Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний ремонт вул. Перемоги в с. Вереси Житомирського району Житомирської області
Очікувана вартість
529 836,00 UAH
UA-2021-03-15-004152-c ● 0afb342220124368a41180f8b240ba8d
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління з розвитку села Вереси Житомирської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 42732535 |
Місцезнаходження: | 12401, Україна , Житомирська обл., село Вереси, вулиця Покровська, буд. 16 |
Контактна особа: |
Головчук Тетяна 380979024898 Veresupr@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 березня 2021 14:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 березня 2021 11:00 |
Початок аукціону: | 01 квітня 2021 13:50 |
Очікувана вартість: | 529 836,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 298,36 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт вул. Перемоги в с. Вереси Житомирського району Житомирської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
12401, Україна, Житомирська область, село Вереси, вулиця Покровська, буд. 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 травня 2021
—
17 травня 2021
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Поточний ремонт вул. Перемоги в с. Вереси Житомирського району Житомирської області | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 березня 2021 14:17 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 березня 2021 14:15 |
перелік змін (1).docx | |
22 березня 2021 14:14 |
відповідь на вимогу.docx | |
22 березня 2021 14:13 |
ТД нова редакція (1).doc | |
22 березня 2021 14:12 |
Додаток 1 нова редакція (1).docx | |
19 березня 2021 09:47 |
перелік змін.docx | |
19 березня 2021 09:47 |
Додаток 1 нова редакція.docx | |
19 березня 2021 09:46 |
ТД нова редакція.doc | |
15 березня 2021 14:42 |
ДОДАТОК 3.doc | |
15 березня 2021 14:42 |
ДОДАТОК 2.doc | |
15 березня 2021 14:42 |
Додаток 1.docx | |
15 березня 2021 14:42 |
ТД.doc |
22 березня 2021 14:17 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
22 березня 2021 14:15 |
перелік змін (1).docx
|
||||||
22 березня 2021 14:14 |
відповідь на вимогу.docx
|
||||||
22 березня 2021 14:13 |
ТД нова редакція (1).doc
|
||||||
22 березня 2021 14:12 |
Додаток 1 нова редакція (1).docx
|
||||||
19 березня 2021 09:47 |
перелік змін.docx
|
||||||
19 березня 2021 09:47 |
Додаток 1 нова редакція.docx
|
||||||
19 березня 2021 09:46 |
ТД нова редакція.doc
|
||||||
15 березня 2021 14:42 |
ДОДАТОК 3.doc
|
||||||
15 березня 2021 14:42 |
ДОДАТОК 2.doc
|
||||||
15 березня 2021 14:42 |
Додаток 1.docx
|
||||||
15 березня 2021 14:42 |
ТД.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-03-15-004152-c.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СУЧАСНЕ ДОРОЖНЕ БУДІВНИЦТВО", Код ЄДРПОУ:39974495
Дата подання: 20 березня 2021 22:47
Дискримінація учасників.
Управлінням розвитку села Вереси Житомирської міської ради (надалі - Замовник) було оголошено процедуру закупівлі відкритих торгів на: «Поточний ремонт вул. Перемоги в с. Вереси Житомирського району Житомирської області» ДК 021:2015: 45233142-6 Ремонт доріг. Названі торги були оголошені на сайті prozorro.gov.ua 15.03.2021 року, ідентифікатор закупівлі UA-2021-03-15-004152-c.
Згідно з інформацією, розміщеною на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель, замовником 19 березня 2021 року до вказаної вище закупівлі було внесено ряд змін до Додатоку 1 до тендерної документації п. 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”, п.п. 2. «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід».
Проаналізувавши інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі, викладені Замовником у Додатку 2 до тендерної документації, з урахуванням обсягу необхідних робіт, та внесені Замовником зміни з приводу наявності не менше 20 працівників та наявності 2-ох працівників з охорони праці не відповідають дійсності, так - як виконання вказаних Замовником робіт здійснюється фактично спеціальною технікою, а тому вказана Замовником кількість працівників зазначена не об'єктивно.
Крім того, Згідно зі ст. 15 Закону «Про охорону праці» така служба обов’язково повинна бути створена на підприємстві з кількістю працюючих 50 і більше осіб у відповідності з Типовим положенням про службу охорони праці. Також має бути розроблено Положення про службу охорони праці цього підприємства, визначено структуру такої служби, її чисельність, основні завдання, функції та права її працівників.
На підприємствах з кількістю працівників менше 50 чоловік функції служби охорони праці можуть виконувати в порядку сумісництва (суміщення) особи, які мають відповідну підготовку. А на підприємствах з кількістю працівників менше 20 для виконання функцій служби охорони праці можуть на договірних засадах залучатися сторонні фахівці, які мають не менше трьох років виробничого стажу і пройшли навчання з охорони праці.
Підсумовуючи вище викладене, в порушення вимог ч. 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників, Замовником безпідставно було встановлено дискримінуючи вимоги, які суттєво обмежують коло учасників торгів, у зв’язку з чим
ВИМАГАЄМО:
Скасувати внесені 19 березня 2021 року Замовником зміни до закупівлі (ідентифікатор закупівлі UA-2021-03-15-004152-c.), як такі, що дискримінують учасників торгів та обмежують коло їх учасників.
В разі залишення вимоги без задоволення залишаємо за собою право на звернення до органу оскарження у сфері публічних закупівель – Антимонопольного комітету України відповідно до ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути
Згорнути
Згідно з інформацією, розміщеною на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель, замовником 19 березня 2021 року до вказаної вище закупівлі було внесено ряд змін до Додатоку 1 до тендерної документації п. 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”, п.п. 2. «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід».
Проаналізувавши інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі, викладені Замовником у Додатку 2 до тендерної документації, з урахуванням обсягу необхідних робіт, та внесені Замовником зміни з приводу наявності не менше 20 працівників та наявності 2-ох працівників з охорони праці не відповідають дійсності, так - як виконання вказаних Замовником робіт здійснюється фактично спеціальною технікою, а тому вказана Замовником кількість працівників зазначена не об'єктивно.
Крім того, Згідно зі ст. 15 Закону «Про охорону праці» така служба обов’язково повинна бути створена на підприємстві з кількістю працюючих 50 і більше осіб у відповідності з Типовим положенням про службу охорони праці. Також має бути розроблено Положення про службу охорони праці цього підприємства, визначено структуру такої служби, її чисельність, основні завдання, функції та права її працівників.
На підприємствах з кількістю працівників менше 50 чоловік функції служби охорони праці можуть виконувати в порядку сумісництва (суміщення) особи, які мають відповідну підготовку. А на підприємствах з кількістю працівників менше 20 для виконання функцій служби охорони праці можуть на договірних засадах залучатися сторонні фахівці, які мають не менше трьох років виробничого стажу і пройшли навчання з охорони праці.
Підсумовуючи вище викладене, в порушення вимог ч. 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників, Замовником безпідставно було встановлено дискримінуючи вимоги, які суттєво обмежують коло учасників торгів, у зв’язку з чим
ВИМАГАЄМО:
Скасувати внесені 19 березня 2021 року Замовником зміни до закупівлі (ідентифікатор закупівлі UA-2021-03-15-004152-c.), як такі, що дискримінують учасників торгів та обмежують коло їх учасників.
В разі залишення вимоги без задоволення залишаємо за собою право на звернення до органу оскарження у сфері публічних закупівель – Антимонопольного комітету України відповідно до ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі».
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 березня 2021 14:07
1. Змінами внесеними до тендерної документації встановлена вимога щодо 20 штатних працівників у зв’язку із тим, що строки виконання робіт по предмету закупівлі становлять до 17.05.2021. Враховуючи викладене, Замовник зацікавлений у якнайшвидшому виконанні робіт. Твердження у вимозі щодо виконання робіт виключно механізмами, а не людьми є абсурдною, оскільки керування, доставка механізмів, а також матеріалів на об’єкт здійснюється транспортними засобами та механізмами під керуванням людей (водіїв, механізаторів). Крім того, до виконання робіт обов’язково залучаються інженерно-технічні працівники, шляхові робітники, кошторисник (під час складання кошторисної документації), механік (під час підготовки до використання машин та техніки). Також, в зв’язку із епідеміологічною ситуацією щодо поширення коронавірусної інфекції на території України та можливістю відсутності працівників учасників в зв’язку із можливими захворюваннями, вимога щодо наявності саме вказаної кількості працівників є мінімально необхідною для забезпечення виконання робіт у визначений строк та можливістю своєчасної заміни працівників, що в подальшому не вплине на виконання робіт.
Однак, Замовником прийнято рішення про наявність не менше 20 працівників, які також можуть бути залучені учасником по трудовому або цивільно-правовому договору.
2. Твердження у вимозі, що Замовник вимагає інформацію та документи про наявність служби охорони праці також не відповідає дійсності. Також від учасників не вимагалось надання положення про службу охорони праці. Замовник у складі тендерної документації встановив вимоги щодо наявності в учасника працівників, які пройшли навчання з охорони праці та мають відповідні посвідчення. Так, Законом України «Про охорону праці» визначено обов’язковість проходження навчань працівниками з питань охорони праці. А саме відповідно до ст. 18 Закону України «Про охорону праці»
ч. 1 ст.18. «Працівники під час прийняття на роботу і в процесі роботи повинні проходити за рахунок роботодавця інструктаж, навчання з питань охорони праці, з надання першої медичної допомоги потерпілим від нещасних випадків і правил поведінки у разі виникнення аварії»
ч. 6 ст. 18 «Не допускаються до роботи працівники, у тому числі посадові особи, які не пройшли навчання, інструктаж і перевірку знань з охорони праці»
ч. 7 ст. 18 «У разі виявлення у працівників, у тому числі посадових осіб, незадовільних знань з питань охорони праці, вони повинні у місячний строк пройти повторне навчання і перевірку знань»
Враховуючи викладене, вимога Замовника про підтвердження наявності в учасника працівників, які пройшли навчання з питань охорони праці є законною.
Однак, Замовником прийнято рішення про наявність не менше 20 працівників, які також можуть бути залучені учасником по трудовому або цивільно-правовому договору.
2. Твердження у вимозі, що Замовник вимагає інформацію та документи про наявність служби охорони праці також не відповідає дійсності. Також від учасників не вимагалось надання положення про службу охорони праці. Замовник у складі тендерної документації встановив вимоги щодо наявності в учасника працівників, які пройшли навчання з охорони праці та мають відповідні посвідчення. Так, Законом України «Про охорону праці» визначено обов’язковість проходження навчань працівниками з питань охорони праці. А саме відповідно до ст. 18 Закону України «Про охорону праці»
ч. 1 ст.18. «Працівники під час прийняття на роботу і в процесі роботи повинні проходити за рахунок роботодавця інструктаж, навчання з питань охорони праці, з надання першої медичної допомоги потерпілим від нещасних випадків і правил поведінки у разі виникнення аварії»
ч. 6 ст. 18 «Не допускаються до роботи працівники, у тому числі посадові особи, які не пройшли навчання, інструктаж і перевірку знань з охорони праці»
ч. 7 ст. 18 «У разі виявлення у працівників, у тому числі посадових осіб, незадовільних знань з питань охорони праці, вони повинні у місячний строк пройти повторне навчання і перевірку знань»
Враховуючи викладене, вимога Замовника про підтвердження наявності в учасника працівників, які пройшли навчання з питань охорони праці є законною.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 квітня 2021 14:11
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Шляхбуд-5" |
513 601,20
UAH з ПДВ
|
513 601,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОСТАЧАЛЬНА ТРАНСПОРТНА КОМПАНІЯ" |
527 000,00
UAH з ПДВ
|
527 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Шляхбуд-5" #42292396 |
Переможець |
513 601,20
UAH з ПДВ
|
02 квітня 2021 08:56
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 квітня 2021 09:03
|
Д 513601.2.pdf | укладений |
13 квітня 2021 09:00
|