Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

"Розроблення науково-проектної документації по об’єкту: "Роботи по пристосуванню (реставрації) пам'ятки архітектури та містобудування національного значення "Земляні укріплення Єлизаветинської фортеці" (постанова Ради Міністрів Української РСР від 06 вересня 1979 року № 442, охоронний № 252/5) для встановлення флагштока Державного прапора України"
Очікувана вартість
1 450 000,00 UAH
UA-2021-03-12-012487-b c38042a942c44f2989ca386f9e211d1e
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Євгеній Богушевич

+380994574461 dkbid@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ТА ІНВЕСТИЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 43876025
Місцезнаходження: 25022, Україна , Кіровоградська обл., м. Кропивницький, вул. Дворцова, буд. 32/29
Контактна особа: Євгеній Богушевич
+380994574461
dkbid@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 березня 2021 19:34
Звернення за роз’ясненнями: до 19 березня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 березня 2021 01:00
Очікувана вартість: 1 450 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 251,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 7249 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Замовник вимагає надання Учасниками забезпечення тендерних пропозицій у формі гарантії. Гарантії надаються у вигляді електронного документа, скріпленого електронним цифровим підписом (ЕЦП) або кваліфікованим електронним підписом (КЕП) установи-гаранта.
Гарантія повинна бути оформлена відповідно до вимог Цивільного кодексу України, Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління НБУ від 15.12.2004 № 639, інших нормативних актів законодавства України, обов’язково повинно містити найменування предмета закупівлі та номер закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу та посилання на нормативні акти законодавства України, у відповідності з якими гарантію видано та які регулюють Порядок здійснення операцій за гарантіями.
Гарантія повинна бути з повним грошовим забезпеченням (покриттям грошовою масою) на весь строк дії гарантії. На підтвердження зазначеного, Учасником у складі тендерної пропозиції надається довідка установи-гаранта, що свідчить про наявність повного грошового забезпечення (покриття грошовою масою) за гарантією відповідного Учасника та про те, що строк дії наявного на рахунку Учасника грошового забезпечення (покриття грошовою масою) є не меншим, ніж строк дії гарантії, під яку Учасником надано це грошове забезпечення (покриття грошовою масою).
У тексті (або колонтитулах) гарантій має бути посилання на програмний комплекс, яким накладено ЕЦП/КЕП. При цьому зазначений у тексті гарантій підписант має співпадати з підписантом, який наклав ЕЦП/КЕП.
При перевірці тендерної пропозиції Замовник залишає за собою право перевірки ЕЦП/КЕП за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України.
У разі відсутності або не підтвердження ЕЦП/КЕП гарантії, подану Учасником тендерну пропозицію може бути відхилено Замовником.
Термін дії гарантії повинен бути не менше ніж 90 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми (часткова або неповна сплата – заборонені).
Валюта гарантій: гривня.
В тексті гарантії повинно бути зазначено:
- конкретна дата вступу гарантії в дію та термін дії гарантії (конкретна дата);
- конкретно визначену суму гарантії, встановлену Замовником;
- гарант у разі порушення принципалом свого зобов’язання, забезпеченого гарантією, сплачує кошти бенефіціару за першою його вимогою без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов.
Строк сплати за гарантією має становити 5 (п’ять) банківських днів з дня отримання гарантом вимоги бенефіціара.
Спосіб направлення бенефіціаром вимоги гаранту у гарантії не зазначається.
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути не меншим, ніж строк дії тендерної пропозиції.
В разі продовження строку дії тендерної пропозиції, строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути продовжений Учасником на відповідний строк.
Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням, або гарантії не відповідають вимогам тендерної документації, відхиляються Замовником.
Електронна банківська гарантія – документ, виданий учаснику торгів банком, який гарантує негайно та безумовно за першою письмовою вимогою замовника даних торгів сплатити повну суму в розмірі 7 249,00 грн. (сім тисяч двісті сорок дев’ять гривень 00 копійок), за умови письмової вимоги Замовника, що учасник не виконав своїх зобов’язань, які передбачені цим оголошенням. Електронна банківська гарантія повинна бути оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004р. № 639, із зобов’язанням банку відшкодувати на рахунок Департаменту капітального будівництва та інвестиційної діяльності Кіровоградської обласної державної адміністрації (р/р UA 878201720355159002000147589 Держказначейська служба України, м. Київ, МФО – 820172, ЄДРПОУ – 43876025). – кошти в сумі забезпечення пропозиції, які визначені в даному розділі (у разі зміни розрахункового рахунку та банку, додатково в письмовій вимозі замовник може уточнювати свої реквізити для перерахування суми банківської гарантії). Електронна банківська гарантія має містити: назву документа – "Електронна банківська гарантія" або "Банківська гарантія", номер, дату та місце складання. Відповідно до даного оголошення Електронна банківська гарантія подається учасником у складі пропозиції у вигляді архівного файлу, що надається банком, в якому міститься електронна банківська гарантія (в форматі PDF), цифровий підпис уповноваженої особи банку та копія ліцензії банку (в форматі PDF). У разі, якщо архівний файл не буде містити таких документів в зазначених форматах, замовник залишає за собою право на відхилення такої пропозиції. Всі витрати, пов'язані з поданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Термін дії електронної банківської гарантії, наданої як забезпечення пропозиції учасника 90 календарних днів з дати розкриття пропозицій. Замовник відхиляє пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням пропозиції.
Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі:
1) відкликання тендерної пропозиції/пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними;
2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі;
3) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону;
4) ненадання переможцем процедури закупівлі спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією/оголошенням про проведення спрощеної закупівлі.
Забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції повертається учаснику в разі:
1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, зазначеного в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі;
2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі)/спрощеної закупівлі;
3) відкликання тендерної пропозиції/пропозиції до закінчення строку її подання;
4) закінчення тендеру/спрощеної закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції/пропозиції.
5. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав, визначених частиною четвертою цієї статті.
6. Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
"Розроблення науково-проектної документації по об’єкту: "Роботи по пристосуванню (реставрації) пам'ятки архітектури та містобудування національного значення "Земляні укріплення Єлизаветинської фортеці" (постанова Ради Міністрів Української РСР від 06 вересня 1979 року № 442, охоронний № 252/5) для встановлення флагштока Державного прапора України"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25006, Україна, Кіровоградська область, м. Кропивницький, "Земляні укріплення Єлизаветинської фортеці"
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник здійснює платежі Виконавцю за виготовлену проектно-кошторисну документацію на підставі Акту приймання виконаних робіт, підписаних уповноваженими представниками сторін протягом 3 робочих днів з відтермінуванням платежу (відповідно до пропозиції переможця торгів) Пiсляоплата 3 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 70%
Строк виконання робіт: 15%
до 30 робочих днів: 15%
від 31 до 44 робочих днів: 5%
45 робочих днів: 0%
Термін оплати: 15%
відтермінування платежу-до 60 календарних днів: 15%
відтермінування платежу-до 30 календарних днів: 5%
відтермінування платежу-до 20 календарних днів: 0%
16 березня 2021 17:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 березня 2021 17:42
Додаток 3 Договір ПКД.docx
16 березня 2021 17:42
ІІ Оголошення ПКД ПРАПОР.docx
16 березня 2021 17:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 березня 2021 19:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 березня 2021 17:42
Додаток 3 Договір ПКД.docx
12 березня 2021 19:34
Додаток 3 Договір ПКД.docx
16 березня 2021 17:42
ІІ Оголошення ПКД ПРАПОР.docx
12 березня 2021 19:34
Оголошення ПКД ПРАПОР.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Наявність працівників відповідної кваліфікації
Дата подання: 17 березня 2021 17:24
Дата відповіді: 18 березня 2021 15:39
Доброго дня! Відповідно до внесених змін від 16.03. 2021р. в оголошеня до закупівлі були внесені зміни щодо відповідності учасника таким вимогам, а саме: наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, що є предметом закупівлі із зазначенням прізвища, ім’я, по батькові та посади працівника. Обов’язкова наявність в учасника: - головного інженера проекту, інженера з проектно-кошторисної роботи та головного архітектора проекту, наявність у Учасника (не менше одного) фахівців, що мають вчений ступінь кандидата /доктора архітектури; - наявність у Учасника (не менше одного) фахівців, що мають вчений ступінь кандидата /доктора історичних наук; - наявність (не менше одного) фахівців, що мають вчений ступінь кандидата /доктора технічних наук та кваліфікаційний сертифікат "Розроблення містобудівної документації" (можливе залучення фахівців за договорами цивільно-правового характеру). Не зрозуміло, навіщо потрібні вчені, кандидати/доктори наук при розробці проектної документації? Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Предметом закупівлі є роботи з розроблення науково-проектної документації щодо встановлення флагштока Державного Прапора України на території об’єкту культурної спадщини національного значення – Земляних укріплень Єлизаветинської фортеці, що зобов’язує розробити межі пам’ятки та режими її використання згідно чинного законодавства України у сфері охорони культурної спадщини.
При розроблені науково-практичної документації щодо визначення меж і режимів використання зон охорони пам’яток архітектури та містобудування проводяться наукові дослідження, спрямовані на одержання нової інформації про об’єкти культурної спадщини, історичні населені пункти, традиційний характер середовища окремих пам’яток, їх комплексів (ансамблів), який є типовим для певних культур або періодів розвитку, природні ландшафти, що мають історичну цінність. Зони охорони пам’яток архітектури та містобудування визначаються на основі досліджень, детального аналізу матеріалів щодо розвитку планувальної структури та ролі пам'яток у довкіллі.
Зазначені розробки вимагають наявність відповідного кваліфікованого рівня та наукового ступеня відповідно до чинного законодавства.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 березня 2021 01:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРХІТЕКТУРНО-КОНСТРУКТОРСЬКЕ БЮРО "ВІХАРЄВ" 1 201 710,00
UAH з ПДВ
1 201 710,00
UAH з ПДВ
1.4285714286 841 197 Документи

Публічні документи

26 березня 2021 11:14
Електронний підпис
26 березня 2021 11:11
13_Банківська гарантія.rar
26 березня 2021 11:11
04_Наявність працівників.pdf
26 березня 2021 11:11
03_Кошторис.pdf
26 березня 2021 11:11
01_Пропозиція.pdf
26 березня 2021 11:11
06_Аналогічний договір.pdf
26 березня 2021 11:11
08_Контактна інформація.pdf
26 березня 2021 11:11
11_Листи-згоди.pdf
26 березня 2021 11:11
00_Зміст.pdf
26 березня 2021 11:11
02_Проект Договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРХІТЕКТУРНО-КОНСТРУКТОРСЬКЕ БЮРО "ВІХАРЄВ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРХІТЕКТУРНО-КОНСТРУКТОРСЬКЕ БЮРО "ВІХАРЄВ"
#34186318
Переможець 1 201 710,00
UAH з ПДВ
01 квітня 2021 09:14

Документи

01 квітня 2021 09:14
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 квітня 2021 09:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРХІТЕКТУРНО-КОНСТРУКТОРСЬКЕ БЮРО "ВІХАРЄВ"
#34186318
1 201 710,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 квітня 2021 09:14
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 січня 2022 09:29
Електронний підпис зміни до договору
06 травня 2021 17:38
Віхарєв дод угода.PDF зміни до договору
06 травня 2021 17:37
Електронний підпис зміни до договору
14 квітня 2021 10:37
Дод угода ПРАПОР.PDF зміни до договору
14 квітня 2021 10:36
Електронний підпис укладений
13 квітня 2021 13:54
ЗВЕД КОШТ+ПЛАН ГРАФІК ПРАПОР.PDF укладений
13 квітня 2021 13:53
Дог виготов ПКД ПРАПОР.PDF укладений
13 квітня 2021 13:53

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
19 квітня 2021 10:16
612 900,00 UAH UA618201720344281014100147589
Департамент КБІД Кіровоградської ОДА
UA153510050000026005537151200
ТОВ "АКБ "Віхарєв"
Оплачений
14 травня 2021 12:18
189 000,00 UAH UA618201720344281014100147589
Департамент КБІД Кіровоградської ОДА
UA153510050000026005537151200
ТОВ "АКБ "Віхарєв"
Оплачений
26 травня 2021 11:10
399 810,00 UAH UA618201720344281014100147589
Департамент КБІД Кіровоградської ОДА
UA153510050000026005537151200
ТОВ "АКБ "Віхарєв"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
14 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна умов проведення експертизи проекту
Номер договору про закупівлю: 21/04/01-П
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення реквізитів "Виконавця"
Номер договору про закупівлю: 21/04/01-П
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 квітня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 201 710,00
UAH