Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Районна адміністрація Запорізької міської ради по Дніпровському району |
Код ЄДРПОУ: | 37573513 |
Вебсайт: | http://www.lenra.zp.ua/ |
Місцезнаходження: | 69096, Україна , Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, ВУЛИЦЯ БОРОДІНСЬКА, будинок 1-А |
Контактна особа: |
Добровольська Юлія Олексіївна +380612248142 shulga_uo@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 березня 2021 15:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 березня 2021 12:00 |
Початок аукціону: | 30 березня 2021 12:48 |
Очікувана вартість: | 950 006,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 500,06 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 9500.06 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Оплата Замовником наданих послуг проводиться протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з дня підписання сторонами Акту приймання – передачі наданих послуг, підтвердженого довідкою про вартість наданих послуг | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 березня 2021 15:51 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 березня 2021 15:46 |
ТД-разметка.DOC | |
12 березня 2021 15:46 |
додаток 4 - тех вимоги.DOC | |
12 березня 2021 15:46 |
Додаток 6 - проект договору дор розм.docx | |
12 березня 2021 15:46 |
додаток 3 - документи по ст.17 та для учасн.docx | |
12 березня 2021 15:46 |
додаток 2 - квал критер.DOC | |
12 березня 2021 15:46 |
додаток 5 - заява-згода.DOC | |
12 березня 2021 15:46 |
додаток 1 - тендерна пропоз.DOC | |
12 березня 2021 15:46 |
оголошення разметка.DOC |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-04-02-000039 ● 8dd0c4e9ac594b98b579631eed4dc175
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 квітня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 квітня 2021 14:53 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
02.04.2021 № 156
Дніпро
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедури закупівлі: «Послуги з нанесення дорожньої розмітки (ДК 021:2015 код 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)», ID: UA-2021-03-12-005265-c, яка проводиться Районною адміністрацією Запорізької міської ради по Дніпровському району.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2021-04-12 17:04:44
Запит на роз'яснення щодо змісту висновку
Відповідно до ч.8 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення висновку одноразово звернутися до органу державного фінансового контролю за роз’ясненням змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку. Районна адміністрація Запорізької міської ради по Дніпровському району уважно вивчила висновок за результатами моніторингу процедури закупівлі Послуги з нанесення дорожньої розмітки (ДК 021:2015 код 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), UA-2021-03-12-005265-c та просить надати роз’яснення щодо наявності порушень в діях районної адміністрації з урахуванням пояснень, які надаються:
1. Відповідно до вимог п.1.2 Додатку 4 «Технічні вимоги» до ТД Замовником висунута вимога щодо фарби, яка повинна використовуватись для розмітки, а саме: «Застосована фарба і кульки повинні мати діючі сертифікати відповідності на СОУ 42.1-37641918-116:2014 «Фарба для горизонтальної розмітки автомобільних доріг. Технічні вимоги та методи випробування», СОУ 42.1-37641918-089:2012 «Мікрокульки скляні світлоповертальні для горизонтальної розмітки автомобільних доріг. Технічні вимоги та методи випробовування». На виконання вказаної вимоги учасником ТОВ "БЛАГОУСТРІЙ ЗАПОРІЖЖЯ" в складі тендерної пропозиції надано сертифікати якості на фарбу, а також сертифікати відповідності на фарбу і склокульки, що створюють світлоповертальний ефект. При цьому, сертифікат відповідності №RR00417, виданий органом сертифікації ДП «Держдор НДІ», який надано учасником у складі тендерної пропозиції має термін дії з 06.04.2020 по 05.04.2021. Отже, на момент подання пропозиції учасником, а також на момент обрання його переможцем процедури закупівлі зазначені сертифікати відповідності фарби та скляних кульок є чинними. Враховуючи, що тендерна документація не містить окремої вимоги стосовно чинності даних сертифікатів на момент заключення договору та подальшого надання послуг, то тендерна пропозиція учасника повністю відповідає вимогам тендерної документації в цій частині.
Оскільки вимога щодо чинних сертифікатів відповідності включена до складу проекту договору, то під час надання послуг Виконавець обов’язково має надати чинний сертифікат Замовнику.
2. Відповідно до вимог п.1 Додатку 2 «Кваліфікаційні критерії до учасників» передбачено, що для забезпечення надання послуг з нанесення дорожньої розмітки серед матеріально-технічної бази Учасника, окрім іншого, обов’язково мають бути наявні транспортні засоби з кількістю сидячих місць (з місцем водія) не менше 5 – не менше 2 шт. Допускається використання як власних транспортних засобів, так і транспортних засобів залучених на праві користування (договір надання послуг, оренда, лізинг тощо). На підтвердження даної вимоги учасником у складі його тендерної пропозиції надано договір надання послуг з фізичною особою підприємцем Санін Юрій Володимирович, про надання автотранспортних послуг з використанням наступних транспортних засобів Мікроавтобус MERCEDES – BENZ, модель - 210 D. Разом з цим було надано договір оренди транспортного засобу укладений з ФОП Лобода О.О. предметом якого є транспортний засіб легковий автомобіль СЕДАН-В марки CHEVROLET LACETTI. Таким чином учасник підтвердив наявність в нього на підставі права користування транспортних засобів необхідних для виконання послуг, що є предметом закупівлі та які мають кількість місць для сидіння (враховуючи місце водія) не менше 5 шт. Таким чином, пропозиція учасника повністю відповідає вимогам тендерної документації в цій частині.
3. Згідно п.2.4 Додатку 2 «Кваліфікаційні критерії до учасників» передбачено, що «Серед працівників обов’язкова наявність спеціаліста-кошторисника або інженера-проектувальника (інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації) – не менше 1 особи. Разом з довідкою необхідно надати чинний документ, що підтверджує кваліфікацію спеціаліста-кошторисника або інженера-проектувальника (інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації), а саме: сертифікат, диплом, свідоцтво про підвищення кваліфікації тощо. Вимогами тендерної документації не встановлювалось обов’язкової вимоги стосовно надання документу, що підтверджує підвищення кваліфікації спеціаліста-кошторисника. Тому надання у складі тендерної пропозиції учасником кваліфікаційного сертифікату АР011666 від 05.02.2016 є підтвердженням кваліфікації зазначеного працівника та відповідає вимогам тендерної документації в цій частині. Крім того, відповідно до інформації, що міститься у відкритих реєстрах, а саме реєстру атестованих осіб, що знаходиться за посиланням http://asdev.com.ua/itn/list.php?sort=regob&order=ASC, при введені відповідного прізвища у полі для пошуку, можна знайти інформацію при чинність наданого кваліфікаційного сертифікату.
4. Відповідно до вимог п.1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД всі документи тендерної пропозиції (довідки, листи, інформація та ін.), що готуються безпосередньо Учасником, повинні містити вихідний номер та дату складання, подаються на фірмовому бланку Учасника (за наявності), із зазначенням прізвища та ініціалів уповноваженої особи Учасника, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та бажано завірені печаткою Учасника (у разі її використання). Зазначена вимога не стосується оригіналів документів, виданих іншими підприємствами, установами, організаціями. Разом з цим, відповідно до вимог п.1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису. Замовник перевіряє КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Документи тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі не мають власноручного підпису уповноваженої особи та відбитка печатки, оскільки всі документи тендерної пропозиції учасника надані у формі електронних документів та підписані кваліфікованим електронним підписом уповноваженої особи. Таким чином тендерна пропозиція даного учасника повністю відповідає вимогам тендерної документації в цій частині.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання висновку про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2021-03-12-005265-c 15.04.2021 відхилено пропозицію ТОВ «БЛАГОУСТРІЙ ЗАПОРІЖЖЯ» відповідно до абз.1 п. 1) ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
2021-04-15 12:33:38
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 08 квітня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 23 квітня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 березня 2021 13:09
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЛАГОУСТРІЙ ЗАПОРІЖЖЯ" |
949 894,08
UAH з ПДВ
|
949 894,08
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Статусбудінжиніринг" |
950 006,00
UAH з ПДВ
|
950 006,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЛАГОУСТРІЙ ЗАПОРІЖЖЯ" #43581003 |
Рішення скасоване |
949 894,08
UAH з ПДВ
|
15 квітня 2021 11:56
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 02 квітня 2021 15:08
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЛАГОУСТРІЙ ЗАПОРІЖЖЯ" #43581003 |
Відхилено |
949 894,08
UAH з ПДВ
|
15 квітня 2021 12:00
|
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Статусбудінжиніринг" #41219095 |
Відхилено |
950 006,00
UAH з ПДВ
|
15 квітня 2021 16:16
|