Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ТАЇРОВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 42963923 |
Місцезнаходження: | 65496, Україна , Одеська обл., Таїрове, ВУЛИЦЯ 40-РІЧЧЯ ПЕРЕМОГИ, будинок 25 |
Контактна особа: |
Гєрєєва Анжела Юсупівна 380630795804 Gereevali230708@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 березня 2021 23:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 березня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 30 березня 2021 14:45 |
Очікувана вартість: | 1 950 968,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 19 509,68 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:60130000-8: Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки здійснюються при надходженні коштів з відповідного бюджету на зазначені цілі, в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку та на підставі пред’явлених та підписаних Сторонами акту надання послуг шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 березня 2021 22:59 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
13 березня 2021 22:59 |
Додаток №6.pdf | |
13 березня 2021 22:59 |
Додаток №5.pdf | |
13 березня 2021 22:59 |
Додаток №4.pdf | |
13 березня 2021 22:59 |
Додаток №3.pdf | |
13 березня 2021 22:59 |
Додаток №2.pdf | |
13 березня 2021 22:59 |
Додаток №1.pdf | |
13 березня 2021 22:59 |
ОГОЛОШЕННЯ_про_проведення_відкритих торгів.pdf | |
13 березня 2021 22:59 |
Тендерна Документація.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Превалюючою метою здійснення публічних закупівель є задоволення суспільних потреб (як суспільства загалом, так і конкретної територіальної громади чи окремої групи населення).
Так, інтересами держави у здійсненні публічних закупівель виступають: економія публічних коштів та ефективність їх використання; забезпечення виконання програм економічного і соціального розвитку.
Під принципом ефективності витрачання бюджетних коштів розуміється, що процедури закупівель мають здійснюватися з мінімально можливими витратами і досягненням максимального кінцевого результату проведення процедур, за підсумками яких повинні бути здійснені закупівлі необхідних ресурсів з максимальною економічною вигодою для покупця. Також, відповідно Закону України «Про автомобільний транспорт» вiд 05.04.2001 № 2344-III (зі змінами та доповненням) стаття 11 «Надання соціально значущих послуг автомобільного транспорту здійснюється відповідно до законодавства з питань поставки продукції для державних потреб. Соціально значущими послугами автомобільного транспорту є послуги з перевезення пасажирів автобусними маршрутами загального користування за визначеними уповноваженими органами тарифами та на пільгових умовах відповідно до законодавства», стаття 34 «Автомобільний перевізник повинен: виконувати вимоги цього Закону та інших законодавчих і нормативно-правових актів України у сфері перевезення пасажирів та/чи вантажів; утримувати транспортні засоби в належному технічному і санітарному стані та забезпечувати їх зберігання відповідно до вимог статті 21 цього Закону; забезпечувати контроль технічного і санітарного стану транспортних засобів перед виїздом на маршрут; забезпечувати проведення медичного контролю стану здоров'я водіїв; організувати проведення періодичного навчання водіїв методам надання домедичної допомоги потерпілим від дорожньо-транспортних пригод; { Частину першу статті 34 доповнено абзацом згідно із Законом N 586-VI ( 586-17 ) від 24.09.2008, із змінами, внесеними згідно із Законом N 5081-VI ( 5081-17 ) від 05.07.2012 } забезпечувати умови праці та відпочинку водіїв згідно з вимогами законодавства; забезпечувати проведення стажування та інструктажу водіїв у порядку, визначеному центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері транспорту; забезпечувати безпеку дорожнього руху; забезпечувати водіїв відповідною документацією на перевезення пасажирів».
Правилами надання послуг пасажирського автомобільного, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 18.02.1997 №176 (далі – Правила), визначено, що пасажиромісткість –це передбачена технічною характеристикою транспортного засобу та визначена у реєстраційних документах кількість місць для перевезення пасажирів у транспортному засобі. Слід зазначити, що пасажиромісткість не включає у тому числі місця для стояння пасажирів. Пунктов 8 Додатку 3 Тендерної документації пасажиромісткість транспортних засобів не менш 20-ти (без водія) та не більше 40-ка пасажиро-місць стосується лише місць для сидіння. Щодо пунктів 11, 12 Додатку 3 Тендоргої документації Законом України «Про публічні закупівлі» часті 3 стаття 22 Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації, відповідно Закону України №3492–IV Про внесення змін до Закону України «Про автомобільний транспорт» існує визначення, яке застосовано параметри комфортності автобуса – конструктивні параметри автобуса, які визначають для пасажира комфортність поїздки, також відповідно статті 8. Стандартизація на автомобільному транспорті яка забезпечує: реалізацію єдиної науково-технічної політики з питань створення, експлуатації, ремонту, технічного обслуговування та утилізації транспортних засобів;підвищення надійності, комфортності та безпечності транспортних засобів, якості робіт та послуг відповідно до розвитку науки і техніки, потреб населення і народного господарства; захист інтересів споживачів і держави у питаннях безпеки перевезень для життя, здоров'я людей та майна осіб, охорони довкілля;економію всіх видів ресурсів, поліпшення техніко-економічних показників діяльності; безпеку об'єктів з урахуванням ризику виникнення природних і техногенних катастроф та інших надзвичайних ситуацій.
Сертифікацію транспортних засобів, робіт, послуг на автомобільному транспорті здійснюють з метою:запобігання використанню транспортних засобів, надання робіт, послуг, небезпечних для життя, здоров'я людей та довкілля;
сприяння споживачам у свідомому виборі транспортних засобів, робіт, послуг; створення умов для участі суб'єктів господарювання в міжнародному економічному, науково-технічному співробітництві. Щодо пункта 19 Додатку 3 Тендерної документації: Щозмінний передрейсовий медичний огляд водіїв Перевізник повинен забезпечувати виконання вимог законодавства з питань охорони праці. Зокрема він повинен впровадити медичний контроль за станом здоров'я водіїв, забезпечити їх санітарно-побутовими приміщеннями і обладнанням, затвердити режими праці і відпочинку. Медичні огляди кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів проводяться для визначення придатності особи до безпечного керування транспортними засобами. Вони поділяються на такі види: попередні; періодичні; щозмінні передрейсові і післярейсові огляди; позачергові огляди. Нормативне регулювання Щозмінний передрейсовий медичний огляд водіїв проводиться для водіїв транспортних засобів перевізника безпосередньо перед їх виїздом в рейс. Це передбачено Положенням про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів, затвердженого наказом МОЗ України № 65/80 від 31.01.2013 (далі - Положення № 65/80). Згідно п. 1.4 Положення щозмінні передрейсові і післярейсові медичні огляди повинні проходити водії транспортних засобів підприємств, установ і організацій незалежно від форми власності.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-04-09-000009 ● 4ebc342ec383440c9e1ffd5f1a20e952
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 09 квітня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 09 квітня 2021 12:14 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
09.04.2021 Одеса № 197
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 09.04.2021.
Начальник Наталія СТОЯНОВА
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 09.04.2021 № 197
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер
дата оприлюднення
9 UA-2021-03-13-000203-a 13.03.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-04-16 14:35:03
Запит про надання пояснення
Відповідно до наказу начальника Південного офісу Держаудитслужби від 09.04.2021 № 197 розпочато моніторинг процедури відкритих торгів за предметом закупівлі: ДК 021:2015: 60130000-8 — Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів, яка проводилась Управлінням гуманітарної політики Таїровської селищної ради (далі – Замовник) (оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2021-03-13-000203-a).
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 р. № 23, постала потреба в отриманні пояснень від Замовника щодо проведення процедури закупівлі, а саме:
1) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо невідповідності учасника приватного підприємства «ТАІРОВТРАНССЕРВІС» (далі – ПП «ТАІРОВТРАНССЕРВІС») вимогам пунктів 11, 12 та 14 Додатку 3 до тендерної документації, тоді як учасником ПП «ТАІРОВТРАНССЕРВІС» на виконання зазначених вимог у складі тендерної пропозиції надано Довідку від 26.03.2021
№ 9, яка заповнена відповідно до форми, встановленої Додатком 3 до тендерної документації?
Слід зазначити, що тендерною документацією Замовника не визначено, якими саме документами та/або інформацією необхідно підтвердити оснащення транспортних засобів – системою клімат-контроль та системою тахограф фіксації, а також наявність у салоні останніх – аудіо повідомлення та ТV системи.
Разом з тим, просимо надати інформацію у якому саме файлі тендерної пропозиції фізичної особи-підприємця НЄГРУЦА АНДРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ (далі – ФОП НЄГРУЦА АНДРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ), якого визначено переможцем процедури закупівлі, наявні документи та/або інформація, що підтверджують оснащення транспортних засобів – системою клімат-контроль, та наявність у салоні останніх – аудіо повідомлення та ТV системи.
2) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення про невідхилення тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі ФОП НЄГРУЦА АНДРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ, тоді як останній не надав у спосіб та строки, зазначені у пункті 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, встановлені статтею 17 Закону» Розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та Додатку 2 «Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі та спосіб документального підтвердження відсутності підстав для переможця» до тендерної документації, документи, що підтверджують відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі переможця, установлених статтею 17 цього Закону, а саме:
- електронна довідка або оригінал, або нотаріально завірена копія документа (-ів) виданого Міністерством внутрішніх справ України, для надання фізичним особам відомостей про притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінально-процесуальним законодавством України (відповідно до вимог пункту 5 частини 1 статті 17 Закону);
- електронна довідка або оригінал, або нотаріально завірена копія довідки, що видана Державною податковою службою України про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, форма якої затверджена наказом Міністерства фінансів України від 03.09.2018 року №733 (відповідно до вимог пункту 13 частини 1 статті 17 Закону);
- довідка у довільній формі з інформацією, що підтверджує відсутність підстави для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі передбаченої положеннями частини 2 статті 17 Закону?
З огляду на вищезазначене, прошу надати пояснення щодо обґрунтування рішення Замовника та підтверджуючі документи.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-04-21 19:40:59
Щодо пояснень на запит від 16.04.2021 року
Надаємо відповідь через електронну систему закупівель на запит Державної аудиторської служби України Південний офіс від 16.04.2021 року щодо процедури закупівлі відкриті торги за предметом: «Послуги із здійснення безкоштовних регулярних спеціальних перевезень пасажирів на приміських маршрутів: «с.Сухий Лиман, вул. Чорноморців зупинка «За кермом» - с.Лиманка, ж/м «Радужний» КНП «Таїровський КДЦ», «смт. Таїрове – площа Незалежності м. Одеса» ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 60130000-8 «Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів». Ідентифікатор закупівлі UA-2021-03-13-000203-а електронній системі PROZORRO (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-03-13-000203-a).
Питання: Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо невідповідності учасника приватного підприємства «ТАІРОВТРАНССЕРВІС» (далі – ПП «ТАІРОВТРАНССЕРВІС») вимогам пунктів 11, 12 та 14 Додатку 3 до тендерної документації, тоді як учасником ПП «ТАІРОВТРАНССЕРВІС» на виконання зазначених вимог у складі тендерної пропозиції надано Довідку від 26.03.2021 № 9, яка заповнена відповідно до форми, встановленої Додатком 3 до тендерної документації? Слід зазначити, що тендерною документацією Замовника не визначено, якими саме документами та/або інформацією необхідно підтвердити оснащення транспортних засобів – системою клімат-контроль та системою тахограф фіксації, а також наявність у салоні останніх – аудіо повідомлення та ТV системи. Разом з тим, просимо надати інформацію у якому саме файлі тендерної пропозиції фізичної особи-підприємця НЄГРУЦА АНДРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ (далі – ФОП НЄГРУЦА АНДРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ), якого визначено переможцем процедури закупівлі, наявні документи та/або інформація, що підтверджують оснащення транспортних засобів – системою клімат-контроль, та наявність у салоні останніх – аудіо повідомлення та ТV системи.
Відповідь: Закупівля за предметом: «Послуги із здійснення безкоштовних регулярних спеціальних перевезень пасажирів на приміських маршрутів: «с.Сухий Лиман, вул. Чорноморців зупинка «За кермом» - с.Лиманка, ж/м «Радужний» КНП «Таїровський КДЦ», «смт. Таїрове – площа Незалежності м. Одеса», є значемий для громади проєкт. Організація регулярного перевезення мешканців громади шляхом курсування безкоштовних соціальних автобусних маршрутів є складовою частиною заходів з розвитку транспортного сполучення на території громади. Крім того, подібний вид перевезень має, без сумніву, величезне соціальне значення, бо спрямований, насамперед, на верстви населення, що потребують соціальної підтримки. Подібні автобусні маршрути абсолютно задовольняють потреби населення у комфортних та якісних, а головне - безпечних перевезеннях, даючи змогу швидко дістатися до об'єкту навчання або лікування, установ влади, сервісу або закладів торгівлі, місць праці або відпочинку. Відповідно до статті 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Замовником на виконання норм головного закону України та Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» оголошено закупівлю «Послуги із здійснення безкоштовних регулярних спеціальних перевезень пасажирів на приміських маршрутів: «с.Сухий Лиман, вул. Чорноморців зупинка «За кермом» - с.Лиманка, ж/м «Радужний» КНП «Таїровський КДЦ», «смт. Таїрове – площа Незалежності м. Одеса» за основним словником національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 60130000-8 «Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів», для забезпечення потреб територіальної громади. Превалюючою метою здійснення публічних закупівель є задоволення суспільних потреб (як суспільства загалом, так і конкретної територіальної громади чи окремої групи населення). Так, інтересами держави у здійсненні публічних закупівель виступають: економія публічних коштів та ефективність їх використання; забезпечення виконання програм економічного і соціального розвитку. Під принципом ефективності витрачання бюджетних коштів розуміється, що процедури закупівель мають здійснюватися з мінімально можливими витратами і досягненням максимального кінцевого результату проведення процедур, за підсумками яких повинні бути здійснені закупівлі необхідних ресурсів з максимальною економічною вигодою для покупця. Також, відповідно Закону України «Про автомобільний транспорт» вiд 05.04.2001 № 2344-III (зі змінами та доповненням) стаття 11 «Надання соціально значущих послуг автомобільного транспорту здійснюється відповідно до законодавства з питань поставки продукції для державних потреб. Соціально значущими послугами автомобільного транспорту є послуги з перевезення пасажирів автобусними маршрутами загального користування за визначеними уповноваженими органами тарифами та на пільгових умовах відповідно до законодавства», стаття 34 «Автомобільний перевізник повинен: виконувати вимоги цього Закону та інших законодавчих і нормативно-правових актів України у сфері перевезення пасажирів. Законом України «Про публічні закупівлі» часті 3 стаття 22 Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації, відповідно Закону України №3492–IV Про внесення змін до Закону України «Про автомобільний транспорт» існує визначення, яке застосовано параметри комфортності автобуса – конструктивні параметри автобуса, які визначають для пасажира комфортність поїздки, також відповідно статті 8. Стандартизація на автомобільному транспорті яка забезпечує: реалізацію єдиної науково-технічної політики з питань створення, експлуатації, ремонту, технічного обслуговування та утилізації транспортних засобів;підвищення надійності, комфортності та безпечності транспортних засобів, якості робіт та послуг відповідно до розвитку науки і техніки, потреб населення і народного господарства; захист інтересів споживачів і держави у питаннях безпеки перевезень для життя, здоров'я людей та майна осіб, охорони довкілля;економію всіх видів ресурсів, поліпшення техніко-економічних показників діяльності; безпеку об'єктів з урахуванням ризику виникнення природних і техногенних катастроф та інших надзвичайних ситуацій. Сертифікацію транспортних засобів, робіт, послуг на автомобільному транспорті здійснюють з метою:запобігання використанню транспортних засобів, надання робіт, послуг, небезпечних для життя, здоров'я людей та довкілля; сприяння споживачам у свідомому виборі транспортних засобів, робіт, послуг; створення умов для участі суб'єктів господарювання в міжнародному економічному, науково-технічному співробітництві. Вимоги встановлені у Додатку 3, а саме: пункт 11, 12 та 14 мають виключно законні підстави. Керуючись Законом України «Про дорожній рух» від 24.09.2008р. №586-VI(586-17) із змінами, Закону України №3492–IV Про внесення змін до Закону України «Про автомобільний транспорт», Постановою КМ України від 18.02.1997р. №176, Наказом Міністерства транспорту та зв’язку України від 07.06.2010 №340 «Про затвердження Положення про робочий час і час відпочинку водіїв колісних транспортних засобів», Угодою про асоціацією між Україною та Європейським Союзом, Регламент 561/2006 та 3821/85, Директиви 2002/15/ЄС та 2006/22/ЄС, Директива 2014/47/ЄС, Кодекс «Про адміністративне правопорушення». З 01.03.2019 року транспортні засоби комерційні які здійснюють внутрішні перевезення пасажирів повинні бути обладнані тахографами. Обов’язкове використання тахографів для транспортних засобів, які здійснюють перевезення пасажирів на відстані понад 50 км, з повною масою ТЗ понад 3,5 тон, з максимальною швидкістю понад 40 км/ч. Відповідно Постанові КМ України від 18 лютого 1997 р. N 176 Про затвердження Правил надання послуг пасажирського автомобільного транспорту (із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ) пункту 31 на маршрутах використовуються автобуси загального призначення, категорія та клас яких відповідають вимогам, установленим для міського, приміського, міжміського чи міжнародного транспорту. Вимоги до структури рухомого складу визначаються організатором перевезень в умовах конкурсу {Пункт 31 із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ № 983 (983-2009-п) від 09.09.2009, №181 (181-2018-п) від 07.02.2018 }, підпункт 4 пункту 31-1 організатор перевезень визначає умови перевезень, до яких належать: облаштування автобусів засобами візуального та звукового інформування про найменування зупинки, зокрема наступної, маршруту з урахуванням вимог статті 28 Закону України "Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні" ( 875-12 ). Згідно Закону України №3492–IV Про внесення змін до Закону України «Про автомобільний транспорт» параметри комфортності автобуса – конструктивні параметри автобуса, які визначають для пасажира комфортність поїздки. Учасником ПП «Таїровтрассервіс» було завантажено у електронну систему файли/документи тендерної пропозиції за процедурою відкриті торги на закупівлю: «Послуги із здійснення безкоштовних регулярних спеціальних перевезень пасажирів на приміських маршрутів: «с.Сухий Лиман, вул. Чорноморців зупинка «За кермом» - с.Лиманка, ж/м «Радужний» КНП «Таїровський КДЦ», «смт. Таїрове – площа Незалежності м. Одеса» ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 60130000-8 «Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів». У складі тендерної пропозиції надано Довідку від 26.0.2021 року №9, яка заповнена відповідно до форми, встановленої Додатком 3 до тендерної документації, підписана та завірена печаткою, тім самим підтверджує наявність технічних характеристик та відповідність вимогам Додатку 3 до тендерної документації, але також надано Гарантійний лист від 26.03.2021 року №10 в якому зазначено, що у разі перемоги у відкритих торгах та укладання договору виконання вимог Додатку 3 до тендерної документації, а саме: вимоги згідно пунктів 11,12 та 14 технічної специфікації будуть виконані у найкоротші терміни. Тім самим учасник ПП «Таїровтрассервіс» підтверджує відсутність відповідності встановленим вимогам Замовника та дотримання вимог Закону України щодо пасажирських перевезень.
Тендерна пропозиція надана учасником ФОП «Негруца Андрій Миколайович», код ЄДРПОУ 2554808598, було завантажено файли (документи) через електронну систему PROZORRO до процедури закупівлі: «Послуги із здійснення безкоштовних регулярних спеціальних перевезень пасажирів на приміських маршрутів: «с.Сухий Лиман, вул. Чорноморців зупинка «За кермом» - с.Лиманка, ж/м «Радужний» КНП «Таїровський КДЦ», «смт. Таїрове – площа Незалежності м. Одеса» ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 60130000-8 «Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів». Ідентифікатор закупівлі UA-2021-03-13-000203-а електронній системі PROZORRO. Замовником було проведено аналіз та вивчення завантажених файлів відповідно додатку до протоколу розгляду та встановлено, що дана пропозиція відповідає вимогам тендерної документації та кваліфікаційним критеріям, встановленим в тендерній документації, відсутні підстави відхилення тендерної пропозиції згідно зі статтею 31 Закону України «Про публічні закупівлі» та відсутні підстави для відмови, установлені ст. 17 Закону. На виконання зазначених вимог у складі тендерної пропозиції надано підписану та завірену печаткою підтвердження , яка заповнена відповідно до форми, встановленої Додатком 3 до тендерної документації. Також, запропоновані транспортні засоби відповідні по технічним характеристикам вимогам Додатку 3 тендерної документації, що підтверджується технічними паспортами на автомобілі та протоколами на тахограф.
Питання: Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення про невідхилення тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі ФОП НЄГРУЦА АНДРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ, тоді як останній не надав у спосіб та строки, зазначені у пункті 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, встановлені статтею 17 Закону» Розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та Додатку 2 «Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі та спосіб документального підтвердження відсутності підстав для переможця» до тендерної документації, документи, що підтверджують відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі переможця, установлених статтею 17 цього Закону, а саме: - електронна довідка або оригінал, або нотаріально завірена копія документа (-ів) виданого Міністерством внутрішніх справ України, для надання фізичним особам відомостей про притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінально-процесуальним законодавством України (відповідно до вимог пункту 5 частини 1 статті 17 Закону); - електронна довідка або оригінал, або нотаріально завірена копія довідки, що видана Державною податковою службою України про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, форма якої затверджена наказом Міністерства фінансів України від 03.09.2018 року №733 (відповідно до вимог пункту 13 частини 1 статті 17 Закону); - довідка у довільній формі з інформацією, що підтверджує відсутність підстави для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі передбаченої положеннями частини 2 статті 17 Закону?
Відповідь: Відповідно до положень статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIII зі змінами та доповненнями (надалі - Закон) та Додатку 2 тендерної документації учасник ФОП НЄГРУЦА АНДРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ, визначений переможцем процедури закупівлі за предметом: «Послуги із здійснення безкоштовних регулярних спеціальних перевезень пасажирів на приміських маршрутів: «с.Сухий Лиман, вул. Чорноморців зупинка «За кермом» - с.Лиманка, ж/м «Радужний» КНП «Таїровський КДЦ», «смт. Таїрове – площа Незалежності м. Одеса» ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 60130000-8 «Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів», надав у своєї тендерної пропозиції Довідку Державної податкової служби України про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, форма якої затверджена наказом Міністерства фінансів України від 03.09.2018 року №733 (відповідно до вимог пункту 13 частини 1 статті 17 Закону), Довідку видану Міністерством внутрішніх справ України, для надання фізичним особам відомостей про притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінально-процесуальним законодавством України (відповідно до вимог пункту 5 частини 1 статті 17 Закону) та Довідку у довільній формі з інформацією, що підтверджує відсутність підстави для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі передбаченої положеннями частини 2 статті 17 Закону в електронному виді та в оригіналі після повідомлення про намір укласти договір.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Заперечення до Висновку від 27.04.2021 року (закупівля №10108887) Відповідно статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), надаємо заперечення до висновку Південного офісу Державної аудиторської служби України (далі - Висновок) про результати моніторингу процедури закупівлі відкриті торги за предметом: «Послуги із здійснення безкоштовних регулярних спеціальних перевезень пасажирів на приміських маршрутів: «с.Сухий Лиман, вул. Чорноморців зупинка «За кермом» - с.Лиманка, ж/м «Радужний» КНП «Таїровський КДЦ», «смт. Таїрове – площа Незалежності м. Одеса» ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 60130000-8 «Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів». Ідентифікатор закупівлі UA-2021-03-13-000203-а електронній системі PROZORRO (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-03-13-000203-a). Щодо першої частини Висновку, відповідно підпункту 3 частини першої статті 31 відхилення тендерної пропозиції переможцем процедури закупівлі «не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону», а саме в тендерній документації зазначено у розділі ІІІ пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, встановлені статтею 17 Закону», а саме: Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. У якості документального підтвердження відсутності підстав у відмові в торгах згідно ст.17 Закону, переможець повинен надати замовнику: - оригінал або нотаріально завірену копію документу або електронний документ, виданого уповноваженим органом з інформацією про те, що фізичну особу, яка є переможцем, до кримінальної відповідальності не притягують, датованого не раніше дня публікації оголошення про проведення цих відкритих торгів; - оригінал або нотаріально завірену копію документу або електронний документ, виданого уповноваженим органом з інформацією про те, що службову (посадову) особу переможця, яка підписала тендерну пропозицію, до кримінальної відповідальності не притягують, датованого не раніше дня публікації оголошення про проведення цих відкритих торгів; - оригінал або нотаріально завірену копію довідки або електронний документ про відсутність заборгованості із сплати податків і зборів(обов’язкових платежів), що контролюються органами доходів і зборів, міжрегіональними територіальними органами Державної фіскальної служби України, датовану не раніше дня публікації оголошення про проведення цих відкритих торгів. - довідку, складену учасником в довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої п.12 частини 1 ст.17 Закону; - довідку, складену учасником в довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої абзацом 1 ч.2 ст.17 Закону або інформацію в довільній формі, що підтверджує вжиття заходів для доведення надійності учасника, згідно абзацу 2 ч.2 ст.17 Закону. Також відповідно пункту 1.4. Додатку 2 тендерної документації спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель. Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, зокрема наступне: Документи, які підтверджують відсутність підстав для відмови учаснику в участі в процедурі закупівлі та подаються лише переможцем - Електронна довідка або оригінал, або нотаріально завірена копія документа (-ів). Документ повинен бути не більше місячної давнини відносно дати оприлюдненого на веб- порталі наміру про укладання договору. Таким чином, визначений Замовником переможець тендерної пропозиції наданої учасником ФОП «Негруца Андрій Миколайович» надав шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону у складі тендерної пропозиції, також спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав оригінали документів та довідок датованих не раніше дня публікації оголошення про проведення цих відкритих торгів. Замовник вважає таке підтвердження відповідає вимогам Закону та тендерної документації. Щодо другої частини Висновку, відповідно частини 3 статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. На підставі цього вимоги пункту 6 розділу ІІІ, які підтверджуються безпосередньо учасником у складі тендерної пропозиції визначеним Додатком 3 безпосередньо учасником у складі тендерної пропозиції, учасник надає інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та підтверджує свою можливість і готовність виконувати усі вимоги Замовника торгів. У момент оголошення процедури відкритих торгів учасники, які виявили бажання прийняти участь та подати тендерну пропозицію повинні відповідати вимогам чинного Законодавства у сфері предмета закупівлі, котрі вказані у поясненні від 16.04.2021 р. Ствердження у Висновку частини другої є необґрунтованим та не відповідає вимогам чинного Законодавства України. Відповідно до вимог пунктів 3,4 та 5 частини першої статті 5 Закону закупівля здійснюються за принципами, у тому числі – відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників та рівного ставлення до них, а також, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. У Висновку посилання на пункти 3,4 та 5 частини першої статті 5 Закону є не обґрунтованими та належним чином не роз’ясненні, тому вказане зауваження недоліком не вважаємо, так як у всіх учасників були рівні умови участі у процедурі закупівлі. Вважаємо, що рішення та дії Замовника жодним чином не вплинули на перебіг процедури закупівлі, не обмежили права учасників процедури закупівлі. Описані у Висновку недоліки вважаємо або спростованими нашим запереченням або несуттєвими, що не могли вплинути на перебіг процедури та вибір переможця. В констатуючій частині Висновку Південний офіс Державної аудиторської служби України зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема вжити заходи, щодо розірвання договору відповідно до законодавства. Вимога щодо усунення порушень не можлива на даному етапі, також відсутні підстави для цього. Вимога про розірвання договору є противоправною і не містить конкретних підстав, оскільки відсутні факти порушення зі сторони Замовника та учасника ФОП «Негруца Андрій Миколайович» . Замовник вважає, що умови укладеного з учасником-переможцем договору та норми законодавства не містять підстав для його розірвання.
2021-05-06 22:31:09
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 квітня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 15 травня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (При розгляді тендерних пропозицій учасників ПП «ТАІРОВТРАНССЕРВІС» та ФОП НЄГРУЦА АНДРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ» вимогам тендерної документації, Замовником порушено вимоги пунктів 3, 4 та 5 частини першої статті 5 Закону, тим самим порушено принципи здійснення закупівель, зокрема відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників та рівного ставлення до них, а також, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.)
Оскарження в суді
Опис: | Адміністративний Позов із додатками від 14.05.2021 р. Справа від 14.05.20231 р. №420/7969/21 |
Дата публікації: | 14 травня 2021 |
Документи:
14 травня 2021 14:39
|
Електронний підпис |
14 травня 2021 14:37
|
Адміністративний позов із додатками 14.05.21.pdf |
14 травня 2021 14:37
|
Адміністративний позов із додатками 14.05.21.pdf.p7s |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 березня 2021 15:06
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "ТАІРОВТРАНССЕРВІС" |
1 649 382,00
UAH з ПДВ
|
1 525 440,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП НЄГРУЦА АНДРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ |
1 950 968,00
UAH з ПДВ
|
1 630 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "ТАІРОВТРАНССЕРВІС" #33089599 |
Відхилено |
1 525 440,00
UAH з ПДВ
|
05 квітня 2021 09:11
|
ФОП НЄГРУЦА АНДРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ #2554808598 |
Переможець |
1 630 000,00
UAH з ПДВ
|
05 квітня 2021 15:16
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 лютого 2022 15:27
|
Додаткова угода №3 до Договору № 64 від 16.04.2021р.16022022.pdf | зміни до договору |
16 лютого 2022 15:27
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 січня 2022 12:30
|
Додаткова угода 2 від 04 січня 2022 року до Договору 64 від 16 квітня 2021 року.png | зміни до договору |
06 січня 2022 12:30
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2021 16:11
|
Додаткова угода 1 від 28 грудня 2021 року до Договору 64 від 16 квітня 2021 року.png | зміни до договору |
28 грудня 2021 16:11
|
Електронний підпис | укладений |
20 квітня 2021 11:41
|
Договір 64 16042021.pdf | укладений |
20 квітня 2021 11:40
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли взаємної згоди зменшити ціну Договору на 73095,67 грн. (сімдесят три тисячі дев’яносто п’ять гривень 67 копійок), без ПДВ., у зв’язку з чим внести зміни до Договору, а саме розділ ІІ, абзац викласти в новій редакції: «Сума цього Договору становить 1556904 грн. 33 коп. (Один мільйон п’ятсот п’ятдесят шість тисяч дев’ятсот чотири грн. 33 коп.) без ПДВ.» В інших частинах Договору умови залишаються незмінними. |
Номер договору про закупівлю: | 64 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 06 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі ч. 6 ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі», Сторони за взаємною згодою домовились продовжити дію договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20% суми Договору, що становить 311 380.86 грн. (Триста одинадцять тисяч триста вісімдесят грн. 86 коп.) без ПДВ та викласти п.5.1. Договору в новій редакції, а саме: «Цей Договір набирає чинності з моменту підписання і діє до 01.03.2022 р. та до повного виконання обов’язків сторін.». |
Номер договору про закупівлю: | 64 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 16 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли взаємної згоди зменшити ціну Додаткової угоди № 2 від 04.01.2022 року на 40 932,69 грн. (Сорок тисяч дев’ятсот тридцять дві гривні 69 копійок) без ПДВ, у зв’язку з чим внести зміни до Додаткової угоди, а саме п. 1, викласти в новій редакції: «На підставі ч.6 ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі», Сторони за взаємною згодою домовились продовжити дію договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20% від суми Договору, 270 448,17 грн. (Двісті сімдесят тисяч чотириста сорок вісім гривень 17 копійок) без ПДВ. |
Номер договору про закупівлю: | 64 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |