Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
DK 021: 2015 55520000-1 Catering services (55523100-3 School-meal services)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 39833860 |
Місцезнаходження: | 01021, Україна , Київська область обл., Київ, вул. Інститутська, буд. 24/7 |
Контактна особа: |
Філіц Людмила Олегівна 380442530086, tender.osvita@ukr.net |
Додаткові контактні особи: |
Філіц Людмила Олегівна 380442530086 tender.osvita@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Department of Education and innovation Pechersk district in Kyiv state administration |
National ID: | 39833860 |
Contact point: |
osvita 380442530086, tender.osvita@ukr.net |
Additional contacts: |
Liudmyla Filits 380442530086 tender.osvita@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 березня 2021 16:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 квітня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 квітня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 квітня 2021 10:00 |
Початок аукціону: | 24 травня 2021 15:00 |
Очікувана вартість: | 7 641 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 38 205,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 15 березня 2021 16:25 |
Enquiries until: | 05 квітня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 11 квітня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 15 квітня 2021 10:00 |
Information
Estimated total value: | 7 641 000 UAH excluding VAT |
Minimal lowering step: | 38 205 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки проводяться шляхом: поетапної оплати Замовником після пред’явлення Учасником рахунку на оплату послуг. Розрахунки за надання послуг здійснюється на ст. 49 Бюджетного кодексу України на умовах можливої відстрочки платежу до 60 календарних днів з з моменту фактичного надання Послуг відповідно до актів виконаних робіт. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за надані послуги здійснюватиметься протягом 3 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. | Пiсляоплата | 60 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 березня 2021 08:21 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
16 березня 2021 08:16 |
оголошення англ..docx | |
15 березня 2021 16:28 |
Тендер послуги 2021 харчування шкiл Додаток 5 ЗНЗ.doc | |
15 березня 2021 16:28 |
Тендерка послуги 2021 харчування шкiл Додаток 4 Проект Договору.doc | |
15 березня 2021 16:27 |
Тендер послуги 2021 Додаток 2 ст.17.doc | |
15 березня 2021 16:26 |
Тендерка послуги 2021 харчування шкiл Додаток 1 ТВ.doc | |
15 березня 2021 16:26 |
Тендер послуги 2021 харчування шкіл.doc |
16 березня 2021 08:21 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
16 березня 2021 08:16 |
оголошення англ..docx
|
|||
15 березня 2021 16:28 |
Тендер послуги 2021 харчування шкiл Додаток 5 ЗНЗ.doc
|
|||
15 березня 2021 16:28 |
Тендерка послуги 2021 харчування шкiл Додаток 4 Проект Договору.doc
|
|||
15 березня 2021 16:27 |
Тендер послуги 2021 Додаток 2 ст.17.doc
|
|||
15 березня 2021 16:26 |
Тендерка послуги 2021 харчування шкiл Додаток 1 ТВ.doc
|
|||
15 березня 2021 16:26 |
Тендер послуги 2021 харчування шкіл.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-08-05-000008 ● c51a2664add64092bf3f0278101e1919
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 04 серпня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 05 серпня 2021 17:44 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
04.08.2021 № 449
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 04.08.2021 № 449
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7 UA-2021-03-15-005628-c 15.03.2021
інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель;
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-08-10 16:34:50
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з організації шкільного харчування замовником яких є Управління освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-03-15-005628-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба у отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-08-13 15:37:53
Пояснення
Управлінням освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації опрацьовано запит про надання пояснення в рамках здійснення моніторингу Північним Офісом Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Державної аудиторської служби України за предметом закупівлі «ДК 021:2015 55520000-1 Кейтерингові послуги (55523100-3 Послуги з організації шкільного харчування) DK 021: 2015 55520000-1 Catering services (55523100-3 School-meal services)», ідентифікатор закупівлі UA-2021-03-15-005628-c.
За результатами опрацювання надаємо пояснення.
Управління освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації (далі – Управління) в своїй роботі керується Законом України «Про публічні закупівлі», чинними законодавчими та нормативно-правовими документами.
Для визначення очікуваної вартості предмета закупівлі Замовник керувався даними Головного управління статистики у місті Києві Державної служби статистики України та рекомендаціями Київської міської державної адміністрації (КМДА) щодо ціни сніданку для учнів 1-4 класів - 32 грн.; для учнів пільгових категорій - 38 грн. Кількісні характеристики надання послуги сформовано виходячи з чисельності учнів, кількості днів відвідування закладів освіти, прогнозованого коефіцієнту відвідування (за аналізом аналогічного періоду у попередні роки). З метою забезпечення виконання натуральних норм харчування учнів у закладах освіти згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 22 листопада 2004р № 1591 «Про затвердження норм харчування у навчальних та оздоровчих закладах», та спільного наказу Міністерства охорони здоров’я України та Міністерства освіти і науки України від 01.06.2005р.№ 242/329 «Про затвердження Порядку організації харчування дітей у навчальних та оздоровчих закладах» здійснено закупівлю послуг з організації харчування для всіх учнів 1-4 класів та учнів пільгових категорій 5-11 класів (дітей, дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, дітей з особливими освітніми потребами, які навчаються в спеціальних та інклюзивних класах, учнів із числа дітей-інвалідів, дітей із сімей, які отримують допомогу відповідно до Закону України «Про державну допомогу малозабезпеченим сім’ям», учнів із числа дітей із сімей учасників антитерористичної операції та дітей із сімей загиблих (померлих) учасників антитерористичної операції; учнів із числа дітей із сімей киян, які загинули або померли внаслідок поранень, каліцтва, контузії чи інших ушкоджень здоров’я, одержаних під час участі в Революції Гідності, діти внутрішньо-переміщених осіб).
Процес організації харчування має складатися з відпрацьованого режиму і графіку харчування дітей закладів та дотриманням своєчасного завезення Виконавцями продуктів харчування і продовольчої сировини. Якість послуг повинна відповідати документації, якою встановлені вимоги щодо якості наданих послуг (ГОСТ, ДСТУ), умовам Договору з застосуванням санітарних заходів та належної практики виробництва, системи НАССР. Харчування забезпечується безпосередньо в закладах. Відповідальність за безпеку і якість продуктів харчування та продовольчої сировини, готової продукції покладається на Виконавця, що забезпечує харчування учнів, відповідно до Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». Продукти харчування та продовольча сировина повинні надходити разом із супровідними документами, які свідчать про їх походження та якість.
Виконавець повинен надати Замовнику послуги, якість яких відповідає державним стандартам та технічним умовам, вимогам Замовника, вимогам, що встановленні для такого виду послуги, умовам цього Договору. Виконавець надає послуги, забезпечуючи їх якість та безпечність, добрі смакові якості, відповідність санітарно-гігієнічним вимогам та дотримання законодавства щодо якості та безпечності харчових продуктів і продовольчої сировини. Продукти харчування та продовольча сировина повинні мати супровідні документи, які свідчать про їх походження та якість (накладні, сертифікати відповідності, висновки санітарно-епідеміологічної експертизи тощо). Відповідно до Постанови КМУ від 2 лютого 2011 р. № 116 «Про затвердження Порядку надання послуг з харчування дітей у дошкільних, учнів у загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладах, операції з надання яких звільняються від обкладення податком на додану вартість» та Постанови КМУ від 19 червня 2002 р. № 856 «Про організацію харчування окремих категорій учнів у загальноосвітніх навчальних закладах».
Усі закупівлі Управлінням здійснюються відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», за такими принципами, як добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об`єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Посилання на офіційний сайт Управління освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації: https://sites.google.com/view/pechosvita/.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 01 вересня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 вересня 2021 |
Порушення не виявлено
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Управління освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 39833860 |
Місцезнаходження: | 01021, Україна, Київська область обл., Київ, вул. Інститутська, буд. 24/7 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
Комунальне підприємство "Шкільне" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
Комунальне підприємство "Промінь в Святошинському районі м.Києва" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 травня 2021 11:14
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 травня 2021 15:27
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5" |
7 029 922,50
UAH
|
2 000 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Комунальне підприємство "Шкільне" |
5 971 387,50
UAH
|
2 991 600,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Комунальне підприємство "Промінь в Святошинському районі м.Києва" |
6 800 000,00
UAH
|
6 800 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5" #35601826 |
Переможець |
2 000 000,00
UAH
|
28 травня 2021 11:27
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 26 травня 2021 00:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
07 червня 2022 14:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 червня 2021 15:35
|
ДУ ТОВ КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5.pdf | зміни до договору |
15 червня 2021 15:33
|
Електронний підпис | укладений |
15 червня 2021 15:21
|
Договір(послуги з організації харчування) ТОВ КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5.pdf | укладений |
15 червня 2021 15:17
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 15 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | ВТ/2118-1/КР |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |