Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ліквідація несанкціонованих звалищ ручним та механізованим способами
Очікувана вартість
1 999 840,00 UAH
UA-2021-03-12-005673-c b854ad0fabf54ad59bac0755434e116d
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шарий Максим Олександрович

380509828125 centender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Адміністрація Центрального району Миколаївської міської ради
Код ЄДРПОУ: 05410576
Місцезнаходження: 54001, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, Інженерна, 1
Контактна особа: Шарий Максим Олександрович
380509828125
centender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Адміністрацією двічі було проведено процедуру відкритих торгів із закупівлі зазначених послуг та тендер двічі було автоматично відмінено електронною системою закупівель у зв’язку з поданням для участі у відкритих торгах менше двох тендерних пропозицій
(закупівлі: UA-2021-01-21-010041-b , UA-2021-02-08-005194-b).
Відповідно до п.1) ч.2 ст.40 ЗУ «Про публічні закупівлі», якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом, замовник має право застосувати переговорну процедуру закупівлі.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 березня 2021 16:37
Оскарження наміру укласти договір: 23 березня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


Послуги надаються з урахуванням охоплення території Центрального району м. Миколаєва Миколаївської області.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4500 метри кубічні
Ліквідація несанкціонованих звалищ механізованим способом
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54001, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, Центральний район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
8720 метри кубічні
Ліквідація несанкціонованих звалищ ручним способом
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54001, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, Центральний район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
250 метри кубічні
Вивезення опалого листя самоскидами з навантаженням механізованим способом
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54001, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, Центральний район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
250 метри кубічні
Вивезення опалого листя сміттєвозами без навантаження
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54001, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, Центральний район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 90512000-9 — Послуги з перевезення сміття

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Оплата за фактично надані послуги здійснюється Замовником в українській національній валюті (гривнях), в безготівковій формі, шляхом перерахування коштів на рахунок Виконавця, протягом 15 (п'ятнадцяти) робочих днів після фактичного надання Виконавцем послуг згідно умов Договору та підписання Сторонами Актів прийняття - передачі (далі – актів) виконаних послуг (частини послуг) і отримання Замовником від Виконавця рахунків на оплату за фактично надані послуги. Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

12 березня 2021 16:31
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕСКРОУ ПЛЮС"
#42591445
Переможець 1 676 094,50
UAH з ПДВ
12 березня 2021 16:37

Документи

12 березня 2021 16:37
Електронний підпис
12 березня 2021 16:35
Протокол переговорів.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 березня 2021 16:37

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕСКРОУ ПЛЮС"
#42591445
1 676 094,50
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 березня 2021 16:37
Електронний підпис
12 березня 2021 16:35
Протокол переговорів.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 жовтня 2021 09:53
Електронний підпис зміни до договору
23 жовтня 2021 09:51
Дод.угода № 2 до Договору 29 від 23.03.2021.pdf зміни до договору
23 жовтня 2021 09:50
Електронний підпис зміни до договору
12 липня 2021 14:54
Дод.угода 1 до Договору №29 від 23.03.2021.pdf зміни до договору
12 липня 2021 14:47
Електронний підпис укладений
23 березня 2021 11:50
Договір №29 звалища.pdf укладений
23 березня 2021 11:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
12 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку зі зміною адреси Товариства з обмеженою відповідльністю "ЕСКРОУ ПЛЮС" Сторони дійшли згоди внести зміни до розділу 11 Договору №29 від 23.03.2021
Номер договору про закупівлю: 29
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести зміни до п.1.2, п.3.1, п.3.2 Договору №29 від 23.03.2021
Номер договору про закупівлю: 29
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 601 339,62
UAH (в тому числі ПДВ 266 889,94 UAH)