Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
PE 100 class polyethylene water pipes and two-layer profiled pipes for pressureless SN 8 pipes with a bell of 6 m and sealing rings
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ОКВП "Дніпро - Кіровоград" |
Код ЄДРПОУ: | 03346822 |
Вебсайт: | http://dnipro-kirovograd.com.ua |
Місцезнаходження: | 25009, Україна , Кіровоградська область обл., Кропивницький, вул. Соборна, 19А |
Контактна особа: |
Новіков Михайло Єгорович +380522332193 tender@dnipro-kirovograd.com.ua |
Додаткові контактні особи: |
Чорноіваненко Сніжна Віталіївна +380522332193 |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | RUPC "Dnipro-Kirovograd" |
National ID: | 03346822 |
Contact point: |
Novikov Mihajlo Egorovich +380522332193 tender@dnipro-kirovograd.com.ua |
Additional contacts: |
Chornoivanenko Snizhana +380522332193 |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 березня 2021 14:22 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 квітня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 квітня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 квітня 2021 11:00 |
Початок аукціону: | 06 травня 2021 14:31 |
Очікувана вартість: | 19 088 224,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 381 764,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 2,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 15 березня 2021 14:22 |
Enquiries until: | 08 квітня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 14 квітня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 18 квітня 2021 11:00 |
Information
Estimated total value: | 19 088 224 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 381 764 UAH |
Minimal lowering step, %: | 2,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44160000-9: Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 квітня 2021 11:48 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 квітня 2021 11:37 |
Зміни до ТД окремим документом 2.doc | |
07 квітня 2021 11:37 |
Проект договору нова редакція 2.doc | |
07 квітня 2021 11:37 |
ТД труби нова редакція 2.pdf | |
24 березня 2021 13:06 |
Зміни до ТД окремим документом.doc | |
24 березня 2021 13:06 |
Проект договору нова редакція.doc | |
24 березня 2021 13:06 |
ТД Труби нова редакція.pdf | |
15 березня 2021 14:22 |
Проект договору.doc | |
15 березня 2021 14:22 |
ТД Труби.pdf |
07 квітня 2021 11:48 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
07 квітня 2021 11:37 |
Зміни до ТД окремим документом 2.doc
|
||||||
07 квітня 2021 11:37 |
Проект договору нова редакція 2.doc
|
||||||
07 квітня 2021 11:37 |
ТД труби нова редакція 2.pdf
|
||||||
24 березня 2021 13:06 |
Зміни до ТД окремим документом.doc
|
||||||
24 березня 2021 13:06 |
Проект договору нова редакція.doc
|
||||||
24 березня 2021 13:06 |
ТД Труби нова редакція.pdf
|
||||||
15 березня 2021 14:22 |
Проект договору.doc
|
||||||
15 березня 2021 14:22 |
ТД Труби.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
На Ваш запит надаємо наступну інформацію.
Вимоги до труби двошарової гофрованої викладено відповідно до Додатку А чинного ДСТУ Б В.2.5-32:2007.
Для зручності та розуміння таблицю оптимізовано.
1 Труба каналізаційна двошарова гофрована 160мм SN8 з розтрубом, комплектуються одним гумовим ущільнювачем, 6 м, ID 137мм/ OD 160мм (+ - 2%) - 175 шт
2 Труба каналізаційна двошарова гофрована 200мм SN8 з розтрубом, комплектуються одним гумовим ущільнювачем, 6 м, ID 197мм/ OD 229мм (+ - 2%) - 30 шт
3 Труба каналізаційна двошарова гофрована 250мм SN8 з розтрубом, комплектуються одним гумовим ущільнювачем, 6 м, ID 245мм/ OD 280 мм (+ - 2%) - 30 шт
4 Труба каналізаційна двошарова гофрована 315мм SN8 з розтрубом, комплектуються одним гумовим ущільнювачем, 6 м, ID 296мм/OD 344мм (+ - 2%) - 30 шт
5 Труба каналізаційна двошарова гофрована 400мм SN8 з розтрубом, комплектуються одним гумовим ущільнювачем, 6 м, ID 396мм/OD 460мм (+ - 2%) - 40 шт
Вимоги про усунення порушення
It is made of multiply scanned or faxed PDF file. We need to translate this document. But it is absolutely un-suitable for computerized image recognition (OCR). So, it is unworkable for foreign participants. Please additionally publish clear wording of the above document in Word, same as you publish your contrat (which is, by the way, acceptable).
So, based on actual legislation of Ukraine we require you to publish your Tender Documentation in compliance with Article 5 of THE LAW OF UKRAINE OF 19 OCTOBER 2019 No. 114 - IX “ON AMENDMENTS TO THE LAW OF UKRAINE “ON PUBLIC PROCUREMENT” AND SOME OTHER LEGAL ACTS OF UKRAINE ON IMPROVEMENT OF PUBLIC PROCUREMENT”.
Respectfully,
---------------------------------
Ваш TD в порядку, окрім:
Він складається з багаторазово відсканованого або надісланого по факсу PDF-файлу. Нам потрібно перекласти цей документ. Але це абсолютно не підходить для комп’ютерного розпізнавання зображень (OCR). Отже, це неможливо для іноземних учасників. Будь ласка, додатково опублікуйте чітке формулювання вищевказаного документа у програмі Word, так само, як ви публікуєте свій текст (що, до речі, прийнятно).
Отже, виходячи з чинного законодавства України, ми вимагаємо опублікувати свою тендерну документацію відповідно до статті 5 ЗАКОНУ УКРАЇНИ від 19 жовтня 2019 р. № 114 - IX «ПРО ЗМІНИ ДО ЗАКОНУ УКРАЇНИ« ПРО ДЕРЖАВНІ ЗАКУПІВЛІ »І ДЕЯКІ ІНШІ ЮРИДИЧНІ АКТИ УКРАЇНИ ПРО ВДОСКОНАЛЕННЯ ДЕРЖАВНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ ”.
З повагою,
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-10-26-000015 ● d5649a97e41344a4b02b545b4c5d61fb
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 26 жовтня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 жовтня 2021 11:38 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
26.10.2021 № 371
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Галина ВАШЕКА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
9 UA-2021-03-15-003837-c 15.03.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-11-02 12:01:12
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі водопровідних труб з поліетилену класу ПЕ 100 та двошарових профільованих труб для безнапірних трубопроводів SN 8 з розтрубом по 6 м та ущільнювальними кільцями (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-03-15-003837-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Крім цього, просимо надати інформацію та її документальне підтвердження щодо осіб тендерного комітету, які прийняли рішення про допущення до аукціону тендерних пропозицій учасників торгів ТОВ «Ельпласт-Львів», ТОВ «ТД «ЄВРОТРУБПЛАСТ» та ТОВ «Бровари-Пластмас» та щодо осіб тендерного комітету, які відповідальні за оприлюднення інформації про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-11-04 13:09:00
Відповідь на запит
Підприємством розглянуто Ваш запит від 02.11.2021 щодо надання документів та пояснень під час проведення моніторингу закупівлі UA-2021-03-15-003837-c та повідомляємо Вам про наступне.
Основним завданням нашого підприємства є забезпечення якісних та безперебійних послуг з водопостачання та водовідведення. Якість надання цих послуг залежить від технічного стану трубопроводів. Враховуючи тривалу експлуатацію та великий знос трубопроводів підприємство постійно здійснює заміну зношених труб на аварійних ділянках, про що складає плани з урахуванням своїх фінансових можливостей. Планові обсяги складаються відповідними структурними експлуатуючими підрозділами підприємства з урахуванням необхідних характеристик: діаметрів, тиску тощо, а також враховуються обсяги у відповідності до розробленої проектної документації. Технічні, кількісні та якісні характеристики предмета закупівлі та його очікувану вартість було визначено на підставі отриманої службової записки Начальника ВТС ОКВП «Дніпро – Кіровоград» від 12.03.2021 р. № 44168. Орієнтовна вартість обраховується на підставі відомостей минулих закупівель, комерційних пропозицій та відомостей, доступних в інтернет-мережі. Змістом даної службової записки передбачено перелік необхідних матеріалів, що використовуються підприємством для проведення вищевказаних аварійно – ремонтних робіт по відновленню мереж водопостачання та водовідведення у м. Кропивницький та містах Кіровоградської області. Додатково зазначаємо, що в межах даного тендеру, підприємством закуповувались товари для виконання проекту «Реконструкція водоводу від камери №44 до ВНС «Зона 2А» в м. Кіровограді (дюкер через р. Інгул – ВНС «Зона 2А)». В якості підтвердження зазначеного, надаємо відповідні копії документів.
Щодо посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова) повідомляємо, що п. 4-1 вказаної Постанови покладено обов’язок на головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня) та суб’єктів господарювання державного сектору економіки здійснювати, зокрема оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. В той же час, наше підприємство не є жодним із перелічених суб’єктів, що зобов’язані вчиняти дії передбачені п. 4-1 Постанови, відповідно ОКВП «Дніпро – Кіровоград» не зобов’язане оприлюднювати обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Додатково на Ваш запит в частині надання інформації та її документального підтвердження щодо осіб тендерного комітету, які прийняли рішення про допущення до аукціону тендерних пропозицій учасників торгів ТОВ «Ельпласт-Львів», ТОВ «ТД «ЄВРОТРУБПЛАСТ» та ТОВ «Бровари-Пластмас», підприємство надає відповідний протокол засідання тендерного комітету ОКВП «Дніпро – Кіровоград» від 26.04.2021 № 207.
Крім того підприємство повідомляє, що згідно положення про Тендерний комітет ОКВП «Дніпро – Кіровоград», що затверджене наказом генерального директора від 03.03.2016 № 123/1 (із змінами), секретар комітету забезпечує, зокрема розміщення інформації про публічні закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу через авторизовані електронні майданчики.
Додатки: 9 арк.
З повагою
Генеральний директор Р. Ілик
Надання інформації про усунення порушення замовником
Підприємство ознайомилось із висновком про проведення моніторингу закупівлі UA-2021-03-15-003837-c (далі – Висновок) та повідомляємо Вам про наступне. Моніторингом процедури закупівлі установлено, що Замовник опублікував в електронній системі закупівель повідомлення до учасників ТОВ «Бровари-Пластмас» та ТОВ «ТД «ЄВРОТРУБПЛАСТ» з вимогами про усунення невідповідностей у їх тендерних пропозиціях до 22 квітня 2021 10:57 та до 22 квітня 2021 11:11 відповідно, які нібито не відносяться до кваліфікаційних критеріїв, визначених статтею 16 Закону та до документів, що підтверджують право підпису, чим порушив вимоги частини шістнадцятої статті 29 Закону. З огляду на нібито встановлене порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму його усунення керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язала ОКВП «Дніпро – Кіровоград» здійснити заходи направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення Висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. В той же час вважаємо за необхідне зауважити, що положеннями чинного законодавства, а саме ст. 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення (далі – КУпАП), передбачена відповідальність за порушення законодавства про закупівлі. Частиною 1, ст. 234-1 КУпАП визначено, зокрема, що органи державного фінансового контролю розглядають справи про адміністративні правопорушення, пов’язані з порушенням законодавства про закупівлі (частини перша і друга статті 164-14). Додатково, абз. 34, п. 1, ч. 1, ст. 255 КУпАП встановлено, що у справах про адміністративні правопорушення, що розглядаються органами, зазначеними в статтях 218 - 221 цього Кодексу, протоколи про правопорушення мають право складати, зокрема уповноважені на те посадові особи органів державного фінансового контролю (статті 163-12, 164-12, частини третя - шоста статті 164-14). Враховуючи вищевикладені обставини, ОКВП «Дніпро – Кіровоград» не є уповноваженим органом розглядати питання про притягнення до відповідальності за порушення законодавства про публічні закупівлі. У разі, якщо Держаудитслужба вважає, що в діях працівників підприємства вбачаються порушення законодавства про закупівлі, у останньої є всі повноваження на складання відповідного протоколу про адміністративне правопорушення з подальшим скеруванням його до суду з метою притягнення винних осіб до відповідальності. Окремо підприємство зауважує, що в діях членів тендерного комітету та уповноважених осіб на проведення закупівель не вбачає порушень покладених на них посадових обов'язків, положення про тендерний комітет та закону про публічні закупівлі. З повагою Генеральний директор Р. Ілик
2021-11-22 16:33:16
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 18 листопада 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 грудня 2021 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, поданих учасником у тендерній пропозиції, вимогам Закону установлено порушення вимог частини шістнадцятої статті 29 Закону.)
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ОКВП "Дніпро - Кіровоград" |
Код ЄДРПОУ: | 03346822 |
Місцезнаходження: | 25009, Україна, Кіровоградська область обл., Кропивницький, вул. Соборна, 19А |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Бровари-Пластмас" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 22 квітня 2021 10:57
|
ТОВ " ТД "ЄВРОТРУБПЛАСТ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 22 квітня 2021 11:11
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Ельпласт-Львів" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 травня 2021 14:58
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Ельпласт-Львів" |
18 099 996,00
UAH з ПДВ
|
12 515 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ " ТД "ЄВРОТРУБПЛАСТ" |
16 980 000,00
UAH з ПДВ
|
14 193 236,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Бровари-Пластмас" |
17 889 000,00
UAH з ПДВ
|
14 194 236,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Ельпласт-Львів" #23957545 |
Переможець |
12 515 000,00
UAH з ПДВ
|
07 травня 2021 13:15
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 січня 2022 11:07
|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2021 14:07
|
Додаткова угода 03 фактичне фінансування.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2021 14:07
|
Електронний підпис | укладений |
23 жовтня 2021 09:16
|
Додаткова угода Ельпласт Львів 2.pdf | зміни до договору |
23 жовтня 2021 09:13
|
Електронний підпис | укладений |
19 липня 2021 13:39
|
ДУ 1 бюджетні кошти.pdf | зміни до договору |
19 липня 2021 13:38
|
Електронний підпис | укладений |
19 травня 2021 13:23
|
КОНТРАКТ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛЬПЛАСТ-ЛЬВІВ" | укладений |
19 травня 2021 13:22
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 19 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 19 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Сторони дійшли згоди внести зміни до п. 2.1. Договору та доповнити його абзацом другим наступного змісту: «Оплата труби водяної ПЕ 100 SDR 11 (1,6 МПа) діаметром 400 мм у кількості 1340 м вартістю 3 441 120 грн. з ПДВ та труби водяної ПЕ 100 SDR 17 (1,0 МПа) у кількості 1000 м вартістю 1 736 640 грн. з ПДВ здійснюються цільовими коштами загального фонду обласного бюджету на загальну суму 5 177 760,00 грн. з ПДВ (п’ять мільйонів сто сімдесят сім тисяч сімсот шістдесят гривень 00 коп.) в строк до 31.12.2021 року. Залишок товару вартістю 7 337 240,00 з ПДВ сплачується підприємством за рахунок власних коштів». 2. Інші умови Договору не змінюються даною додатковою угодою, залишаються чинними i Сторони підтверджують їх обов'язковість для виконання. |
Номер договору про закупівлю: | 921-002м/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 23 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди збільшити ціни за одиницю товару передбаченого специфікацією (додаток №1),що визначенні Договором №921-002м/21 від 19.05.2021 року у зв’язку із коливанням цін ринку (збільшення ціни за одиницю товару )в межах 10% за одиницю товару без збільшення суми,визначеної в Договорі №921-002м/21 від 19.05.2021року. 2.Сторони дійшли згоди Додаток №1 до договору викласти в новій редакції,що додається. 3.Інші умови Договору не змінюються даною додатковою угодою,залишаються чинними і Сторони підтверджують їх обов’язковість для виконання. |
Номер договору про закупівлю: | 921-002м/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 02 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Сторони дійшли згоди внести зміни до п. 2.1. Договору та доповнити його абзацом третім наступного змісту: «Вартість фактично поставленого товару у 2021 році за рахунок коштів обласного бюджету складає 5 118 696,00 грн. з ПДВ.». 2. Інші умови Договору не змінюються даною додатковою угодою, залишаються чинними i Сторони підтверджують їх обов'язковість для виконання. |
Номер договору про закупівлю: | 921-002м/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |