Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Придбання послуг з перевезення учнів та вчителів
Очікувана вартість
149 500,00 UAH
UA-2021-03-12-010646-b 84a033d72f7e4bbc952dccbb2ffcbcb0
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Микитенко

+380534623440 olga.mykytenko@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ КАРЛІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 44104383
Місцезнаходження: 39500, Україна , Полтавська обл., Карлівський р-н, місто Карлівка, вул. Полтавський шлях, будинок 85
Контактна особа: Ольга Микитенко
+380534623440
olga.mykytenko@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 березня 2021 15:50
Звернення за роз’ясненнями: до 18 березня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 березня 2021 23:59
Очікувана вартість: 149 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 747,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:60130000-8: Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів


Усі документи, що мають відношення до даної процедури, підготовлені безпосередньо учасником процедури закупівлі повинні бути складені українською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
послуга з перевезення учнів та вчителів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 60130000-8 — Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Джерело фінансування кошти місцевого бюджету, що спрямовуються на фінансування надання послуг Порядок оплати - здійснюється за надані послуги (післяоплата), на підставі рахунків, шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Перевізника Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 березня 2021 15:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 березня 2021 15:50
Оголошення процедури.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-03-12-010646-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ " АПК Докучаєвські чорноземи ", Код ЄДРПОУ:37845209
Дата подання: 17 березня 2021 19:52
Обставини непереборної сили
Пункт 8.1. Сторони звільняються від відповідальності за невиконання або неналежне виконання зобов’язань за цим Договором у разі виникнення обставин непереборної сили, які не існували під час укладання Договору та виникли поза волею Сторін (аварія, катастрофа, стихійне лихо, епідемія, епізоотія, війна тощо). Прохання роз'яснити які документи є доказом обставин непереборної сили для уникнення непорузумінь в подальшому та внести зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 березня 2021 08:11
Торгово-промислова палата України та уповноважені нею регіональні торгово-промислові палати засвідчують форс-мажорні обставини (обставини непереборної сили) та видають сертифікат про такі обставини протягом семи днів з дня звернення суб’єкта господарської діяльності за собівартістю. Сертифікат про форс-мажорні обставини (обставини непереборної сили) для суб’єктів малого підприємництва видається безкоштовно.
Форс-мажорними обставинами (обставинами непереборної сили) є надзвичайні та невідворотні обставини, що об’єктивно унеможливлюють виконання зобов’язань, передбачених умовами договору (контракту, угоди тощо), обов’язків згідно із законодавчими та іншими нормативними актами, а саме: загроза війни, збройний конфлікт або серйозна погроза такого конфлікту, включаючи але не обмежуючись ворожими атаками, блокадами, військовим ембарго, дії іноземного ворога, загальна військова мобілізація, військові дії, оголошена та неоголошена війна, дії суспільного ворога, збурення, акти тероризму, диверсії, піратства, безлади, вторгнення, блокада, революція, заколот, повстання, масові заворушення, введення комендантської години, карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України, експропріація, примусове вилучення, захоплення підприємств, реквізиція, громадська демонстрація, блокада, страйк, аварія, протиправні дії третіх осіб, пожежа, вибух, тривалі перерви в роботі транспорту, регламентовані умовами відповідних рішень та актами державних органів влади, закриття морських проток, ембарго, заборона (обмеження) експорту/імпорту тощо, а також викликані винятковими погодними умовами і стихійним лихом, а саме: епідемія, сильний шторм, циклон, ураган, торнадо, буревій, повінь, нагромадження снігу, ожеледь, град, заморозки, замерзання моря, проток, портів, перевалів, землетрус, блискавка, пожежа, посуха, просідання і зсув ґрунту, інші стихійні лиха тощo
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 березня 2021 23:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАРЛІВСЬКЕ АТП - 15340" 149 500,00
UAH з ПДВ
149 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 березня 2021 17:13
Електронний підпис
23 березня 2021 17:11
Договір стр4.pdf.p7s
23 березня 2021 17:11
Договір стр3.pdf.p7s
23 березня 2021 17:11
Договір стр2.pdf.p7s
23 березня 2021 17:11
Договір стр1.pdf.p7s
23 березня 2021 17:11
ІВЕКО стр2.jpg.p7s
23 березня 2021 17:11
ІВЕКО стр1.jpg.p7s
23 березня 2021 17:11
ЛАЗ 695 стр 2.jpg.p7s
23 березня 2021 17:11
Лаз 695 стр1.jpg.p7s
23 березня 2021 17:11
SETRA стр2.jpg.p7s
23 березня 2021 17:11
SETRA стр1.jpg.p7s
23 березня 2021 17:11
зміни до статуту стр5.pdf.p7s
23 березня 2021 17:11
зміни до статуту стр 4.pdf.p7s
23 березня 2021 17:11
зміни до статуту стр3.pdf.p7s
23 березня 2021 17:11
зміни до статуту стр 2.pdf.p7s
23 березня 2021 17:11
зміни до статуту стр1.pdf.p7s
23 березня 2021 17:11
зміни до статуту.pdf.p7s
23 березня 2021 17:11
статут стр 15.pdf.p7s
23 березня 2021 17:11
статут стр14.pdf.p7s
23 березня 2021 17:11
статут стр13.pdf.p7s
23 березня 2021 17:11
статут стр12.pdf.p7s
23 березня 2021 17:11
статут стр11.pdf.p7s
23 березня 2021 17:11
статут стр 10.pdf.p7s
23 березня 2021 17:11
статут стр9.pdf.p7s
23 березня 2021 17:11
статут стр 8.pdf.p7s
23 березня 2021 17:11
статут стр7.pdf.p7s
23 березня 2021 17:11
статут стр6.pdf.p7s
23 березня 2021 17:11
статут стр5.pdf.p7s
23 березня 2021 17:11
статут стр4.pdf.p7s
23 березня 2021 17:11
статут стр3.pdf.p7s
23 березня 2021 17:11
статут стр 2.pdf.p7s
23 березня 2021 17:11
статут.pdf.p7s
23 березня 2021 17:11
статут стр 1.pdf.p7s
23 березня 2021 17:11
Протокол зборів.pdf.p7s
23 березня 2021 17:11
наказ на директор.pdf.p7s
23 березня 2021 17:11
Довідка-згода.pdf.p7s
23 березня 2021 17:11
Довідка про МТБ.pdf.p7s
23 березня 2021 17:11
Гарант. лист.pdf.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАРЛІВСЬКЕ АТП - 15340"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАРЛІВСЬКЕ АТП - 15340"
#03118334
Переможець 149 500,00
UAH з ПДВ
30 березня 2021 10:13

Документи

30 березня 2021 10:13
Електронний підпис
30 березня 2021 10:13
протокол 48.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 березня 2021 10:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАРЛІВСЬКЕ АТП - 15340"
#03118334
149 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 березня 2021 10:13
Електронний підпис
30 березня 2021 10:13
протокол 48.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 вересня 2022 09:47
Електронний підпис зміни до договору
04 січня 2022 09:41
ду до дог. 98.pdf зміни до договору
04 січня 2022 09:40
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 10:33
Ду до догов.98.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 10:33
Електронний підпис укладений
05 квітня 2021 11:34
договір 98.pdf укладений
05 квітня 2021 11:33

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
19 квітня 2021 18:00
15 260,80 UAH UA618201720344210003000104743
Відділ освіти, молоді та спорту
UA733052990000026004041202220
ТзДВ"Карлiвське АТП-15340"
Оплачений
24 травня 2021 15:20
7 630,40 UAH UA618201720344210003000104743
Відділ освіти, молоді та спорту
UA733052990000026004041202220
ТзДВ"Карлiвське АТП-15340"
Оплачений
11 червня 2021 11:40
21 365,12 UAH UA618201720344210003000104743
Відділ освіти, молоді та спорту
UA733052990000026004041202220
ТзДВ"Карлiвське АТП-15340"
Оплачений
08 липня 2021 11:17
9 156,48 UAH UA618201720344210003000104743
Відділ освіти, молоді та спорту
UA733052990000026004041202220
ТзДВ"Карлiвське АТП-15340"
Оплачений
11 жовтня 2021 14:21
33 573,76 UAH UA618201720344210003000104743
Відділ освіти, молоді та спорту
UA733052990000026004041202220
ТзДВ"Карлiвське АТП-15340"
Оплачений
05 листопада 2021 12:43
21 365,12 UAH UA618201720344210003000104743
Відділ освіти, молоді та спорту
UA733052990000026004041202220
ТзДВ"Карлiвське АТП-15340"
Оплачений
08 грудня 2021 11:49
33 573,76 UAH UA618201720344210003000104743
Відділ освіти, молоді та спорту
UA733052990000026004041202220
ТзДВ"Карлiвське АТП-15340"
Оплачений
24 грудня 2021 13:38
7 570,16 UAH UA618201720344210003000104743
Відділ освіти, молоді та спорту
UA733052990000026004041202220
ТзДВ"Карлiвське АТП-15340"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 98
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження дії договору про закупівлю на строк, достатній для проведення процедури закупівлі закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 98
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 березня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 149 500,00
UAH (в тому числі ПДВ 24 916,67 UAH)