Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція терапевтичного корпусу (влаштування переходу до лікувального та фізіотерапевтичного корпусів) КЗ “Рівненський обласний госпіталь ветеранів війни” Рівненської обласної ради в смт.Клевань по вул. Деражненська, 39, Рівненського району, Рівненської області (коригування)
Очікувана вартість
24 514 724,20 UAH
UA-2021-03-15-008145-b b8cdec9137984c8c9a642f67d44e2dd3
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Жилка Олександр Володимирович

+380362266863 zhylka.sasha2021@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ З ПИТАНЬ БУДІВНИЦТВА ТА АРХІТЕКТУРИ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 36565276
Місцезнаходження: 33028, Україна , Рівненська обл., Рівне, майдан Просвіти, 1
Контактна особа: Жилка Олександр Володимирович
+380362266863
zhylka.sasha2021@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 березня 2021
Звернення за роз’ясненнями: до 04 квітня 2021 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 квітня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 квітня 2021 14:50
Початок аукціону: 15 квітня 2021 12:25
Очікувана вартість: 24 514 724,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 122 573,62 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 122573.62 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Місцезнаходження замовника: 33028, м. Рівне, майдан Просвіти,1. Категорія замовника: пункт 3 частини 4 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі"; юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: забезпечення тендерної пропозиції має бути надане у формі безумовної та безвідкличної електронної банківської гарантії з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі-банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Електронна гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 120 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії та детальні умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені в Тендерній документації.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Реконструкція терапевтичного корпусу (влаштування переходу до лікувального та фізіотерапевтичного корпусів) КЗ “Рівненський обласний госпіталь ветеранів війни” Рівненської обласної ради в смт.Клевань по вул. Деражненська, 39, Рівненського району, Рівненської області (коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул. Деражненська, 39, Рівненський р-н, смт. Клевань, Рівненська область, 35312, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 грудня 2022
ДК 021:2015: 45215000-7 — Будівництво закладів охорони здоров’я та будівель соціальних служб, крематоріїв і громадських убиралень

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата подання заявки попередня оплата може здійснюватися на строк не більше трьох місяців в розмірі 30% вартості річного обсягу робіт за чинним Договором та протягом поточного бюджетного періоду. Підрядник використовує попередню оплату для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів за капітальними видатками відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», Постанови Кабінету Міністрів України від 22 липня 2020 року № 641 «Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» (зі змінами). По закінченню тримісячного строку невикористані суми попередньої оплати повертаються Замовнику (у разі, коли строк повернення авансу припадає на кінець грудня поточного року, то невикористані протягом трьох місяців суми попередньої оплати повертаються Замовнику у триденний термін, але не пізніше 25 грудня поточного року). Ненадання авансу не може бути підставою для невиконання договірних умов Аванс 10 Банківські 30
Виконання робіт Розрахунки здійснюються за фактично виконані роботи на підставі актів форми № КБ-2в та форми № КБ-3 згідно об’ємів виконаних робіт, але не більше як 95% загальної вартості за договірною ціною. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за виконані роботи здійснюватиметься протягом 10-ти банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення та фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок Пiсляоплата 10 Банківські 65
Виконання робіт Остаточний розрахунок проводиться після здачі об’єкта в експлуатацію. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за виконані роботи здійснюватиметься протягом 10-ти банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення та фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок. Пiсляоплата 10 Банківські 5

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Спосіб підтвердження відсутності підстави визначається учасником (інформація у довільній формі та/або документ виданий відповідним органом, який має такі повноваження)
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Спосіб підтвердження відсутності підстави визначається учасником (інформація у довільній формі та/або документ виданий відповідним органом, який має такі повноваження)
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Спосіб підтвердження відсутності підстави визначається учасником (інформація у довільній формі та/або документ виданий відповідним органом, який має такі повноваження)
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Спосіб підтвердження відсутності підстави визначається учасником (інформація у довільній формі та/або документ виданий відповідним органом, який має такі повноваження)
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Спосіб підтвердження відсутності підстави визначається учасником (інформація у довільній формі та/або документ виданий відповідним органом, який має такі повноваження)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Спосіб підтвердження відсутності підстави визначається учасником (інформація у довільній формі та/або документ виданий відповідним органом, який має такі повноваження)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Спосіб підтвердження відсутності підстави визначається учасником (інформація у довільній формі та/або документ виданий відповідним органом, який має такі повноваження)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Спосіб підтвердження відсутності підстави визначається учасником (інформація у довільній формі та/або документ виданий відповідним органом, який має такі повноваження)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Спосіб підтвердження відсутності підстави визначається учасником (інформація у довільній формі та/або документ виданий відповідним органом, який має такі повноваження)
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендерна документація на закупівлю , аналогічний договір
Дата подання: 18 березня 2021 11:24
Дата відповіді: 18 березня 2021 17:04
Чи буде вважатися аналогічним договором про закупівлю за кодом ДК 021:2015 -45000000-7 (Будівельні роботи) .За цим договором виконувались роботи по будівництву закладу охорони здоров’я ?
Відповідь: Аналогічним вважається договір про закупівлю робіт за кодом ДК 021:2015 - 45215000-7 Будівництво закладів охорони здоров’я та будівель соціальних служб, крематоріїв і громадських убиралень, а саме: договора на будівництво та/або капітальний ремонт та/або реконструкцію закладів охорони здоров’я.
Тендерна документація на закупівлю
Дата подання: 22 березня 2021 12:03
Дата відповіді: 23 березня 2021 12:59
Тендерною документацією Замовника, встановлена вимога – «Аналогічним вважається договір про закупівлю послуг з охорони за кодом ДК 021:2015 - 45215000-7 Будівництво закладів охорони здоров’я та будівель соціальних служб, крематоріїв і громадських убиралень.» Проаналізувавши проведенні публічні закупівлі ДЕПАРТАМЕНТУ З ПИТАНЬ БУДІВНИЦТВА ТА АРХІТЕКТУРИ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ було виявлено, що жодної закупівлі по вищезазначеному коду - ДК 021:2015 Замовником проведено не було. Замовником було проведено закупівлі: 1. «Реконструкція приймального відділення Терапевтичний корпус КНП "Рокитнівська ЦРЛ" Рокитнівської районної ради Рівненської області по вул. Руслана Дубовця, 30 смт Рокитне Рокитнівського району Рівненської області» за кодом - ДК 021:2015: 45454000-4 – Реконструкція. 2. «Будівництво спортивно-оздоровчого комплексу по вул. Червоного Хреста, 25, в м. Дубровиця Рівненської області (І пусковий комплекс)» за кодом - ДК 021:2015: 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт. 3. «Реконструкція приймального відділення головного корпусу КНП “Дубенська міська лікарня” Дубенської міської ради за адресою: вул.Львівська, 73, м.Дубно, Рівненська область» за кодом ДК 021:2015: 45454000-4 – Реконструкція. 4. «Реконструкція хірургічного корпусу під хірургічний корпус з приймальним відділеннням КНП "Центральна міська лікарня" Рівненської міської ради за адресою: вул. М. Карнаухова, 25а, м. Рівне, Рівненська область (І черга, ІІ черга)» за кодом ДК 021:2015: 45454000-4 – Реконструкція. 5. «Реконструкція приймального відділення КНП "Березнівська центральна районна лікарня" Березнівської районної ради на вул. Київська, 19 в м. Березне Рівненської області» за кодом ДК 021:2015: 45454000-4 – Реконструкція. 6. «Реконструкція приймального відділення Рівненської обласної клінічної лікарні за адресою: вул. Київська, 78-г, м. Рівне» за кодом ДК 021:2015: 45210000-2 - Будівництво будівель. 7. «Реконструкція дитячого терапевтичного корпусу під дитячий терапевтичний корпус з приймальним відділенням КНП «Сарненська центральна районна лікарня» Сарненської районної ради за адресою: вул.Ярослава Мудрого, 3, м.Сарни, Рівненської області» за кодом ДК 021:2015: 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт. 8. «ЛОТ 1 - Нове будівництво лікарської амбулаторії загальної практики сімейної медицини по вул.Нова в с.Полиці Володимирецького району Рівненської області; ЛОТ 2 - Нове будівництво лікарської амбулаторії загальної практики сімейної медицини в с.Селець Дубровицького району Рівненської області; ЛОТ 3 - Нове будівництво лікарської амбулаторії загальної практики сімейної медицини в с.Колки Дубровицького району Рівненської області; ЛОТ 4 - Нове будівництво лікарської амбулаторії загальної практики сімейної медицини в с.Берестя Дубровицького району Рівненської області; ЛОТ 5 - Нове будівництво лікарської амбулаторії загальної практики сімейної медицини в с.Чудель Сарненського району Рівненської області» за кодами ДК 021:2015: 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт. 9. «Реконструкція з утепленням фасадів та влаштування козирків та навісу головного входу Рівненського обласного клінічного лікувально-діагностичного центру імені Віктора Поліщука по вул. 16 Липня, 36 в м.Рівне» за кодом ДК 021:2015: 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт. 10. «Капітальний ремонт будівлі ізоляційно-діагностичного корпусу (оздоблення фасаду, заміна вікон) комунального закладу "Рівненська обласна дитяча лікарня" Рівненської обласної ради на вул.Київська, 60 м.Рівне» за кодом ДК 021:2015: 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт. 11. «Реконструкція приймального відділення КЗ “Рівненська обласна дитяча лікарня” по вул.Київській, 60 в м.Рівне» за кодом ДК 021:2015: 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт, тощо (перелік не є виключним). Просимо надати роз’яснення щодо того, чи буде вважатися аналогічним договором, в розумінні умов Тендерної документації Замовника, ЯКИЙ БУВ ПРОВЕДЕНИЙ ВАМИ, у разі якщо учасник надасть Договір, що за предметом та характером робіт буде відповідати роботам, що передбачені даним предметом закупівлі, та буде одночасно Договором щодо будівництва/реконструкції/капітальним ремонтом закладу охорони здоров’я/громадських будівель та споруд, але водночас не буде містити код ДК 021:2015 - 45215000-7 Будівництво закладів охорони здоров’я та будівель соціальних служб, крематоріїв і громадських убиралень (публічна закупівля була проведена за іншим кодом) або просимо внести зміни до Тендерної документації, для дотримання принципу недискримінації учасників та рівне ставлення до них, що передбачений у Законі. Відповідно до п.4 Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 року № 708, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 09 червня 2020 р. за № 500/34783 визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 27 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» за об’єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятий наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293, а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301. Відповідно до п.13 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року N 1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 р. за N 610/34893 Крім полів, визначених пунктом 12 цього Порядку, у випадках, зазначених у цьому пункті, додатково в окремих полях заповнюється інформація щодо: коду за показниками другої - п'ятої цифр Єдиного закупівельного словника, у разі визначення предмета закупівлі – роботи. Отже, замовник визначає код предмету закупівлі робіт за показниками 2 – 5 цифр ДК 021:2015. Відповідно до оголошення з даного предмету закупівлі Замовником обрано код класифікатора за показниками п’ятої цифри, а саме: ДК 021:2015: 45215000-7 — Будівництво закладів охорони здоров’я та будівель соціальних служб, крематоріїв і громадських убиралень, що входить у розділ ДК 021:2015 з кодом 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт. Згідно відповіді Замовника на звернення за роз’ясненням, що опублікована на сайті Уповноваженого органу з питань публічних закупівель 18 березня 2021 року о 17:04 зазначено, що «Аналогічним вважається договір про закупівлю робіт за кодом ДК 021:2015 - 45215000-7 Будівництво закладів охорони здоров’я та будівель соціальних служб, крематоріїв і громадських убиралень, а саме: договори на будівництво та/або капітальний ремонт та/або реконструкцію закладів охорони здоров’я.». Будівництво та/або капітальний ремонт та/або реконструкція закладів охорони здоров’я згідно чинного законодавства здійснюється за різними кодами класифікатора ДК 021:2015, в тому числі і за кодом 45000000-7. Вважаємо, що в даному випадку замовник штучно обмежує конкуренцію та встановив дискримінаційні вимоги в ТД. Просимо надати роз’яснення, стосовно пункту 1 Розділу III ТД, в якому вказано, що: «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме: 2) “Перелік документів, що має оприлюднити (завантажити) в електронній системі закупівель у сканкопіях переможець торгів у строк, що не перевищує десять днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір”, складений та заповнений за формою, наведеною у Додатку 2 до тендерної документації.», окрім того у ТД встановлено, що – «Всі документи, що вимагаються цією тендерною документацією учасник повинен розмістити (шляхом завантаження сканованих документів або електронних документів) в електронній системі закупівель (далі – Система) до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 квітня 2021 року», отже просимо надати роз’яснення, щодо того які саме документи згідно Додатку 2 до ТД Замовника маються ним на увазі, та вказати термін у який вони мають бути розміщені учасниками. Просимо надати роз’яснення щодо залучення субпідрядників, зокрема, які саме документи необхідно подати для Замовника, у випадку наміру залучення до виконання окремих видів робіт за предметом закупівлі, якщо обсяг таких робіт не перевищує 20 відсотків від вартості Договору про закупівлю.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Закон України «Про публічні закупівлі» установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Замовник відповідно до статті 16 Закону має право вимагати підтвердження досвіду від учасника в частині виконання таких же самих робіт. Законом не передбачено механізм, яким Замовник може це вимагати. Він встановлює кваліфікаційні критерії на свій розсуд. Замовником не встановлено жодних дискримінуючих вимог, адже наша вимога така, яку може легко виконати більше ніж 2 підрядники в Україні. Це не специфічний вид робіт, у якому є обмежене коло виконавців аби стверджувати, що така вимога є дискримінацією.
Тендерна документація розроблялася нами, як замовником, з дотриманням вимог Закону, зокрема статті 22 Закону, та керуючись наказом Мінекономрозвитку від 13.04.2016 р. N 680 «Про затвердження примірної тендерної документації». Враховуючи викладене, замовник в тендерній документації самостійно встановлює вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору або аналогічних договорів, виходячи зі специфіки предмета закупівлі. Таким чином, Закон встановлює право замовника вимагати аналогічні договори, а не ідентичні, і ця позиція закріплення практикою розгляду скарг колегії АМКУ. Тож, «аналогічні» договори не означає «повністю тотожні» у зв`язку з тим, що в умовах вільної економіки де-факто не можливо знайти повністю тотожний договір, це зумовлюється свободою договору. Вимоги щодо підтвердження учасника кваліфікаційним критеріям не є дискримінаційними для стабільно працюючих учасників, які мають необхідний досвід та спроможні здійснити усі необхідні технічні та організаційні заходи для успішного досягнення результату, і які дають захист від недобросовісних учасників та створюють необхідні умови для якісного та професійного виконання робіт. Замовником визначається, що виконання всього комплексу робіт за даною закупівлею потребує певного комплексу професійних знань та досвіду у виконанні не лише ключових видів робіт та не може бути доручено некомпетентним учасникам без відповідної кваліфікації. На переконання судових органів у кожному конкретному випадку Замовник самостійно визначає перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність визначеним кваліфікаційним критеріям, виходячи зі специфіки предмета закупівлі. Надане документальне підтвердження має підтвердити Замовнику фактичну спроможність Учасника виконати з відповідною якістю обсяг робіт, визначений Замовником в тендерній документації.
Тобто, під час формування тендерної документації замовник визначив предмет закупівлі, з урахуванням Національного класифікатору України «Єдиний закупівельний словник» ДК 021:2015, що відповідає вимогам п.13 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року N 1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 р. за N 610/34893 та п.4 Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 року № 708, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 09 червня 2020 р. за № 500/34783.
Код, затверджений Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015 запроваджено саме з метою оптимального планування закупівлі та визначення предмета закупівлі. Замовники повинні використовувати найбільш точні коди товарів, робіт і послуг, щоб зацікавлені постачальники могли отримати оптимальну інформацію, а замовники, в свою чергу, конкретний предмет закупівлі.
Виходячи зі змісту п.13 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року N 1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 р. за N 610/34893 та п.4 Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 року № 708, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 09 червня 2020 р. за № 500/34783 для визначення предмета закупівлі робіт необхідно використання показників, включаючи п'яту цифру Єдиного закупівельного словника, оскільки саме перші п'ять цифр коду визначають конкретну категорію робіт.
Необхідність врахування конкретного виду робіт, послуг, товарів як предмета закупівлі з метою надання аналогічних договорів на підтвердження наявності відповідного досвіду підтверджено в постанові Верховного Суду від 17 жовтня 2018 року в справі № 826/11824/17.
Однак, на нашу думку неврахування предмета закупівлі при віднесенні до категорії «аналогічних договорів» може спотворити результат державної закупівлі та призвести до неможливості виконання договірних зобов`язань з боку учасника. Вживання відповідного підходу збільшить конкуренцію та кількість учасників аукціону.
Враховуючи наведені ознаки, аналогічним договором є договір подібний за змістом, своєю правовою природою, предметом закупівлі та процедурою закупівлі.

Стосовно пункту 1 Розділу III ТД, в якому вказано, що: «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме: 2) “Перелік документів, що має оприлюднити (завантажити) в електронній системі закупівель у сканкопіях переможець торгів у строк, що не перевищує десять днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір”, складений та заповнений за формою, наведеною у Додатку 2 до тендерної документації.», окрім того у ТД встановлено, що – «Всі документи, що вимагаються цією тендерною документацією учасник повинен розмістити (шляхом завантаження сканованих документів або електронних документів) в електронній системі закупівель (далі – Система) до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 квітня 2021 року» пояснюємо слідуюче:
Пунктом 1 Розділу III ТД, зазначено, що: «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації» згідно переліку. Та визначено, що всі документи, що вимагаються цією тендерною документацією учасник повинен розмістити (шляхом завантаження сканованих документів або електронних документів) в електронній системі закупівель (далі – Система) до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 квітня 2021 року. Однак виключенням, являється пп. 2 п. 1 розділу ІІІ ТД, де визначено, що Перелік документів, що має оприлюднити (завантажити) в електронній системі закупівель у сканкопіях переможець торгів у строк, що не перевищує десять днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір”, складений та заповнений за формою, наведеною у Додатку 2 до тендерної документації.

Щодо питання «залучення субпідрядників, зокрема, які саме документи необхідно подати для Замовника, у випадку наміру залучення до виконання окремих видів робіт за предметом закупівлі, якщо обсяг таких робіт не перевищує 20 відсотків від вартості Договору про закупівлю», пяснюємо слідуюче. Пунктом 7 Розділу III ТД «Інформація про субпідрядника (у випадку закупівлі робіт)» Учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого Учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця (або так само залучення їх в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю).
У разі залучення субпідрядників, Учасник в пропозиції зазначає повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати як субпідрядника до виконання робіт у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
У разі, якщо учасник буде залучати до надання послуг субпідрядника (субпідрядників) в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, у складі тендерної пропозиції необхідно надати відскановані з оригіналів підписаних уповноваженою особою учасника та завірених печаткою (при наявності) документи:
1). довідку щодо залучення субпідрядних організацій до виконання робіт, складеною за формою:

ПРОПОЗИЦІЇ ЩОДО ЗАЛУЧЕННЯ СУБПІДРЯДНИХ ОРГАНІЗАЦІЙ ДО ВИКОНАННЯ РОБІТ* (*надається у разі залучення учасником субпідрядних організацій до виконання робіт)
Найменування суб'єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника, його реквізити Місцезнаходження субпідрядника (повна адреса, телефони Види робіт або обсяги, які передбачається доручити субпідряднику




2). Відомості про субпідрядника за формою:
ВІДОМОСТІ ПРО СУБПІДРЯДНИКА
1. Повне найменування:
2. Код за ЄДРПОУ:
3. Місцезнаходження: юридична адреса: поштова адреса:
4. Телефон, телефакс:
5. Адреса електронної пошти:
6. Профілюючий вид діяльності:
7. Чисельність працівників:
8. Досвід роботи у відповідній сфері діяльності:
9. Перелік суб’єктів господарювання, яким надавалися послуги (роботи) (найменування, місцезнаходження, телефон):
10. Найменування обслуговуючого банку, МФО:
11. Прізвище, ім’я, по-батькові керівника, контактний телефон:
______________________________________________________
(Посада, прізвище, ініціали, підпис керівника субпідрядника, завірені печаткою (у разі наявності))
М.П. “___” ___________ ________ року
______________________________________________________
(Посада, прізвище, ініціали, підпис керівника учасника, завірені печаткою (у разі наявності))
М.П. “___” ___________ ________ року.
Відомості про субпідрядника готуються суб’єктом господарювання, який залучатиметься до надання послуг (виконання робіт), на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) за підписом керівника та засвідчуються печаткою (у разі наявності), а також дані відомості підписуються керівником учасника та засвідчуються його печаткою(у разі наявності);
3). За умови залучення субпідрядних організацій для виконання окремих видів або обсягів робіт в пропозиції Учасника необхідно надати:
- лист-згоду від субпідрядної організації, що залучається, завірену підписом керівника та печаткою субпідрядної організації, або копію Договору субпідряду (Договору наміру), завірену печаткою Учасника.
- копію ліцензії (дозволу) субпідрядної організації на виконання робіт, визначених Договором субпідряду (Договору наміру), завірену печаткою Учасника.
Учасник-переможець процедури закупівлі під час укладення договору повинен надати дозвіл або ліцензію на провадження певного виду господарської діяльності Субпідрядника(ків), якщо отримання такого дозволу або ліцензії передбачено законодавством.
4). Інформацію та документи, що підтверджують відповідність субпідрядника кваліфікаційним критеріям (згідно з частиною 1 додатку № 3).
У разі, якщо учасник не буде залучати до надання послуг субпідрядника (субпідрядників) в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, у складі тендерної пропозиції необхідно надати гарантійний лист у довільній формі, в якій учасник зазначає, що він не буде залучати до надання послуг (виконання робіт) субпідрядника (субпідрядників) та щодо спроможності виконання робіт за рахунок власного резерву учасника.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-08-06-000033 ● 03619a0ccc7c4695ac9c8c1c624421f3
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05 серпня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 06 серпня 2021 12:19
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

05.08.2021 № 403

Дніпро

Про початок здійснення
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 07.06.2021 № 003100-18/7042-2021,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ

Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 05.08.2021 № 403

Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 13 UA-2021-03-15-008145-b 15.03.2021 ДЕПАРТАМЕНТ З ПИТАНЬ БУДІВНИЦТВА ТА АРХІТЕКТУРИ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ (ЄДРПОУ 36565276) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

З огляду на позицію викладену у висновку за результатом моніторингу UA-M-2021-08-06-000033 у закупівлі UA-2021-03-15-008145-b, повідомляємо, що зобов’язуємося врахувати позицію органу Державного фінансового контролю у майбутньому.

2021-08-30 08:19:16


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 28 серпня 2021
Кінцевий строк оскарження: 11 вересня 2021

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 квітня 2021 12:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ІБК Промжитлобуд" 19 749 000,00
UAH з ПДВ
16 399 999,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ ''БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ''СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ УПРАВЛІННЯ-39'' 21 461 709,20
UAH з ПДВ
16 400 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ПП ФІРМА МВМ ПЛЮС 23 806 110,00
UAH з ПДВ
17 400 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "БУДСПЕЦ МОНТАЖ" 21 726 000,00
UAH з ПДВ
21 726 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

28 квітня 2021 15:32
Електронний підпис
28 квітня 2021 15:30
Довідка щодо порушень.pdf
28 квітня 2021 15:30
Лист-пояснення.pdf
28 квітня 2021 15:25
Довідка МВС.pdf
28 квітня 2021 15:16
підсумкова відомість .pdf
26 квітня 2021 23:16
Електронний підпис
26 квітня 2021 23:09
договірна ціна .pdf
26 квітня 2021 16:18
Електронний підпис
26 квітня 2021 12:08
Електронний підпис
26 квітня 2021 11:49
143 .imd
26 квітня 2021 11:48
143 .bdcu
23 квітня 2021 17:38
Електронний підпис
23 квітня 2021 10:13
Електронний підпис
23 квітня 2021 10:07
143.bdcu
23 квітня 2021 10:07
ВІДОМІСТЬ РЕСУРСІВ.pdf
23 квітня 2021 10:07
143.imd
23 квітня 2021 10:07
договірна ціна.pdf
23 квітня 2021 10:07
ЛОКАЛЬНІ КОШТОРИСИ.pdf
22 квітня 2021 18:48
Електронний підпис
22 квітня 2021 18:46
Тендерна пропозиція.pdf
14 квітня 2021 14:28
Електронний підпис
14 квітня 2021 14:27
Guarantee_21-35GR0006.rar.p7s
14 квітня 2021 14:27
Guarantee_21-35GR0006.rar
14 квітня 2021 13:47
142.bdcu
14 квітня 2021 13:39
довідка статут.pdf
14 квітня 2021 13:39
додаток доліцензії.pdf
14 квітня 2021 13:39
МТБ.pdf
14 квітня 2021 13:22
витяг пдв.pdf
14 квітня 2021 13:22
Працівники.pdf
14 квітня 2021 13:22
витяг єдр.pdf
14 квітня 2021 13:22
опис.pdf
14 квітня 2021 13:22
Кошторис.pdf
14 квітня 2021 13:22
фінзвіт копія.pdf
14 квітня 2021 13:22
Довідки з банку.pdf
14 квітня 2021 13:22
положення та рішення.pdf
14 квітня 2021 13:22
договір 1 (аналогічний).pdf
14 квітня 2021 13:22
тендерна пропозиція.pdf
14 квітня 2021 13:22
лист про зобов'язання.pdf

Публічні документи

13 квітня 2021 13:53
Електронний підпис
13 квітня 2021 13:50
Тендерна гарантия.pdf
13 квітня 2021 13:50
Ліцензія будівельна.pdf
13 квітня 2021 13:50
Довідка Укрсиббанк.pdf
13 квітня 2021 13:50
Витяг _ 1617164500589.pdf
13 квітня 2021 13:50
Витяг з ЄДР.pdf
13 квітня 2021 13:50
Опис Статут.pdf
13 квітня 2021 13:50
Проект договору.pdf
13 квітня 2021 13:50
Кошторис АВК.bdcu
13 квітня 2021 13:50
Кошторис.pdf
13 квітня 2021 13:50
рішення 02.pdf
13 квітня 2021 13:50
Довідка мат-тех база.pdf
13 квітня 2021 13:50
Наявність працівників.pdf
13 квітня 2021 13:50
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

14 квітня 2021 09:16
Електронний підпис
14 квітня 2021 09:13
203.bdcu
14 квітня 2021 09:13
ліцензія банку.pdf
14 квітня 2021 09:13
довіреність Матюхи.pdf
14 квітня 2021 09:13
Гарантія.pdf
14 квітня 2021 09:13
34. Довідка з ЄДРПОУ.pdf
14 квітня 2021 09:13
25. Про субпідрядників.pdf
14 квітня 2021 09:13
20. Ліцензія.pdf
14 квітня 2021 09:13
18. Свідоцтво ПДВ.pdf
14 квітня 2021 09:13
17. Витяг.pdf
14 квітня 2021 09:13
16. Статут.pdf
14 квітня 2021 09:13
5. ДЦ.pdf
14 квітня 2021 09:13
4. Довідки.pdf
14 квітня 2021 09:13
3.1.Dovidka_21077417540030043268.pdf
14 квітня 2021 09:13
1. Тендерна пропозиція.pdf
14 квітня 2021 09:13
10. Мова.pdf

Публічні документи

14 квітня 2021 11:24
Електронний підпис
14 квітня 2021 11:23
ст.17.pdf
14 квітня 2021 11:23
ст.17.pdf
14 квітня 2021 11:23
ст.17.pdf
14 квітня 2021 11:23
ст.17.pdf
14 квітня 2021 11:23
ст.17.pdf
14 квітня 2021 11:23
Кошторис.rar
14 квітня 2021 11:23
Техпаспорта.pdf
14 квітня 2021 11:23
Статут.pdf
14 квітня 2021 11:23
Рішення.pdf
14 квітня 2021 11:23
Пропозиція.pdf
14 квітня 2021 11:23
Опис.pdf
14 квітня 2021 11:23
Додаткова угода.PDF
14 квітня 2021 11:23
Договір.pdf
14 квітня 2021 11:23
Договір ХБК.pdf
14 квітня 2021 11:23
Договір Тернопіль 67.pdf
14 квітня 2021 11:23
Витяг з ПДВ Будспец.pdf
14 квітня 2021 11:23
Виписка з ЄДР.pdf
14 квітня 2021 11:23
Акти КБ 3. КБ 2.pdf
14 квітня 2021 11:23
ISO Будспец монтаж.pdf
14 квітня 2021 11:23
1 ПВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ІБК Промжитлобуд"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВ ''БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ''СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ УПРАВЛІННЯ-39''

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ПП ФІРМА МВМ ПЛЮС

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВ "БУДСПЕЦ МОНТАЖ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

ст.17.pdf

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

ст.17.pdf

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

ст.17.pdf

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ІБК Промжитлобуд"
#43482733
Переможець 16 399 999,00
UAH з ПДВ
22 квітня 2021 10:39

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 квітня 2021 10:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ІБК Промжитлобуд"
#43482733
16 399 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 травня 2021 12:00
договір укладений
06 травня 2021 11:59
Електронний підпис зміни до договору
13 липня 2021 17:16
ДУ 1 перехід Клевань вся сума.pdf зміни до договору
13 липня 2021 17:14

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
13 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з зі специфікою фінансування робіт за рахунок бюджетних коштів та згідно із п. 2.1. Порядку реєстрації та обліку бюджетних зобов’язань розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів в органах Державної казначейської служби України, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 02.03.2012 р. № 309, зареєстровано в Міністерстві юстиції України 20.03.2012 р. за № 419/20732, бюджетні зобов’язання за даним Договором приймаються в межах бюджетних асигнувань установлених кошторисами. За спеціальним фондом бюджету бюджетні фінансові зобов’язання за даним Договором приймаються виключно в межах фактичних надходжень до спеціального фонду бюджету (відкритих асигнувань, виділених коштів) та бюджетних асигнувань встановлених кошторисами, відповідно до розпорядження голови Рівненської обласної державної адміністрації від 05.05.2021 року № 506 «Про розподіл субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію інфраструктурних проектів та розвиток об’єктів соціально-культурної сфери в 2021 році», рішення Рівненської обласної ради від 10.02.2021 року № 76 «Про зміни до розподілу коштів бюджету розвитку на здійснення заходів із будівництва, реконструкції і реставрації, капітального ремонту об’єктів виробничої, комунікаційної та соціальної інфраструктури за об’єктами та іншими капітальними видатками у 2021 році» та згідно ст. 651, 653, 654 Цивільного кодексу України
Номер договору про закупівлю: 15
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML