Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ КАРЛІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 44104383 |
Місцезнаходження: | 39500, Україна , Полтавська обл., Карлівський р-н, місто Карлівка, вул. Полтавський шлях, будинок 85 |
Контактна особа: |
Анастасія Соловей +380534623440 super.nastia100@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 березня 2021 14:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 березня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 29 березня 2021 14:32 |
Очікувана вартість: | 571 240,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 856,20 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15540000-5: Сирні продукти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Джерело фінансування кошти місцевого бюджету, що спрямовуються на фінансування закупівлі товару. Порядок оплати - здійснюється за наданий товар(післяоплата), на підставі рахунків, шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Постачальника | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 березня 2021 14:38 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 березня 2021 14:37 |
тд сир.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Пропозиція учасника ТОВ "МОЛОКІНІ" була визначена переможцем неправомірно, так як не відповідає вимогам Замовника:
Відповідно до Розділу V. Оцінка тендерної пропозиції, пункту 2 Інша інформація: З метою необґрунтованого заниження (демпінгу) та/або завищення ціни тендерної пропозиції учасник надає лист в довільній формі за підписом та печаткою Учасника, в якому Учасник інформує уповноважену особу щодо гарантування порядку формування своєї цінової пропозиції за середньо ринковими цінами.
Проте, тендерна пропозиція ТОВ "МОЛОКІНІ" не містить листа в довільній формі за підписом та печаткою Учасника, в якому Учасник інформує уповноважену особу щодо гарантування порядку формування своєї цінової пропозиції за середньо ринковими цінами.
Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ "МОЛОКІНІ" не відповідає вимогам тендерної документації та повинна бути дискваліфікована.
Відповідно до Додатку 4 до тендерної документації Специфікація до предмету закупівлі: Вимоги до товару: сир твердий повинен бути жирністю 50% без домішок, рослинних жирів.
ТОВ "МОЛОКІНІ" у складі тендерної пропозиції надає файл під назвою «Декларація сир твердий», який містить копію декларації виробника ПрАТ «Звенигородський сироробний комбінат» на сир твердий Голландський брусковий 45 % в сухій речовині. Тобто ТОВ "МОЛОКІНІ" пропонує до постачання сир твердий Голландський брусковий 45 %, а не сир твердий 50 %.
Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ "МОЛОКІНІ" не відповідає вимогам тендерної документації, а саме технічним вимогам та повинна бути дискваліфікована.
ФОП Випущенко Л.М. не погоджується з рішення тендерного комітету ВІДДІЛУ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ КАРЛІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ щодо визначення переможцем ТОВ "МОЛОКІНІ". Просимо Замовника звернути увагу на недоліки тендерної пропозиції ТОВ "МОЛОКІНІ" та скасувати рішення про визначення його переможцем за невідповідність тендерній документації.
Частиною 4 статті 33 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що Учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
В ході проведення процедури закупівлі сиру не менше 50% жирності; кисломолочного сиру не менше 9% жирності (ДК 021:2015 код 15540000-5 «Сирні продукти») було розглянуто тільки пропозицію ТОВ "МОЛОКІНІ". Пропозиція Фізичної особи-підприємець Випущенко Людмили Миколаївни не була розглянута Уповноваженою особою Відділу освіти, молоді та спорту Карлівської міської ради в ході проведення процедури закупівлі. З тексту вимоги Фізична особа-підприємець Випущенко Людмили Миколаївни не звертається щодо надання інформації про тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією учасника, який надіслав звернення.
Прохання Фізичної особи-підприємця Випущенко Людмили Миколаївни не може бути задоволено наразі в частині скасування рішення про визначення ТОВ "МОЛОКІНІ" переможцем за невідповідністю тендерній документації.
Скарги до процедури
Дата подання: 09 квітня 2021 18:00
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-02-17-000031 ● 237a515a36114cc1a723f373e94f8c82
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 лютого 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 лютого 2022 16:08 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
17.02.2022 № 62
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північно –
східного офісу Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби
від 17.02.2022 № 62
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3. UA-2021-03-12-008676-b 12.03.2021 дані автоматичних індикаторів ризиків.
Начальник Управління Північно –
східного офісу Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-02-18 10:36:56
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 571 240,00 грн. (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-03-12-008676-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступного питання:
- яким чином забезпечено виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель?
- яким чином забезпечено виконання вимог Наказу Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» в частині формування очікуваної вартості предмету закупівлі?
Інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-02-23 14:11:58
Відповідь Замовника
Визначення Замовником очікуваної вартості предмету закупівлі відбувається, шляхом залучення відповідних фахівців Замовника, які відповідають за подальше використання товарів, робіт та послуг, що будуть закуплені. Даним питанням займається працівник централізованої бухгалтерії відділу, відповідальний за харчування, який на основі моніторингу цін на ринку та загальнодоступної інформації, щодо цін та асортименту товарів, робіт і послуг, яка міститься у відкритих джерелах за результатами аналізу ціни попередніх власних закупівель Замовника (укладених договорів) аналогічних/ідентичних товарів/послуг, так і ціни відповідних закупівель минулих періодів, інформація про які міститься в електронній системі закупівель "Prozorro" вираховує обсяг продуктів згідно норм, меню та технологічних карток, необхідних для забезпечення учасників освітнього процесу відповідними продуктами харчування на рік. Також по кількості продуктів харчування беруться до уваги дані закладів освіти, які кожного місяця звітують бухгалтеру про обсяг споживання продуктів харчування за звітний період (один місяць). Після цього, узагальнена інформація з кількістю та загальною сумою закупівлі передається для проведення процедур закупівель, відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі». Щодо відображення інформації на сайті повідомляємо, що при оприлюднені інформації по закупівлі було заповнене відповідне поле в системі (скрин екрана з прикладом електронного поля додається), але в силу того, що на момент оголошення офіційний сайт відповідальною особою відділу та відповідною організацією був в процесі створення(Договір про надання послуг №3165 від 12.08.2021 року дані заповнені при оголошенні не перенеслися. Майданчик при заповнені даної інформації не переносить ці дані в систему "Prozorro"(інструкція з майданчику додається)
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-02-18 11:36:24
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 276 571240,00 грн. (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-03-12-008676-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступного питання:
- з яких причин в електронній системі закупівель після виконання рішення АМКУ відсутні будь-які рішення замовника щодо подальшого проведення закупівлі «Сирні продукти»?
Інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-02-23 11:31:41
Відповідь Замовника
Відділом освіти, молоді та спорту на виконання рішення АМКУ протоколом №63 від 21 травня 2021 року було скасовано рішення про визнання переможцем ТОВ «Молокіні» (протокол №51 від 01 квітня 2021 року).
Наступною економічно вигідною пропозицією в системі закупівель визначено пропозицію Фізичної особи-підприємця Випущенко Людмили Миколаївни на суму 385 000, 00 грн. На виконання ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» учасник, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою, повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обгрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг пропозиції. Дану вимогу було направлено, згідно Закону, в електронній системі закупівель, але відповіді надано не було.
Тому замовник вирішив відхилити аномально низьку тендерну пропозицію ТОВ Випущенко Л. М. у зв’язку з ненаданням у встановлений строк належного обґрунтування вказаної у пропозиції ціни або вартості. (Протокол 64 від 26 травня 2021 року)
Керуючись ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник перейшов до наступної найбільш економічно вигідної пропозиції, а саме ФОП «Марченко В. О» та встановлено, що учасник не відповідає вимогам, встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону. Відповідно до пункту 1 частини першої статті 31 Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, зокрема, якщо учасник не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.(протокол №65 від 27 травня 2021 року)
Усі протоколи після прийняття уповноваженими особами рішення були завантажені в систему закупівель та підписані ЕЦП, на підтвердження цього факту долучаємо до даної відповіді Протокол розкриття тендерних пропозицій та скрин екрану з системи з підтвердженням дискваліфікації усіх учасників даної процедури закупівлі.
Керуючись ст. 32 ЗУ «Про публічні закупівлі» (відміна тендеру чи визнання тендеру таким, що не відбувся) тендер автоматично відміняється електронною системою закупівель у разі: відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з цим Законом.
Аналізуючи вищезазначену інформацію, Замовник вважає, що прийняв усі необхідні рішення стосовно учасників даної закупівлі (відхилив пропозиції) та в подальшому (згідно ст. 32 Закону) закупівлю повинна електронна система закупівель відмінити автоматично (без участі Замовника). При звернені стосовно автоматичної відміни тендеру до служби підтримки майданчику, Замовнику було надано інформацію про автоматичну відміну тендеру після закінчення періоду оскарження.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-02-25 11:39:06
НАКАЗ
ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ВІД 24.02.2022 № 34 "ПРО ЗУПИНЕННЯ ЗАХОДІВ ДЕРЖАВНОГО ФІНАНСОВОГО КОНТРОЛЮ"
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 березня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 березня 2022 |
Порушення не виявлено
- UA-M-2022-04-06-000003 ● da9d3c6865694bf9b2dc8ceaec08d084
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 05 квітня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 квітня 2022 10:02 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
05.04.2022 № 97
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби
05.04.2022 № 97
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2021-03-12-008676-b, 12.03.2021, дані автоматичних індикаторів ризиків.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відділ освіти молоді та спорту Карлівської міської ради інформує про неможливості усунення виявлених порушення по закупівлі UA-2021-03-12-008676-b з причин: 1) Звільнення уповноважених осіб відповідальних за публічні закупівлі 25.02.2022 року, які не здійснили передавання поточних справ новоприйнятим працівникам; 2) Введенні воєнного стану та з причин не своєчасного отримання новопризначеними уповноваженими особами КЕП для доступу до електронного майданчику закупівель (в лютому-червні 2022 року орган, що видає електронні підписи, видачу КЕП не здійснював, також виникла проблема в оплаті за виготовлення ключів, так як відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України № 590 від 09.06.2022 р. «Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану» оплата за даний вид послуг не здійснюється).
2022-08-04 10:57:51
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 08 квітня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 23 квітня 2022 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання своєчасності виконання рішення Колегії АМКУ встановлено порушення абзацу 3 частини сімнадцятої статті 18 Закону.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • відсутній механізм
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання своєчасності виконання рішення Колегії АМКУ встановлено порушення абзацу 3 частини сімнадцятої статті 18 Закону.) • усунуто
На виконання зобов'язань, наданих у висновку, замовником усунуто виявлені порушення, шляхом оприлюднення від 01.09.2022 виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та відмінено процедуру закупівлі UA-2021-03-12-008676-b.
2022-09-02 08:58:01
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 березня 2021 14:59
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "МОЛОКІНІ" |
474 394,80
UAH з ПДВ
|
384 168,96
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Фізична особа-підприємець Випущенко Людмила Миколаївна |
476 853,60
UAH з ПДВ
|
385 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Фізична особа-підприємець Марченко Віта Олександрівна |
569 712,48
UAH з ПДВ
|
569 712,48
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "МОЛОКІНІ" #43278702 |
Рішення скасоване |
384 168,96
UAH з ПДВ
|
21 травня 2021 14:22
|
|
ТОВ "МОЛОКІНІ" #43278702 |
Відхилено |
384 168,96
UAH з ПДВ
|
21 травня 2021 14:27
|
|
Фізична особа-підприємець Випущенко Людмила Миколаївна #3087506383 |
Відхилено |
385 000,00
UAH з ПДВ
|
26 травня 2021 08:53
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 25 травня 2021 00:00
|
Фізична особа-підприємець Марченко Віта Олександрівна #3578004346 |
Відхилено |
569 712,48
UAH з ПДВ
|
27 травня 2021 16:35
|