Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ З ПИТАНЬ БУДІВНИЦТВА ТА АРХІТЕКТУРИ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 36565276 |
Місцезнаходження: | 33028, Україна , Рівненська обл., Рівне, майдан Просвіти, 1 |
Контактна особа: |
Жилка Олександр Володимирович +380362266863 zhylka.sasha2021@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 березня 2021 14:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 квітня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 квітня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 квітня 2021 14:50 |
Початок аукціону: | 15 квітня 2021 12:25 |
Очікувана вартість: | 24 514 724,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 122 573,62 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 122573.62 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата подання заявки | попередня оплата може здійснюватися на строк не більше трьох місяців в розмірі 30% вартості річного обсягу робіт за чинним Договором та протягом поточного бюджетного періоду. Підрядник використовує попередню оплату для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів за капітальними видатками відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», Постанови Кабінету Міністрів України від 22 липня 2020 року № 641 «Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» (зі змінами). По закінченню тримісячного строку невикористані суми попередньої оплати повертаються Замовнику (у разі, коли строк повернення авансу припадає на кінець грудня поточного року, то невикористані протягом трьох місяців суми попередньої оплати повертаються Замовнику у триденний термін, але не пізніше 25 грудня поточного року). Ненадання авансу не може бути підставою для невиконання договірних умов | Аванс | 10 | Банківські | 30 |
Виконання робіт | Розрахунки здійснюються за фактично виконані роботи на підставі актів форми № КБ-2в та форми № КБ-3 згідно об’ємів виконаних робіт, але не більше як 95% загальної вартості за договірною ціною. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за виконані роботи здійснюватиметься протягом 10-ти банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення та фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 65 |
Виконання робіт | Остаточний розрахунок проводиться після здачі об’єкта в експлуатацію. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за виконані роботи здійснюватиметься протягом 10-ти банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення та фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 5 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 березня 2021 15:09 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
15 березня 2021 14:46 |
тендерна документація госпіталь клевань.doc |
15 березня 2021 15:09 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
15 березня 2021 14:46 |
тендерна документація госпіталь клевань.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Тендерна документація розроблялася нами, як замовником, з дотриманням вимог Закону, зокрема статті 22 Закону, та керуючись наказом Мінекономрозвитку від 13.04.2016 р. N 680 «Про затвердження примірної тендерної документації». Враховуючи викладене, замовник в тендерній документації самостійно встановлює вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору або аналогічних договорів, виходячи зі специфіки предмета закупівлі. Таким чином, Закон встановлює право замовника вимагати аналогічні договори, а не ідентичні, і ця позиція закріплення практикою розгляду скарг колегії АМКУ. Тож, «аналогічні» договори не означає «повністю тотожні» у зв`язку з тим, що в умовах вільної економіки де-факто не можливо знайти повністю тотожний договір, це зумовлюється свободою договору. Вимоги щодо підтвердження учасника кваліфікаційним критеріям не є дискримінаційними для стабільно працюючих учасників, які мають необхідний досвід та спроможні здійснити усі необхідні технічні та організаційні заходи для успішного досягнення результату, і які дають захист від недобросовісних учасників та створюють необхідні умови для якісного та професійного виконання робіт. Замовником визначається, що виконання всього комплексу робіт за даною закупівлею потребує певного комплексу професійних знань та досвіду у виконанні не лише ключових видів робіт та не може бути доручено некомпетентним учасникам без відповідної кваліфікації. На переконання судових органів у кожному конкретному випадку Замовник самостійно визначає перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність визначеним кваліфікаційним критеріям, виходячи зі специфіки предмета закупівлі. Надане документальне підтвердження має підтвердити Замовнику фактичну спроможність Учасника виконати з відповідною якістю обсяг робіт, визначений Замовником в тендерній документації.
Тобто, під час формування тендерної документації замовник визначив предмет закупівлі, з урахуванням Національного класифікатору України «Єдиний закупівельний словник» ДК 021:2015, що відповідає вимогам п.13 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року N 1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 р. за N 610/34893 та п.4 Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 року № 708, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 09 червня 2020 р. за № 500/34783.
Код, затверджений Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015 запроваджено саме з метою оптимального планування закупівлі та визначення предмета закупівлі. Замовники повинні використовувати найбільш точні коди товарів, робіт і послуг, щоб зацікавлені постачальники могли отримати оптимальну інформацію, а замовники, в свою чергу, конкретний предмет закупівлі.
Виходячи зі змісту п.13 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року N 1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 р. за N 610/34893 та п.4 Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 року № 708, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 09 червня 2020 р. за № 500/34783 для визначення предмета закупівлі робіт необхідно використання показників, включаючи п'яту цифру Єдиного закупівельного словника, оскільки саме перші п'ять цифр коду визначають конкретну категорію робіт.
Необхідність врахування конкретного виду робіт, послуг, товарів як предмета закупівлі з метою надання аналогічних договорів на підтвердження наявності відповідного досвіду підтверджено в постанові Верховного Суду від 17 жовтня 2018 року в справі № 826/11824/17.
Однак, на нашу думку неврахування предмета закупівлі при віднесенні до категорії «аналогічних договорів» може спотворити результат державної закупівлі та призвести до неможливості виконання договірних зобов`язань з боку учасника. Вживання відповідного підходу збільшить конкуренцію та кількість учасників аукціону.
Враховуючи наведені ознаки, аналогічним договором є договір подібний за змістом, своєю правовою природою, предметом закупівлі та процедурою закупівлі.
Стосовно пункту 1 Розділу III ТД, в якому вказано, що: «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме: 2) “Перелік документів, що має оприлюднити (завантажити) в електронній системі закупівель у сканкопіях переможець торгів у строк, що не перевищує десять днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір”, складений та заповнений за формою, наведеною у Додатку 2 до тендерної документації.», окрім того у ТД встановлено, що – «Всі документи, що вимагаються цією тендерною документацією учасник повинен розмістити (шляхом завантаження сканованих документів або електронних документів) в електронній системі закупівель (далі – Система) до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 квітня 2021 року» пояснюємо слідуюче:
Пунктом 1 Розділу III ТД, зазначено, що: «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації» згідно переліку. Та визначено, що всі документи, що вимагаються цією тендерною документацією учасник повинен розмістити (шляхом завантаження сканованих документів або електронних документів) в електронній системі закупівель (далі – Система) до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 квітня 2021 року. Однак виключенням, являється пп. 2 п. 1 розділу ІІІ ТД, де визначено, що Перелік документів, що має оприлюднити (завантажити) в електронній системі закупівель у сканкопіях переможець торгів у строк, що не перевищує десять днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір”, складений та заповнений за формою, наведеною у Додатку 2 до тендерної документації.
Щодо питання «залучення субпідрядників, зокрема, які саме документи необхідно подати для Замовника, у випадку наміру залучення до виконання окремих видів робіт за предметом закупівлі, якщо обсяг таких робіт не перевищує 20 відсотків від вартості Договору про закупівлю», пяснюємо слідуюче. Пунктом 7 Розділу III ТД «Інформація про субпідрядника (у випадку закупівлі робіт)» Учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого Учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця (або так само залучення їх в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю).
У разі залучення субпідрядників, Учасник в пропозиції зазначає повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати як субпідрядника до виконання робіт у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
У разі, якщо учасник буде залучати до надання послуг субпідрядника (субпідрядників) в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, у складі тендерної пропозиції необхідно надати відскановані з оригіналів підписаних уповноваженою особою учасника та завірених печаткою (при наявності) документи:
1). довідку щодо залучення субпідрядних організацій до виконання робіт, складеною за формою:
ПРОПОЗИЦІЇ ЩОДО ЗАЛУЧЕННЯ СУБПІДРЯДНИХ ОРГАНІЗАЦІЙ ДО ВИКОНАННЯ РОБІТ* (*надається у разі залучення учасником субпідрядних організацій до виконання робіт)
Найменування суб'єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника, його реквізити Місцезнаходження субпідрядника (повна адреса, телефони Види робіт або обсяги, які передбачається доручити субпідряднику
2). Відомості про субпідрядника за формою:
ВІДОМОСТІ ПРО СУБПІДРЯДНИКА
1. Повне найменування:
2. Код за ЄДРПОУ:
3. Місцезнаходження: юридична адреса: поштова адреса:
4. Телефон, телефакс:
5. Адреса електронної пошти:
6. Профілюючий вид діяльності:
7. Чисельність працівників:
8. Досвід роботи у відповідній сфері діяльності:
9. Перелік суб’єктів господарювання, яким надавалися послуги (роботи) (найменування, місцезнаходження, телефон):
10. Найменування обслуговуючого банку, МФО:
11. Прізвище, ім’я, по-батькові керівника, контактний телефон:
______________________________________________________
(Посада, прізвище, ініціали, підпис керівника субпідрядника, завірені печаткою (у разі наявності))
М.П. “___” ___________ ________ року
______________________________________________________
(Посада, прізвище, ініціали, підпис керівника учасника, завірені печаткою (у разі наявності))
М.П. “___” ___________ ________ року.
Відомості про субпідрядника готуються суб’єктом господарювання, який залучатиметься до надання послуг (виконання робіт), на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) за підписом керівника та засвідчуються печаткою (у разі наявності), а також дані відомості підписуються керівником учасника та засвідчуються його печаткою(у разі наявності);
3). За умови залучення субпідрядних організацій для виконання окремих видів або обсягів робіт в пропозиції Учасника необхідно надати:
- лист-згоду від субпідрядної організації, що залучається, завірену підписом керівника та печаткою субпідрядної організації, або копію Договору субпідряду (Договору наміру), завірену печаткою Учасника.
- копію ліцензії (дозволу) субпідрядної організації на виконання робіт, визначених Договором субпідряду (Договору наміру), завірену печаткою Учасника.
Учасник-переможець процедури закупівлі під час укладення договору повинен надати дозвіл або ліцензію на провадження певного виду господарської діяльності Субпідрядника(ків), якщо отримання такого дозволу або ліцензії передбачено законодавством.
4). Інформацію та документи, що підтверджують відповідність субпідрядника кваліфікаційним критеріям (згідно з частиною 1 додатку № 3).
У разі, якщо учасник не буде залучати до надання послуг субпідрядника (субпідрядників) в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, у складі тендерної пропозиції необхідно надати гарантійний лист у довільній формі, в якій учасник зазначає, що він не буде залучати до надання послуг (виконання робіт) субпідрядника (субпідрядників) та щодо спроможності виконання робіт за рахунок власного резерву учасника.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-08-06-000033 ● 03619a0ccc7c4695ac9c8c1c624421f3
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 05 серпня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 серпня 2021 12:19 |
05.08.2021 № 403
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 07.06.2021 № 003100-18/7042-2021,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 05.08.2021 № 403
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 13 UA-2021-03-15-008145-b 15.03.2021 ДЕПАРТАМЕНТ З ПИТАНЬ БУДІВНИЦТВА ТА АРХІТЕКТУРИ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ (ЄДРПОУ 36565276) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Надання інформації про усунення порушення замовником
З огляду на позицію викладену у висновку за результатом моніторингу UA-M-2021-08-06-000033 у закупівлі UA-2021-03-15-008145-b, повідомляємо, що зобов’язуємося врахувати позицію органу Державного фінансового контролю у майбутньому.
2021-08-30 08:19:16
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 28 серпня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 вересня 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 квітня 2021 12:58
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ІБК Промжитлобуд" |
19 749 000,00
UAH з ПДВ
|
16 399 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ ''БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ''СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ УПРАВЛІННЯ-39'' |
21 461 709,20
UAH з ПДВ
|
16 400 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП ФІРМА МВМ ПЛЮС |
23 806 110,00
UAH з ПДВ
|
17 400 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БУДСПЕЦ МОНТАЖ" |
21 726 000,00
UAH з ПДВ
|
21 726 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ІБК Промжитлобуд" #43482733 |
Переможець |
16 399 999,00
UAH з ПДВ
|
22 квітня 2021 10:39
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 січня 2022 12:21
|
протокол | укладений |
10 січня 2022 12:20
|
Електронний підпис | укладений |
21 грудня 2021 13:17
|
прок.pdf | зміни до договору |
21 грудня 2021 13:15
|
ДУ 2 зм дог. ц Клевань.pdf | зміни до договору |
21 грудня 2021 13:15
|
Електронний підпис | укладений |
13 липня 2021 17:16
|
ДУ 1 перехід Клевань вся сума.pdf | зміни до договору |
13 липня 2021 17:14
|
Електронний підпис | укладений |
06 травня 2021 12:00
|
договір | укладений |
06 травня 2021 11:59
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 13 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 13 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку з зі специфікою фінансування робіт за рахунок бюджетних коштів та згідно із п. 2.1. Порядку реєстрації та обліку бюджетних зобов’язань розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів в органах Державної казначейської служби України, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 02.03.2012 р. № 309, зареєстровано в Міністерстві юстиції України 20.03.2012 р. за № 419/20732, бюджетні зобов’язання за даним Договором приймаються в межах бюджетних асигнувань установлених кошторисами. За спеціальним фондом бюджету бюджетні фінансові зобов’язання за даним Договором приймаються виключно в межах фактичних надходжень до спеціального фонду бюджету (відкритих асигнувань, виділених коштів) та бюджетних асигнувань встановлених кошторисами, відповідно до розпорядження голови Рівненської обласної державної адміністрації від 05.05.2021 року № 506 «Про розподіл субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію інфраструктурних проектів та розвиток об’єктів соціально-культурної сфери в 2021 році», рішення Рівненської обласної ради від 10.02.2021 року № 76 «Про зміни до розподілу коштів бюджету розвитку на здійснення заходів із будівництва, реконструкції і реставрації, капітального ремонту об’єктів виробничої, комунікаційної та соціальної інфраструктури за об’єктами та іншими капітальними видатками у 2021 році» та згідно ст. 651, 653, 654 Цивільного кодексу України |
Номер договору про закупівлю: | 15 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку з зі специфікою фінансування робіт за рахунок бюджетних коштів та згідно із п. 2.1. Порядку реєстрації та обліку бюджетних зобов’язань розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів в органах Державної казначейської служби України, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 02.03.2012 р. № 309, зареєстровано в Міністерстві юстиції України 20.03.2012 р. за № 419/20732, бюджетні зобов’язання за даним Договором приймаються в межах бюджетних асигнувань установлених кошторисами. За спеціальним фондом бюджету бюджетні фінансові зобов’язання за даним Договором приймаються виключно в межах фактичних надходжень до спеціального фонду бюджету (відкритих асигнувань, виділених коштів) та бюджетних асигнувань встановлених кошторисами, відповідно до розпорядження голови Рівненської обласної державної адміністрації від 05.05.2021 року № 506 «Про розподіл субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію інфраструктурних проектів та розвиток об’єктів соціально-культурної сфери в 2021 році», рішення Рівненської обласної ради від 10.02.2021 року № 76 «Про зміни до розподілу коштів бюджету розвитку на здійснення заходів із будівництва, реконструкції і реставрації, капітального ремонту об’єктів виробничої, комунікаційної та соціальної інфраструктури за об’єктами та іншими капітальними видатками у 2021 році» |
Номер договору про закупівлю: | 15 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |