Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Полтавській області |
Код ЄДРПОУ: | 25898491 |
Місцезнаходження: | 36039, Україна , Полтавська обл., Полтава, вул. Вячеслава Чорновола, буд. 22-а |
Контактна особа: |
Вишегородський Ігор Юрійович 380532615824 tender@polsad.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 березня 2021 10:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 березня 2021 10:00 |
Початок аукціону: | 01 квітня 2021 14:17 |
Очікувана вартість: | 3 470 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 34 700,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 104100 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71240000-2: Архітектурні, інженерні та планувальні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Відповідно до умов проекту договору | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 березня 2021 11:57 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
15 березня 2021 10:38 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf | |
15 березня 2021 10:38 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Так, однією з підстав правонаступництва щодо передачі прав та обов'язків особи внаслідок приєднання, є процес добровільного об'єднання територіальних громад сіл, селищ, міст згідно із Законом України «Про добровільне об'єднання територіальних громад» від 05.02.2015 р. № 157-VIII. Як передбачено в ч. 3 ст. 8 цього Закону, об'єднана територіальна громада є правонаступником всього майна, прав та обов'язків територіальних громад, що об'єдналися, з дня набуття повноважень сільською, селищною, міською радою, обраною такою об'єднаною територіальною громадою.
З огляду на це такі юридичні особи, є правонаступниками замовників, які припинили свою діяльність в результаті реорганізації, можуть і зобов’язані продовжувати виконувати договори про закупівлю, що були укладені з особою, що приєдналася. Позиція уповноваженого органу Мінекономрозвитку з цього питання була викладена у листі «Щодо здійснення закупівель філіями, участі філій у процедурах та правонаступництва» від 26.02.2016 р. N 3302- 06/5500-06.
Таким чином, правонаступник замовника може вчиняти дії як щодо завершення процедур закупівель, розпочатих юридичною особою, яка припиняється в результаті реорганізації, так і у випадку виконання укладеного такою юридичною особою договору про закупівлю, за умови, що правонаступництво стосовно передачі прав та обов'язків особи, що припиняється (у тому числі за договором про закупівлю), оформлено в установленому законодавством порядку, надавати відгук про виконання аналогічного договору.
Вимоги щодо документального підтвердження відповідності Учасника цьому критерію, встановленому Замовником відповідно до статті 16 Закону, викладені у розділі 2 додатку 2 Тендерної документації Замовника.
Згідно до положень абзацу 2 частини 3 статті 16 Закону, якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій, такий як наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Відповідно до пункту 18 частини 2 статті 22 Закону Тендерна документація Замовника передбачає вимогу про зазначення Учасником у своїй тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю - у разі закупівлі робіт або послуг.
У разі такого залучення Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надає інформацію та документи в обсязі та у порядку, зазначеному у пункті 8 «Інформація про субпідрядника/співвиконавця» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації замовника, а саме: «Учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію про повне найменування, код ЄДРПОУ та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця (або так само залучення їх в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю). У разі, якщо учасник має намір залучити спроможності субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю для підтвердження їх відповідності кваліфікаційним критеріям Тендерної документації замовника відповідно до частини 3 статті 16 Закону Учасник процедури закупівлі повинен надати у тендерній пропозиції такі ж документи, що підтверджують кваліфікацію Субпідрядника/Співвиконавця для виконання видів робіт/послуг, які заплановані Учасником до виконання цим суб’єктом, які зазначені у додатку 2 Тендерної документації замовника, а саме: інформаційну довідку Субпідрядника/Співвиконавця про наявність обладнання (машин та механізмів) необхідного для виконання робіт/надання послуг по об’єкту замовлення з дотриманням технології виконання робіт відповідно до діючих норм і правил виконання робіт/надання послуг на автомобільних дорогах загального користування; інформаційну довідку Субпідрядника/Співвиконавця про наявність кваліфікованих працівників для виконання робіт/надання послуг по об’єкту замовлення з дотриманням технології виконання робіт відповідно до діючих норм і правил виконання робіт на автомобільних дорогах загального користування; довідку Субпідрядника/Співвиконавця про виконання аналогічних видів робіт/послуг (а саме аналогічних до видів робіт/послуг, виконання яких доручається Учасником Субпідряднику) у період протягом останніх 3-х років від дати, що передує даті оголошення закупівлі із зазначенням обсягів та Замовника цих робіт/послуг, а також вказати повне найменування Замовника та контактний телефон. Також, Учасник у складі тендерної пропозиції в залежності від видів робіт/послуг надає: копію ліцензії Субпідрядника/Співвиконавця на виконання робіт/надання послуг (у разі виконання робіт/послуг, які підлягають ліцензуванню); копію листа-згоди Субпідрядника/Співвиконавця на виконання робіт/надання послуг, до яких Учасник планує його залучати, у довільній формі».
Зведений кошторис та кошториси на всі види проектних (вишукувальних робіт), які планує виконувати Учасник, надається в електронному вигляді у складі тендерної пропозиції Учасника та у паперовому вигляді переможцем торгів Замовнику у строки, які обумовлені вимогами тендерною документації.
Ненадання Переможцем Зведеного кошторису з кошторисними розрахунками на всі види проектних (вишукувальних робіт), складених відповідно до діючих на дату подання тендерної пропозиції норм кошторисного ціноутворення, які визначають повну вартість надання послуг згідно предмету закупівлі та приведені у відповідність до суми тендерної пропозиції, яка склалась за результатами проведеного електронного аукціону, є визнанням відмови переможця від підписання договору про закупівлю.
Додаток 2 Тендерної документації в частині 2 подання документів, що підтверджують наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід роботи та будуть залучені до виконання зобов‘язань за предметом даних торгів, передбачає необхідність подання Учасником в складі тендерної пропозиції на підтвердження наявності працівників, зазначених в Довідці про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт за предметом закупівлі, інформаційної довідки про наявність затвердженої організаційної структури проектної організації відповідно до виконуваних проектних робіт.
Ураховуючи, що відповідно з чинним законодавством України діяльність Учасника має здійснюватися на підставі статутних та інших реєстраційних документів, які визначають сферу його діяльності, Учасник повинен мати визначену та затверджену ним організаційну структуру, в тому числі щодо проектних робіт, які Учасник планує виконувати згідно предмету закупівлі цієї Тендерної документації замовника.
Вимоги про усунення порушення
Фінансові послуги згідно із статтею 1 Закону України «Про фінансові послуги та державне регулювання ринків фінансових послуг» (надалі - Закон) визначаються, як операції з фінансовими активами, що здійснюються в інтересах третіх осіб за власний рахунок чи за рахунок цих осіб, а у випадках, передбачених законодавством, - і за рахунок залучених від інших осіб фінансових активів, з метою отримання прибутку або збереження реальної вартості фінансових активів, до яких відповідно до статті 4 Закону відносяться і операції з надання гарантій, які можуть надавати фінансові установи.
Відповідно до статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація замовника може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Замовник, керуючись принципами здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, викладених у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», з метою забезпечення добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економії, ефективності та пропорційності; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників та рівного ставлення до них; об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням, передбачив у Тендерній документації рівні умови для всіх учасників (резидентів та нерезидентів) всіх форм власності та організаційно-правових форм та їх вільний доступ до інформації про оголошену закупівлю.
Вимоги Тендерної документації замовника щодо банківських гарантій, зазначені у пункті 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та пункті 6 «Забезпечення виконання договору про закупівлю» розділу VІ «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» Тендерної документації замовника, є однаковими для всіх Учасників, а відтак не містять жодних ознак будь-яких дискримінаційних вимог до будь-кого з Учасників процедури закупівлі.
Враховуючи вищевикладене, вимога Учасника не підлягає задоволенню та відхиляється.
Фінансові послуги згідно із статтею 1 Закону України «Про фінансові послуги та державне регулювання ринків фінансових послуг» (надалі - Закон) визначаються, як операції з фінансовими активами, що здійснюються в інтересах третіх осіб за власний рахунок чи за рахунок цих осіб, а у випадках, передбачених законодавством, - і за рахунок залучених від інших осіб фінансових активів, з метою отримання прибутку або збереження реальної вартості фінансових активів, до яких відповідно до статті 4 Закону відносяться і операції з надання гарантій, які можуть надавати фінансові установи.
Відповідно до статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація замовника може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Замовник, керуючись принципами здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, викладених у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», з метою забезпечення добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економії, ефективності та пропорційності; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників та рівного ставлення до них; об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням, передбачив у Тендерній документації рівні умови для всіх учасників (резидентів та нерезидентів) всіх форм власності та організаційно-правових форм та їх вільний доступ до інформації про оголошену закупівлю.
Вимоги Тендерної документації замовника щодо банківських гарантій, зазначені у пункті 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та пункті 6 «Забезпечення виконання договору про закупівлю» розділу VІ «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» Тендерної документації замовника, є однаковими для всіх Учасників, а відтак не містять жодних ознак будь-яких дискримінаційних вимог до будь-кого з Учасників процедури закупівлі.
Враховуючи вищевикладене, вимога Учасника не підлягає задоволенню та відхиляється.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-08-11-000063 ● 3d889e18e7b54eb2ad6bb99d5892de56
- Статус: завершено ● Дата: 17 жовтня 2023
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 серпня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 серпня 2021 15:58 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
11.08.2021
№502
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291 та на виконання доручення Держаудитслужби від 07.06.2021 №003100-18/7042-2021
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління Західного офісу
Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Геннадій БУКОВСЬКИЙ
Додаток
до наказу Західного офісу
Держаудитслужби
від 11.08.2021 № 502
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2021-03-15-001166-c 15.03.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 серпня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 31 серпня 2021 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 квітня 2021 14:44
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "НВФ "МОСТОПРОЕКТ"" |
2 880 000,00
UAH з ПДВ
|
2 880 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ СЛОБОЖАНСЬКИЙ ПРОЕКТНИЙ ДІМ |
2 914 800,00
UAH з ПДВ
|
2 914 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ДРСУ ПОЛТАВА" |
3 000 040,00
UAH з ПДВ
|
3 000 040,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "НВФ "МОСТОПРОЕКТ"" #30604691 |
Переможець |
2 880 000,00
UAH з ПДВ
|
08 квітня 2021 11:59
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 квітня 2023 11:40
|
№ 16-01-21 д.у.08.pdf | укладений |
24 квітня 2023 11:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 січня 2023 19:36
|
№ 16-01-21 д.у.06.pdf | зміни до договору |
03 січня 2023 19:34
|
Електронний підпис | укладений |
22 квітня 2021 09:07
|
№ 16-01-21 (Додатки до договору).pdf | укладений |
22 квітня 2021 09:04
|
№ 16-01-21 (Договір).pdf | укладений |
22 квітня 2021 09:04
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 03 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони цією угодою продовжують строк дії договору на наступний рік |
Номер договору про закупівлю: | № 16-01-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 06 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |