Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Універсальний дисковий агрегат(УДА -3,8)
Очікувана вартість
261 250,00 UAH
UA-2021-03-15-004399-b 39a7e93c60304c61b633a1bf73440994
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Симанишин

+380686291095 batkbyh@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Борщівський агротехнічний коледж
Код ЄДРПОУ: 00728799
Місцезнаходження: 48702, Україна , Тернопільська обл., м. Борщів, вул. Грушевського, 15
Контактна особа: Тетяна Симанишин
+380686291095
batkbyh@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 березня 2021 11:54
Оскарження наміру укласти договір: 26 березня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:16120000-2: Борони, скарифікатори, культиватори, прополювачі або розпушувачі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Універсальний дисковий агрегат(УДА -3,8)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 48702, Україна, Тернопільська область, Борщів, вул.Грушевського, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 16120000-2 — Борони, скарифікатори, культиватори, прополювачі або розпушувачі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Календарні 100

Тендерна документація

15 березня 2021 11:52
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
15 березня 2021 11:52
2 002.jpg
15 березня 2021 11:52
2 001.jpg

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-04-20-000067 ● b990f1f3f91d4bd2aabf44799924417d
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20 квітня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 20 квітня 2021 14:51
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З

20.04.2021 № 269

Тернопіль


Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року №23, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 188 (із змінами внесеними наказами Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, від 21.01.2020 №16)

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.


Начальник Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області Євген ДЕРЖЕРУКА


Додаток
до наказу
Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 20.04.2021 №269
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
5. UA-2021-03-15-004399-b від 15.03.2021 - дані автоматичних індикаторів ризиків.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-04-21 14:53:41

Запит про надання пояснення

В межах проведення моніторингу закупівлі «Універсальний дисковий агрегат(УДА -3,8)», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-03-15-004399-b), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від (далі- Закон), виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
1. Прошу вказати ID процедур відкритих торгів, що не відбулися та слугували підставою для застосування переговорної процедури закупівлі.
2. Згідно пункту 1 частини другої статті 40 Закону переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.
Відповідно до частини третьої статті 40 Закону, Замовник під час проведення переговорів вимагає від учасника надати підтвердження про відсутність підстав для відмови йому в участі у процедурі закупівлі відповідно до частини першої статті 17 цього Закону.
На підтвердження цієї вимоги надайте інформацію з документальним підтвердженням (протоколи переговорів, листи, запрошення на переговори, тощо), про встановлені вимоги до учасника Товариства з обмеженою відповідальністю науково-виробничого підприємства «БІЛОЦЕРКІВМАЗ» ( далі- ТзОВ «), зокрема, технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація, кваліфікаційні критерії, вимоги про відсутність підстав для відмови йому в участі у процедурі закупівлі відповідно до частини першої статті 17 цього Закону.
Окрім цього, прошу надати :
- копію поданої пропозиції (усіх сторінок) учасника ТзОВ «БІЛОЦЕРКІВМАЗ», в тому числі супровідного листа з відміткою замовника про отримання, в якому замовник повідомив про намір укласти договір за результатами застосування вищевказаної переговорної процедури закупівель;
- копію протоколу засідання тендерного комітету щодо прийняття рішення про проведення переговорної процедури закупівель.
Пояснення з документальним підтвердженням необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-04-26 14:45:26

Відповідь на звернення

Борщівський агротехнічний коледж повідомляє, що 28.01.2021 року вирішено провести тендер на закупівлю Універсального дискового агрегата, UA-2021-01-28-002315-b, в закупівлі було три учасника, система подала першою найбільш економічно вигідною пропозицією пропозицію ТОВ "Техноторг", після налагодження зв’язку із учасником, останній повідомив про відмову від подальшої участі,без жодного документального підтвердження, проте згідно тендерної документації учасник не завантажив у систему приведену відповідно до показників за результатами аукціону документацію – тому його було відхилено. Наступним був учасник ТОВ НВП «Білоцерківмаз», даного учасника було відхилено через відсутність документів по статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі». Наступним учасником був ПП «ЕКОНОМНІ ТЕХНОЛОГІЇ», які були відхилені також по статті 16 вищезгадуваного Закону.
24.02.2021 року оприлюднено закупівлю другий раз UA-2021-02-24-005681-b. Через відсутність учасників закупівля не відбулася.
Проаналізувавши ринок, нами визначено, що найбільш економічно вигідна співпраця можлива із ТОВ НВП «Білоцерківмаз», так як це є безпосередньо виробник даної техніки, а не диллером, який є надійним продавцем та на ринку вже доволі довгий час. Тому зв’язавшись із ними через телефонний зв’язок – вирішено вийти на переговорну процедуру.
Товариством нам надано документи: тендерна пропозиція, довідка про відповідність технічним характеристикам, довідки та гарантійний лист по статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», декларація про відповідність.
Також ми додаємо копії протоколів про прийняття рішень про початок процедури відкритих торгів, протоколи про розгляд тендерних пропозицій, протокол про вирішення укладення переговорної процедури, протокол про вирішення укладення переговорної процедури з ТОВ «БІЛОЦЕРКІВМАЗ», протокол переговорної процедури.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Борщівський агротехнічний коледж повідомляє, що 28.01.2021 року вирішено провести тендер на закупівлю Універсального дискового агрегата, UA-2021-01-28-002315-b, в закупівлі було три учасника, система подала першою найбільш економічно вигідною пропозицією пропозицію ТОВ "Техноторг", після налагодження зв’язку із учасником, останній повідомив про відмову від подальшої участі, без жодного документального підтвердження, проте згідно тендерної документації учасник не завантажив у систему приведену відповідно до показників за результатами аукціону документацію – тому його було відхилено. Наступним був учасник ТОВ НВП «Білоцерківмаз», даного учасника було відхилено через відсутність документів по статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі». Наступним учасником був ПП «ЕКОНОМНІ ТЕХНОЛОГІЇ», які були відхилені також по статті 16 вищезгадуваного Закону. 24.02.2021 року оприлюднено закупівлю другий раз UA-2021-02-24-005681-b. Через відсутність учасників закупівля не відбулася. Через терміновість у початку проведенню польових робіт та початком проходження студентами коледжу запланованих практичних робіт вирішено провести переговорну процедуру закупівлі Універсального дискового агрегата. 11.05.2021 року органом Держаудитслужби оприлюднено висновок із виявленими порушеннями, а саме порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі. Нами взято до уваги ваші зауваження, проаналізовано помилки, які допущені під час проведення закупівлі. Вжито усіх можливих заходів щодо недопущення в подальшому даного типу порушень. В подальшому зобов’язуємося уважно виконувати норми законодавства та керуватися у роботі чинним законодавством.

2021-05-12 13:15:07


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 11 травня 2021
Кінцевий строк оскарження: 26 травня 2021

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK-1-1

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "БІЛОЦЕРКІВМАЗ"
#31907458
Переможець 261 250,00
UAH з ПДВ
15 березня 2021 11:54

Документи

15 березня 2021 11:54
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 березня 2021 11:54

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "БІЛОЦЕРКІВМАЗ"
#31907458
261 250,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 березня 2021 11:54
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 квітня 2021 10:02
Електронний підпис укладений
26 березня 2021 10:27
1 006.jpg укладений
26 березня 2021 10:25
1 005.jpg укладений
26 березня 2021 10:25
1 004.jpg укладений
26 березня 2021 10:25
1 003.jpg укладений
26 березня 2021 10:25
1 002.jpg укладений
26 березня 2021 10:25
1 001.jpg укладений
26 березня 2021 10:25

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 березня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 261 250,00
UAH (в тому числі ПДВ 43 541,67 UAH)