Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління капітального будівництва Одеської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 04056902 |
Місцезнаходження: | 65091, Україна , Одеська обл., Одеса, Комітетська, 10-А |
Контактна особа: |
Буц Ольга Леонідівна zakupki.uks@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 березня 2021 11:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 березня 2021 17:30 |
Початок аукціону: | 01 квітня 2021 11:53 |
Очікувана вартість: | 18 062 900,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 90 314,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 90000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Категорія замовника - органи державної влади та органи місцевого самоврядування.
Місцезнаходження - Україна, 65091, Одеська обл., м. Одеса, вул. Комітетська, 10-А.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Джерело фінансування закупівлі - за рахунок коштів місцевого бюджету та інших джерел не заборонених законодавством. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 березня 2021 16:29 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
15 березня 2021 16:28 |
Малиновського, 29А.doc | |
15 березня 2021 11:18 |
22Т ТД )))).docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Договорів про надання послуг, - у разі залучення скановані копії виготовлені з оригіналів договорів про надання послуг, у яких повинно бути визначено перелік технічної бази, яка залучається
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-05-28-000050 ● c2aeb69b81c942ecab510306d72ed0ee
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 28 травня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 28 травня 2021 14:43 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
28.05.2021 № 154
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
31 UA-2021-03-15-001588-c 15.03.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-06-01 15:29:07
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі капітального ремонту Одеської гімназії № 5, розташованої за адресою: м. Одеса, вул. Маршала Малиновського, 29А (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-03-15-001588-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-06-04 15:09:34
Пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту Одеської гімназії № 5, розташованої за адресою: м. Одеса, вул. Маршала Малиновського, 29А, надаємо наступну інформацію. Рішенням виконавчого комітету Одеської міської ради від 04.04.2012 №157 «Про призначення управління капітального будівництва Одеської міської ради єдиним замовником на проектування, будівництво, реконструкцію, капітальний ремонт об’єктів комунальної власності нежитлового фонду та інженерних мереж м. Одеси (тепло-, водо-, газо-, електропостачання, госпфекальної і зливної каналізації та споруд, розташованих на них). Також Рішення Одеської міської ради від 24.12.2020 року № 13-VІIІ «Про бюджет Одеської міської територіальної громади на 2021 рік» (зі змінами), управлінню капітального будівництва Одеської міської ради на об’єкт: «Капітальний ремонт Одеської гімназії № 5, розташованої за адресою: м. Одеса, вул. Маршала Малиновського, 29А», виділено кошти з бюджету м. Одеси, рішення знаходиться у вільному доступі на сайті м. Одеси (https://omr.gov.ua/). Після розроблення проектної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт Одеської гімназії № 5, розташованої за адресою: м. Одеса, вул. Маршала Малиновського, 29А» та отримання позитивного експертного звіту, Управлінням капітального будівництва Одеської міської ради проведено відкриті торги. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, замовником розміщено на підставі відомості обсягів робіт по предмету закупівлі: «Капітальний ремонт Одеської гімназії № 5, розташованої за адресою: м. Одеса, вул. Маршала Малиновського, 29А» на сайті prozorro.gov.ua, очікувану вартість визначено на підставі зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва «Капітальний ремонт Одеської гімназії № 5, розташованої за адресою: м. Одеса, вул. Маршала Малиновського, 29А» .
Управління капітального будівництва Одеської міської ради надає документи на підставі яких проведено відкриті торги: 1. Експертний звіт щодо розгляду проектної документації, виданий ДП «Укрдержбудекспертиза» в Одеській області від 16.02.2021 року № 16-1863-20. 2. Відомість обсягів робіт. 3. Зведений кошторисний розрахунку вартості об’єкта будівництва «Капітальний ремонт Одеської гімназії № 5, розташованої за адресою: м. Одеса, вул. Маршала Малиновського, 29А».
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-06-08 09:47:29
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі капітального ремонту Одеської гімназії № 5, розташованої за адресою: м. Одеса, вул. Маршала Малиновського, 29А (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-03-15-001588-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Яким чином вами здійснена оцінка відповідності тендерної пропозиції ТОВ «Будівельна компанія Профістрой» пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації, зокрема, щодо надання дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме на виконання робіт із зведення, монтажу і демонтажу споруд, будинків, зміцнення їх аварійних частин зважаючи на те, що ТОВ «Будівельна компанія Профістрой» у складі своєї тендерної пропозиції не надало вищезазначений документ?
2. Яким чином вами здійснена оцінка відповідності тендерної пропозиції ТОВ «Будівельна компанія Профістрой» пункту 7 розділу ІІІ тендерної документації щодо надання інформації за формою, яка наведена у додатках № 1, 2, 6 про кожного суб’єкта господарювання, якого планується залучати як субпідрядника до виконання робіт зважаючи на те, що ТОВ «Будівельна компанія Профістрой» у довідці від 26.03.2021 № 66-26/03 повідомляє, що планує залучати таких субпідрядників як ТОВ «Планета Спорту Люкс», ТОВ «Дігтранс» та ТОВ «Центр ОПС»?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-06-11 14:50:16
Пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту Одеської гімназії № 5, розташованої за адресою: м. Одеса, вул. Маршала Малиновського, 29А, надаємо наступну інформацію.
1. Щодо здійсненої оцінки відповідності тендерної пропозиції ТОВ «Будівельна компанія Профістрой» пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації, зокрема, щодо надання дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме на виконання робіт із зведення, монтажу і демонтажу споруд, будинків, зміцнення їх аварійних частин, варто зазначити, що оцінка відповідності була проведена згідно з положеннями Закону України «Про публічні закупівлі».
ТОВ «Будівельна компанія Профістрой» у складі тендерної пропозиції заявило про залучення субпідрядної організації (довідка вих.№68/26/03 від26.03.2021р.), а саме про залучення ТОВ «ДІГТРАНС», код ЄДРПОУ 42045143, до виконання робіт на об’єкті: «Капітальний ремонт Одеської гімназії №5, розташованої за адресою: м. Одеса, вул. Маршала Малиновського. 29А» (ДК 021:2015 – 45453000-7- Капітальний ремонт і реставрація)» роботи з розділу 5 технічного завдання (додаток 3 до тендерної документації). На підтвердження наявності у ТОВ «ДІГТРАНС», код ЄДРПОУ 42045143, матеріально-технічної бази та технологій, наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід ТОВ «Будівельна компанія Профістрой» у складі тендерної пропозиції надало Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці (зведення, монтаж і демонтаж будинків, споруд, зміцнення їх аварійних споруд).
Відповідно до частини 3 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Отже, учасник процедури закупівлі - ТОВ «Будівельна компанія Профістрой» зазначивши у тендерній пропозиції інформацію щодо суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт, в даному випадку до виконання робіт передбачених розділом 5 технічного завдання (додаток 3 до тендерної документації) та надавши відповідні дозвільні документи, відповідає вимогам тендерної документації.
2. Щодо здійсненої оцінки відповідності тендерної пропозиції ТОВ «Будівельна компанія Профістрой» пункту 7 розділу ІІІ тендерної документації щодо надання інформації за формою, яка наведена у додатках № 1, 2, 6 про кожного суб’єкта господарювання, якого планується залучати як субпідрядника до виконання робіт, повідомляємо, що відповідно до частини 7 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі якщо учасник процедури закупівлі має намір залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю у випадку закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 цього Закону, замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання на відсутність підстав, визначених у частині першій цієї статті.
Згідно із пунктом 18 частини 1 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначається зокрема вимога про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю - у разі закупівлі робіт або послуг.
Слід зазначити, що вищезазначеними положеннями Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, як обов’язок учасника визначення вимоги про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг, як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю - у разі закупівлі робіт або послуг.
Таким чином, положення пункту 7 розділу ІІІ тендерної документації мають застосовуватися до суб’єктів господарювання, яких планується залучати як субпідрядників до виконання робіт в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
ТОВ «Будівельна компанія Профістрой» у складі тендерної пропозиції надало довідку за вих.№66-26/03 від 26.03.2021р., згідно якої учасник надав інформацію щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання певного виду робіт, обсяг кожного з яких є менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 червня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 липня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо своєчасності оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі встановлено порушення вимог пункту 4-1 Постанови № 710. За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо інформування про проведення відкритих торгів (оголошення про проведення відкритих торгів) установлено порушення пункту 9 частини другої статті 21 Закону.)
Оскарження в суді
Опис: | № 420/11828/21 26 липня 2021р. |
Дата публікації: | 03 серпня 2021 |
Номер відкриття провадження: | 420/11828/21 |
Дата відкриття провадження: | 25 липня 2021 |
Документи:
03 серпня 2021 15:35
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 квітня 2021 12:14
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ПРОФІСТРОЙ" |
16 940 000,00
UAH з ПДВ
|
16 940 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОЕКТМІСЬКБУД" |
18 000 000,00
UAH з ПДВ
|
17 909 685,50
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ПРОФІСТРОЙ" #43422538 |
Переможець |
16 940 000,00
UAH з ПДВ
|
05 квітня 2021 11:20
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 листопада 2022 14:40
|
Угода про розірвання.pdf | укладений |
29 листопада 2022 14:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 листопада 2021 10:15
|
дод. угода 4.pdf | зміни до договору |
11 листопада 2021 10:15
|
Електронний підпис | укладений |
19 квітня 2021 16:38
|
договір 18-21П.pdf | укладений |
19 квітня 2021 16:36
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 10 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 11 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини) |
Номер договору про закупівлю: | 18-21/П |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |