язкову присутність ціни, вартості договору та інформації про суму та належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків, а також повинен бути датований не раніше дати оголошення даної закупівлі, в іншому випадку нам доведеться звернутися з відповідними скаргами до Антимонопольного комітету України та Держаудитслужби України, ініціювавши перевірку. Сподіваємось на порозуміння.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 25 березня 2021 21:11
Причина: заміна
Номер вимоги: UA-2021-03-15-013415-b.c3
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ КРОК-ОХОРОНА, Код ЄДРПОУ:39306513
Дата подання: 25 березня 2021 21:16
Вимога щодо усунення дискримінаційних вимог у тендерній документації
У п.п. 3.1 п. 3 Додатку 1 тендерної документації «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору за предметом закупівлі Вами встановлено дві дискримінаційні вимоги щодо умов аналогічного договору: 1. Надання аналогічного договору на виконання послуг з охорони будівель (бажано адміністративних), в якій перебувають не менше ніж 30 осіб щоденно (крім святкових та вихідних днів), 2. Надання аналогічного договору на проведення будь яких послуг з охорони, виконання якого на момент подання пропозиції повинно складати не менше ніж 50% від суми аналогічного договору.
Встановивши вимогу щодо виконання аналогічного договору не менше ніж 50% від суми аналогічного договору станом на подання пропозиції, а також щодо перебування у адміністративній будівлі не менше ніж 30 осіб щоденно (крім святкових та вихідних днів) Вами свідомо, навмисно, з певною метою, штучно обмежено можливість взяти участь у закупівлі іншим потенційним учасникам ніж ті, що начебто мають досвід виконання аналогічного договору з такими вимогами.
До того ж, дана норма тендерної документації некоректна, тому що незрозуміло, за який період потрібно мати досвід виконання не менше ніж 50% від суми аналогічного договору станом на подання пропозиції — за півроку? За рік?, яка сума договору мається на увазі? За місяць, або за рік? Або інший період? Тобто, у вище визначеному формулюванні не вистачає логіки для повного розуміння виконання договору саме у форматі «не менше ніж 50% від суми договору» також така вимога не має обгрунтування, у чому у такому випадку полягає досвідченість учасника, адже учасник у своєму штаті може мати високо кваліфікованих працівників, які проходять фізичну підготовку, до того ж мати досить тривалий досвід роботи у галузі охоронних послуг, що підтверджується виданою компетентними органами ліцензією, а отже, досвідченість може бути підтверджена учасником іншою інформацією, до того ж, такі документи у підтвердження кваліфікації працівників та досить тривалого досвіду роботи підприємства на ринку охоронних послуг теж в обов’язковому порядку додаються до тендерної пропозиції учасника.
Крім того, тендерна документація Замовника не містить вичерпного переліку документів якими необхідно підтвердити виконання аналогічного договору не менше ніж 50% від суми аналогічного договору.
Зазначаємо, що відповідно до глави 48 Цивільного кодексу України, процес виконання договору слідує після моменту його укладення. Відповідно факт виконання договору підтверджується певними документами з урахуванням предмету договору. Так, надані послуги охорони підтверджуються актом наданих послуг, що підтверджує повне та беззаперечне прийняття Замовником послуг, які підлягають оплаті. Звертаємо увагу, що цього достатньо для того, щоб підтвердити саме виконання, як того вимагає законодавство, аналогічного договору.
Звертаємо увагу, що Закон не передбачає присутності у тендерній документації будь-якої вимоги щодо відсотку аналогічного договору, також закон не визначає встановлення вимог до аналогічного договору щодо перебування у охоронюваній будівлі не менше ніж 30 осіб (крім святкових та вихідних днів) – а чому не 28 осіб, або 35? Чим обґрунтовується саме перебування у будівлі не менше 30 осіб?! Крім того, така вимога замовника не обґрунтовує, яким чином перебування осіб у охоронюваній будівлі може впливати на якість наданих послуг та досвідченість Виконавця, адже маючи у штаті досвідчених працівників Виконавець може забезпечити якість та досвідченість виконання охоронних послуг у будівлях з перебуванням будь-якої кількості людей. Повторюємо підписання актів виконаних робіт на надання їх у складі тендерної пропозиції – цілком достатньо для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору.
Отже, встановивши ДВІ незрозумілі, необґрунтовані, неправомірні вимоги - Замовник штучно обмежив коло учасників лише тими, які мають вище визначені критерії, або існує змова з певним виконавцем щодо виконання ним саме цієї норми тендерної документації, що є дискримінаційною та незаконною та такою, що порушує законодавство України на проведення закупівлі, а також штучно звужує коло учасників та право на участь у закупівлі, добросовісну конкуренцію та відкритість на всіх стадіях закупівель.
ЩОДО надання сканованого оригіналу позитивного листа- відгуку від контрагента, який повинен бути датований не раніше дати оголошення даної закупівлі зазначаємо, що дана вимога позбавлена сенсу та не впливає на процес кваліфікації учасників, а призводить до ускладнення підготовки до участі в даних торгах, до того ж, немає ніякого логічного обгрунтування присутності в тендерній документації вимоги щодо надання підтвердження якості виконання договору, та не зазначено, яким документом, окрім додатків до договору та актів виконаних робіт така якість повинна бути підтверджена?!
Зазначаємо, що, присутність даної вимоги необгрунтована, а отже, повинна бути виключена з тендерної документації, а доводи замовника про те, що він має право включити таку вимогу до тендерної документації (без жодного додаткового обгрунтування) позбавлені здорового глузду.
Статтею 3 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у п.п. 3.1 п. 3 Додатку 1 Документації вимог щодо виконання аналогічного договору не менше ніж на 50% від суми договору - порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, пов’язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону.
Виходячи з вищевикладеного, вимагаємо усунути дискримінаційні вимоги в тендерній документації та внести відповідні зміни, а саме:
1. Виключити з п.п. 3.1 п. 3 Додатку 1 Документації вимогу щодо виконання аналогічного договору не менше ніж на 50% від суми договору станом на подання тендерної пропозиції,
2. Виключити норму щодо надання аналогічного договору на виконання послуг з охорони будівель (бажано адміністративних) в якій перебувають не менше ніж 30 осіб щоденно (крім святкових та вихідних днів);
3. Виключити норму про надання листа-відгуку, з вимогою про обов’язкову присутність ціни, вартості договору та інформації про суму та належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків, а також присутності дати не раніше дати оголошення даної закупівлі.
Попереджаємо, що у разі незадоволення даної вимоги нам доведеться звернутися з відповідними скаргами до Антимонопольного комітету України та Держаудитслужби України, ініціювавши перевірку. Сподіваємось на порозуміння.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
30 березня 2021 23:06
Шановний Учасник! На Вашу вимогу надає роз’яснення наступного змісту:
Відповідно до ст.. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник має право встановити вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору за предметом закупівлі. Вимога про те, що виконання такого договору на момент подання пропозиції повинно складати не менше ніж 50% від суми аналогічного договору, а також встановлення вимог до аналогічного договору щодо перебування у охоронюваній будівлі не менше ніж 30 осіб (крім святкових та вихідних днів) не являється дискримінаційною. Оскільки якщо не прописувати чітка кількість осіб, яка повинна перебувати у охоронюваній будівлі, не прописуються межі відсотків виконання аналогічного договору по відношенню до суми аналогічного договору (просимо звернути увагу!!! що не менш ніж 50 % від суми аналогічного договору, а не очікуваної вартості закупівлі), то учасник на таку вимогу вправі буде надати «вчора» укладений договір, який по факту не має та не підтверджує досвіду виконання. Нам Замовнику потрібен досвідчений виконавець, якість якого може підтвердити Контрагент.
Вважаємо, що дана вимога не являється дискримінаційною та не обмежує конкуренцію.
Номер вимоги: UA-2021-03-15-013415-b.b4
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ КРОК-ОХОРОНА, Код ЄДРПОУ:39306513
Дата подання: 26 березня 2021 09:20
Вимога про усунення невідповідності щодо об"єму послуг
Шановний Замовнику!
У додатку 3 Тендерної документації , у формі Довідки "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі" у графі "Об'єм" Вами невірно визначено кількість діб, щодо яких протягом строку дії договору будуть надаватися охоронні послуги. Якщо Договір буде укладено не раніше 01 червня 2021 року і до кінця року - кількість діб за час надання послуг за договором складає 214 календарних днів. Вами у Додатку 3 Довідки Тендерної документації зазначено 250 діб. Хочемо звернути увагу, що Ви у коментарях до Долдатку 3 Ви чітко зазначаєте, що Учасники повинні додержуватися встановленої форми під час її заповнення, але ж інформація в ній не відповідає дійсності. Вимагаємо внести зміни до тендерної документації та виправити невідповідність.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
30 березня 2021 23:16
Шановний Учасник! У своїй вимозі Ви зазначаєте, що у «Шановний Замовнику!
У додатку 3 Тендерної документації , у формі Довідки "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі" у графі "Об'єм" Вами невірно визначено кількість діб, щодо яких протягом строку дії договору будуть надаватися охоронні послуги. Якщо Договір буде укладено не раніше 01 червня 2021 року і до кінця року - кількість діб за час надання послуг за договором складає 214 календарних днів. Вами у Додатку 3 Довідки Тендерної документації зазначено 250 діб. Хочемо звернути увагу, що Ви у коментарях до Долдатку 3 Ви чітко зазначаєте, що Учасники повинні додержуватися встановленої форми під час її заповнення, але ж інформація в ній не відповідає дійсності. Вимагаємо внести зміни до тендерної документації та виправити невідповідність.»
Учасник повинен додержуватися встановленої форми під час її заповнення, вона відповідає дійсності. Після проведення закупівлі Замовником буде зменшено обсяг закупівлі відповідно до ст.. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі».

Уповноважена особа ___________А.В.КІРСІК
Номер вимоги: UA-2021-03-15-013415-b.b5
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ КРОК-ОХОРОНА, Код ЄДРПОУ:39306513
Дата подання: 26 березня 2021 09:46
Вимога про надання актуального номеру для зв"язку
Шановний Замовнику!
На жаль за наданим Вами номером телефону (0569) 55 40 66 ніхто протягом тривалого часу не бере слухавку, або зовсім відсутній виклик. Вимагаємо надати актуальний номер телефону для зв'язку.
Рішення замовника: Вимога відхилена
30 березня 2021 23:07
Шановний Учасник! У своїй вимозі Ви зазначаєте, що за номером телефону (0569) 55 40 66 ніхто протягом тривалого часу не бере слухавку, або зовсім відсутній виклик. Стосовно цього надаємо наступну відповідь.
В приміщенні департаменту діють наступні номери тел:
- приймальня (0569)55-40-68
- заступник директора та директор (0569)55-40-66, (0569)55-40-61
- сектор закупівель (0569) 55-40-60

Документи

Документи

Документи

Документи

Інформація про відміну

Дата відміни
не вказано
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій