Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Очікувана вартість
4 700,00 UAH
UA-2021-03-15-001541-c 96ecc6f792954ef79b2fa84b10e5c853
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Берест Ганна Олександрівна

+380522225744 berest@kr.court.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 15 березня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Територіальне управління Державної судової адміністрації України в Кіровоградській області
Код ЄДРПОУ: 26241445
Місцезнаходження: 25006, Україна , Кіровоградська обл., місто Кропивницький, вулиця Велика Перспективна, 40
Контактна особа: Берест Ганна Олександрівна
+380522225744
berest@kr.court.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


Джерело фінансування - державний бюджет
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

15 березня 2021 11:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КП Бобринецької міської ради"Комунальник"
#305299
Переможець 4 700,00
UAH з ПДВ
15 березня 2021 11:29

Документи

15 березня 2021 11:28
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 грудня 2021 11:53
Договір 448.pdf зміни до договору
20 грудня 2021 11:49
Електронний підпис укладений
11 травня 2021 15:16
Договір 150 від 11.05.2021pdf.pdf зміни до договору
11 травня 2021 14:45
Електронний підпис укладений
15 березня 2021 11:36
Договір укладений
15 березня 2021 11:33

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
11 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Ціна наданих послуг по вивезенню твердих побутових відходів встановлюється відповідно до тарифів на вивіз твердих побутових відходів встановлюється відповідно до тарифів на вивіз твердих побутових відходів на 2021 р., з 01.01.2021 року до 28.02.2021 року затвердженням рішення виконкому Бобринецької міської ради від 30.10.2014 р. № 139, а з 01.03.2021 року до 31.12.2021 року затвердженим рішенням виконкому Бобринецької міської ради від 23.02.2021 року № 69.
Номер договору про закупівлю: 73
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/150
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди зменшити суму Договору на 2780 грн.Загальна ціна цього договору -1920 грн.
Номер договору про закупівлю: 73
Договір:
Номер додаткової угоди: 448
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML