Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Надання послуг із здійснення безкоштовних регулярних спеціальних перевезень пасажирів на приміських маршрутів: «с.Сухий Лиман, вул. Чорноморців зупинка «За кермом» - с.Лиманка, ж/м «Радужний» КНП «Таїровський КДЦ», «смт. Таїрове – площа Незалежності м. Одеса»
Очікувана вартість
1 950 968,00 UAH
UA-2021-03-13-000203-a c75dde67a2de48a081151e85e7cd72e5
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гєрєєва Анжела Юсупівна

380630795804 Gereevali230708@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ТАЇРОВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 42963923
Місцезнаходження: 65496, Україна , Одеська обл., Таїрове, ВУЛИЦЯ 40-РІЧЧЯ ПЕРЕМОГИ, будинок 25
Контактна особа: Гєрєєва Анжела Юсупівна
380630795804
Gereevali230708@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 березня 2021 23:02
Звернення за роз’ясненнями: до 20 березня 2021 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 березня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 березня 2021 00:00
Початок аукціону: 30 березня 2021 14:45
Очікувана вартість: 1 950 968,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 19 509,68 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:60130000-8: Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів


Надання послуг із здійснення безкоштовних регулярних спеціальних перевезень пасажирів на приміських маршрутів: «с.Сухий Лиман, вул. Чорноморців зупинка «За кермом» - с.Лиманка, ж/м «Радужний» КНП «Таїровський КДЦ», «смт. Таїрове – площа Незалежності м. Одеса»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Надання послуг із здійснення безкоштовних регулярних спеціальних перевезень пасажирів на приміських маршрутів: «с.Сухий Лиман, вул. Чорноморців зупинка «За кермом» - с.Лиманка, ж/м «Радужний» КНП «Таїровський КДЦ», «смт. Таїрове – площа Незалежності м. Одеса»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65496, Україна, Одеська область, смт. Таїрове, 40-річчя Перемоги, 27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 60130000-8 — Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки здійснюються при надходженні коштів з відповідного бюджету на зазначені цілі, в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку та на підставі пред’явлених та підписаних Сторонами акту надання послуг шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Форма підтвердження: документ
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Форма підтвердження: документ
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 50, пункт 1
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Форма підтвердження: заява
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Форма підтвердження: заява
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Форма підтвердження: заява
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Форма підтвердження: заява
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Форма підтвердження: заява
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Форма підтвердження: заява
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Форма підтвердження: заява
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Закон України "Про санкції"
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Форма підтвердження: заява
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Форма підтвердження: заява

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

13 березня 2021 22:59
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
13 березня 2021 22:59
Додаток №6.pdf
13 березня 2021 22:59
Додаток №5.pdf
13 березня 2021 22:59
Додаток №4.pdf
13 березня 2021 22:59
Додаток №3.pdf
13 березня 2021 22:59
Додаток №2.pdf
13 березня 2021 22:59
Додаток №1.pdf
13 березня 2021 22:59
ОГОЛОШЕННЯ_про_проведення_відкритих торгів.pdf
13 березня 2021 22:59
Тендерна Документація.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

пояснення до п.8,11,12,14,19 Додатку 3 тендерної документації
Дата подання: 19 березня 2021 15:49
Дата відповіді: 24 березня 2021 15:38
Шановний замовнику! Надайте, будь ласка пояснення що вимог п.8,11,12,14,19 Додатку 3 тендерної документації. 8) Пасажиромісткість транспортних засобів не менш 20-ти (без водія) та не більше 40-ка пасажиро-місць. Правилами надання послуг пасажирського автомобільного, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 18.02.1997 №176 (далі – Правила), визначено, що пасажиромісткість –це передбачена технічною характеристикою транспортного засобу та визначена у реєстраційних документах кількість місць для перевезення пасажирів у транспортному засобі. Слід зазначити, що пасажиромісткість включає у тому числі місця для стояння пасажирів. Зазначеним пунктом встановлено обмеження щодо мінімальної пасажиромісткості транспортних засобів, однак не зрозуміло це стосується лише місць для сидіння чи загальної пасажиромісткості. Також не зрозумілими та не обґрунтованими є обмеження щодо максимальної пасажиромісткості. 11) Транспортні засоби повинні бути оснащені системою клімат-контроль. Просимо пояснити чим обґрунтована необхідність наявності в автобусі клімат-контролю на таких коротких маршрутах з великою кількістю зупинок, що виключає його коректну роботу. 12) Наявність у салоні транспортного засобу аудіо повідомлення та ТV системи. Зазначеним пунктом не встановлено безпосередні технічні та експлуатаційні вимоги щодо використання аудіо повідомлень та ТV систем. Не зрозумілим є призначення цих систем під час організації перевезення пасажирів. Дані вимоги носять дискримінаційний характер щодо предмету закупівлі. 14) Транспортні засоби повинні бути оснащені системою тахограф фіксація. У чинному законодавстві України в галузі автомобільного транспорту відсутнє визначення «система тахограф фіксація». Одночасно вимогами наказу Міністерства транспорту та зв’язку України від 07.06.2010 №340 «Про затвердження Положення про робочий час і час відпочинку водіїв колісних транспортних засобів» встановлено, що автобуси, що використовуються для регулярних спеціальних пасажирських перевезень, повинні бути обладнані діючими та повіреними тахографами. 19) Організація проведення безпосередньо перед рейсом перевірки стану здоров’я кожного з водіїв, які залучаються Виконавцем для перевезень персоналу Замовника, та проходження цими водіями у визначеному законодавством порядку періодичних перевірок стану здоров’я з наданням відповідного медичного висновку за результатами медогляду. Зазначена вимога вказує на те, що медичний огляд водія повинен здійснюватися кожен окремий рейс.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, за результатами розгляду Вашого питання Управління гуманітарної політики Таїровської селищної ради повідомляє про наступне: Відповідно до статті 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Замовником на виконання норм головного закону України та Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» оголошено закупівлю «Послуги із здійснення безкоштовних регулярних спеціальних перевезень пасажирів на приміських маршрутів: «с.Сухий Лиман, вул. Чорноморців зупинка «За кермом» - с.Лиманка, ж/м «Радужний» КНП «Таїровський КДЦ», «смт. Таїрове – площа Незалежності м. Одеса» за основним словником національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 60130000-8 «Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів», для забезпечення потреб територіальної громади.
Превалюючою метою здійснення публічних закупівель є задоволення суспільних потреб (як суспільства загалом, так і конкретної територіальної громади чи окремої групи населення).
Так, інтересами держави у здійсненні публічних закупівель виступають: економія публічних коштів та ефективність їх використання; забезпечення виконання програм економічного і соціального розвитку.
Під принципом ефективності витрачання бюджетних коштів розуміється, що процедури закупівель мають здійснюватися з мінімально можливими витратами і досягненням максимального кінцевого результату проведення процедур, за підсумками яких повинні бути здійснені закупівлі необхідних ресурсів з максимальною економічною вигодою для покупця. Також, відповідно Закону України «Про автомобільний транспорт» вiд 05.04.2001 № 2344-III (зі змінами та доповненням) стаття 11 «Надання соціально значущих послуг автомобільного транспорту здійснюється відповідно до законодавства з питань поставки продукції для державних потреб. Соціально значущими послугами автомобільного транспорту є послуги з перевезення пасажирів автобусними маршрутами загального користування за визначеними уповноваженими органами тарифами та на пільгових умовах відповідно до законодавства», стаття 34 «Автомобільний перевізник повинен: виконувати вимоги цього Закону та інших законодавчих і нормативно-правових актів України у сфері перевезення пасажирів та/чи вантажів; утримувати транспортні засоби в належному технічному і санітарному стані та забезпечувати їх зберігання відповідно до вимог статті 21 цього Закону; забезпечувати контроль технічного і санітарного стану транспортних засобів перед виїздом на маршрут; забезпечувати проведення медичного контролю стану здоров'я водіїв; організувати проведення періодичного навчання водіїв методам надання домедичної допомоги потерпілим від дорожньо-транспортних пригод; { Частину першу статті 34 доповнено абзацом згідно із Законом N 586-VI ( 586-17 ) від 24.09.2008, із змінами, внесеними згідно із Законом N 5081-VI ( 5081-17 ) від 05.07.2012 } забезпечувати умови праці та відпочинку водіїв згідно з вимогами законодавства; забезпечувати проведення стажування та інструктажу водіїв у порядку, визначеному центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері транспорту; забезпечувати безпеку дорожнього руху; забезпечувати водіїв відповідною документацією на перевезення пасажирів».
Правилами надання послуг пасажирського автомобільного, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 18.02.1997 №176 (далі – Правила), визначено, що пасажиромісткість –це передбачена технічною характеристикою транспортного засобу та визначена у реєстраційних документах кількість місць для перевезення пасажирів у транспортному засобі. Слід зазначити, що пасажиромісткість не включає у тому числі місця для стояння пасажирів. Пунктов 8 Додатку 3 Тендерної документації пасажиромісткість транспортних засобів не менш 20-ти (без водія) та не більше 40-ка пасажиро-місць стосується лише місць для сидіння. Щодо пунктів 11, 12 Додатку 3 Тендоргої документації Законом України «Про публічні закупівлі» часті 3 стаття 22 Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації, відповідно Закону України №3492–IV Про внесення змін до Закону України «Про автомобільний транспорт» існує визначення, яке застосовано параметри комфортності автобуса – конструктивні параметри автобуса, які визначають для пасажира комфортність поїздки, також відповідно статті 8. Стандартизація на автомобільному транспорті яка забезпечує: реалізацію єдиної науково-технічної політики з питань створення, експлуатації, ремонту, технічного обслуговування та утилізації транспортних засобів;підвищення надійності, комфортності та безпечності транспортних засобів, якості робіт та послуг відповідно до розвитку науки і техніки, потреб населення і народного господарства; захист інтересів споживачів і держави у питаннях безпеки перевезень для життя, здоров'я людей та майна осіб, охорони довкілля;економію всіх видів ресурсів, поліпшення техніко-економічних показників діяльності; безпеку об'єктів з урахуванням ризику виникнення природних і техногенних катастроф та інших надзвичайних ситуацій.
Сертифікацію транспортних засобів, робіт, послуг на автомобільному транспорті здійснюють з метою:запобігання використанню транспортних засобів, надання робіт, послуг, небезпечних для життя, здоров'я людей та довкілля;
сприяння споживачам у свідомому виборі транспортних засобів, робіт, послуг; створення умов для участі суб'єктів господарювання в міжнародному економічному, науково-технічному співробітництві. Щодо пункта 19 Додатку 3 Тендерної документації: Щозмінний передрейсовий медичний огляд водіїв Перевізник повинен забезпечувати виконання вимог законодавства з питань охорони праці. Зокрема він повинен впровадити медичний контроль за станом здоров'я водіїв, забезпечити їх санітарно-побутовими приміщеннями і обладнанням, затвердити режими праці і відпочинку. Медичні огляди кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів проводяться для визначення придатності особи до безпечного керування транспортними засобами. Вони поділяються на такі види: попередні; періодичні; щозмінні передрейсові і післярейсові огляди; позачергові огляди. Нормативне регулювання Щозмінний передрейсовий медичний огляд водіїв проводиться для водіїв транспортних засобів перевізника безпосередньо перед їх виїздом в рейс. Це передбачено Положенням про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів, затвердженого наказом МОЗ України № 65/80 від 31.01.2013 (далі - Положення № 65/80). Згідно п. 1.4 Положення щозмінні передрейсові і післярейсові медичні огляди повинні проходити водії транспортних засобів підприємств, установ і організацій незалежно від форми власності.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-04-09-000009 ● 4ebc342ec383440c9e1ffd5f1a20e952
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09 квітня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 09 квітня 2021 12:14
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
09.04.2021 Одеса № 197

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 09.04.2021.


Начальник Наталія СТОЯНОВА
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 09.04.2021 № 197
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу

Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер
дата оприлюднення
9 UA-2021-03-13-000203-a 13.03.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-04-16 14:35:03

Запит про надання пояснення

Відповідно до наказу начальника Південного офісу Держаудитслужби від 09.04.2021 № 197 розпочато моніторинг процедури відкритих торгів за предметом закупівлі: ДК 021:2015: 60130000-8 — Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів, яка проводилась Управлінням гуманітарної політики Таїровської селищної ради (далі – Замовник) (оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2021-03-13-000203-a).
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 р. № 23, постала потреба в отриманні пояснень від Замовника щодо проведення процедури закупівлі, а саме:
1) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо невідповідності учасника приватного підприємства «ТАІРОВТРАНССЕРВІС» (далі – ПП «ТАІРОВТРАНССЕРВІС») вимогам пунктів 11, 12 та 14 Додатку 3 до тендерної документації, тоді як учасником ПП «ТАІРОВТРАНССЕРВІС» на виконання зазначених вимог у складі тендерної пропозиції надано Довідку від 26.03.2021
№ 9, яка заповнена відповідно до форми, встановленої Додатком 3 до тендерної документації?
Слід зазначити, що тендерною документацією Замовника не визначено, якими саме документами та/або інформацією необхідно підтвердити оснащення транспортних засобів – системою клімат-контроль та системою тахограф фіксації, а також наявність у салоні останніх – аудіо повідомлення та ТV системи.
Разом з тим, просимо надати інформацію у якому саме файлі тендерної пропозиції фізичної особи-підприємця НЄГРУЦА АНДРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ (далі – ФОП НЄГРУЦА АНДРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ), якого визначено переможцем процедури закупівлі, наявні документи та/або інформація, що підтверджують оснащення транспортних засобів – системою клімат-контроль, та наявність у салоні останніх – аудіо повідомлення та ТV системи.
2) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення про невідхилення тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі ФОП НЄГРУЦА АНДРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ, тоді як останній не надав у спосіб та строки, зазначені у пункті 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, встановлені статтею 17 Закону» Розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та Додатку 2 «Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі та спосіб документального підтвердження відсутності підстав для переможця» до тендерної документації, документи, що підтверджують відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі переможця, установлених статтею 17 цього Закону, а саме:
- електронна довідка або оригінал, або нотаріально завірена копія документа (-ів) виданого Міністерством внутрішніх справ України, для надання фізичним особам відомостей про притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінально-процесуальним законодавством України (відповідно до вимог пункту 5 частини 1 статті 17 Закону);
- електронна довідка або оригінал, або нотаріально завірена копія довідки, що видана Державною податковою службою України про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, форма якої затверджена наказом Міністерства фінансів України від 03.09.2018 року №733 (відповідно до вимог пункту 13 частини 1 статті 17 Закону);
- довідка у довільній формі з інформацією, що підтверджує відсутність підстави для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі передбаченої положеннями частини 2 статті 17 Закону?
З огляду на вищезазначене, прошу надати пояснення щодо обґрунтування рішення Замовника та підтверджуючі документи.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-04-21 19:40:59

Щодо пояснень на запит від 16.04.2021 року

Надаємо відповідь через електронну систему закупівель на запит Державної аудиторської служби України Південний офіс від 16.04.2021 року щодо процедури закупівлі відкриті торги за предметом: «Послуги із здійснення безкоштовних регулярних спеціальних перевезень пасажирів на приміських маршрутів: «с.Сухий Лиман, вул. Чорноморців зупинка «За кермом» - с.Лиманка, ж/м «Радужний» КНП «Таїровський КДЦ», «смт. Таїрове – площа Незалежності м. Одеса» ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 60130000-8 «Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів». Ідентифікатор закупівлі UA-2021-03-13-000203-а електронній системі PROZORRO (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-03-13-000203-a).
Питання: Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо невідповідності учасника приватного підприємства «ТАІРОВТРАНССЕРВІС» (далі – ПП «ТАІРОВТРАНССЕРВІС») вимогам пунктів 11, 12 та 14 Додатку 3 до тендерної документації, тоді як учасником ПП «ТАІРОВТРАНССЕРВІС» на виконання зазначених вимог у складі тендерної пропозиції надано Довідку від 26.03.2021 № 9, яка заповнена відповідно до форми, встановленої Додатком 3 до тендерної документації? Слід зазначити, що тендерною документацією Замовника не визначено, якими саме документами та/або інформацією необхідно підтвердити оснащення транспортних засобів – системою клімат-контроль та системою тахограф фіксації, а також наявність у салоні останніх – аудіо повідомлення та ТV системи. Разом з тим, просимо надати інформацію у якому саме файлі тендерної пропозиції фізичної особи-підприємця НЄГРУЦА АНДРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ (далі – ФОП НЄГРУЦА АНДРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ), якого визначено переможцем процедури закупівлі, наявні документи та/або інформація, що підтверджують оснащення транспортних засобів – системою клімат-контроль, та наявність у салоні останніх – аудіо повідомлення та ТV системи.
Відповідь: Закупівля за предметом: «Послуги із здійснення безкоштовних регулярних спеціальних перевезень пасажирів на приміських маршрутів: «с.Сухий Лиман, вул. Чорноморців зупинка «За кермом» - с.Лиманка, ж/м «Радужний» КНП «Таїровський КДЦ», «смт. Таїрове – площа Незалежності м. Одеса», є значемий для громади проєкт. Організація регулярного перевезення мешканців громади шляхом курсування безкоштовних соціальних автобусних маршрутів є складовою частиною заходів з розвитку транспортного сполучення на території громади. Крім того, подібний вид перевезень має, без сумніву, величезне соціальне значення, бо спрямований, насамперед, на верстви населення, що потребують соціальної підтримки. Подібні автобусні маршрути абсолютно задовольняють потреби населення у комфортних та якісних, а головне - безпечних перевезеннях, даючи змогу швидко дістатися до об'єкту навчання або лікування, установ влади, сервісу або закладів торгівлі, місць праці або відпочинку. Відповідно до статті 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Замовником на виконання норм головного закону України та Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» оголошено закупівлю «Послуги із здійснення безкоштовних регулярних спеціальних перевезень пасажирів на приміських маршрутів: «с.Сухий Лиман, вул. Чорноморців зупинка «За кермом» - с.Лиманка, ж/м «Радужний» КНП «Таїровський КДЦ», «смт. Таїрове – площа Незалежності м. Одеса» за основним словником національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 60130000-8 «Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів», для забезпечення потреб територіальної громади. Превалюючою метою здійснення публічних закупівель є задоволення суспільних потреб (як суспільства загалом, так і конкретної територіальної громади чи окремої групи населення). Так, інтересами держави у здійсненні публічних закупівель виступають: економія публічних коштів та ефективність їх використання; забезпечення виконання програм економічного і соціального розвитку. Під принципом ефективності витрачання бюджетних коштів розуміється, що процедури закупівель мають здійснюватися з мінімально можливими витратами і досягненням максимального кінцевого результату проведення процедур, за підсумками яких повинні бути здійснені закупівлі необхідних ресурсів з максимальною економічною вигодою для покупця. Також, відповідно Закону України «Про автомобільний транспорт» вiд 05.04.2001 № 2344-III (зі змінами та доповненням) стаття 11 «Надання соціально значущих послуг автомобільного транспорту здійснюється відповідно до законодавства з питань поставки продукції для державних потреб. Соціально значущими послугами автомобільного транспорту є послуги з перевезення пасажирів автобусними маршрутами загального користування за визначеними уповноваженими органами тарифами та на пільгових умовах відповідно до законодавства», стаття 34 «Автомобільний перевізник повинен: виконувати вимоги цього Закону та інших законодавчих і нормативно-правових актів України у сфері перевезення пасажирів. Законом України «Про публічні закупівлі» часті 3 стаття 22 Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації, відповідно Закону України №3492–IV Про внесення змін до Закону України «Про автомобільний транспорт» існує визначення, яке застосовано параметри комфортності автобуса – конструктивні параметри автобуса, які визначають для пасажира комфортність поїздки, також відповідно статті 8. Стандартизація на автомобільному транспорті яка забезпечує: реалізацію єдиної науково-технічної політики з питань створення, експлуатації, ремонту, технічного обслуговування та утилізації транспортних засобів;підвищення надійності, комфортності та безпечності транспортних засобів, якості робіт та послуг відповідно до розвитку науки і техніки, потреб населення і народного господарства; захист інтересів споживачів і держави у питаннях безпеки перевезень для життя, здоров'я людей та майна осіб, охорони довкілля;економію всіх видів ресурсів, поліпшення техніко-економічних показників діяльності; безпеку об'єктів з урахуванням ризику виникнення природних і техногенних катастроф та інших надзвичайних ситуацій. Сертифікацію транспортних засобів, робіт, послуг на автомобільному транспорті здійснюють з метою:запобігання використанню транспортних засобів, надання робіт, послуг, небезпечних для життя, здоров'я людей та довкілля; сприяння споживачам у свідомому виборі транспортних засобів, робіт, послуг; створення умов для участі суб'єктів господарювання в міжнародному економічному, науково-технічному співробітництві. Вимоги встановлені у Додатку 3, а саме: пункт 11, 12 та 14 мають виключно законні підстави. Керуючись Законом України «Про дорожній рух» від 24.09.2008р. №586-VI(586-17) із змінами, Закону України №3492–IV Про внесення змін до Закону України «Про автомобільний транспорт», Постановою КМ України від 18.02.1997р. №176, Наказом Міністерства транспорту та зв’язку України від 07.06.2010 №340 «Про затвердження Положення про робочий час і час відпочинку водіїв колісних транспортних засобів», Угодою про асоціацією між Україною та Європейським Союзом, Регламент 561/2006 та 3821/85, Директиви 2002/15/ЄС та 2006/22/ЄС, Директива 2014/47/ЄС, Кодекс «Про адміністративне правопорушення». З 01.03.2019 року транспортні засоби комерційні які здійснюють внутрішні перевезення пасажирів повинні бути обладнані тахографами. Обов’язкове використання тахографів для транспортних засобів, які здійснюють перевезення пасажирів на відстані понад 50 км, з повною масою ТЗ понад 3,5 тон, з максимальною швидкістю понад 40 км/ч. Відповідно Постанові КМ України від 18 лютого 1997 р. N 176 Про затвердження Правил надання послуг пасажирського автомобільного транспорту (із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ) пункту 31 на маршрутах використовуються автобуси загального призначення, категорія та клас яких відповідають вимогам, установленим для міського, приміського, міжміського чи міжнародного транспорту. Вимоги до структури рухомого складу визначаються організатором перевезень в умовах конкурсу {Пункт 31 із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ № 983 (983-2009-п) від 09.09.2009, №181 (181-2018-п) від 07.02.2018 }, підпункт 4 пункту 31-1 організатор перевезень визначає умови перевезень, до яких належать: облаштування автобусів засобами візуального та звукового інформування про найменування зупинки, зокрема наступної, маршруту з урахуванням вимог статті 28 Закону України "Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні" ( 875-12 ). Згідно Закону України №3492–IV Про внесення змін до Закону України «Про автомобільний транспорт» параметри комфортності автобуса – конструктивні параметри автобуса, які визначають для пасажира комфортність поїздки. Учасником ПП «Таїровтрассервіс» було завантажено у електронну систему файли/документи тендерної пропозиції за процедурою відкриті торги на закупівлю: «Послуги із здійснення безкоштовних регулярних спеціальних перевезень пасажирів на приміських маршрутів: «с.Сухий Лиман, вул. Чорноморців зупинка «За кермом» - с.Лиманка, ж/м «Радужний» КНП «Таїровський КДЦ», «смт. Таїрове – площа Незалежності м. Одеса» ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 60130000-8 «Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів». У складі тендерної пропозиції надано Довідку від 26.0.2021 року №9, яка заповнена відповідно до форми, встановленої Додатком 3 до тендерної документації, підписана та завірена печаткою, тім самим підтверджує наявність технічних характеристик та відповідність вимогам Додатку 3 до тендерної документації, але також надано Гарантійний лист від 26.03.2021 року №10 в якому зазначено, що у разі перемоги у відкритих торгах та укладання договору виконання вимог Додатку 3 до тендерної документації, а саме: вимоги згідно пунктів 11,12 та 14 технічної специфікації будуть виконані у найкоротші терміни. Тім самим учасник ПП «Таїровтрассервіс» підтверджує відсутність відповідності встановленим вимогам Замовника та дотримання вимог Закону України щодо пасажирських перевезень.
Тендерна пропозиція надана учасником ФОП «Негруца Андрій Миколайович», код ЄДРПОУ 2554808598, було завантажено файли (документи) через електронну систему PROZORRO до процедури закупівлі: «Послуги із здійснення безкоштовних регулярних спеціальних перевезень пасажирів на приміських маршрутів: «с.Сухий Лиман, вул. Чорноморців зупинка «За кермом» - с.Лиманка, ж/м «Радужний» КНП «Таїровський КДЦ», «смт. Таїрове – площа Незалежності м. Одеса» ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 60130000-8 «Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів». Ідентифікатор закупівлі UA-2021-03-13-000203-а електронній системі PROZORRO. Замовником було проведено аналіз та вивчення завантажених файлів відповідно додатку до протоколу розгляду та встановлено, що дана пропозиція відповідає вимогам тендерної документації та кваліфікаційним критеріям, встановленим в тендерній документації, відсутні підстави відхилення тендерної пропозиції згідно зі статтею 31 Закону України «Про публічні закупівлі» та відсутні підстави для відмови, установлені ст. 17 Закону. На виконання зазначених вимог у складі тендерної пропозиції надано підписану та завірену печаткою підтвердження , яка заповнена відповідно до форми, встановленої Додатком 3 до тендерної документації. Також, запропоновані транспортні засоби відповідні по технічним характеристикам вимогам Додатку 3 тендерної документації, що підтверджується технічними паспортами на автомобілі та протоколами на тахограф.
Питання: Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення про невідхилення тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі ФОП НЄГРУЦА АНДРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ, тоді як останній не надав у спосіб та строки, зазначені у пункті 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, встановлені статтею 17 Закону» Розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та Додатку 2 «Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі та спосіб документального підтвердження відсутності підстав для переможця» до тендерної документації, документи, що підтверджують відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі переможця, установлених статтею 17 цього Закону, а саме: - електронна довідка або оригінал, або нотаріально завірена копія документа (-ів) виданого Міністерством внутрішніх справ України, для надання фізичним особам відомостей про притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінально-процесуальним законодавством України (відповідно до вимог пункту 5 частини 1 статті 17 Закону); - електронна довідка або оригінал, або нотаріально завірена копія довідки, що видана Державною податковою службою України про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, форма якої затверджена наказом Міністерства фінансів України від 03.09.2018 року №733 (відповідно до вимог пункту 13 частини 1 статті 17 Закону); - довідка у довільній формі з інформацією, що підтверджує відсутність підстави для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі передбаченої положеннями частини 2 статті 17 Закону?
Відповідь: Відповідно до положень статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIII зі змінами та доповненнями (надалі - Закон) та Додатку 2 тендерної документації учасник ФОП НЄГРУЦА АНДРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ, визначений переможцем процедури закупівлі за предметом: «Послуги із здійснення безкоштовних регулярних спеціальних перевезень пасажирів на приміських маршрутів: «с.Сухий Лиман, вул. Чорноморців зупинка «За кермом» - с.Лиманка, ж/м «Радужний» КНП «Таїровський КДЦ», «смт. Таїрове – площа Незалежності м. Одеса» ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 60130000-8 «Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів», надав у своєї тендерної пропозиції Довідку Державної податкової служби України про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, форма якої затверджена наказом Міністерства фінансів України від 03.09.2018 року №733 (відповідно до вимог пункту 13 частини 1 статті 17 Закону), Довідку видану Міністерством внутрішніх справ України, для надання фізичним особам відомостей про притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінально-процесуальним законодавством України (відповідно до вимог пункту 5 частини 1 статті 17 Закону) та Довідку у довільній формі з інформацією, що підтверджує відсутність підстави для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі передбаченої положеннями частини 2 статті 17 Закону в електронному виді та в оригіналі після повідомлення про намір укласти договір.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Заперечення до Висновку від 27.04.2021 року (закупівля №10108887) Відповідно статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), надаємо заперечення до висновку Південного офісу Державної аудиторської служби України (далі - Висновок) про результати моніторингу процедури закупівлі відкриті торги за предметом: «Послуги із здійснення безкоштовних регулярних спеціальних перевезень пасажирів на приміських маршрутів: «с.Сухий Лиман, вул. Чорноморців зупинка «За кермом» - с.Лиманка, ж/м «Радужний» КНП «Таїровський КДЦ», «смт. Таїрове – площа Незалежності м. Одеса» ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 60130000-8 «Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів». Ідентифікатор закупівлі UA-2021-03-13-000203-а електронній системі PROZORRO (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-03-13-000203-a). Щодо першої частини Висновку, відповідно підпункту 3 частини першої статті 31 відхилення тендерної пропозиції переможцем процедури закупівлі «не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону», а саме в тендерній документації зазначено у розділі ІІІ пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, встановлені статтею 17 Закону», а саме: Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. У якості документального підтвердження відсутності підстав у відмові в торгах згідно ст.17 Закону, переможець повинен надати замовнику: - оригінал або нотаріально завірену копію документу або електронний документ, виданого уповноваженим органом з інформацією про те, що фізичну особу, яка є переможцем, до кримінальної відповідальності не притягують, датованого не раніше дня публікації оголошення про проведення цих відкритих торгів; - оригінал або нотаріально завірену копію документу або електронний документ, виданого уповноваженим органом з інформацією про те, що службову (посадову) особу переможця, яка підписала тендерну пропозицію, до кримінальної відповідальності не притягують, датованого не раніше дня публікації оголошення про проведення цих відкритих торгів; - оригінал або нотаріально завірену копію довідки або електронний документ про відсутність заборгованості із сплати податків і зборів(обов’язкових платежів), що контролюються органами доходів і зборів, міжрегіональними територіальними органами Державної фіскальної служби України, датовану не раніше дня публікації оголошення про проведення цих відкритих торгів. - довідку, складену учасником в довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої п.12 частини 1 ст.17 Закону; - довідку, складену учасником в довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої абзацом 1 ч.2 ст.17 Закону або інформацію в довільній формі, що підтверджує вжиття заходів для доведення надійності учасника, згідно абзацу 2 ч.2 ст.17 Закону. Також відповідно пункту 1.4. Додатку 2 тендерної документації спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель. Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, зокрема наступне: Документи, які підтверджують відсутність підстав для відмови учаснику в участі в процедурі закупівлі та подаються лише переможцем - Електронна довідка або оригінал, або нотаріально завірена копія документа (-ів). Документ повинен бути не більше місячної давнини відносно дати оприлюдненого на веб- порталі наміру про укладання договору. Таким чином, визначений Замовником переможець тендерної пропозиції наданої учасником ФОП «Негруца Андрій Миколайович» надав шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону у складі тендерної пропозиції, також спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав оригінали документів та довідок датованих не раніше дня публікації оголошення про проведення цих відкритих торгів. Замовник вважає таке підтвердження відповідає вимогам Закону та тендерної документації. Щодо другої частини Висновку, відповідно частини 3 статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. На підставі цього вимоги пункту 6 розділу ІІІ, які підтверджуються безпосередньо учасником у складі тендерної пропозиції визначеним Додатком 3 безпосередньо учасником у складі тендерної пропозиції, учасник надає інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та підтверджує свою можливість і готовність виконувати усі вимоги Замовника торгів. У момент оголошення процедури відкритих торгів учасники, які виявили бажання прийняти участь та подати тендерну пропозицію повинні відповідати вимогам чинного Законодавства у сфері предмета закупівлі, котрі вказані у поясненні від 16.04.2021 р. Ствердження у Висновку частини другої є необґрунтованим та не відповідає вимогам чинного Законодавства України. Відповідно до вимог пунктів 3,4 та 5 частини першої статті 5 Закону закупівля здійснюються за принципами, у тому числі – відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників та рівного ставлення до них, а також, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. У Висновку посилання на пункти 3,4 та 5 частини першої статті 5 Закону є не обґрунтованими та належним чином не роз’ясненні, тому вказане зауваження недоліком не вважаємо, так як у всіх учасників були рівні умови участі у процедурі закупівлі. Вважаємо, що рішення та дії Замовника жодним чином не вплинули на перебіг процедури закупівлі, не обмежили права учасників процедури закупівлі. Описані у Висновку недоліки вважаємо або спростованими нашим запереченням або несуттєвими, що не могли вплинути на перебіг процедури та вибір переможця. В констатуючій частині Висновку Південний офіс Державної аудиторської служби України зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема вжити заходи, щодо розірвання договору відповідно до законодавства. Вимога щодо усунення порушень не можлива на даному етапі, також відсутні підстави для цього. Вимога про розірвання договору є противоправною і не містить конкретних підстав, оскільки відсутні факти порушення зі сторони Замовника та учасника ФОП «Негруца Андрій Миколайович» . Замовник вважає, що умови укладеного з учасником-переможцем договору та норми законодавства не містять підстав для його розірвання.

2021-05-06 22:31:09


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 27 квітня 2021
Кінцевий строк оскарження: 15 травня 2021

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (При розгляді тендерних пропозицій учасників ПП «ТАІРОВТРАНССЕРВІС» та ФОП НЄГРУЦА АНДРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ» вимогам тендерної документації, Замовником порушено вимоги пунктів 3, 4 та 5 частини першої статті 5 Закону, тим самим порушено принципи здійснення закупівель, зокрема відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників та рівного ставлення до них, а також, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Адміністративний Позов із додатками від 14.05.2021 р. Справа від 14.05.20231 р. №420/7969/21
Дата публікації: 14 травня 2021

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 березня 2021 15:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ПП "ТАІРОВТРАНССЕРВІС" 1 649 382,00
UAH з ПДВ
1 525 440,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ФОП НЄГРУЦА АНДРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ 1 950 968,00
UAH з ПДВ
1 630 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

29 березня 2021 22:25
Електронний підпис
29 березня 2021 22:25
Тех.паспорт(5).pdf.p7s
29 березня 2021 22:25
Тех.паспорт(5).pdf
29 березня 2021 22:25
Тех.паспорт(4).pdf.p7s
29 березня 2021 22:25
Тех.паспорт(4).pdf
29 березня 2021 22:25
Тех.паспорт(3).pdf.p7s
29 березня 2021 22:25
Тех.паспорт(3).pdf
29 березня 2021 22:25
Тех.паспорт(2).pdf.p7s
29 березня 2021 22:25
Тех.паспорт(2).pdf
29 березня 2021 22:25
Тех.паспорт(1).pdf.p7s
29 березня 2021 22:25
Тех.паспорт(1).pdf
29 березня 2021 22:25
Тендерна пропозиція(2).pdf.p7s
29 березня 2021 22:25
Тендерна пропозиція(2).pdf
29 березня 2021 22:25
Тендерна пропозиція(1).pdf.p7s
29 березня 2021 22:25
Тендерна пропозиція(1).pdf
29 березня 2021 22:25
Ст.17(9).pdf.p7s
29 березня 2021 22:25
Ст.17(9).pdf
29 березня 2021 22:25
Ст.17(8).pdf.p7s
29 березня 2021 22:25
Ст.17(8).pdf
29 березня 2021 22:25
Ст.17(7).pdf.p7s
29 березня 2021 22:25
Ст.17(7).pdf
29 березня 2021 22:25
Ст.17(6).pdf.p7s
29 березня 2021 22:25
Ст.17(6).pdf
29 березня 2021 22:25
Ст.17(4).pdf.p7s
29 березня 2021 22:25
Ст.17(4).pdf
29 березня 2021 22:25
Ст.17(3).pdf.p7s
29 березня 2021 22:25
Ст.17(3).pdf
29 березня 2021 22:25
Ст.17(13).pdf.p7s
29 березня 2021 22:25
Ст.17(13).pdf
29 березня 2021 22:25
Ст.17(12).pdf.p7s
29 березня 2021 22:25
Ст.17(12).pdf
29 березня 2021 22:25
Ст.17(11).pdf.p7s
29 березня 2021 22:25
Ст.17(11).pdf
29 березня 2021 22:25
Ст.17(10).pdf.p7s
29 березня 2021 22:25
Ст.17(10).pdf
29 березня 2021 22:25
Ст.17(1).pdf.p7s
29 березня 2021 22:25
Ст.17(1).pdf
29 березня 2021 22:25
ст.17.pdf.p7s
29 березня 2021 22:25
ст.17.pdf
29 березня 2021 22:25
Ст.17 (5).pdf.p7s
29 березня 2021 22:25
Ст.17 (5).pdf
29 березня 2021 22:25
Ст.17 (2).pdf.p7s
29 березня 2021 22:25
Ст.17 (2).pdf
29 березня 2021 22:25
Свідотство2.531.pdf.p7s
29 березня 2021 22:25
Свідотство2.531.pdf
29 березня 2021 22:25
Рекомендаційний лист2.pdf.p7s
29 березня 2021 22:25
Рекомендаційний лист2.pdf
29 березня 2021 22:25
Рекомендаційний лист1.pdf.p7s
29 березня 2021 22:25
Рекомендаційний лист1.pdf
29 березня 2021 22:25
Рекомендаційний лист.pdf.p7s
29 березня 2021 22:25
Рекомендаційний лист.pdf
29 березня 2021 22:25
Протокол тахограф(8).pdf.p7s
29 березня 2021 22:25
Протокол тахограф(8).pdf
29 березня 2021 22:25
Протокол тахограф(7).pdf.p7s
29 березня 2021 22:25
Протокол тахограф(7).pdf
29 березня 2021 22:25
Протокол тахограф(6).pdf.p7s
29 березня 2021 22:25
Протокол тахограф(6).pdf
29 березня 2021 22:25
Протокол тахограф(5).pdf.p7s
29 березня 2021 22:25
Протокол тахограф(5).pdf
29 березня 2021 22:25
Протокол тахограф(4).pdf.p7s
29 березня 2021 22:25
Протокол тахограф(4).pdf
29 березня 2021 22:25
Протокол тахограф(3).pdf.p7s
29 березня 2021 22:25
Протокол тахограф(3).pdf
29 березня 2021 22:25
Протокол тахограф(2).pdf.p7s
29 березня 2021 22:25
Протокол тахограф(2).pdf
29 березня 2021 22:25
Протокол тахограф(1).pdf.p7s
29 березня 2021 22:25
Протокол тахограф(1).pdf
29 березня 2021 22:25
Проект Договору(5).pdf.p7s
29 березня 2021 22:25
Проект Договору(5).pdf
29 березня 2021 22:25
Проект Договору(4).pdf.p7s
29 березня 2021 22:25
Проект Договору(4).pdf
29 березня 2021 22:25
Проект Договору(3).pdf.p7s
29 березня 2021 22:25
Проект Договору(3).pdf
29 березня 2021 22:25
Проект Договору(2).pdf.p7s
29 березня 2021 22:25
Проект Договору(2).pdf
29 березня 2021 22:25
Проект Договору(1).pdf.p7s
29 березня 2021 22:25
Проект Договору(1).pdf
29 березня 2021 22:25
Посвідчення водія(1).pdf.p7s
29 березня 2021 22:25
Посвідчення водія(1).pdf
29 березня 2021 22:25
Паспорт(3).pdf.p7s
29 березня 2021 22:25
Паспорт(3).pdf
29 березня 2021 22:25
Паспорт(2).pdf.p7s
29 березня 2021 22:25
Паспорт(2).pdf
29 березня 2021 22:25
Паспорт(1).pdf.p7s
29 березня 2021 22:25
Паспорт(1).pdf
29 березня 2021 22:25
Паспорт Нєгруца.pdf.p7s
29 березня 2021 22:25
Паспорт Нєгруца.pdf
29 березня 2021 22:25
Паспорт Нєгруца (2).pdf.p7s
29 березня 2021 22:25
Паспорт Нєгруца (2).pdf
29 березня 2021 22:25
Паспорт Гліщінскій(1).pdf.p7s
29 березня 2021 22:25
Паспорт Гліщінскій(1).pdf
29 березня 2021 22:25
Паспорт Гліщінскій.pdf.p7s
29 березня 2021 22:25
Паспорт Гліщінскій.pdf
29 березня 2021 22:25
Наказ.pdf.p7s
29 березня 2021 22:25
Наказ.pdf
29 березня 2021 22:25
Медична довідка.pdf.p7s
29 березня 2021 22:25
Медична довідка.pdf
29 березня 2021 22:25
Ліцензія.pdf.p7s
29 березня 2021 22:25
Ліцензія.pdf
29 березня 2021 22:25
Договор аналогічний(9).pdf.p7s
29 березня 2021 22:25
Договор аналогічний(9).pdf
29 березня 2021 22:25
Договор аналогічний(8).pdf.p7s
29 березня 2021 22:25
Договор аналогічний(8).pdf
29 березня 2021 22:25
Договор аналогічний(7).pdf.p7s
29 березня 2021 22:25
Договор аналогічний(7).pdf
29 березня 2021 22:25
Договор аналогічний(6).pdf.p7s
29 березня 2021 22:25
Договор аналогічний(6).pdf
29 березня 2021 22:25
Договор аналогічний(5).pdf.p7s
29 березня 2021 22:25
Договор аналогічний(5).pdf
29 березня 2021 22:25
Договор аналогічний(4).pdf.p7s
29 березня 2021 22:25
Договор аналогічний(4).pdf
29 березня 2021 22:25
Договор аналогічний(3).pdf.p7s
29 березня 2021 22:25
Договор аналогічний(3).pdf
29 березня 2021 22:25
Договор аналогічний(2).pdf.p7s
29 березня 2021 22:25
Договор аналогічний(2).pdf
29 березня 2021 22:25
Договор аналогічний(1).pdf.p7s
29 березня 2021 22:25
Договор аналогічний(1).pdf
29 березня 2021 22:25
Довідка ч1.ст.237.pdf.p7s
29 березня 2021 22:25
Довідка ч1.ст.237.pdf
29 березня 2021 22:25
Довідка МВД.pdf.p7s
29 березня 2021 22:25
Довідка МВД.pdf
29 березня 2021 22:25
Довідка к Додатку 3(2).pdf.p7s
29 березня 2021 22:25
Довідка к Додатку 3(2).pdf
29 березня 2021 22:25
Довідка к Додатку 3(1).pdf.p7s
29 березня 2021 22:25
Довідка к Додатку 3(1).pdf
29 березня 2021 22:25
Довідка к Додатку 3.pdf.p7s
29 березня 2021 22:25
Довідка к Додатку 3.pdf
29 березня 2021 22:25
Довідка ГУ ДПС.pdf.p7s
29 березня 2021 22:25
Довідка ГУ ДПС.pdf
29 березня 2021 22:25
Довідка банк.pdf.p7s
29 березня 2021 22:25
Довідка банк.pdf
29 березня 2021 22:25
Відомості про учасника.pdf
29 березня 2021 22:25
Акт надання послуг(3).pdf.p7s
29 березня 2021 22:25
Акт надання послуг(3).pdf
29 березня 2021 22:25
Акт надання послуг(2).pdf.p7s
29 березня 2021 22:25
Акт надання послуг(2).pdf
29 березня 2021 22:25
Акт надання послуг(1).pdf.p7s
29 березня 2021 22:25
Акт надання послуг(1).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ТАІРОВТРАНССЕРВІС"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Учасник підтверджує, що: Приватне підприємство, суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Учасник підтверджує, що: Відомості про юридичну особу Приватне підприємство "Таіровтранссервіс", яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

У зв"язку із тим, що учасником є юридична особа, інформація щодо фізичної особи, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов"язаного з корупцією, не надається.

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Приватне підприємство, як Учасник підтверджує, що: Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Приватне підприємство, як Учасник підтверджує, що: Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Приватне підприємство, як Учасник підтверджує, що: У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Учасник процедури закупівля, Приватне підприємство "Таіровтранссервіс", не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ФОП НЄГРУЦА АНДРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Довідка МВД.pdf.p7s

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Суб’єкт господарювання - ФОП «Нєгруца Андрій Миколайович» (Учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої етапі 6, пунктом 1 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції», у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, які стосуються спотворення результатів торгів (тендерів).

Вчинення корупційних правопорушень

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі - директора Нєгруца Андрія Миколайовича, яку уповноважено представляти інтереси під час проведення процедури закупівлі, не було притягнуто, згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері закупівель корупційного правопорушення.

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Відомості про юридичну особу ФОП «Нєгруца Андрій Миколайович», яка є учасником процедури закупівлі, не вносились до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення.

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Службову (посадову) особа учасника процедури закупівлі - ФОП «Нєгруца Андрій Миколайович», не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми.

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Суб'єкта господарювання ФОП «Нєгруца Андрій Миколайович» (Учасник) у встановленому законом порядку не визнано банкрутом та стосовно нього ліквідаційна процедура не відкрита.

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

ФОП Нєгруца Андрій Миколайович (Учасник) ПОВІДОМЛЯЄ, що в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань наявна інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань", про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи - резидента України, що є учасником, щодо засновника Учасника Нєгруца Андрій Миколайович.

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

ФОП «Нєгруца Андрій Миколайович», Учасник торгів, повідомляє про те, що до нього у попередніх господарських відносинах не застосовувалися оперативно-господарські санкції відповідно до вимог ч.1 ст. 237 Господарського кодексу України.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ТАІРОВТРАНССЕРВІС"
#33089599
Відхилено 1 525 440,00
UAH з ПДВ
05 квітня 2021 09:11
ФОП НЄГРУЦА АНДРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ
#2554808598
Переможець 1 630 000,00
UAH з ПДВ
05 квітня 2021 15:16

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 квітня 2021 15:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП НЄГРУЦА АНДРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ
#2554808598
1 630 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
16 лютого 2022 15:27
Додаткова угода №3 до Договору № 64 від 16.04.2021р.16022022.pdf зміни до договору
16 лютого 2022 15:27
Електронний підпис зміни до договору
06 січня 2022 12:30
Додаткова угода 2 від 04 січня 2022 року до Договору 64 від 16 квітня 2021 року.png зміни до договору
06 січня 2022 12:30
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2021 16:11
Додаткова угода 1 від 28 грудня 2021 року до Договору 64 від 16 квітня 2021 року.png зміни до договору
28 грудня 2021 16:11
Електронний підпис укладений
20 квітня 2021 11:41
Договір 64 16042021.pdf укладений
20 квітня 2021 11:40

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли взаємної згоди зменшити ціну Договору на 73095,67 грн. (сімдесят три тисячі дев’яносто п’ять гривень 67 копійок), без ПДВ., у зв’язку з чим внести зміни до Договору, а саме розділ ІІ, абзац викласти в новій редакції: «Сума цього Договору становить 1556904 грн. 33 коп. (Один мільйон п’ятсот п’ятдесят шість тисяч дев’ятсот чотири грн. 33 коп.) без ПДВ.» В інших частинах Договору умови залишаються незмінними.
Номер договору про закупівлю: 64
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
06 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі ч. 6 ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі», Сторони за взаємною згодою домовились продовжити дію договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20% суми Договору, що становить 311 380.86 грн. (Триста одинадцять тисяч триста вісімдесят грн. 86 коп.) без ПДВ та викласти п.5.1. Договору в новій редакції, а саме: «Цей Договір набирає чинності з моменту підписання і діє до 01.03.2022 р. та до повного виконання обов’язків сторін.».
Номер договору про закупівлю: 64
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
16 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли взаємної згоди зменшити ціну Додаткової угоди № 2 від 04.01.2022 року на 40 932,69 грн. (Сорок тисяч дев’ятсот тридцять дві гривні 69 копійок) без ПДВ, у зв’язку з чим внести зміни до Додаткової угоди, а саме п. 1, викласти в новій редакції: «На підставі ч.6 ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі», Сторони за взаємною згодою домовились продовжити дію договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20% від суми Договору, 270 448,17 грн. (Двісті сімдесят тисяч чотириста сорок вісім гривень 17 копійок) без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 64
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML