Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Роботи по здійсненню технічного нагляду за виконанням робіт на об’єкті: «Реконструкція автомобільної дороги загального користування місцевого значення С061009 Михайлівка – Филинці км 0+000 – км 8+780, Житомирської області» (ДК 021:2015 (CPV) – 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв'язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Очікувана вартість
1 463 413,20 UAH
UA-2021-03-12-011473-b b4c6543f2343448dac6013344d0f46b4
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пархомець Руслана Миколаївна

+380978739512 39932654oda@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 39932654
Місцезнаходження: 10014, Україна , Житомирська обл., м Житомир, майдан ім. С.П. Корольова, 12
Контактна особа: Пархомець Руслана Миколаївна
+380978739512
39932654oda@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 березня 2021 16:35
Звернення за роз’ясненнями: до 18 березня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 березня 2021 00:00
Початок аукціону: 22 березня 2021 14:02
Очікувана вартість: 1 463 413,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 14 634,13 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Роботи по здійсненню технічного нагляду за виконанням робіт на об’єкті: «Реконструкція автомобільної дороги загального користування місцевого значення С061009 Михайлівка – Филинці км 0+000 – км 8+780, Житомирської області» (ДК 021:2015 (CPV) – 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв'язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12422, Україна, Житомирська область, автомобільна дорога загального користування місцевого значення С061009 Михайлівка – Филинці, км 0+000 – км 8+780
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 листопада 2022
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата за виконані роботи здійснюється на підставі Акта виконаних робіт з технічного нагляду, підписаного Сторонами. Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 березня 2021 16:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 березня 2021 16:36
Оголошення на технагляд Михайлівка-Филинці.docx
12 березня 2021 16:36
Додаток 3.xlsx
12 березня 2021 16:35
Додаток 1 Проект договору (2).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо лабораторії
Дата подання: 16 березня 2021 14:34
Дата відповіді: 17 березня 2021 15:50
Відповідно до умов Оголошення Замоник вимагає від учасника на підвтердженння навності лабоаторії, зокрема - свідоцтво про відповідність системи керування вимірюваннями вимогам ДСТУ ISO 10012:2005) з додатком, де вказано галузь атестації (сертифікації) тощо, що видане компетентним органом та дійсне (чинне) на дату його подання Учасником. Повідомляємо, що з введенням версії стандарту ДСТУ ISO / IEC 17025 до: 2017 Загальні вимоги до компетентності випробувальних та калібрувальних лабораторій, ISO 10012: 2005 почав втрачати свою актуальність. Тобто, за наянвості в учасника нового, більш досконалого документу, що підвтерджує відповідність лабораторії, пропозиція такого учасника може бути відхилена. Дана вимога значно звужує коло учасників, які можуть прийняти участь в закупівлі та є дискримінаційною. Просимо внести зміни до Оголошення про закупівлю, у тому числі: - свідоцтво про відповідність системи керування вимірюваннями вимогам ДСТУ ISO 10012:2005) з додатком, де вказано галузь атестації (сертифікації) тощо, що видане компетентним органом та дійсне (чинне) на дату його подання Учасником змінити на: - документ (-ти) про відповідність лабораторії вимогам чинного законодавства України (свідоцтво, рішення тощо про атестацію (сертифікацію) тощо та/або свідоцтво про відповідність системи керування вимірюваннями вимогам ДСТУ ISO 10012:2005/ ДСТУ ISO 17025:2005) з додатком, де вказано галузь атестації (сертифікації) тощо, що видане компетентним органом та дійсне (чинне) на дату його подання Учасником. Звертаэмо увагу, що зазначена вимога до лабораторії (аналогічна вимозі учасника) наявна в інших закупівлях оголошених Замовником щодо аналогічного предмету закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Повідомляємо, що надання учасником нового, більш досконалого документу, що підтверджує відповідність лабораторії, не може бути причиною для відхилення його пропозиції.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 березня 2021 14:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ЮЕМСІ ХОЛДИНГ" 1 018 397,00
UAH з ПДВ
1 018 397,00
UAH з ПДВ
Документи
КОНСОРЦІУМ "ІНСІ" 1 245 000,00
UAH з ПДВ
1 245 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОАД ЕНД БІЛДИНГ ІНЖИНІРИНГ" 1 280 486,55
UAH з ПДВ
1 280 486,55
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ "АВТОМАГІСТРАЛЬ" 1 419 510,00
UAH з ПДВ
1 419 510,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРРОВ" 1 461 000,00
UAH з ПДВ
1 461 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 березня 2021 16:28
Електронний підпис
21 березня 2021 16:27
21. Кошторис.pdf
21 березня 2021 16:27
20. Довідка_печатка.pdf
21 березня 2021 16:27
18.Техумови.pdf
21 березня 2021 16:27
17. Гарантія Банк.7z
21 березня 2021 16:27
16. Дов_банк_рахунок.pdf
21 березня 2021 16:27
15. Проект договору.pdf
21 березня 2021 16:27
14. Охорона праці.7z
21 березня 2021 16:27
13. Інша інформація.pdf
21 березня 2021 16:27
11.УСТАНОВЧІ_ДОК.7z
21 березня 2021 16:27
10.ПОВНОВАЖЕННЯ.7z
21 березня 2021 16:27
9. ВІДОМОСТІ.pdf
21 березня 2021 16:27
8. Погодження договору.pdf
21 березня 2021 16:27
7.Гарантійний лист.pdf
21 березня 2021 16:27
5. Пропозиція.pdf
21 березня 2021 16:27
4.Працівники.7z
21 березня 2021 16:27
3.ДОСВІД.7z
21 березня 2021 16:27
2.МТБ.7z
21 березня 2021 16:27
2.1.Лабораторія.7z
21 березня 2021 16:27
1. РЕЄСТР.pdf

Публічні документи

21 березня 2021 15:19
Електронний підпис
21 березня 2021 15:18
лист про договір.docx.p7s.zip
21 березня 2021 15:18
довідка обєднання.docx.p7s.zip
21 березня 2021 15:18
довідка ліцензія.docx.p7s.zip
21 березня 2021 15:18
Фролов Д.Б..PDF
21 березня 2021 15:18
працівники.rar
21 березня 2021 15:18
перелік документів.docx.p7s.zip
21 березня 2021 15:18
офіс, обладнання.rar
21 березня 2021 15:18
лабораторія.rar
21 березня 2021 15:18
ІНСІ_Установчі.rar
21 березня 2021 15:18
договір.rar

Публічні документи

21 березня 2021 22:17
Електронний підпис
21 березня 2021 22:13
15. Інші довідки.PDF
21 березня 2021 22:13
3.1 Лист-відгук.pdf
21 березня 2021 22:13
0. Реєстр.PDF
21 березня 2021 22:13
2.2 Договір оренди авто.PDF
21 березня 2021 22:13
4. Довідка працівники.PDF
21 березня 2021 22:13
2. Довідка Мат. тех. база.PDF
21 березня 2021 22:13
1. Банківська гарантія.rar
21 березня 2021 22:13
2.4 Договір лабораторія.pdf
21 березня 2021 22:13
4.1 Наказ керівництво.pdf
21 березня 2021 22:13
2.1 Договір оренди Офіс.pdf
21 березня 2021 22:13
12. Витяг з ЄДРПОУ.pdf
21 березня 2021 22:13
2.2 Листи підтвердження.PDF
21 березня 2021 22:13
4.1 Сертифікати.pdf
21 березня 2021 22:13
4.3 Обробка перс..PDF

Публічні документи

21 березня 2021 15:44
КП.pdf
21 березня 2021 15:44
Наказ +Протокол.PDF
21 березня 2021 15:44
Копія Статуту.PDF
21 березня 2021 15:44
Виписа з ЄДРПОУ.PDF
21 березня 2021 15:44
Витяг ЄДРПОУ.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ЮЕМСІ ХОЛДИНГ"

КОНСОРЦІУМ "ІНСІ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОАД ЕНД БІЛДИНГ ІНЖИНІРИНГ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ "АВТОМАГІСТРАЛЬ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРРОВ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ЮЕМСІ ХОЛДИНГ"
#39592454
Відхилено 1 018 397,00
UAH з ПДВ
25 березня 2021 15:44
КОНСОРЦІУМ "ІНСІ"
#43670247
Відхилено 1 245 000,00
UAH з ПДВ
25 березня 2021 15:48
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОАД ЕНД БІЛДИНГ ІНЖИНІРИНГ"
#43975217
Переможець 1 280 486,55
UAH з ПДВ
26 березня 2021 17:18

Документи

25 березня 2021 15:43
Електронний підпис
25 березня 2021 15:42
Протокол

Документи

25 березня 2021 15:48
Електронний підпис
25 березня 2021 15:45
Протокол

Документи

26 березня 2021 17:17
Електронний підпис
26 березня 2021 17:16
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 березня 2021 17:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОАД ЕНД БІЛДИНГ ІНЖИНІРИНГ"
#43975217
1 280 486,55
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 березня 2021 17:17
Електронний підпис
26 березня 2021 17:16
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 червня 2022 08:53
Електронний підпис укладений
30 вересня 2021 17:33
ДУ _1.pdf зміни до договору
30 вересня 2021 17:30
Електронний підпис укладений
08 квітня 2021 10:50
Договір на здійснення технічного нагляду укладений
08 квітня 2021 10:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди: Доповнити підпунктом 4.2.1 пункту 4.2. розділу 4. Додаток №3 викласти в новій редакції. Внести зміни до розділу 10 та викласти у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: ТН10-21
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 квітня 2021 — 01 листопада 2022
Сума оплати за договором: 0
Причини розірвання договору: Враховуючи те, що Торгово-промислова палата України підтверджує, що виниклі з 24.02.2022 року обставини є надзвичайними, невідворотними та об`єктивними для суб`єктів господарської діяльності та/або фізичних осіб по договору, окремим податковим та/чи іншим зобовязанням/обовязком, виконання яких стало неможливим у встановлений термін внаслідок настання форс-мажорних обставин, зважаючи на відміну процедури відкритих торгів згідно предмету закупівлі, а також відсутність відповіді на лист Департаменту з пропозицією розірвання договору, керуючись Цивільним та Господарським кодексами України, Департамент регіонального розвитку повідомляє про розірвання договору, шляхом відмови.