Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Tree and shrub saplings
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство по утриманню зелених насаджень Голосіївського району м. Києва |
Код ЄДРПОУ: | 03359799 |
Місцезнаходження: | 03041, Україна , Київська область обл., Київ, проспект Голосіївський, 87-г |
Контактна особа: |
Білобабченко Роман Леонідович 380442570787 gol_tender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Municipal Enterprise on the content of greenery Holoseievski district. Kyiv |
National ID: | 03359799 |
Contact point: |
Bilobabchenko Roman 380442570787 gol_tender@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 березня 2021 13:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 квітня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 квітня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 квітня 2021 18:00 |
Початок аукціону: | 19 травня 2021 15:45 |
Очікувана вартість: | 22 300 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 111 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 15 березня 2021 13:45 |
Enquiries until: | 06 квітня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 12 квітня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 16 квітня 2021 18:00 |
Information
Estimated total value: | 22 300 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 111 500 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03450000-9: Розсадницька продукція
Midwinter Fire
Midwinter Fire
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Умови оплати: Після поставки товару (згідно видаткової накладної) на підставі ст.49 Бюджетного кодексу України на умовах відтермінування платежів на 30 банківських днів. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 березня 2021 13:54 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
15 березня 2021 13:48 |
ТД Саджанці дерев та кущів.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-08-11-000034 ● 718206684c904522870e2069bcdb9eb9
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 16 серпня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 16 серпня 2021 14:28 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
16.08.2021 № 470
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 16.08.2021 № 470
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2021-03-15-003352-c 15.03.2021
дані автоматичних індикаторів ризиків;
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-08-17 09:15:11
Запит про надання пояснень
Яким чином та на підставі яких документів Комунальним підприємством по утриманню зелених насаджень Голосіївського району м. Києва здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-08-18 09:54:42
Надання пояснень
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено відповідно до наявної потреби Замовника в 2021 році, згідно з заявкою на проведення закупівлі, та з урахуванням вимог законодавства України, у зв’язку з обґрунтованою необхідністю закупівлі посадкового матеріалу саджанців дерев та кущів, яка зумовлена основним видом виробничої діяльності підприємства у частині здійснення всього комплексу робіт по озелененню на закріплених за підприємством територіях для відновлення, поліпшення їх художнього-естетичного стану, забезпечення розвитку об’єктів благоустрою зеленого господарства Голосіївського району столиці України та виконання аналогічних платних комерційних послуг на договірних засадах (підрядні роботи).
Доцільність саме такого найменування саджанців базується (було сформовано) виходячи із досягнення мети по створенню довговічних, здорових і високо декоративних видів зелених насаджень в міських умовах та відновлення існуючих ареалів у природному середовищі парків та скверів та спирається на фактичне та науково-рекомендоване використання таких видів, породному чи сортовим побажаннях замовників під час виконання підрядних робіт, наявної інформації про необхідні види при можливому озелененні в рамках капітальних ремонтів об’єктів зеленого господарства міста Києва, необхідному асортименту для можливої участі у реалізації озеленення міських громадських проєктів та робіт з озеленення в рамках реалізації природоохоронних заходів, які фінансуватимуться за рахунок Київського міського фонду охорони навколишнього природного середовища, згідно з пунктом 47 постанови Кабінету Міністрів України від 17.09.1996 № 1147 "Про затвердження переліку видів діяльності, що належать до природоохоронних заходів", зі змінами та доповненнями.
Якісні характеристики необхідного посадкового матеріалу саджанців дерев та кущів, що закуповується по кожній породі (виду чи сорту) наведені у технічних умовах до предмету закупівлі у розрізі чітких зведених біологічних переліків критеріїв цих характеристик, а саме:
для дерев – щодо кореневої системи, то це діаметр грудки чи розмір контейнера яка дає можливість охопити максимальний розвиток підземної частини рослин (коріння) та забезпечить максимальну можливість збалансованого постачання до рослини поживних речовин та води, зведе до мінімуму стрес при висаджуванні рослини і буде одним із ключових показників для розвитку і приживлюваності; висота штамба та стовбура, обхват стовбура – показники які відображують надземну частину характерного виду і є ключовим показником необхідних запланованих візуальних оцінюючих характеристик для подальших робіт з озеленення;
для кущів – за аналогією це також діаметр грудки чи розмір контейнера; висота куща; діаметр крони та вік рослини.
Виражені кількісні показники якісних характеристик безпосередньо та напряму визначають якість і розвиток посадкового матеріалу запланованого до використання в роботі посадкового матеріалу та формувались з урахуванням характерних особливостей росту і розвитку конкретних видів чи сортів, технологією їх вирощування, збалансованим відношенням надземної та підземної частини.
Відповідність визначеним параметрам крупномірного посадкового садівного матеріалу дозволяє мати максимальний цільовий художньо-естетичний ефект від висаджених рослин і мінімальний відпад рослин, що дозволяє забезпечити дотримання затверджених нормативів приживлюваності дерев і кущів при проведенні робіт з озеленення міст та інших населених пунктів України затверджених наказом Державного комітету України з питань жилого-комунального господарства від 25.02.2005 № 32, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 24.03.2005 № 329/10609.
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі визначені у відповідному додатку до тендерної документації.
Визначення Замовником очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалось на основі та з урахуванням рекомендацій Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275.
За відсутності у Замовника власного веб-сайту та враховуючи рекомендації викладені в пункті 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 "Про ефективне використання державних коштів", обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі оприлюднено на сайті https://prozorro.gov.ua/ у розділі "Плани" (гіперпосилання: https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2021-02-16-001889-c), в оголошенні про проведення відкритих торгів (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-03-15-003352-c/print/open/pdf) на веб-сайті електронного майданчика (https://gov.e-tender.ua/tender/produkti-harchuvannya/UA-2021-03-15-003352-c-sadzhanczi-derev-ta-kushhiv), а також забезпечено внесення інформації та документів до інформаційно-аналітичної системи інтернет-порталу "Київаудит" відповідно до вимог (етапів, форм, у терміни та у вигляді), що вказані у додатку 1 до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 11.09.2009 № 1036 "Про деякі питання функціонування Інформаційно-аналітичної системи інтернет-порталу "Київаудит" (https://kyivaudit.gov.ua/vr/ka/cabinet.nsf/0/41EC540CF147FD2FC225867E0031890A), шляхом створення картки ПрЗ (AUPL-BERFK-4) та завантаження: тендерної документації (https://kyivaudit.gov.ua/vr/ka/cabinet.nsf/0/38022310114B1204C225867E0031D4BA/$file/%D0%A2%D0%94%20%20%D0%A1%D0%B0%D0%B4%D0%B6%D0%B0%D0%BD%D1%86%D1%96%20%D0%B4%D0%B5%D1%80%D0%B5%D0%B2%20%D1%82%D0%B0%20%D0%BA%D1%83%D1%89%D1%96%D0%B2.pdf); обґрунтування доцільності закупівлі, її обсягів, якісних характеристик та очікуваної ціни (https://kyivaudit.gov.ua/vr/ka/cabinet.nsf/0/E7BD98577AC65273C225867E00330A8D/$file/%D0%9F%D1%80%D0%BE%D1%82%D0%BE%D0%BA%D0%BE%D0%BB.pdf), а також заявки на проведення закупівлі, результати вивчення середньоринкових цін на товар (моніторинг цін на ринку), на базі яких визначався допустимий рівень ціни тощо.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-08-17 09:56:11
Запит про надання пояснень
Просимо надати документальне обгрунтування необхідності продовження укладання строку договору.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-08-18 10:51:58
Надання пояснень щодо продовження укладання строку договору.
Відповідно до контракту з директором комунального підприємства по утриманню зелених насаджень Голосіївського району м.Києва, що належить до комунальної власності територіальної громади міста Києва, Виконавчий орган Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація) (Орган управління майном) керівник Замовника обмежений у праві вчинення від імені Замовника правочинів на суму, що перебільшує 5 000 000,00 грн. без погодження з Органом управління майном.
З метою укладення договору про закупівлю з учасником, якого визначено переможцем процедури закупівлі, та уникнення умов для визнання відповідного правочину нікчемним, Замовник звернувся до Органу управління майном, від імені якого виступає Управління екології та природних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) з листом про погодження договору.
Саме тому, у зв’язку з необхідністю продовження строку для укладання договору про закупівлю, пов’язаною з несвоєчасним надходженням від органу управління майном Замовника погодження на вчинення правочину (договору про закупівлю) на суму, що перевищує розмір визначений контрактом з керівником Замовника, уповноваженою особою Замовника, відповідно до статей 11 та 33 Закону України "Про публічні закупівлі", було прийнято рішення про продовження строку для укладення договору про закупівлю в межах визначеного Законом строку – на 30 календарних днів.
Додаток: Сканована копія документального підтвердження продовження строку укладення договору в 1 примірнику додається.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 серпня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 28 серпня 2021 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
RISK-1-16
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Комунальне підприємство по утриманню зелених насаджень Голосіївського району м. Києва |
Код ЄДРПОУ: | 03359799 |
Місцезнаходження: | 03041, Україна, Київська область обл., Київ, проспект Голосіївський, 87-г |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВ "Голландські троянди" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ПП "ДІ-ЛАЙН" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 травня 2021 16:06
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Голландські троянди" |
18 879 390,00
UAH з ПДВ
|
18 767 550,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "ДІ-ЛАЙН" |
21 669 240,00
UAH з ПДВ
|
18 870 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Голландські троянди" #30941257 |
Переможець |
18 767 550,00
UAH з ПДВ
|
25 травня 2021 13:35
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 січня 2022 10:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2021 14:36
|
ДУ Дерева 2.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2021 14:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 грудня 2021 15:18
|
ДУ 1.pdf | зміни до договору |
07 грудня 2021 15:16
|
Електронний підпис | укладений |
24 червня 2021 13:29
|
договір 82.pdf | укладений |
24 червня 2021 13:27
|
Протокол продовження договору.docx | укладений |
14 червня 2021 17:02
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 03 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 07 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна реквізитів та перекидання коштів |
Номер договору про закупівлю: | 82 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 82 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |