Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 - 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробовувань (Профілактичні вимірювання та випробування електрообладнання)
Очікувана вартість
18 000,00 UAH
UA-2021-03-14-000049-c ● 22b4af9056084e0db053dd52f9f8a548
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальна установа "Веселівський психоневрологічний інтернат" Запорізької обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 03191259 |
Місцезнаходження: | 70405, Україна , Запорізька обл., с. Зоряне, Бойко, буд. 4 |
Контактна особа: |
Кий Людмила Вікторівна 380612875946,380978054797,380972841803 vesinternat@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 березня 2021 10:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 березня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 23 березня 2021 11:27 |
Очікувана вартість: | 18 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 180,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71630000-3: Послуги з технічного огляду та випробовувань
ДК 021:2015 - 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробовувань (Профілактичні вимірювання та випробування електрообладнання)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДК 021:2015 - 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробовувань (Профілактичні вимірювання та випробування електрообладнання)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
70405, Україна, Запорізька область, с.Зоряне, Бойко 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
29 грудня 2021
ДК 021:2015: 71630000-3 — Послуги з технічного огляду та випробовувань
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Умови оплати: здійснюється згідно накладних/актів по факту поставки Товару/ виконання робвт чи послуг з відстрочкою платежу до 120 календарних днів. . Оплата здійснюється Замовником 100% післяоплата шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок учасника. Розрахунки здійснюються Замовником у національній валюті України, шляхом поетапної оплати (після оплати) Замовником поставлених товарів/виконання робіт чи послуг по мірі надходження коштів на розрахунковий рахунок Замовника. Форма розрахунку по договору - безготівкова. Розрахунки проводяться на підставі первинних документів (накладна, рахунок, ін), наданих до бухгалтерії. Платіжні зобов’язання Замовника за договором виникають у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань (ч.1 ст.23 Бюджетного кодексу України). | Пiсляоплата | 120 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 березня 2021 10:51 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 березня 2021 10:51 |
Оголошення заземлення.doc | |
14 березня 2021 10:51 |
Проект договору.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Досвід виконання аналогічних договорів.
Дата подання: 17 березня 2021 00:03
Дата відповіді: 17 березня 2021 19:33
п 7. Довідка в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного договору. В якій кількості потрібно пред'явити договори та за який період?
Відповідь: За законом одного договору достатньо, але учасник якщо не впевненний то може надавати і іншу інформацію, декілька договорів. Період договору не важливий, а лист відгук, якщо учасником добросовісно виконано договір, та сплив термін гарантіїї надасть без нарікань. Лист відгук датований -2021 роком.
копії посвідчень про навчання посадових осіб та спеціалістів за курсом «Система стандартів безпеки праці»
Дата подання: 17 березня 2021 00:45
Дата відповіді: 17 березня 2021 19:27
Шановний замовник, відповідно статті 18 Закона України «Про охорону праці» а також Наказу № 15 від 26.01.2005 «Про затвердження Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці та Переліку робіт з підвищеною небезпекою» "Система стандартів безпеки праці" входить до загального курсу охорони праці. Ми вірно розуміємо що на кожного зі співробітників необхідно надати посвідчення з результатами перевірки знань з охорони праці, таких як правила безпеки, інструкції, правила експлуатації і тому подібне?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Стаття 22. Тендерна документація
1. Тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель. Тендерна документація не є об’єктом авторського права та/або суміжних прав.
2. У тендерній документації зазначаються такі відомості:
1) інструкція з підготовки тендерних пропозицій;
2) один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 цього Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Для об’єднання учасників замовником зазначаються умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, встановленим статтею 17 цього Закону;
3) інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону;
4) інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби);
5) кількість товару та місце його поставки;
6) місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги;
7) строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг;
8) проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов;
9) опис окремої частини або частин предмета закупівлі (лота), щодо яких можуть бути подані тендерні пропозиції, у разі якщо учасникам дозволяється подати тендерні пропозиції стосовно частини предмета закупівлі (лота). Замовник може передбачити можливість укладення одного договору про закупівлю з одним і тим самим учасником у разі визначення його переможцем за кількома лотами;
10) перелік критеріїв оцінки та методика оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги кожного критерію.
У разі застосування критерію оцінки вартість життєвого циклу, методика оцінки тендерних пропозицій повинна містити опис усіх складових вартісних елементів та перелік документів і інформації, які повинні надати учасники для підтвердження вартості складових елементів життєвого циклу. Замовник у разі необхідності дисконтування витрат життєвого циклу майбутніх періодів може використовувати поточну облікову ставку Національного банку України. Вартість життєвого циклу може рахуватися як сума всіх витрат життєвого циклу або сума всіх витрат життєвого циклу, поділена на розрахункову одиницю експлуатації предмета закупівлі;
11) строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій;
12) валюта, у якій повинна бути зазначена ціна тендерної пропозиції;
13) мова (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції;
14) кінцевий строк подання тендерних пропозицій;
15) розмір та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати);
16) розмір, вид, строк та умови надання, повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає таке забезпечення надати);
17) прізвище, ім’я та по батькові, посада та електронна адреса однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками;
18) вимога про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю - у разі закупівлі робіт або послуг;
19) опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
3. Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
1. Тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель. Тендерна документація не є об’єктом авторського права та/або суміжних прав.
2. У тендерній документації зазначаються такі відомості:
1) інструкція з підготовки тендерних пропозицій;
2) один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 цього Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Для об’єднання учасників замовником зазначаються умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, встановленим статтею 17 цього Закону;
3) інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону;
4) інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби);
5) кількість товару та місце його поставки;
6) місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги;
7) строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг;
8) проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов;
9) опис окремої частини або частин предмета закупівлі (лота), щодо яких можуть бути подані тендерні пропозиції, у разі якщо учасникам дозволяється подати тендерні пропозиції стосовно частини предмета закупівлі (лота). Замовник може передбачити можливість укладення одного договору про закупівлю з одним і тим самим учасником у разі визначення його переможцем за кількома лотами;
10) перелік критеріїв оцінки та методика оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги кожного критерію.
У разі застосування критерію оцінки вартість життєвого циклу, методика оцінки тендерних пропозицій повинна містити опис усіх складових вартісних елементів та перелік документів і інформації, які повинні надати учасники для підтвердження вартості складових елементів життєвого циклу. Замовник у разі необхідності дисконтування витрат життєвого циклу майбутніх періодів може використовувати поточну облікову ставку Національного банку України. Вартість життєвого циклу може рахуватися як сума всіх витрат життєвого циклу або сума всіх витрат життєвого циклу, поділена на розрахункову одиницю експлуатації предмета закупівлі;
11) строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій;
12) валюта, у якій повинна бути зазначена ціна тендерної пропозиції;
13) мова (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції;
14) кінцевий строк подання тендерних пропозицій;
15) розмір та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати);
16) розмір, вид, строк та умови надання, повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає таке забезпечення надати);
17) прізвище, ім’я та по батькові, посада та електронна адреса однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками;
18) вимога про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю - у разі закупівлі робіт або послуг;
19) опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
3. Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
копії посвідчень про навчання посадових осіб та спеціалістів за курсом «Система стандартів безпеки праці»
Дата подання: 17 березня 2021 19:49
Тобто,Ми вірно розуміємо що на кожного зі співробітників необхідно надати посвідчення з результатами перевірки знань з охорони праці, таких як правила безпеки, інструкції, правила експлуатації і тому подібне? або потрібне посвідчення саме за курсом «Система стандартів безпеки праці»? Посвідчення з результатами перевірки знань з охорони праці і пожежної безпеки та посвідчення саме за курсом «Система стандартів безпеки праці» для Вас одне і те саме,чи ні?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь відсутня
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-03-14-000049-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: МПП "Надійність", Код ЄДРПОУ:19383363
Дата подання: 17 березня 2021 00:10
Досвід виконання аналогічних договорів
п 7. Шановний замовник, листи подяки є добровільним бажанням замовника. Замовник не зобов'язаний надавати до кожного договору лист-подяку, також не є обов'язковим вказівка вихідного номеру та дати. Тому, вимагати від учасника дані листи є дискримінацією. Договори та акти виконаних робіт є більш ніж суттєвим підтвердженням досвіду та виконання своїх забов'язань перед замовником. Тому просимо видалити дану вимогу з тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 березня 2021 19:43
Шановний учасник! Ми просили не лист подяку, а лист відгук!!! Лист відгук не дякує, а підтверджує, що минувши деякий період роботи, послуги, товари на які учасником надавався гарантійний термін виконані/поставлені згідно строків наданої ним пропозиції! Якщо учасником добросовісно виконано договір, то не один замовник йому не відмовить. Сам по собі договір не може підтвердити факт виконання аналогічних домовленостей сторін. Згідно з главою 48 Цивільного кодексу України процес виконання договору слідує після моменту його укладення. Відповідно, факт виконання договору підтверджується документами, в залежності від предмету договору. Так, наприклад, якщо мова йде про поставку товару, то таким документом можуть бути: товарна чи транспортна накладна. Якщо ж про надання послуг чи виконання робіт – відповідний акт наданих послуг\виконаних робіт. Лист відгук підтверджує його гарантійний добросовісний термін виконання. Питання до учасника : якщо вам установи відмовляють у наданні листа відгука, то які гарантії ви можете надати нам? Вирішено відхилиту дану вимогу!
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2021-03-14-000049-c.c2
Статус:
Скасована
Учасник: МПП "Надійність", Код ЄДРПОУ:19383363
Дата подання: 17 березня 2021 20:12
Досвід виконання аналогічних договорів
"Шановний учасник! Ми просили не лист подяку, а лист відгук!!! Лист відгук не дякує, а підтверджує, що минувши деякий період роботи, послуги, товари на які учасником надавався гарантійний термін виконані/поставлені згідно строків наданої ним пропозиції! Якщо учасником добросовісно виконано договір, то не один замовник йому не відмовить. Сам по собі договір не може підтвердити факт виконання аналогічних домовленостей сторін. Згідно з главою 48 Цивільного кодексу України процес виконання договору слідує після моменту його укладення. Відповідно, факт виконання договору підтверджується документами, в залежності від предмету договору. Так, наприклад, якщо мова йде про поставку товару, то таким документом можуть бути: товарна чи транспортна накладна. Якщо ж про надання послуг чи виконання робіт – відповідний акт наданих послуг\виконаних робіт. Лист відгук підтверджує його гарантійний добросовісний термін виконання. Питання до учасника : якщо вам установи відмовляють у наданні листа відгука, то які гарантії ви можете надати нам? Вирішено відхилиту дану вимогу!"
Шановний замовник,як Ви правильно зауважили факт виконання договору підтверджується документами,в данному випадку документом підтвердження є Акт виконаних робіт, досвід робіти з держ закладами, довідка з інформацією про подібні роботи з контактами відповідальної особи.
Відповідно до закону, замовник не забов'язен надавати виконавцю лист відгук після закінчення гарантійного терміну. Виходячи з віщєсказанного замовник не має права вимагати данні листи,тому вимагаємо видалити данну вимогу,або вказати на статтю закону,яка вимагає від замовників надання даних листів. У разі незадовільнення нашої вимоги ми будемо розцінювати це як лобіювання постачальника і звертатися зі скаргою АКМУ.
Розгорнути
Згорнути
Шановний замовник,як Ви правильно зауважили факт виконання договору підтверджується документами,в данному випадку документом підтвердження є Акт виконаних робіт, досвід робіти з держ закладами, довідка з інформацією про подібні роботи з контактами відповідальної особи.
Відповідно до закону, замовник не забов'язен надавати виконавцю лист відгук після закінчення гарантійного терміну. Виходячи з віщєсказанного замовник не має права вимагати данні листи,тому вимагаємо видалити данну вимогу,або вказати на статтю закону,яка вимагає від замовників надання даних листів. У разі незадовільнення нашої вимоги ми будемо розцінювати це як лобіювання постачальника і звертатися зі скаргою АКМУ.
Скасована
Дата: 18 березня 2021 09:07
Причина: вирішення питання з замовником
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 березня 2021 12:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
МПП "Надійність" |
7 190,04
UAH з ПДВ
|
2 699,99
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП ЦЬОХ ГАЛИНА СТАНІСЛАВІВНА |
11 900,00
UAH з ПДВ
|
2 700,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЕНЕРГОЕКСПЛУАТАЦІЯ" |
11 700,00
UAH з ПДВ
|
4 450,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЕНЕРГОІННОВАЦІЙНА КОМПАНІЯ" |
11 591,06
UAH з ПДВ
|
9 820,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
МПП "Надійність" #19383363 |
Переможець |
2 699,99
UAH з ПДВ
|
24 березня 2021 22:27
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 квітня 2021 10:13
|
Договір 22.pdf | укладений |
01 квітня 2021 09:30
|