Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Закупівля фаршу свинячого (охолодженого)
Очікувана вартість
121 500,00 UAH
UA-2021-03-12-009523-b 3387262451ce4d1c869b5d47964c4d31
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги відмінено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Микитенко

+380534623440 olga.mykytenko@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ КАРЛІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 44104383
Місцезнаходження: 39500, Україна , Полтавська обл., Карлівський р-н, місто Карлівка, вул. Полтавський шлях, будинок 85
Контактна особа: Ольга Микитенко
+380534623440
olga.mykytenko@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 березня 2021 15:08
Звернення за роз’ясненнями: до 18 березня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 березня 2021 23:59
Початок аукціону: 25 березня 2021 15:17
Очікувана вартість: 121 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 607,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15130000-8: М’ясопродукти


Усі документи, що мають відношення до даної процедури, підготовлені безпосередньо учасником процедури закупівлі повинні бути складені українською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1350 кілограми
Фарш свинячий (охолоджений)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15130000-8 — М’ясопродукти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування кошти місцевого бюджету, що спрямовуються на фінансування закупівлі товару. Порядок оплати - здійснюється за наданий товар(післяоплата), на підставі рахунків, шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Постачальника Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 березня 2021 15:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 березня 2021 15:08
Оголошення процедури.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Збільшення ціни
Дата подання: 17 березня 2021 17:40
Пункт 3.4. Ціна за одиницю товару може бути збільшена до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Прохання роз'яснити, які документи необхідно надати для збільшення ціни для уникнення непорозумінь у подальшому та внести зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-03-12-009523-b.c1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ " АПК Докучаєвські чорноземи ", Код ЄДРПОУ:37845209
Дата подання: 17 березня 2021 17:34
Термін оплати
Згідно оголошення про проведення торгів оплата за наданий товар здійснюється на підставі рахунків на протязі 7 банківських днів. Пункт Договору 4.1. Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після пред’явлення Постачальником видаткової накладної на оплату товару (далі – рахунок). Видаткова накладна (рахунок) на товар надається замовнику разом з товаром у день поставки.Тобто оплата буде в день поставки товару? Вважаємо, що в договорі повинен бути чітко прописаний термін оплати, а в існуючому вигляді це дискримінація (порушення прав) учасників. Прохання роз'яснити вірний термін оплати та внести зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2021-03-12-009523-b.c2
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ " АПК Докучаєвські чорноземи ", Код ЄДРПОУ:37845209
Дата подання: 17 березня 2021 17:40
Збільшення ціни товару
Пункт 3.4 Договору - Ціна за одиницю товару може бути збільшена до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Але ж неможливо збільшити ціну товару за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. Збільшити ціну товару не збільшивши при цьому суму договору можна лише за рахунок зменшення кількості товару. Прохання надати роз'яснення та внести зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2021-03-12-009523-b.c3
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ " АПК Докучаєвські чорноземи ", Код ЄДРПОУ:37845209
Дата подання: 17 березня 2021 17:41
Обставини непереборної сили
Пункт 8.1. Сторони звільняються від відповідальності за невиконання або неналежне виконання зобов’язань за цим Договором у разі виникнення обставин непереборної сили, які не існували під час укладання Договору та виникли поза волею Сторін (аварія, катастрофа, стихійне лихо, епідемія, епізоотія, війна тощо). Прохання роз'яснити які документи є доказом обставин непереборної сили для уникнення непорузумінь в подальшому та внести зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 23 березня 2021 11:33
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: У період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні. Замовник не мав можливості вчасно надати відповідь.
Документи:
23 березня 2021 11:33
Електронний підпис
23 березня 2021 11:31
протокол 44.pdf