Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Стегно куряче охолоджене, філе куряче охолоджене, печінка індича охолоджена, печінка яловича охолоджена, окіст свинячий охолоджений, гомілка свиняча охолоджена, биток свинячий охолоджений
Очікувана вартість
113 580,00 UAH
UA-2021-03-15-002650-c f962d76511a343eda1691ea1bc718a1c
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лісняк Юлія Олександрівна

+380636011047 kutrc-izm@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "Ізмаїльський територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг)"
Код ЄДРПОУ: 20998130
Місцезнаходження: 68600, Україна , Одеська обл., місто Ізмаїл, проспект Миру, будинок 27 -А
Контактна особа: Лісняк Юлія Олександрівна
+380636011047
kutrc-izm@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 березня 2021 12:36
Звернення за роз’ясненнями: до 19 березня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 березня 2021 00:00
Очікувана вартість: 113 580,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 567,90 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
65 кг
Стегно куряче охолоджене
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68600, Україна, Одеська область, м.Ізмаїл, проспект Миру, будинок 27-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15112000-6 — М’ясо свійської птиці
300 кг
філе куряче охолоджене
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68600, Україна, Одеська область, м.Ізмаїл, проспект Миру, будинок 27-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15112000-6 — М’ясо свійської птиці
52 кг
печінка індича охолоджена
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68600, Україна, Одеська область, м.Ізмаїл, проспект Миру, будинок 27-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15112300-9 — Печінка свійської птиці
36 кг
печінка яловича охолоджена
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68600, Україна, Одеська область, м.Ізмаїл, проспект Миру, будинок 27-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15114000-0 — Потрухи
500 кг
окіст свинячий охолоджений
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68600, Україна, Одеська область, м.Ізмаїл, проспект Миру, будинок 27-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15113000-3 — Свинина
23 кг
гомілка свиняча охолоджена
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68600, Україна, Одеська область, м.Ізмаїл, проспект Миру, будинок 27-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15113000-3 — Свинина
16 кг
биток свинячий охолоджений
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68600, Україна, Одеська область, м.Ізмаїл, проспект Миру, будинок 27-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15113000-3 — Свинина

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником, після пред’явлення Постачальником накладних на оплату Товару. Замовник протягом 7 (семи) банківських днів, з дати отримання накладних та надходження коштів, подає платіжне доручення на здійснення платежу в органи Державної казначейської служби України. Оплата здійснюється органами Державної казначейської служби України в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку. При цьому розрахунок за поставлений Товар може бути відстрочено до 30 (тридцяти) календарних днів, але не пізніше 31.12.2021 р Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 березня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ТАВРІЯ ПЛЮС" 113 570,00
UAH з ПДВ
113 570,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 березня 2021 21:00
Електронний підпис
24 березня 2021 20:59
проєкт договору.pdf
24 березня 2021 20:59
тех.паспорт авто.pdf
24 березня 2021 20:59
Для тендерів пояснення 2.jpg
24 березня 2021 20:59
Для тендерів пояснення 1.jpg
24 березня 2021 20:59
Витяг Таврія плюс.pdf
24 березня 2021 20:59
Накладні до договору.pdf
24 березня 2021 20:59
Дог.84619 від 22.06.20.pdf
24 березня 2021 20:59
Статут.pdf
24 березня 2021 20:59
сертф 1 (7).jpg
24 березня 2021 20:59
сертф 1 (6).jpg
24 березня 2021 20:59
сертф 1 (5).jpg
24 березня 2021 20:59
сертф 1 (4).jpg
24 березня 2021 20:59
сертф 1 (3).jpg
24 березня 2021 20:59
сертф 1 (2).jpg
24 березня 2021 20:59
сертф 1 (1).jpg
24 березня 2021 20:59
Рішення засновника.pdf
24 березня 2021 20:59
Приказ№1.pdf
24 березня 2021 20:59
Карамалак.pdf
24 березня 2021 20:59
Карамалак 2.PDF
24 березня 2021 20:59
Договір оренди ТЗ.pdf
24 березня 2021 20:59
цінова пропозиція.pdf
24 березня 2021 20:59
лист гарантія.pdf
24 березня 2021 20:59
довідка про санкції.pdf
24 березня 2021 20:59
Гарантійний лист 2.pdf
24 березня 2021 20:59
Гарантійний лист 1.pdf
24 березня 2021 20:59
Відомість про участника.pdf
24 березня 2021 20:59
акт перевірки ДПСС.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ТАВРІЯ ПЛЮС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ТАВРІЯ ПЛЮС"
#31929492
Переможець 113 570,00
UAH з ПДВ
25 березня 2021 16:35

Документи

25 березня 2021 16:34
Електронний підпис
25 березня 2021 16:31
протокол _ 22 від 25.03.21.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 березня 2021 16:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ТАВРІЯ ПЛЮС"
#31929492
113 570,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 березня 2021 16:34
Електронний підпис
25 березня 2021 16:31
протокол _ 22 від 25.03.21.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 грудня 2021 10:48
дод1.PDF укладений
20 грудня 2021 10:45
Електронний підпис укладений
20 грудня 2021 10:41
дод1.PDF зміни до договору
20 грудня 2021 10:38
Електронний підпис укладений
30 березня 2021 15:43
договір117 від30032021.PDF укладений
30 березня 2021 15:40

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): в звязку зі зменшенням обсягу закупівлі
Номер договору про закупівлю: 117
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 березня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 89 402,26
UAH (в тому числі ПДВ 14 900,38 UAH)