Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Канцелярське приладдя для КПНЗ «ДЮСШ № 3»
Очікувана вартість
2 760,00 UAH
UA-2021-03-12-005582-b fca35748e54a4158b863277f5b6eef7d
Спрощена/Допорогова закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Іванова

+380564701383 zakupivlicmrayvo@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНКОМУ ЦЕНТРАЛЬНО-МІСЬКОЇ РАЙОННОЇ У МІСТІ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02142325
Місцезнаходження: 50000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, вул. СВЯТО-МИКОЛАЇВСЬКА, буд. 27
Контактна особа: Юлія Іванова
+380564701383
zakupivlicmrayvo@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 березня 2021
Звернення за роз’ясненнями: до 18 березня 2021 08:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 березня 2021 08:00
Початок аукціону: 29 березня 2021 12:03
Очікувана вартість: 2 760,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 13,80 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 упаковка
Скріпки 25 мм 100 шт. трикутні нікельовані
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50099, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Зарічна, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 травня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1 пачка
Фотопапір глянц А4 180г 100 арк.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50099, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Зарічна, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 травня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
8 штуки
Папка на 2 кільця А4 35 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50099, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Зарічна, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 травня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 штуки
Папка з притиском А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50099, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Зарічна, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 травня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
4 штуки
Сегрегатор 50 мм А4/2РР
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50099, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Зарічна, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 травня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 упаковка
Файл глянц А4+40 мк 100 шт.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50099, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Зарічна, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 травня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
50 штуки
Ручка кулькова 0,7 мм синя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50099, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Зарічна, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 травня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
35 штуки
Ручка масляна 0,7 мм синя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50099, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Зарічна, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 травня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
20 штуки
Ручка масляна 0,7 мм чорна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50099, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Зарічна, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 травня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений товар здійснюються на підставі пред’явленої зведеної накладної на оплату (за фактом поставки товару) протягом 30 календарних днів з дня його надходження до місця поставки. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 березня 2021 12:18
Електронний підпис
12 березня 2021 12:16
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx
12 березня 2021 12:16
ОГОЛОШЕННЯ канцелярія.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 березня 2021 12:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Бердник В.А. 1 421,00
UAH з ПДВ
1 405,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "СВІКОМ" 1 763,10
UAH з ПДВ
1 416,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 березня 2021 16:18
Електронний підпис
23 березня 2021 16:16
Цінова пропозиція.pdf
23 березня 2021 16:16
Висновок СЕС FRESH UP.pdf
23 березня 2021 16:16
Сертифікат СЕС ECONOMIX.pdf
23 березня 2021 16:16
Довідка статут..pdf
23 березня 2021 16:16
Довідка довкілля.pdf
23 березня 2021 16:16
Паспорт повний (1).pdf
23 березня 2021 16:16
Інформація про учасника.pdf
23 березня 2021 16:16
Довідка щодо підпису.pdf
23 березня 2021 16:15
Витяг з ЄДРЮ І ФОП 2021.pdf
23 березня 2021 16:15
ІПН.PDF

Публічні документи

26 березня 2021 07:52
Електронний підпис
26 березня 2021 07:52
серт.rar.p7s
26 березня 2021 07:52
серт.rar
25 березня 2021 17:13
Електронний підпис
25 березня 2021 17:12
техн.pdf.p7s
25 березня 2021 17:12
техн.pdf
25 березня 2021 17:12
Пропозиція.pdf.p7s
25 березня 2021 17:12
Пропозиція.pdf
25 березня 2021 17:12
ПДВ зав.PDF.p7s
25 березня 2021 17:12
ПДВ зав.PDF
25 березня 2021 17:12
Гарант.лист довкілля1.pdf.p7s
25 березня 2021 17:12
Гарант.лист довкілля1.pdf
25 березня 2021 17:12
_Протокол.pdf.p7s
25 березня 2021 17:12
_Протокол.pdf
25 березня 2021 17:12
_Наказ.pdf.p7s
25 березня 2021 17:12
_Наказ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Бердник В.А.

Товариство з обмеженою відповідальністю "СВІКОМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Бердник В.А.
#3153403953
Переможець 1 405,00
UAH з ПДВ
29 березня 2021 14:28

Документи

29 березня 2021 14:28
Електронний підпис
29 березня 2021 14:26
Протокол №40.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 березня 2021 14:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Бердник В.А.
#3153403953
1 405,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 березня 2021 14:28
Електронний підпис
29 березня 2021 14:26
Протокол №40.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 квітня 2021 10:06
договір 145 12.04.21.pdf укладений
12 квітня 2021 10:05

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
19 квітня 2021 10:19
1 405,00 UAH UA868201720344281017200047337
Відділ освіти виконкому Ц-М райради
UA743348510000000002600439007
ФОП Бердник Вiталiй Анатолiйович
Оплачений