Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Охоронні послуги (Охорона міських кладовищ) на основі CPV за ДК 021:2015 – 79710000-4 - Охоронні послуги
Security services (Protection of city cemeteries) based on CPV according to DK 021: 2015 – 79710000-4 - Security services
Security services (Protection of city cemeteries) based on CPV according to DK 021: 2015 – 79710000-4 - Security services
Очікувана вартість
4 100 000,00 UAH
UA-2021-03-15-013375-b ● c7e25ea9c55e4662934dbc57daf37306
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Депатамент житлово-комунального господарства та будівництва Кам`янської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 34827358 |
Місцезнаходження: | 51931, Україна , Дніпропетровська область обл., Кам'янське, вул.. Москворецька, 14 |
Контактна особа: |
Кірсік Анна Вадимівна +380569554061 zakupki_34827358@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Department of Housing and Construction Kam`yanskoy City Council |
National ID: | 34827358 |
Contact point: |
Kirsik Anna Vadymivna +380569554061 zakupki_34827358@i.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 15 березня 2021 23:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 квітня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 квітня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 квітня 2021 10:00 |
Початок аукціону: | 06 травня 2021 14:07 |
Очікувана вартість: | 4 100 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 41 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 20000 UAH |
Publication date: | 15 березня 2021 23:15 |
Enquiries until: | 13 квітня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 19 квітня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 23 квітня 2021 10:00 |
Information
Estimated total value: | 4 100 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 41 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Scope of the procurement
Категорія Замовника - органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 ЗУ «Про публічні закупівлі», мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції – українська. Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій – розмір – 20 000 грн., вид - банківська гарантія у вигляді електронного документа, скріпленого ЕЦП/КЕП (електронним цифровим підписом/кваліфікованим електронним підписом) особи, уповноваженої на підписання банківської гарантії, умови надання забезпечення тендерних пропозицій такі як строк дії банківської гарантії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику, умови повернення забезпечення тендерної пропозиції, тощо - прописані в тендерній документації, що додається до оголошення. Обсяг надання послуг - 1 шт. (послуги) детальний обсяг закупівлі передбачено у Додатку 3 ТД
Розгорнути
Згорнути
Category of the Customer - public authorities and local governments, specified in paragraph 1 of the first part of Article 2 of the Law "On Public Procurement", the language in which tenders must be prepared - Ukrainian. Size, type and conditions of providing security for tender proposals - amount - UAH 20,000, type - bank guarantee in the form of an electronic document attached to the EDS / CEP (electronic digital signature / qualified electronic signature) of the person authorized to sign the bank guarantee, conditions for providing tender security such as the term of the bank guarantee and warnings about cases when the tender security is not returned to the bidder, conditions for returning the tender offer, etc. - prescribed in the tender documentation attached to the announcement. The volume of services - 1 pc. (services) detailed procurement volume is provided in Annex 3 of the TD
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Охоронні послуги (Охорона міських кладовищ) на основі CPV за ДК 021:2015 – 79710000-4 - Охоронні послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
51900, Україна, Дніпропетровська область, м. Кам'янське, територія кладовищ
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Security services (Protection of city cemeteries) based on CPV according to DK 021: 2015 – 79710000-4 - Security services
CPV: 79710000-4
Період постачання:
по 31 грудня 2021
250 шт
Охорона кладовищ по вул.. Романківська (60,6га) шт./доба
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
51900, Україна, Дніпропетровська область, м. Кам'янське, територія кладовищ
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Protection of cemeteries on Romankivska Street (60.6 ha) pcs./day
CPV: 79710000-4
Період постачання:
по 31 грудня 2021
250 шт
Охорона кладовищ по вул.. Прикордонна (4,0га) шт./доба
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
51900, Україна, Дніпропетровська область, м. Кам'янське, територія кладовищ
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Protection of cemeteries on the border. Border (4.0 hectares) pcs./day
CPV: 79710000-4
Період постачання:
по 31 грудня 2021
250 шт
Охорона кладовищ по вул.. Скаліка (військовий меморіал 0,4 га) шт./доба
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
51900, Україна, Дніпропетровська область, м. Кам'янське, територія кладовищ
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Protection of cemeteries on Skalika Street (military memorial 0.4 ha) pcs./day
CPV: 79710000-4
Період постачання:
по 31 грудня 2021
250 шт
Охорона кладовищ по вул.. Радгоспна (72,4 га) шт./доба
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
51900, Україна, Дніпропетровська область, м. Кам'янське, територія кладовищ
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Protection of cemeteries on Radhospna Street (72.4 ha) pcs / day
CPV: 79710000-4
Період постачання:
по 31 грудня 2021
250 шт
Охорона кладовищ по вул.. Волочаївська (0,7 га) шт./доба
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
51900, Україна, Дніпропетровська область, м. Кам'янське, територія кладовищ
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Protection of cemeteries on Volochaivska Street (0.7 ha) pcs./day
CPV: 79710000-4
Період постачання:
по 31 грудня 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки оплати проводяться Замовником по факту надходження бюджетних коштів у безготівковій формі шляхом перерахування на розрахунковий рахунок Виконавця після підписання Сторонами акту наданих послуг/акту приймання/передачі виконаних робіт форми КБ-2В та довідок про вартість і витрати форми КБ-3 з відтермінуванням платежу до 120 банківських днів | Пiсляоплата | 120 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 квітня 2021 23:21 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
14 квітня 2021 22:54 |
126 від 14.04.2021 про внесення змін Охорона кладовищ.pdf | |
14 квітня 2021 22:54 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН Охорона кладовищ.doc | |
14 квітня 2021 22:54 |
ТД охорона кладовищ від 15.03.2021_Зміни від 14.04.2021.pdf | |
15 березня 2021 23:15 |
Додаток 2.pdf | |
15 березня 2021 23:15 |
Додаток 5 від 15.03.2021.pdf |
14 квітня 2021 23:21 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
14 квітня 2021 22:54 |
126 від 14.04.2021 про внесення змін Охорона кладовищ.pdf
|
|||
14 квітня 2021 22:54 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН Охорона кладовищ.doc
|
|||
14 квітня 2021 22:54 |
ТД охорона кладовищ від 15.03.2021_Зміни від 14.04.2021.pdf
|
|||
15 березня 2021 23:15 |
Додаток 2.pdf
|
|||
15 березня 2021 23:15 |
Додаток 5 від 15.03.2021.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Питання
Дата подання: 22 березня 2021 11:47
Дата відповіді: 22 березня 2021 13:56
Транспорт в учасника має бути власний чи можливе залуення за договором оренди?
Відповідь: обрий день! Транспорт в учасника може бути як власний, так і залучений за договором оренди.
Питання
Дата подання: 22 березня 2021 11:55
Дата відповіді: 22 березня 2021 13:55
Пости цілодобові?
Відповідь: Добрий день! Так.
Обсяг закупівлі
Дата подання: 22 березня 2021 11:58
Дата відповіді: 22 березня 2021 13:54
Ви закуповуєте 5 цілодобових постів на 250 днів, вріно? Одночасно на кожному пості стоїть по 1 особі?
Відповідь: Добрий день! Пости цілодобові. Кількість осіб на посту визначає Учасник самостійно.
Питання
Дата подання: 22 березня 2021 12:03
Дата відповіді: 22 березня 2021 13:54
Аналогічний досвід - Ви маєте на увазі, що він має становити 50% від закупівлі, тобто 2 млн. 50тис, чи те, що на момент подання пропозиції має бути виконано або повністю, або більше ніж 50%?
Відповідь: Доброго дня! Аналогічним вважається договір у розумінні даного предмету закупівлі слід вважати договір на проведення будь яких послуг з охорони, виконання якого на момент подання пропозиції повинно складати не менше ніж 50% від суми аналогічного договору.
Огляд
Дата подання: 22 березня 2021 12:19
Дата відповіді: 22 березня 2021 13:52
До кого звернутися з оглядом?
Відповідь: Доброго дня. Звертайтесь офіційно через приймальню, тел. приймальні 0569-55-40-66.
Огляд
Дата подання: 29 березня 2021 10:19
Дата відповіді: 29 березня 2021 22:10
Ви спеціально надаєте неробочі контакти? Є мобільний телефон уповноваженої особи? Чи Ви на карантині там і тому стаціонарний не відповідає? І зараз огляд реально настільки важливий, враховуючи карантинні обмеження та червоні зони?
Відповідь: Доброго дня. Звертайтесь офіційно через приймальню, тел. приймальні 0569-55-40-66.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-03-15-013375-b.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ПП "ШЕРИФ-ЗАХИСТ", Код ЄДРПОУ:37153018
Дата подання: 22 березня 2021 12:05
Вимога
Замовнику, документацією вимагається надання учасниками відгуку від контрагента та визначено, що відгук повинен бути датований не раніше дати оголошення даної закупівлі. Поясніть, будь-ласка, чим обумовлена дана вимога та чим відрізняється відгук датований до виходу даного оголошення від такого ж відгуку, що виданий після виходу оголошення? Вам не здається, що дана вимога позбавлена сенсу та не впливає на процес кваліфікації учасників, а призводить до ускладнення підготовки до участі в даних торгах?
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
22 березня 2021 14:07
Відповідь на вимогу від 22.03.2021, 12:05. ID: UA-2021-03-15-013375-b.c1
Шановний Учасник! У своїй вимозі Ви зазначаєте, що документацією вимагається надання учасниками відгуку від контрагента та визначено, що відгук повинен бути датований не раніше дати оголошення даної закупівлі. Поясніть, будь-ласка, чим обумовлена дана вимога та чим відрізняється відгук датований до виходу даного оголошення від такого ж відгуку, що виданий після виходу оголошення? Вам не здається, що дана вимога позбавлена сенсу та не впливає на процес кваліфікації учасників, а призводить до ускладнення підготовки до участі в даних торгах?
Відповідно до ч.3 статті 22 вимог Закону України «Про публічні закупівлі» «3. Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації» Тобто вимога щодо дати створення даного документу та інформації, яка передбачена у ньому це є вимога Замовника, яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Уповноважена особа ___________А.В.КІРСІК
Шановний Учасник! У своїй вимозі Ви зазначаєте, що документацією вимагається надання учасниками відгуку від контрагента та визначено, що відгук повинен бути датований не раніше дати оголошення даної закупівлі. Поясніть, будь-ласка, чим обумовлена дана вимога та чим відрізняється відгук датований до виходу даного оголошення від такого ж відгуку, що виданий після виходу оголошення? Вам не здається, що дана вимога позбавлена сенсу та не впливає на процес кваліфікації учасників, а призводить до ускладнення підготовки до участі в даних торгах?
Відповідно до ч.3 статті 22 вимог Закону України «Про публічні закупівлі» «3. Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації» Тобто вимога щодо дати створення даного документу та інформації, яка передбачена у ньому це є вимога Замовника, яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Уповноважена особа ___________А.В.КІРСІК
Номер вимоги: UA-2021-03-15-013375-b.a2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ КРОК-ОХОРОНА, Код ЄДРПОУ:39306513
Дата подання: 25 березня 2021 20:53
Вимога про скасування дискримінаційних вимог у складі тендерної документації
У п.п. 3.1 п. 3 Додатку 1 тендерної документації «Надання аналогічного договору на проведення будь яких послуг з охорони, виконання якого на момент подання пропозиції повинно складати не менше ніж 50% від суми аналогічного договору.
Встановивши вимогу щодо виконання аналогічного договору не менше ніж 50% від суми аналогічного договору станом на подання пропозиції, Вами свідомо, навмисно, з певною метою, штучно обмежено можливість взяти участь у закупівлі іншим потенційним учасникам ніж ті, що начебто мають досвід виконання аналогічного договору з такими вимогами.
До того ж, дана норма тендерної документації некоректна, тому що незрозуміло, за який період потрібно мати досвід виконання не менше ніж 50% від суми аналогічного договору станом на подання пропозиції — за півроку? За рік?, яка сума договору мається на увазі? За місяць, або за рік? Або інший період? Тобто, у вище визначеному формулюванні не вистачає логіки для повного розуміння виконання договору саме у форматі «не менше ніж 50% від суми договору» також така вимога не має обгрунтування, у чому у такому випадку полягає досвідченість учасника, адже учасник у своєму штаті може мати високо кваліфікованих працівників, які проходять фізичну підготовку, до того ж мати досить тривалий досвід роботи у галузі охоронних послуг, що підтверджується виданою компетентними органами ліцензією, а отже, досвідченість може бути підтверджена учасником іншою інформацією, до того ж, такі документи у підтвердження кваліфікації працівників та досить тривалого досвіду роботи підприємства на ринку охоронних послуг теж додаються до тендерної пропозиції учасника.
Крім того, тендерна документація Замовника не містить вичерпного переліку документів якими необхідно підтвердити виконання аналогічного договору не менше ніж 50% від суми аналогічного договору. Така вимога Замовника не обґрунтовує, що виконання саме 50% від суми аналогічного договору підтверджує досвідченість учасника у наданні послуг.
Зазначаємо, що відповідно до глави 48 Цивільного кодексу України, процес виконання договору слідує після моменту його укладення. Відповідно факт виконання договору підтверджується певними документами з урахуванням предмету договору. Так, надані послуги охорони підтверджуються актом наданих послуг, що підтверджує повне та беззаперечне прийняття Замовником послуг, які підлягають оплаті. Звертаємо увагу, що цього достатньо для того, щоб підтвердити саме виконання, як того вимагає законодавство, аналогічного договору.
Звертаємо увагу, що Закон не передбачає вимоги щодо присутності у тендерній документації будь-якого відсотку аналогічного договору, більше того, не містить жодного орієнтиру саме щодо застосування вимоги у виконанні аналогічного договору не менше ніж 50% від суми договору. Повторюємо, що підписання актів виконаних робіт на надання їх у складі тендерної пропозиції – цілком достатньо для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору.
Отже, встановивши незрозумілу, необґрунтовану, неправомірну вимогу - Замовник штучно обмежив коло учасників лише тими, які мають вище визначені критерії, або існує змова з певним виконавцем щодо виконання ним саме цієї норми тендерної документації, що є дискримінаційною та незаконною та такою, що порушує законодавство України на проведення закупівлі, а також штучно звужує коло учасників та право на участь у закупівлі, добросовісну конкуренцію та відкритість на всіх стадіях закупівель.
ЩОДО надання сканованого оригіналу позитивного листа- відгуку від контрагента, який повинен бути датований не раніше дати оголошення даної закупівлі зазначаємо, що дана вимога позбавлена сенсу та не впливає на процес кваліфікації учасників, а призводить до ускладнення підготовки до участі в даних торгах, до того ж, немає ніякого логічного обгрунтування присутності в тендерній документації вимоги щодо надання підтвердження якості виконання договору, та не зазначено, яким документом, окрім додатків до договору та актів виконаних робіт така якість повинна бути підтверджена?!
Зазначаємо, що, присутність даної вимоги необгрунтована, а отже, повинна бути виключена з тендерної документації, а доводи замовника про те, що він має право включити таку вимогу до тендерної документації (без жодного додаткового обгрунтування) позбавлені здорового глузду.
Статтею 3 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у п.п. 3.1 п. 3 Додатку 1 Документації вимог щодо виконання аналогічного договору не менше ніж на 50% від суми договору - порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, пов’язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону.
Виходячи з вищевикладеного, вимагаємо усунути дискримінаційні вимоги в тендерній документації та внести відповідні зміни, а саме:
1. Виключити з п.п. 3.1 п. 3 Додатку 1 Документації вимогу щодо виконання аналогічного договору не менше ніж на 50% від суми договору станом на подання тендерної пропозиції,
2. Виключити норму про надання листа-відгуку, з вимогою про обов’язкову присутність ціни, вартості договору та інформації про суму та належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків, а також присутності дати не раніше дати оголошення даної закупівлі.
Попереджаємо, що у разі незадоволення даної вимоги нам доведеться звернутися з відповідними скаргами до Антимонопольного комітету України та Держаудитслужби України, ініціювавши перевірку. Сподіваємось на порозуміння.
Розгорнути
Згорнути
Встановивши вимогу щодо виконання аналогічного договору не менше ніж 50% від суми аналогічного договору станом на подання пропозиції, Вами свідомо, навмисно, з певною метою, штучно обмежено можливість взяти участь у закупівлі іншим потенційним учасникам ніж ті, що начебто мають досвід виконання аналогічного договору з такими вимогами.
До того ж, дана норма тендерної документації некоректна, тому що незрозуміло, за який період потрібно мати досвід виконання не менше ніж 50% від суми аналогічного договору станом на подання пропозиції — за півроку? За рік?, яка сума договору мається на увазі? За місяць, або за рік? Або інший період? Тобто, у вище визначеному формулюванні не вистачає логіки для повного розуміння виконання договору саме у форматі «не менше ніж 50% від суми договору» також така вимога не має обгрунтування, у чому у такому випадку полягає досвідченість учасника, адже учасник у своєму штаті може мати високо кваліфікованих працівників, які проходять фізичну підготовку, до того ж мати досить тривалий досвід роботи у галузі охоронних послуг, що підтверджується виданою компетентними органами ліцензією, а отже, досвідченість може бути підтверджена учасником іншою інформацією, до того ж, такі документи у підтвердження кваліфікації працівників та досить тривалого досвіду роботи підприємства на ринку охоронних послуг теж додаються до тендерної пропозиції учасника.
Крім того, тендерна документація Замовника не містить вичерпного переліку документів якими необхідно підтвердити виконання аналогічного договору не менше ніж 50% від суми аналогічного договору. Така вимога Замовника не обґрунтовує, що виконання саме 50% від суми аналогічного договору підтверджує досвідченість учасника у наданні послуг.
Зазначаємо, що відповідно до глави 48 Цивільного кодексу України, процес виконання договору слідує після моменту його укладення. Відповідно факт виконання договору підтверджується певними документами з урахуванням предмету договору. Так, надані послуги охорони підтверджуються актом наданих послуг, що підтверджує повне та беззаперечне прийняття Замовником послуг, які підлягають оплаті. Звертаємо увагу, що цього достатньо для того, щоб підтвердити саме виконання, як того вимагає законодавство, аналогічного договору.
Звертаємо увагу, що Закон не передбачає вимоги щодо присутності у тендерній документації будь-якого відсотку аналогічного договору, більше того, не містить жодного орієнтиру саме щодо застосування вимоги у виконанні аналогічного договору не менше ніж 50% від суми договору. Повторюємо, що підписання актів виконаних робіт на надання їх у складі тендерної пропозиції – цілком достатньо для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору.
Отже, встановивши незрозумілу, необґрунтовану, неправомірну вимогу - Замовник штучно обмежив коло учасників лише тими, які мають вище визначені критерії, або існує змова з певним виконавцем щодо виконання ним саме цієї норми тендерної документації, що є дискримінаційною та незаконною та такою, що порушує законодавство України на проведення закупівлі, а також штучно звужує коло учасників та право на участь у закупівлі, добросовісну конкуренцію та відкритість на всіх стадіях закупівель.
ЩОДО надання сканованого оригіналу позитивного листа- відгуку від контрагента, який повинен бути датований не раніше дати оголошення даної закупівлі зазначаємо, що дана вимога позбавлена сенсу та не впливає на процес кваліфікації учасників, а призводить до ускладнення підготовки до участі в даних торгах, до того ж, немає ніякого логічного обгрунтування присутності в тендерній документації вимоги щодо надання підтвердження якості виконання договору, та не зазначено, яким документом, окрім додатків до договору та актів виконаних робіт така якість повинна бути підтверджена?!
Зазначаємо, що, присутність даної вимоги необгрунтована, а отже, повинна бути виключена з тендерної документації, а доводи замовника про те, що він має право включити таку вимогу до тендерної документації (без жодного додаткового обгрунтування) позбавлені здорового глузду.
Статтею 3 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у п.п. 3.1 п. 3 Додатку 1 Документації вимог щодо виконання аналогічного договору не менше ніж на 50% від суми договору - порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, пов’язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону.
Виходячи з вищевикладеного, вимагаємо усунути дискримінаційні вимоги в тендерній документації та внести відповідні зміни, а саме:
1. Виключити з п.п. 3.1 п. 3 Додатку 1 Документації вимогу щодо виконання аналогічного договору не менше ніж на 50% від суми договору станом на подання тендерної пропозиції,
2. Виключити норму про надання листа-відгуку, з вимогою про обов’язкову присутність ціни, вартості договору та інформації про суму та належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків, а також присутності дати не раніше дати оголошення даної закупівлі.
Попереджаємо, що у разі незадоволення даної вимоги нам доведеться звернутися з відповідними скаргами до Антимонопольного комітету України та Держаудитслужби України, ініціювавши перевірку. Сподіваємось на порозуміння.
Рішення замовника: Вимога відхилена
30 березня 2021 22:56
Шановний Учасник! На Вашу вимогу надаємо наступну відповідь.
Відповідно до ст.. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник має право встановити вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору за предметом закупівлі. Вимога про те, що виконання такого договору на момент подання пропозиції повинно складати не менше ніж 50% від суми аналогічного договору не являється дискримінаційною. Оскільки якщо не прописувати межі відсотків виконання аналогічного договору по відношенню до суми аналогічного договору (просимо звернути увагу!!! що не менш ніж 50 % від суми аналогічного договору, а не очікуваної вартості закупівлі), то учасник на таку вимогу вправі буде надати «вчора» укладений договір, який по факту не має та не підтверджує досвіду виконання. Нам Замовнику потрібен досвідчений виконавець, якість якого може підтвердити Контрагент. До того ж, дана норма тендерної документації не обмежує конкуренції, замовником не обмежено учасників у наданні аналогічного договору за певний рік та на певну суму. Тобто досвідчені Учасники без проблем можуть дотримуватися встановлених вимог Замовника.
Відповідно до ч.3 статті 22 вимог Закону України «Про публічні закупівлі» «3. Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації» Тобто вимога щодо дати створення даного документу та інформації, яка передбачена у ньому це є вимога Замовника, яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до ст.. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник має право встановити вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору за предметом закупівлі. Вимога про те, що виконання такого договору на момент подання пропозиції повинно складати не менше ніж 50% від суми аналогічного договору не являється дискримінаційною. Оскільки якщо не прописувати межі відсотків виконання аналогічного договору по відношенню до суми аналогічного договору (просимо звернути увагу!!! що не менш ніж 50 % від суми аналогічного договору, а не очікуваної вартості закупівлі), то учасник на таку вимогу вправі буде надати «вчора» укладений договір, який по факту не має та не підтверджує досвіду виконання. Нам Замовнику потрібен досвідчений виконавець, якість якого може підтвердити Контрагент. До того ж, дана норма тендерної документації не обмежує конкуренції, замовником не обмежено учасників у наданні аналогічного договору за певний рік та на певну суму. Тобто досвідчені Учасники без проблем можуть дотримуватися встановлених вимог Замовника.
Відповідно до ч.3 статті 22 вимог Закону України «Про публічні закупівлі» «3. Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації» Тобто вимога щодо дати створення даного документу та інформації, яка передбачена у ньому це є вимога Замовника, яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2021-03-15-013375-b.a3
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ КРОК-ОХОРОНА, Код ЄДРПОУ:39306513
Дата подання: 26 березня 2021 09:51
Вимога про усунення невідповідностей
Шановний Замовнику!
У додатку 3 Тендерної документації , у формі Довідки "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі" у графі "Об'єм" Вами невірно визначено кількість діб, щодо яких протягом строку дії договору будуть надаватися охоронні послуги. Якщо Договір буде укладено не раніше 01 червня 2021 року і до кінця року - кількість діб за час надання послуг за договором складає 214 календарних днів. Вами у Додатку 3 Довідки Тендерної документації зазначено 250 діб. Хочемо звернути увагу, що Ви у коментарях до Додатку 3 Ви чітко зазначаєте, що Учасники повинні додержуватися встановленої форми під час її заповнення, але ж інформація в ній не відповідає дійсності. Вимагаємо внести зміни до тендерної документації та виправити невідповідність.
Розгорнути
Згорнути
У додатку 3 Тендерної документації , у формі Довідки "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі" у графі "Об'єм" Вами невірно визначено кількість діб, щодо яких протягом строку дії договору будуть надаватися охоронні послуги. Якщо Договір буде укладено не раніше 01 червня 2021 року і до кінця року - кількість діб за час надання послуг за договором складає 214 календарних днів. Вами у Додатку 3 Довідки Тендерної документації зазначено 250 діб. Хочемо звернути увагу, що Ви у коментарях до Додатку 3 Ви чітко зазначаєте, що Учасники повинні додержуватися встановленої форми під час її заповнення, але ж інформація в ній не відповідає дійсності. Вимагаємо внести зміни до тендерної документації та виправити невідповідність.
Рішення замовника: Вимога відхилена
30 березня 2021 23:20
Шановний Учасник! У своїй вимозі Ви зазначаєте, що у «Шановний Замовнику!
У додатку 3 Тендерної документації , у формі Довідки "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі" у графі "Об'єм" Вами невірно визначено кількість діб, щодо яких протягом строку дії договору будуть надаватися охоронні послуги. Якщо Договір буде укладено не раніше 01 червня 2021 року і до кінця року - кількість діб за час надання послуг за договором складає 214 календарних днів. Вами у Додатку 3 Довідки Тендерної документації зазначено 250 діб. Хочемо звернути увагу, що Ви у коментарях до Додатку 3 Ви чітко зазначаєте, що Учасники повинні додержуватися встановленої форми під час її заповнення, але ж інформація в ній не відповідає дійсності. Вимагаємо внести зміни до тендерної документації та виправити невідповідність.»
Учасник повинен додержуватися встановленої форми під час її заповнення, вона відповідає дійсності. Після проведення закупівлі Замовником буде зменшено обсяг закупівлі відповідно до ст.. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі».
У додатку 3 Тендерної документації , у формі Довідки "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі" у графі "Об'єм" Вами невірно визначено кількість діб, щодо яких протягом строку дії договору будуть надаватися охоронні послуги. Якщо Договір буде укладено не раніше 01 червня 2021 року і до кінця року - кількість діб за час надання послуг за договором складає 214 календарних днів. Вами у Додатку 3 Довідки Тендерної документації зазначено 250 діб. Хочемо звернути увагу, що Ви у коментарях до Додатку 3 Ви чітко зазначаєте, що Учасники повинні додержуватися встановленої форми під час її заповнення, але ж інформація в ній не відповідає дійсності. Вимагаємо внести зміни до тендерної документації та виправити невідповідність.»
Учасник повинен додержуватися встановленої форми під час її заповнення, вона відповідає дійсності. Після проведення закупівлі Замовником буде зменшено обсяг закупівлі відповідно до ст.. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Номер вимоги: UA-2021-03-15-013375-b.a4
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ КРОК-ОХОРОНА, Код ЄДРПОУ:39306513
Дата подання: 26 березня 2021 09:52
Вимога надати актуальний номер засобу зв"язку
Шановний Замовнику!
На жаль за наданим Вами номером телефону (0569) 55 40 66 ніхто протягом тривалого часу не бере слухавку, або зовсім відсутній виклик. Вимагаємо надати актуальний номер телефону для зв'язку.
На жаль за наданим Вами номером телефону (0569) 55 40 66 ніхто протягом тривалого часу не бере слухавку, або зовсім відсутній виклик. Вимагаємо надати актуальний номер телефону для зв'язку.
Рішення замовника: Вимога відхилена
30 березня 2021 22:58
Шановний Учасник! У своїй вимозі Ви зазначаєте, що за номером телефону (0569) 55 40 66 ніхто протягом тривалого часу не бере слухавку, або зовсім відсутній виклик. Стосовно цього надаємо наступну відповідь.
В приміщенні департаменту діють наступні номери тел:
- приймальня (0569)55-40-68
- заступник директора та директор (0569)55-40-66, (0569)55-40-61
- сектор закупівель (0569) 55-40-60
В приміщенні департаменту діють наступні номери тел:
- приймальня (0569)55-40-68
- заступник директора та директор (0569)55-40-66, (0569)55-40-61
- сектор закупівель (0569) 55-40-60
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 27 квітня 2021
UA-2021-03-15-013375-b●c7e25ea9c55e4662934dbc57daf37306
Найменування: | Депатамент житлово-комунального господарства та будівництва Кам`янської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 34827358 |
Місцезнаходження: | 51931, Україна, Дніпропетровська область обл., Кам'янське, вул.. Москворецька, 14 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ОХОРОНА "РЕСПЕКТ" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МУНІЦИПАЛЬНА ГВАРДІЯ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "-КЕНТАВР-" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 травня 2021 14:28
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "-КЕНТАВР-" |
4 040 500,00
UAH з ПДВ
|
4 040 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МУНІЦИПАЛЬНА ГВАРДІЯ" |
4 100 000,00
UAH з ПДВ
|
4 100 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "-КЕНТАВР-" #35933446 |
Переможець |
4 040 500,00
UAH з ПДВ
|
07 травня 2021 21:11
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2021 19:06
|
SCAN0002.PDF | укладений |
30 грудня 2021 17:22
|
Електронний підпис | укладений |
01 червня 2021 18:42
|
д.у. 1 Кентавр.pdf | зміни до договору |
01 червня 2021 18:41
|
Електронний підпис | укладений |
21 травня 2021 15:22
|
SCAN0021.PDF | укладений |
21 травня 2021 15:20
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 01 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | виправлення помилки по тексту договору, а саме: 1.1,1.2,3.2,6.3.1.,12.1 |
Номер договору про закупівлю: | 2077-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 20 травня 2021 — 31 грудня 2021 |
Сума оплати за договором: |
3 652 612,00
UAH (в тому числі ПДВ 608 768,67 UAH)
|
Причини розірвання договору: | По факту наданих послуг та керуючись ст. 651 Цивільного кодексу України вважати договір розірваним за згодою сторін. |