Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з поточного ремонту системи вентиляції харчоблоку в приміщенні Комунального закладу «Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) № 260 Криворізької міської ради Дніпропетровської області за адресою м. Кривий Ріг, вул. Доватора, 5-а
Очікувана вартість
158 978,00 UAH
UA-2021-03-15-001492-c 472fb2206a91469babcb30c84fc2e22b
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Клименко Вікторія Валентинівна

+380963020652 tender0501@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ТЕРНІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ У МІСТІ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02142307
Місцезнаходження: 50079, Україна , Дніпропетровська обл., КРИВИЙ РІГ, ВУЛИЦЯ МАТРОСОВА, будинок 75
Контактна особа: Клименко Вікторія Валентинівна
+380963020652
tender0501@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 березня 2021 10:58
Звернення за роз’ясненнями: до 19 березня 2021 09:59
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 березня 2021 12:59
Початок аукціону: 25 березня 2021 14:12
Очікувана вартість: 158 978,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 794,89 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45330000-9: Водопровідні та санітарно-технічні роботи


Місцезнаходження замовника - 50079, Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, вулиця Матросова 75 Категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пп. 3 п.1ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Вид закупівлі – процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Застосовані критерії оцінки - Оцінка цінових пропозиції Учасників здійснюється за єдиним критерієм – ціна пропозиції (з урахуванням всіх податків, зборів та інших обов’язкових платежів, які сплачує Учасник). Питома вага критерію – 100%. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з поточного ремонту системи вентиляції харчоблоку в приміщенні Комунального закладу «Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) № 260 Криворізької міської ради Дніпропетровської області за адресою м. Кривий Ріг, вул. Доватора, 5-а
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50089, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий РІг, вул. Доватора, 5-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2021
ДК 021:2015: 45330000-9 — Водопровідні та санітарно-технічні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 березня 2021 10:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 березня 2021 10:58
ТД ремонт системи вентиляції харчоблоку в ДНЗ № 260.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Стосовно аналогічного договору
Дата подання: 17 березня 2021 11:29
Дата відповіді: 18 березня 2021 14:45
Шановний Замовнику! Вважаємо дискримінаційною вимогу щодо надання Учасниками закупівлі сканованого аналогічного договору з бюджетною організацією з зазначеними послугами згідно закупівлі за ДК 021:2015 – 45330000-9 Водопровідні та санітарно-технічні роботи (Послуги з поточного ремонту системи вентиляції харчоблоку в___________________). Даною вимогою Ви обмежуєте коло учасників закупівлі, так як учасники, які вже виконували аналогічні послуги, але у договорах предмет закупівлі визначено по іншому, не зможуть пройти кваліфікацію замовника на відповідність вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі та їх пропозиції будуть відхилені. Таким чином, Ви порушуєте основні принципи Закону України "Про публічні закупівлі", а саме: недискримінація учасників. Вимагаємо виправити дану вимогу та надати учасникам можливість подання аналогічного договору, за яким учасник надавав послуги (або виконав роботи), що найбільш схожі за своєю суттю до вимог оголошення про проведення даної спрощеної закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний потенційний учасни! Згідно ч.3 ст.14 Закону України "Про публічні закупівлі" в оголошенні про проведення спрощенної закупівлі може зазначатися інша інформація. Код ДК 021:2015 – 45330000-9 Водопровідні та санітарно-технічні роботи за п'ятим знаком - "Встановлення вентиляційних систем і систем кондиціонування повітря "(45331200-8 ), що саме і вимагаеться Замовником. В закладах освіти району вже не раз виконувались послуги з поточного ремонту системи вентиляції харчоблоку саме за таким кодом. Тому Замовник не вважає дискримінаційною вимогу щодо надання Учасниками закупівлі сканованого аналогічного договору з бюджетною організацією з зазначеними послугами згідно закупівлі за ДК 021:2015 – 45330000-9 Водопровідні та санітарно-технічні роботи.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-03-15-001492-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДЕТРА", Код ЄДРПОУ:13968855
Дата подання: 29 березня 2021 15:00
Щодо неправомірних дій Замовника у вигляді визначення переможцем торгів Учасника, тендерна пропозиція якого не відповідала тендерній документації
Невідповідність пропозиції переможця ТОВ "БФ Стройлюкс" кваліфікаційним та технічним вимогам (пропозиція не містить підпис КЕП, документи не завірені печаткою та підписом, невідповідність технічним вимогам),
Рішення замовника: Вимога задоволена
29 березня 2021 19:16
Ваша вимога буду розглянута. Буде проведено додатковий перегляд документів ТОВ "БФ Стройлюкс"
Ваша вимога буду розглянута. Буде проведено додатковий перегляд документів ТОВ "БФ Стройлюкс"
Номер вимоги: UA-2021-03-15-001492-c.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДЕТРА", Код ЄДРПОУ:13968855
Дата подання: 29 березня 2021 15:04
Щодо неправомірних дій Замовника у вигляді визначення переможцем торгів Учасника, тендерна пропозиція якого не відповідала тендерній документації
Невідповідність пропозиції переможця ТОВ "БФ Стройлюкс" кваліфікаційним та технічним вимогам (пропозиція не містить підпис КЕП, документи не завірені печаткою та підписом, невідповідність технічним вимогам),
Рішення замовника: Вимога задоволена
29 березня 2021 19:17
Ваша вимога буду розглянута. Буде проведено додатковий перегляд документів ТОВ "БФ Стройлюкс"
Ваша вимога буду розглянута. Буде проведено додатковий перегляд документів ТОВ "БФ Стройлюкс"

Документи подані скаржником

29 березня 2021 15:00
вимога 26-03.pdf

Документи подані скаржником

29 березня 2021 15:04
вимога 26-03.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 березня 2021 14:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДЕТРА" 152 569,28
UAH з ПДВ
129 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА СТРОЙЛЮКС" 158 000,00
UAH з ПДВ
149 990,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 березня 2021 12:58
Аналогічний_договір.pdf
24 березня 2021 12:58
Статут Детра_завірений.pdf
24 березня 2021 12:58
Рішення 1к.pdf
24 березня 2021 12:58
ПДВ.pdf
24 березня 2021 12:58
наказ 1.pdf
24 березня 2021 12:58
згода персональні дані.pdf
24 березня 2021 12:58
Витяг Детра.pdf
24 березня 2021 12:58
виписка.pdf
24 березня 2021 12:58
r_4_ДЦПЗ.pdf
24 березня 2021 12:58
r_4_ДЦ_ОПРЛС_2-1-1.pdf
24 березня 2021 12:58
r_4_ДЦ_ЛСДЦ.pdf
24 березня 2021 12:58
r_4_ДЦ_ЛС1_2-1-1.pdf
24 березня 2021 12:58
r_4_ДЦ_ИВРЛС_2-1-1.pdf
24 березня 2021 12:58
r_4_ДЦ_ДЦ.pdf

Публічні документи

23 березня 2021 18:46
Електронний підпис
23 березня 2021 18:37
акти до аналог. договора.pdf
23 березня 2021 18:37
аналог. договор.pdf
23 березня 2021 18:37
Виписка з ЄДР.pdf
23 березня 2021 18:37
довідка про учасника.pdf
23 березня 2021 18:37
довыдка про обладнання.pdf
23 березня 2021 18:37
довыдка про працвників .pdf
23 березня 2021 18:37
листи-згоди.pdf
23 березня 2021 18:37
пропозиція.pdf
23 березня 2021 18:37
статут.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДЕТРА"

ТОВ "БФСтройлюкс"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДЕТРА"
#13968855
Відхилено 129 000,00
UAH з ПДВ
25 березня 2021 15:53
Товариство з обмеженою відповідальністю "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА СТРОЙЛЮКС"
#42046346
Переможець 149 990,00
UAH з ПДВ
25 березня 2021 16:05

Документи

25 березня 2021 15:53
Електронний підпис
25 березня 2021 15:52
59.PDF

Документи

25 березня 2021 16:05
Електронний підпис
25 березня 2021 16:04
60.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 березня 2021 16:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА СТРОЙЛЮКС"
#42046346
149 990,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 березня 2021 16:05
Електронний підпис
25 березня 2021 16:04
60.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 січня 2022 09:55
Електронний підпис укладений
05 квітня 2021 09:21
скан..PDF укладений
05 квітня 2021 09:21

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
30 червня 2021 11:06
149 990,00 UAH UA418201720344280023000052326
Відділ осв.виконкому Терн.р. у м. ради
UA453052990000026008000400508
ТОВ"БУДIВЕЛЬНА ФIРМА СТРОЙЛЮКС"
Оплачений

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 квітня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 149 990,00
UAH