Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ПОЛТАВАВОДОКАНАЛ" |
Код ЄДРПОУ: | 03361661 |
Вебсайт: | http://www.vodokanal.poltava.ua/ |
Місцезнаходження: | 36020, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, ВУЛИЦЯ ПИЛИПА ОРЛИКА, будинок 40-А |
Контактна особа: |
Євген Забишний +380675318760 tendervoda1@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 березня 2021 15:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 березня 2021 21:00 |
Початок аукціону: | 29 березня 2021 11:41 |
Очікувана вартість: | 11 945 274,39 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 60 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Аванс | 20 | Робочі | 30 | |
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 березня 2021 15:31 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
12 березня 2021 15:25 |
Додаток__Обладнання.doc | |
12 березня 2021 15:25 |
Проект ДОГОВОРУ.doc | |
12 березня 2021 15:25 |
Технічні характеристики ЗОКС.doc | |
12 березня 2021 15:25 |
ТД технічне переоснащення ЗОКС 2021.doc | |
12 березня 2021 15:25 |
ДОДАТОК 1.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-08-10-000043 ● 45347e9d7a0d4b2c96d847c8d2bfb545
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 серпня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 серпня 2021 15:17 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
Ужгород
10.08.2021 № 496
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із внесеними змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Закарпатській області Світлана МИГОЛИНЕЦЬ
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області
від 10.08.2021№ 496
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2021-03-12-009967-b 12.03.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-08-17 11:49:56
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу закупівлі робіт «Технічне переоснащення повітродувної станції на Затуринських очисних спорудах КП ПОР "ПОЛТАВАВОДОКАНАЛ" по вул. Енергетична, 4 в м. Полтава» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-03-12-009967-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №185 зі змінами, потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
Яким чином уповноваженою особою була встановлена відповідність учасника ТОВ "ЕНЕРГОЗБЕРІГАЮЧІ ТЕХНОЛОГІЇ" кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, якщо:
- учасник ТОВ "ЕНЕРГОЗБЕРІГАЮЧІ ТЕХНОЛОГІЇ" у складі тендерної пропозиція надав довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору , яка містить інформацію про наявність виконаного договору підряду №1Е/080518/ЮЄГ від 08.05.2018 року (термін дії договору 31.12.2018), тоді як відповідно до пункту 5.1.3 частини 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, для підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), учасник повинен надати довідку у довільній формі, що містить інформацію про виконання аналогічних*, раніше укладених у 2019р. та 2020р. договорів (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю) із зазначенням найменування контрагентів, предмету договору, контактних осіб замовників (прізвище та контактний телефон) та копії даних договорів?
- пунктом 5.1.1 частини 5 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації, визначено, що Учасник на підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій повинен подати довідку (довільної форми) на фірмовому бланку підприємства (за наявності), що підписується учасником або його уповноваженою особою і за наявності печатки може містити її відбиток, із зазначенням інформації про право власності, та щодо кожної одиниці орендованого (залученого) автотранспорту - надати договір оренди, чинний на дату розкриття пропозиції, або інші документи, що підтверджують право використання кожного об’єкта матеріально-технічної бази. Учасник ТОВ "ЕНЕРГОЗБЕРІГАЮЧІ ТЕХНОЛОГІЇ" в довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 18.03.2021 №15 вказав договір надання послуг №10/23/ЗГ/ЮЄГ від 23.10.2020р., в той же час надав договір від 19.03.2021 №19/03-2021, який не може підтвердити зазначений критерій ,чим не підтвердив зазначену вимогу.
Пояснення (інформацію та підтвердні документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-08-20 15:18:38
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Західний офіс Держаудитслужби (Закарпатська обл.) Відповідь на запит
1) ТОВ "ЕНЕРГОЗБЕРІГАЮЧІ ТЕХНОЛОГІЇ" у складі тендерної пропозиції надав довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору підряду №1Е/080518/ЮЄГ від 08.05.2018 року (термін дії договору 31.12.2018р.), що на розсуд замовника торгів, був розцінений як аналогічний, виконаний договір, предмет якого відповідає предмету закупівлі даної процедури. Під час розгляду та оцінки учасника отримано підтвердження наявної техніки, готової до виконання зазначених робіт. Відсутність аналогічних договорів, укладених у 2019р. та 2020р. до уваги не бралося.
2) Учасник ТОВ "ЕНЕРГОЗБЕРІГАЮЧІ ТЕХНОЛОГІЇ" у складі тендерної пропозиції надав довідку (довільної форми) на фірмовому бланку підприємства, що підписана його уповноваженою особою, про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 18.03.2021 №15, що на розсуд замовника підтверджує зазначений критерій. Ми, як замовники торгів, маємо багаторічний досвід співпраці з ТОВ "ЕНЕРГОЗБЕРІГАЮЧІ ТЕХНОЛОГІЇ" по різним напрямкам діяльності, у нас не виникло підстав для сумніву в кваліфікованості та спроможності учасника виконати дані роботи.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2021-08-28 14:55:51
про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку
КП ПОР «Полтававодоканал», як Замовник торгів, за результом проведеної процедури закупівлі, визначив переможцем ТОВ «ЕНЕРГОЗБЕРІГАЮЧІ ТЕХНОЛОГІЇ» та уклав договір підряду від 22.04.2021 №2204/ТП/ЕТ на загальну суму 11 872 452,00 гривень. Здійснити заходи, зазначені у висновку Держаудитслужби України Західного офісу ДАСУ, щодо припинення зобов’язань за укладеним договором з ТОВ «ЕНЕРГОЗБЕРІГАЮЧІ ТЕХНОЛОГІЇ» від 22.04.2021 №2204/ТП/ЕТ на сьогоднішний день не можливо, тому що Підрядник виконує роботи по об’єкту: «Технічне переоснащення повітродувної станції на Затуринських очисних спорудах КП ПОР "ПОЛТАВАВОДОКАНАЛ" по вул. Енергетична, 4 в м. Полтава» в обсязі договірної ціни. Замовником перераховано передплату в розмірі 30% від загальної договірної ціни на придбання та постачання матеріалів та обладнання. По мірі виконання робіт, проміжними платежами, проведені розрахунки за виконані роботи. Якість робіт відповідає вимогам ДСТУ - Н.Б.В. 2.5-68:2012.
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, зазначені у висновку Держаудитслужби України Західного офісу ДАСУ, які на даному етапі неможливо усунути у відповідності до вимог законодавства у сфері публічних закупівель, ми, як Замовники, беремо на себе зобов’язання в подальшому вживати заходи щодо недопущення зазначених порушень.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 серпня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 вересня 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Протокол/и про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу: | 13-02-0129/2021 |
Дата публікації: | 20 жовтня 2021 |
Порушення, до яких додано протокол: |
|
Номер відкриття провадження: | 3/554/2612/2021 |
Дата відкриття провадження: | 10 грудня 2021 |
Документи:
21 грудня 2021 14:05
|
Електронний підпис |
20 жовтня 2021 12:55
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 березня 2021 12:02
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОЗБЕРІГАЮЧІ ТЕХНОЛОГІЇ" |
11 932 453,89
UAH з ПДВ
|
11 872 452,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКВІК" |
11 890 000,00
UAH з ПДВ
|
11 890 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОЗБЕРІГАЮЧІ ТЕХНОЛОГІЇ" #31862999 |
Переможець |
11 872 452,00
UAH з ПДВ
|
05 квітня 2021 17:29
|
Укладений договір
Інформація про платежі за договором
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
11 серпня 2021 16:00
|
3 561 735,60 UAH | UA648201720344311003100052319 КП ПОР "ПОЛТАВАВОДОКАНАЛ" |
UA298201720355329000000702316 ТОВ "ЕНЕРГОЗБЕРIГАЮЧI ТЕХНОЛОГIЇ" |
Оплачений |
13 вересня 2021 11:15
|
5 234 315,03 UAH | UA648201720344311003100052319 КП ПОР "ПОЛТАВАВОДОКАНАЛ" |
UA298201720355329000000702316 ТОВ "ЕНЕРГОЗБЕРIГАЮЧI ТЕХНОЛОГIЇ" |
Оплачений |
02 листопада 2021 11:33
|
1 991 394,34 UAH | UA648201720344311003100052319 КП ПОР "ПОЛТАВАВОДОКАНАЛ" |
UA963052990000026004006205370 ТОВ "ЕНЕРГОЗБЕРIГАЮЧI ТЕХНОЛОГIЇ" |
Оплачений |
03 грудня 2021 14:41
|
1 081 693,68 UAH | UA648201720344311003100052319 КП ПОР "ПОЛТАВАВОДОКАНАЛ" |
UA963052990000026004006205370 ТОВ "ЕНЕРГОЗБЕРIГАЮЧI ТЕХНОЛОГIЇ" |
Оплачений |
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 02 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 04 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 2204/ТП/ЕТ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 27 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 2204/ТП/ЕТ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 2204/ТП/ЕТ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 2204/ТП/ЕТ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |