Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з централізованого водопостачання та водовідведення
Очікувана вартість
112 573,00 UAH
UA-2021-03-12-007282-b 5ca9ca309b9d42f88a20cc6c292a7c86
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Віктор Тарасенко

+380565491561 krinvidosvita.prozorro@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 12 березня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, культури, молоді та спорту Криничанської селищної ради
Код ЄДРПОУ: 41402738
Місцезнаходження: 52300, Україна , Дніпропетровська обл., селище міського типу Кринички, ВУЛИЦЯ НАГІРНА, будинок 2
Контактна особа: Віктор Тарасенко
+380565491561
krinvidosvita.prozorro@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:65110000-7: Розподіл води


Договір укладений на підставі пп. 3 п. 2 ч. 7 ст. 3 Закону України "Про публічні закупівлі", у зв'язку з тим, що КП ДОР "Аульський водовід" є єдиним постачальником питної води на наступні об'єкти: КУ «Інклюзивно-ресурсний центр» Криничанської селищної ради; КНЗ "Криничанський Центр учнівської молоді" Криничанської селищної ради; КЗ "Криничанська СЗШ I-III ступенів № 1" Криничанської селищної ради; КЗ "Криничанський ДНЗ (ясла - садок ) № 1 "Сонечко" Криничанської селищної ради; КЗ "Криничанський ДНЗ (ясла-садок) №2 "Вишенька" Криничанської селищної ради; Комунальний навчально-виховний комплекс «Степанівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад» Криничанської селищної ради (с. Степанівка, вул. Центральна, 8 та с. Новоселівка, вул. Миру 59 Б); Аулівський опорний заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Криничанської селищної ради; КЗ «Криничанський районний будинок культури» Криничанської селищної ради; Аулівський дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) комбінованого типу «Ромашка» Криничанської селищної ради; КЗ «Аулівський селищний будинок культури» Криничанської селищної ради; КЗК «Криничанська центральна районна бібліотека для дорослих та дітей» Криничанської селищної ради; «Стадіон "Колос" КНЗ «Дитячо-юнацька спортивна школа» Криничанської селищної ради.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з централізованого водопостачання та водовідведення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 65110000-7 — Розподіл води

Тендерна документація

12 березня 2021 13:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "АУЛЬСЬКИЙ ВОДОВІД"
#34621490
Переможець 112 573,00
UAH з ПДВ
12 березня 2021 13:43

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
15 грудня 2021 14:39
Додаткова угода № 3 від 15.12.2021.pdf зміни до договору
15 грудня 2021 14:38
Електронний підпис зміни до договору
20 жовтня 2021 10:38
Додаткова угода № 2 від 20.10.2021.pdf зміни до договору
20 жовтня 2021 10:36
Електронний підпис зміни до договору
17 червня 2021 15:54
до.угода №1.pdf зміни до договору
17 червня 2021 15:53
Електронний підпис укладений
12 березня 2021 13:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
17 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно умов додаткової угоди №1 від 17.06.2021 року
Номер договору про закупівлю: 135
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно умов додаткової угоди №2 від 20.10.2021 року та відповідно до частини 5 статті п. 1 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 135
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 135
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML