Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 код 15540000-5 «Сирні продукти» (сир не менше 50% жирності; кисломолочний сир 9% жирності)
Очікувана вартість
571 240,00 UAH
UA-2021-03-12-008676-b 0d64440314d24a94ad6eb7184951d6d9
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анастасія Соловей

+380534623440 super.nastia100@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ КАРЛІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 44104383
Місцезнаходження: 39500, Україна , Полтавська обл., Карлівський р-н, місто Карлівка, вул. Полтавський шлях, будинок 85
Контактна особа: Анастасія Соловей
+380534623440
super.nastia100@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 березня 2021 14:37
Звернення за роз’ясненнями: до 18 березня 2021 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 березня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 березня 2021 00:00
Початок аукціону: 29 березня 2021 14:32
Очікувана вартість: 571 240,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 856,20 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15540000-5: Сирні продукти


Усі документи, що мають відношення до даної процедури, підготовлені безпосередньо учасником процедури закупівлі повинні бути складені українською мовою. Джерело фінансування кошти місцевого бюджету, що спрямовуються на фінансування закупівлі товару. Порядок оплати - здійснюється за наданий товар(післяоплата), на підставі рахунків, шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Постачальника
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
676 кілограми
Сир твердий (сир не менше 50% жирності)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15540000-5 — Сирні продукти
5400 кілограми
Творог (кисломолочний сир 9% жирності)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15540000-5 — Сирні продукти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування кошти місцевого бюджету, що спрямовуються на фінансування закупівлі товару. Порядок оплати - здійснюється за наданий товар(післяоплата), на підставі рахунків, шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Постачальника Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Форма підтвердження: документ
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Форма підтвердження: заява
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

12 березня 2021 14:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 березня 2021 14:37
тд сир.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-03-12-008676-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Фізична особа-підприємець Випущенко Людмила Миколаївна, Код ЄДРПОУ:3087506383
Дата подання: 06 квітня 2021 11:43
Вимога про скасування рішення про визначення переможця
За результатом розгляду тендерних пропозицій 01 квітня 2021 року тендерним комітетом ВІДДІЛУ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ КАРЛІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі-Замовник) було визначено переможцем ТОВ "МОЛОКІНІ".
Пропозиція учасника ТОВ "МОЛОКІНІ" була визначена переможцем неправомірно, так як не відповідає вимогам Замовника:
Відповідно до Розділу V. Оцінка тендерної пропозиції, пункту 2 Інша інформація: З метою необґрунтованого заниження (демпінгу) та/або завищення ціни тендерної пропозиції учасник надає лист в довільній формі за підписом та печаткою Учасника, в якому Учасник інформує уповноважену особу щодо гарантування порядку формування своєї цінової пропозиції за середньо ринковими цінами.
Проте, тендерна пропозиція ТОВ "МОЛОКІНІ" не містить листа в довільній формі за підписом та печаткою Учасника, в якому Учасник інформує уповноважену особу щодо гарантування порядку формування своєї цінової пропозиції за середньо ринковими цінами.
Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ "МОЛОКІНІ" не відповідає вимогам тендерної документації та повинна бути дискваліфікована.
Відповідно до Додатку 4 до тендерної документації Специфікація до предмету закупівлі: Вимоги до товару: сир твердий повинен бути жирністю 50% без домішок, рослинних жирів.
ТОВ "МОЛОКІНІ" у складі тендерної пропозиції надає файл під назвою «Декларація сир твердий», який містить копію декларації виробника ПрАТ «Звенигородський сироробний комбінат» на сир твердий Голландський брусковий 45 % в сухій речовині. Тобто ТОВ "МОЛОКІНІ" пропонує до постачання сир твердий Голландський брусковий 45 %, а не сир твердий 50 %.
Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ "МОЛОКІНІ" не відповідає вимогам тендерної документації, а саме технічним вимогам та повинна бути дискваліфікована.
ФОП Випущенко Л.М. не погоджується з рішення тендерного комітету ВІДДІЛУ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ КАРЛІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ щодо визначення переможцем ТОВ "МОЛОКІНІ". Просимо Замовника звернути увагу на недоліки тендерної пропозиції ТОВ "МОЛОКІНІ" та скасувати рішення про визначення його переможцем за невідповідність тендерній документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 квітня 2021 14:42
Уповноважена особа Відділу освіти, молоді та спорту Карлівської міської ради, якою було розглянуто вимогу Фізичної особи-підприємець Випущенко Людмили Миколаївни (Номер вимоги: UA-2021-03-12-008676-b.b1), надає наступну відповідь:
Частиною 4 статті 33 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що Учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
В ході проведення процедури закупівлі сиру не менше 50% жирності; кисломолочного сиру не менше 9% жирності (ДК 021:2015 код 15540000-5 «Сирні продукти») було розглянуто тільки пропозицію ТОВ "МОЛОКІНІ". Пропозиція Фізичної особи-підприємець Випущенко Людмили Миколаївни не була розглянута Уповноваженою особою Відділу освіти, молоді та спорту Карлівської міської ради в ході проведення процедури закупівлі. З тексту вимоги Фізична особа-підприємець Випущенко Людмили Миколаївни не звертається щодо надання інформації про тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією учасника, який надіслав звернення.
Прохання Фізичної особи-підприємця Випущенко Людмили Миколаївни не може бути задоволено наразі в частині скасування рішення про визначення ТОВ "МОЛОКІНІ" переможцем за невідповідністю тендерній документації.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2021-03-12-008676-b.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Фізична особа-підприємець Марченко Віта Олександрівна, Код ЄДРПОУ:3578004346
Дата подання: 09 квітня 2021 18:00
СКАРГА щодо неправомірного рішення, дії чи бездіяльності Замовника торгів
12.03.2021 року Відділ освіти, молоді та спорту Карлівської міської ради (далі - Замовник) було оголошено відкриті торги на закупівлю товару код ДК 021:2015 код 15540000-5 «Сирні продукти» (сир не менше 50% жирності; кисломолочний сир не менше 9% жирності). 29.03.2021 року відбувся аукціон, участь в якому прийняло три учасники: 1. Фізична особа-підприємець Випущенко Людмила Миколаївна 2. ТОВ "МОЛОКІНІ" 3. Фізична особа-підприємець Марченко Віта Олександрівна 01.04.2021 р. протоколом № 51 засіданням уповноважених осіб з проведення процедур закупівель Замовника було визначено переможцем ТОВ "МОЛОКІНІ". Проте, Фізична особа-підприємець Марченко Віта Олександрівна не погоджується з рішенням тендерного комітету Замовника в частині визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ "МОЛОКІНІ", а саме: По-перше, відповідно до Розділу V. Оцінка тендерної пропозиції, пункту 2 Інша інформація: З метою необґрунтованого заниження (демпінгу) та/або завищення ціни тендерної пропозиції учасник надає лист в довільній формі за підписом та печаткою Учасника, в якому Учасник інформує уповноважену особу щодо гарантування порядку формування своєї цінової пропозиції за середньо ринковими цінами. Проте, тендерна пропозиція ТОВ "МОЛОКІНІ" не містить листа в довільній формі за підписом та печаткою Учасника, в якому Учасник інформує уповноважену особу щодо гарантування порядку формування своєї цінової пропозиції за середньо ринковими цінами. Отже, тендерна пропозиція ТОВ "МОЛОКІНІ" не відповідає вимогам тендерної документації та повинна бути відхилена. По-друге, відповідно до Додатку 4. СПЕЦИФІКАЦІЯ ТА ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ: Закупівля продуктів харчування здійснюється для потреб закладів освіти, в зв’язку з цим повинні бути документи, що засвідчують якість та безпеку продукції (надати копії документів): посвідчення або декларація про відповідність / якість предмету закупівлі. Також у Додатку 4 зазначаються технічні вимоги до предмета закупівлі, а саме: «Сир твердий, товар має відповідати ДСТУ 6003:2008, ГОСТ 11041-8 або зареєстрованим ТУ. Жирність 50% без домішок, рослинних жирів.». Проте, у складі тендерної пропозиції ТОВ "МОЛОКІНІ" надано файл «Декларація сир твердий», який містить копію декларації виробника ПрАТ «Звенигородський сироробний комбінат» на сир твердий Голландський брусковий 45 % в сухій речовині. Тобто, ТОВ "МОЛОКІНІ" надає декларацію виробника на сир твердий 45 % жирності, а не на сир твердий 50 % жирності, як зазначено вимогою тендерної документації. Таким чином, ТОВ "МОЛОКІНІ" пропонує товар (сир твердий 45 % жирності), який не відповідає технічним вимогам тендерної документації. Отже, тендерна пропозиція ТОВ "МОЛОКІНІ" не відповідає технічним вимогам тендерної документації та повинна бути відхилена. ФОП Марченко В.О. не погоджується з рішення тендерного комітету Відділу освіти, молоді та спорту Карлівської міської ради щодо визначення переможцем ТОВ "МОЛОКІНІ", вважає його неправомірним та таким, що порушує законодавство України.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 14 квітня 2021 19:28
рішення від 14.04.2021№7865+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 14 квітня 2021 19:28
рішення від 07.05.2021№10117.pdf
Дата публікації: 13 травня 2021 18:11
Коментар замовника щодо усунення порушення: 21.05.2021 року було виконане рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 10117-р/пк-пз від 07.05.2021 року.
Дата виконання рішення замовником: 01 вересня 2022 13:29

Документи подані скаржником

09 квітня 2021 17:24
скарга сир.pdf

Документи подані замовником

16 квітня 2021 09:30
Лист звенигора.pdf
16 квітня 2021 09:30
Відповідь на скаргу.pdf
16 квітня 2021 09:30
Декларація (1).pdf
16 квітня 2021 09:30
Лист.pdf
21 травня 2021 14:22
Протокол 63.pdf
01 вересня 2022 13:29
Протокол 63.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2022-02-17-000031 ● 237a515a36114cc1a723f373e94f8c82
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17 лютого 2022
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 17 лютого 2022 16:08
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ
17.02.2022 № 62
Харків

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник Управління Північно –
східного офісу Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ


Додаток
до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби
від 17.02.2022 № 62

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3. UA-2021-03-12-008676-b 12.03.2021 дані автоматичних індикаторів ризиків.

Начальник Управління Північно –
східного офісу Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2022-02-18 10:36:56

Запит про надання пояснень

В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 571 240,00 грн. (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-03-12-008676-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступного питання:

- яким чином забезпечено виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель?
- яким чином забезпечено виконання вимог Наказу Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» в частині формування очікуваної вартості предмету закупівлі?
Інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2022-02-23 14:11:58

Відповідь Замовника

Визначення Замовником очікуваної вартості предмету закупівлі відбувається, шляхом залучення відповідних фахівців Замовника, які відповідають за подальше використання товарів, робіт та послуг, що будуть закуплені. Даним питанням займається працівник централізованої бухгалтерії відділу, відповідальний за харчування, який на основі моніторингу цін на ринку та загальнодоступної інформації, щодо цін та асортименту товарів, робіт і послуг, яка міститься у відкритих джерелах за результатами аналізу ціни попередніх власних закупівель Замовника (укладених договорів) аналогічних/ідентичних товарів/послуг, так і ціни відповідних закупівель минулих періодів, інформація про які міститься в електронній системі закупівель "Prozorro" вираховує обсяг продуктів згідно норм, меню та технологічних карток, необхідних для забезпечення учасників освітнього процесу відповідними продуктами харчування на рік. Також по кількості продуктів харчування беруться до уваги дані закладів освіти, які кожного місяця звітують бухгалтеру про обсяг споживання продуктів харчування за звітний період (один місяць). Після цього, узагальнена інформація з кількістю та загальною сумою закупівлі передається для проведення процедур закупівель, відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі». Щодо відображення інформації на сайті повідомляємо, що при оприлюднені інформації по закупівлі було заповнене відповідне поле в системі (скрин екрана з прикладом електронного поля додається), але в силу того, що на момент оголошення офіційний сайт відповідальною особою відділу та відповідною організацією був в процесі створення(Договір про надання послуг №3165 від 12.08.2021 року дані заповнені при оголошенні не перенеслися. Майданчик при заповнені даної інформації не переносить ці дані в систему "Prozorro"(інструкція з майданчику додається)

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2022-02-18 11:36:24

Запит про надання пояснень

В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 276 571240,00 грн. (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-03-12-008676-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступного питання:
- з яких причин в електронній системі закупівель після виконання рішення АМКУ відсутні будь-які рішення замовника щодо подальшого проведення закупівлі «Сирні продукти»?
Інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2022-02-23 11:31:41

Відповідь Замовника

Відділом освіти, молоді та спорту на виконання рішення АМКУ протоколом №63 від 21 травня 2021 року було скасовано рішення про визнання переможцем ТОВ «Молокіні» (протокол №51 від 01 квітня 2021 року).
Наступною економічно вигідною пропозицією в системі закупівель визначено пропозицію Фізичної особи-підприємця Випущенко Людмили Миколаївни на суму 385 000, 00 грн. На виконання ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» учасник, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою, повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обгрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг пропозиції. Дану вимогу було направлено, згідно Закону, в електронній системі закупівель, але відповіді надано не було.
Тому замовник вирішив відхилити аномально низьку тендерну пропозицію ТОВ Випущенко Л. М. у зв’язку з ненаданням у встановлений строк належного обґрунтування вказаної у пропозиції ціни або вартості. (Протокол 64 від 26 травня 2021 року)
Керуючись ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник перейшов до наступної найбільш економічно вигідної пропозиції, а саме ФОП «Марченко В. О» та встановлено, що учасник не відповідає вимогам, встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону. Відповідно до пункту 1 частини першої статті 31 Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, зокрема, якщо учасник не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.(протокол №65 від 27 травня 2021 року)
Усі протоколи після прийняття уповноваженими особами рішення були завантажені в систему закупівель та підписані ЕЦП, на підтвердження цього факту долучаємо до даної відповіді Протокол розкриття тендерних пропозицій та скрин екрану з системи з підтвердженням дискваліфікації усіх учасників даної процедури закупівлі.
Керуючись ст. 32 ЗУ «Про публічні закупівлі» (відміна тендеру чи визнання тендеру таким, що не відбувся) тендер автоматично відміняється електронною системою закупівель у разі: відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з цим Законом.
Аналізуючи вищезазначену інформацію, Замовник вважає, що прийняв усі необхідні рішення стосовно учасників даної закупівлі (відхилив пропозиції) та в подальшому (згідно ст. 32 Закону) закупівлю повинна електронна система закупівель відмінити автоматично (без участі Замовника). При звернені стосовно автоматичної відміни тендеру до служби підтримки майданчику, Замовнику було надано інформацію про автоматичну відміну тендеру після закінчення періоду оскарження.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2022-02-25 11:39:06

НАКАЗ

ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ВІД 24.02.2022 № 34 "ПРО ЗУПИНЕННЯ ЗАХОДІВ ДЕРЖАВНОГО ФІНАНСОВОГО КОНТРОЛЮ"

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 04 березня 2022
Кінцевий строк оскарження: 12 березня 2022

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

  • UA-M-2022-04-06-000003 ● da9d3c6865694bf9b2dc8ceaec08d084
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05 квітня 2022
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 06 квітня 2022 10:02
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ
05.04.2022 № 97
Харків

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ

Додаток
до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби
05.04.2022 № 97

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2021-03-12-008676-b, 12.03.2021, дані автоматичних індикаторів ризиків.

Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відділ освіти молоді та спорту Карлівської міської ради інформує про неможливості усунення виявлених порушення по закупівлі UA-2021-03-12-008676-b з причин: 1) Звільнення уповноважених осіб відповідальних за публічні закупівлі 25.02.2022 року, які не здійснили передавання поточних справ новоприйнятим працівникам; 2) Введенні воєнного стану та з причин не своєчасного отримання новопризначеними уповноваженими особами КЕП для доступу до електронного майданчику закупівель (в лютому-червні 2022 року орган, що видає електронні підписи, видачу КЕП не здійснював, також виникла проблема в оплаті за виготовлення ключів, так як відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України № 590 від 09.06.2022 р. «Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану» оплата за даний вид послуг не здійснюється).

2022-08-04 10:57:51


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 08 квітня 2022
Кінцевий строк оскарження: 23 квітня 2022

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  3. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання своєчасності виконання рішення Колегії АМКУ встановлено порушення абзацу 3 частини сімнадцятої статті 18 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • відсутній механізм

Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання своєчасності виконання рішення Колегії АМКУ встановлено порушення абзацу 3 частини сімнадцятої статті 18 Закону.) • усунуто

На виконання зобов'язань, наданих у висновку, замовником усунуто виявлені порушення, шляхом оприлюднення від 01.09.2022 виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та відмінено процедуру закупівлі UA-2021-03-12-008676-b.

2022-09-02 08:58:01

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 березня 2021 14:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "МОЛОКІНІ" 474 394,80
UAH з ПДВ
384 168,96
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
Фізична особа-підприємець Випущенко Людмила Миколаївна 476 853,60
UAH з ПДВ
385 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
Фізична особа-підприємець Марченко Віта Олександрівна 569 712,48
UAH з ПДВ
569 712,48
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

07 квітня 2021 16:28
Електронний підпис
07 квітня 2021 16:26
Довідка МВС квітень.pdf
01 квітня 2021 15:41
Електронний підпис
01 квітня 2021 15:38
По ст.17.pdf
01 квітня 2021 15:38
Протокол Уст зборів.pdf
01 квітня 2021 15:38
Тендерна пропозиція.pdf
01 квітня 2021 15:38
Наказ про призначення.pdf
01 квітня 2021 15:38
Паспорт,код і витяг.pdf
01 квітня 2021 15:38
Щодо підпису.pdf
01 квітня 2021 15:38
Довідка МВС.pdf
22 березня 2021 13:19
Електронний підпис
22 березня 2021 13:14
Паспорт,код і витяг.pdf
22 березня 2021 13:13
трудові книги.pdf
22 березня 2021 13:13
ст.17 п.5 ч.1.pdf
22 березня 2021 13:13
Ст.17 п.6 ч.1.pdf
22 березня 2021 13:13
ст.17 п.13 ч1.pdf
22 березня 2021 13:13
Дезинф.Лютий.pdf
22 березня 2021 13:13
мат.тех.база.pdf
22 березня 2021 13:13
довідка анал.договрів.pdf
22 березня 2021 13:13
ст.17 п.12 ч.1.pdf
22 березня 2021 13:13
Наказ про призначення.pdf
22 березня 2021 13:13
Дог оренди.pdf
22 березня 2021 13:13
Лист від поставщика 2.pdf
22 березня 2021 13:13
Пропозиція.pdf
22 березня 2021 13:13
Декларація сир твердий.pdf
22 березня 2021 13:13
Щодо підпису.pdf
22 березня 2021 13:13
Фінансова звітність.pdf
22 березня 2021 13:13
Протокол Уст зборів.pdf
22 березня 2021 13:13
Пояснення.pdf
22 березня 2021 13:13
Проект договору.pdf
22 березня 2021 13:13
накази про призначення.pdf
22 березня 2021 13:13
Заг відом про учасника.pdf
22 березня 2021 13:13
Додаток 6.pdf
22 березня 2021 13:13
Мед книги та довідки.pdf
22 березня 2021 13:13
Ст.17,довідки.pdf
22 березня 2021 13:13
Аналог.договір Садок.pdf
22 березня 2021 13:13
Технічні вимоги.pdf
22 березня 2021 13:13
ХАСПП і АКРЕДИТ.pdf
22 березня 2021 13:13
Довідка по Ст.17.pdf
22 березня 2021 13:13
Про ліцензування.pdf
22 березня 2021 13:13
Аналог.договір Рубан.pdf
22 березня 2021 13:13
Статут виписка і витяг.pdf
22 березня 2021 13:13
Договора Дезинфекції.pdf
22 березня 2021 13:12
Лист-згода перс дані.pdf
22 березня 2021 13:12
Опис.pdf
22 березня 2021 13:12
Дезинф.Березень.pdf
22 березня 2021 13:12
Лист від поставщика.pdf
22 березня 2021 13:12
Договір постач..pdf

Публічні документи

26 березня 2021 18:08
Електронний підпис
26 березня 2021 18:02
20-1 Пояснення санпаспорт.pdf
26 березня 2021 18:01
лист.jpg
26 березня 2021 18:01
цінова.pdf
26 березня 2021 18:00
6 довідка ліцензія.pdf
26 березня 2021 18:00
13 кваліфікаційні вимоги.pdf
26 березня 2021 18:00
крема продотті.jpg
26 березня 2021 18:00
15 тех паспорт.pdf
26 березня 2021 18:00
26 ИСО 22000.pdf
26 березня 2021 18:00
технічні вимоги.pdf
26 березня 2021 18:00
14 ДОГОВІР ОРЕНДИ.pdf
26 березня 2021 18:00
1 Витяг від 16.03.2021.pdf
26 березня 2021 18:00
0 установчі.pdf
26 березня 2021 18:00
8 ст.17.pdf
26 березня 2021 18:00
12 окремі довідки ст. 17.pdf
26 березня 2021 18:00
договір.pdf
26 березня 2021 18:00
25 ИСО 9001.pdf
26 березня 2021 18:00
IMG_0001.jpg
26 березня 2021 18:00
11 ст. 17 Закону.pdf
26 березня 2021 18:00
IMG_0006.jpg
26 березня 2021 18:00
27 сертифікати ISO 14001.pdf
26 березня 2021 18:00
договір крема продотті.pdf
26 березня 2021 18:00
сан обробка 22.03 (1).jpg
26 березня 2021 18:00
проект договору.pdf
26 березня 2021 18:00
IMG_0002.jpg
26 березня 2021 18:00
лист Веселовка.pdf
26 березня 2021 18:00
Веселовка.pdf
26 березня 2021 18:00
28 експлуатаційний (1).jpg
26 березня 2021 18:00
сан обробка 22.03 (2).jpg

Публічні документи

27 березня 2021 15:02
Електронний підпис
27 березня 2021 15:00
2. сири_.pdf
27 березня 2021 15:00
ст 17 нова.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МОЛОКІНІ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Ст.17 п.6 ч.1.pdf

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Ст.17 п.12 ч.1

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

ст.17 п.13 ч1.pdf

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Фізична особа-підприємець Випущенко Людмила Миколаївна

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

8 ст.17.pdf

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Фізична особа-підприємець Марченко Віта Олександрівна

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

не було притягнуто

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

ст 17 нова.pdf

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "МОЛОКІНІ"
#43278702
Рішення скасоване 384 168,96
UAH з ПДВ
21 травня 2021 14:22
ТОВ "МОЛОКІНІ"
#43278702
Відхилено 384 168,96
UAH з ПДВ
21 травня 2021 14:27
Фізична особа-підприємець Випущенко Людмила Миколаївна
#3087506383
Відхилено
385 000,00
UAH з ПДВ
26 травня 2021 08:53
Обґрунтування аномально низької ціни
до 25 травня 2021 00:00
Фізична особа-підприємець Марченко Віта Олександрівна
#3578004346
Відхилено 569 712,48
UAH з ПДВ
27 травня 2021 16:35

Документи

21 травня 2021 14:27
Електронний підпис
21 травня 2021 14:26
Протокол 63.pdf

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону

Документи

26 травня 2021 08:53
Електронний підпис
26 травня 2021 08:52
Протокол 64.pdf

Документи

27 травня 2021 16:35
Електронний підпис
27 травня 2021 16:34
Протокол 65.pdf

Інформація про відміну

Дата відміни
27 травня 2021 16:35
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі