Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Роботи по здійсненню технічного нагляду за виконанням робіт на об’єкті: «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С060235 Баранівка-Деревищина ч/з Кашперівка км 7+800 – км 13+900, Житомирської області» (ДК 021:2015 (CPV) 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Очікувана вартість
1 065 850,80 UAH
UA-2021-03-12-006360-b f8ede6dd5c4c42f0ae7ee8514adcde2b
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пархомець Руслана Миколаївна

+380978739512 39932654oda@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 39932654
Місцезнаходження: 10014, Україна , Житомирська обл., м Житомир, майдан ім. С.П. Корольова, 12
Контактна особа: Пархомець Руслана Миколаївна
+380978739512
39932654oda@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 березня 2021 12:57
Звернення за роз’ясненнями: до 18 березня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 березня 2021 00:00
Початок аукціону: 22 березня 2021 14:39
Очікувана вартість: 1 065 850,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 658,51 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Роботи по здійсненню технічного нагляду за виконанням робіт на об’єкті: «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С060235 Баранівка-Деревищина ч/з Кашперівка км 7+800 – км 13+900, Житомирської області» (ДК 021:2015 (CPV) 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12700, Україна, Житомирська область, автомобільна дорога загального користування місцевого значення С060235 Баранівка-Деревищина ч/з Кашперівка, км 7+800 – км 13+900
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата за виконані роботи здійснюється на підставі Акта виконаних робіт з технічного нагляду, підписаного Сторонами. Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 березня 2021 13:05
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
12 березня 2021 12:57
Оголошення ТН Баранівка-Деревищина (2).docx
12 березня 2021 12:57
Додаток 3.xls
12 березня 2021 12:57
Додаток 1 Проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо підвтердження вимірювальної лабораторії
Дата подання: 16 березня 2021 12:46
Дата відповіді: 17 березня 2021 15:51
Відповідно до умов Оголошення Замоник вимагає від учасника на підвтердженння навності лабоаторії, зокрема - свідоцтво про відповідність системи керування вимірюваннями вимогам ДСТУ ISO 10012:2005) з додатком, де вказано галузь атестації (сертифікації) тощо, що видане компетентним органом та дійсне (чинне) на дату його подання Учасником. Повідомляємо, що з введенням версії стандарту ДСТУ ISO / IEC 17025 до: 2017 Загальні вимоги до компетентності випробувальних та калібрувальних лабораторій, ISO 10012: 2005 почав втрачати свою актуальність. Тобто, за наянвості в учасника нового, більш досконалого документу, що підвтерджує відповідність лабораторії, пропозиція такого учасника може бути відхилена. Дана вимога значно звужує коло учасників, які можуть прийняти участь в закупівлі та є дискримінаційною. Просимо внести зміни до Оголошення про закупівлю, у тому числі: - свідоцтво про відповідність системи керування вимірюваннями вимогам ДСТУ ISO 10012:2005) з додатком, де вказано галузь атестації (сертифікації) тощо, що видане компетентним органом та дійсне (чинне) на дату його подання Учасником змінити на: - документ (-ти) про відповідність лабораторії вимогам чинного законодавства України (свідоцтво, рішення тощо про атестацію (сертифікацію) тощо та/або свідоцтво про відповідність системи керування вимірюваннями вимогам ДСТУ ISO 10012:2005/ ДСТУ ISO 17025:2005) з додатком, де вказано галузь атестації (сертифікації) тощо, що видане компетентним органом та дійсне (чинне) на дату його подання Учасником. Звертаэмо увагу, що зазначена вимога до лабораторії (аналогічна вимозі учасника) наявна в інших закупівлях оголошених Замовником щодо аналогічного предмету закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Повідомляємо, що надання учасником нового, більш досконалого документу, що підтверджує відповідність лабораторії, не може бути причиною для відхилення його пропозиції.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 березня 2021 15:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ЮЕМСІ ХОЛДИНГ" 742 087,00
UAH з ПДВ
742 087,00
UAH з ПДВ
Документи
КОНСОРЦІУМ "ІНСІ" 906 000,00
UAH з ПДВ
906 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОАД ЕНД БІЛДИНГ ІНЖИНІРИНГ" 932 619,45
UAH з ПДВ
932 619,45
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ "АВТОМАГІСТРАЛЬ" 1 033 872,00
UAH з ПДВ
1 033 872,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРРОВ" 1 064 000,00
UAH з ПДВ
1 064 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 березня 2021 16:11
Електронний підпис
21 березня 2021 16:10
10.ПОВНОВАЖЕННЯ.7z
21 березня 2021 16:10
21. Кошторис.pdf
21 березня 2021 16:10
20. Довідка печатка.pdf
21 березня 2021 16:10
18.Техумови.pdf
21 березня 2021 16:10
17. Гарантія Банк.7z
21 березня 2021 16:10
16. Дов_банк_рахунок.pdf
21 березня 2021 16:10
15. Проект договору.pdf
21 березня 2021 16:10
14. Охорона праці.7z
21 березня 2021 16:10
13. Інша інформація.pdf
21 березня 2021 16:10
11.УСТАНОВЧІ_ДОК.7z
21 березня 2021 16:10
9. ВІДОМОСТІ.pdf
21 березня 2021 16:10
8. Погодження договору.pdf
21 березня 2021 16:10
7. Гарантійний лист.pdf
21 березня 2021 16:10
5. Пропозиція.pdf
21 березня 2021 16:10
4.Працівники.7z
21 березня 2021 16:10
3.ДОСВІД.7z
21 березня 2021 16:10
2.МТБ.7z
21 березня 2021 16:10
2.1.Лабораторія.7z
21 березня 2021 16:10
1.РЕЄСТР.pdf

Публічні документи

21 березня 2021 14:22
Електронний підпис
21 березня 2021 14:21
Фролов Д.Б..PDF
21 березня 2021 14:21
працівники.rar
21 березня 2021 14:21
перелік документів.docx.p7s.zip
21 березня 2021 14:21
офіс, обладнання.rar
21 березня 2021 14:21
лабораторія.rar
21 березня 2021 14:21
ІНСІ_Установчі.rar
21 березня 2021 14:21
договір.rar
21 березня 2021 14:21
лист про договір.docx.p7s.zip
21 березня 2021 14:21
довідка обєднання.docx.p7s.zip
21 березня 2021 14:21
довідка ліцензія.docx.p7s.zip

Публічні документи

21 березня 2021 20:06
Електронний підпис
21 березня 2021 20:01
4.1 Наказ керівництво.pdf
21 березня 2021 20:01
3.1 Лист-відгук.pdf
21 березня 2021 20:01
4. Довідка працівники.PDF
21 березня 2021 20:01
15. Інші довідки.PDF
21 березня 2021 20:01
12. Витяг з ЄДРПОУ.pdf
21 березня 2021 20:01
2.2 Листи підтвердження.PDF
21 березня 2021 20:01
1. Банківська гарантія.rar
21 березня 2021 20:01
4.3 Обробка перс..PDF
21 березня 2021 20:01
2.1 Договір оренди Офіс.pdf
21 березня 2021 20:01
2.2 Договір оренди авто.PDF
21 березня 2021 20:01
2.4 Договір лабораторія.pdf
21 березня 2021 20:01
2. Довідка Мат. тех. база.PDF
21 березня 2021 20:01
4.1 Сертифікати.pdf
21 березня 2021 20:01
0. Реєстр.PDF

Публічні документи

21 березня 2021 15:39
Копія Статуту.PDF
21 березня 2021 15:39
Наказ +Протокол.PDF
21 березня 2021 15:39
Виписа з ЄДРПОУ.PDF
21 березня 2021 15:39
Витяг ЄДРПОУ.PDF
21 березня 2021 15:39
КП.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ЮЕМСІ ХОЛДИНГ"

КОНСОРЦІУМ "ІНСІ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОАД ЕНД БІЛДИНГ ІНЖИНІРИНГ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ "АВТОМАГІСТРАЛЬ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРРОВ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ЮЕМСІ ХОЛДИНГ"
#39592454
Відхилено 742 087,00
UAH з ПДВ
25 березня 2021 14:28
КОНСОРЦІУМ "ІНСІ"
#43670247
Відхилено 906 000,00
UAH з ПДВ
25 березня 2021 14:33
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОАД ЕНД БІЛДИНГ ІНЖИНІРИНГ"
#43975217
Переможець 932 619,45
UAH з ПДВ
26 березня 2021 17:07

Документи

25 березня 2021 14:28
Електронний підпис
25 березня 2021 14:26
Протокол

Документи

25 березня 2021 14:33
Електронний підпис
25 березня 2021 14:31
Протокол

Документи

26 березня 2021 17:07
Електронний підпис
26 березня 2021 17:06
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 березня 2021 17:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОАД ЕНД БІЛДИНГ ІНЖИНІРИНГ"
#43975217
932 619,45
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 березня 2021 17:07
Електронний підпис
26 березня 2021 17:06
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2023 16:51
Електронний підпис укладений
04 травня 2022 12:34
Додаткова угода_4 від 29.04.2022 (до Договору_ТН 114-20).PDF зміни до договору
04 травня 2022 12:34
Електронний підпис укладений
16 лютого 2022 16:07
ДУ _ 3 до Д-ру _ ТН 114-20.pdf зміни до договору
16 лютого 2022 15:46
Електронний підпис укладений
31 грудня 2021 09:23
Додаткова угода_2 від 30.12.2021.pdf зміни до договору
31 грудня 2021 09:23
Електронний підпис укладений
17 червня 2021 11:27
Додаткова угода _ 1 до Д-ру _ ТН 114-20.pdf зміни до договору
17 червня 2021 11:23
Електронний підпис укладений
07 квітня 2021 11:11
Договір на здійснення технічного нагляду укладений
07 квітня 2021 11:10

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
14 липня 2021 16:08
324 854,92 UAH UA758201720344261039107091523
Департамент регіонального розвитку
UA643808050000000026001729559
ТОВ "РОАД ЕНД БIЛДИНГ IНЖИНIРИНГ"
Оплачений
29 вересня 2021 15:40
305 838,42 UAH UA758201720344261039107091523
Департамент регіонального розвитку
UA643808050000000026001729559
ТОВ "РОАД ЕНД БIЛДИНГ IНЖИНIРИНГ"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
17 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв`язку зі зміною реквізитів, сторони погодили внести зміни до розділу 10 Договору та викласти його у новій редакції
Номер договору про закупівлю: ТН114-20
Договір:
Номер додаткової угоди: № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди продовжити термін дії договору: 1. Викласти п.8.1 розділу 8 «Термін дії договору» в новій редакції: «8.1. Цей Договір укладається на строк, визначений за Договором будівельного підряду від 18.12.2020 № 114-20 та діє до 01.05.2022 року, але в будь-якому разі – до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань (календарний план робіт додається (Додаток 3)». 2. Додаток 3 «Календарний план робіт» викласти в новій редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: ТН114-20
Договір:
Номер додаткової угоди: № 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
16 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди: Додаток 3 "Календарний план робіт" викласти у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: ТН114-20
Договір:
Номер додаткової угоди: № 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 квітня 2022
Дата публікації змін до договору:
04 травня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди продовжити термін дії договору до 31.12.2022 року: 1. Викласти п.8.1 розділу 8 «Термін дії договору» в новій редакції: «8.1. Цей Договір укладається на строк, визначений за Договором будівельного підряду від 18.12.2020 року № 114-20 та діє до 31.12.2022 року, але в будь-якому разі – до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань (календарний план робіт додається (Додаток 3)». 2. Додаток № 3 «Календарний план робіт» викласти в новій редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: ТН114-20
Договір:
Номер додаткової угоди: № 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 квітня 2021 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 630 693,34
UAH