Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Роботи по здійсненню технічного нагляду за виконанням робіт на об’єкті: «Реконструкція автомобільної дороги загального користування місцевого значення С061031 ((М-06) – Кременець – Біла Церква) – Софіївка – Панасівка – Филинці – (Шепетівка – Бердичів) км 5+200 – км 8+800, Житомирської області» (ДК 021:2015 (CPV) – 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Очікувана вартість
417 424,80 UAH
UA-2021-03-12-002667-a 77da1c701d8144deb17b958fd151044e
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пархомець Руслана Миколаївна

+380978739512 39932654oda@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 39932654
Місцезнаходження: 10014, Україна , Житомирська обл., м Житомир, майдан ім. С.П. Корольова, 12
Контактна особа: Пархомець Руслана Миколаївна
+380978739512
39932654oda@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 березня 2021 16:24
Звернення за роз’ясненнями: до 18 березня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 березня 2021 00:00
Початок аукціону: 24 березня 2021 15:56
Очікувана вартість: 417 424,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 174,25 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Роботи по здійсненню технічного нагляду за виконанням робіт на об’єкті: «Реконструкція автомобільної дороги загального користування місцевого значення С061031 ((М-06) – Кременець – Біла Церква) – Софіївка – Панасівка – Филинці – (Шепетівка – Бердичів) км 5+200 – км 8+800, Житомирської області» (ДК 021:2015 (CPV) – 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13309, Україна, Житомирська область, автомобільна дорога загального користування С061031 ((М-06) – Кременець – Біла Церква) – Софіївка – Панасівка – Филинці – (Шепетівка – Бердичів), км 5+200 – км 8+800
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 листопада 2021
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата за виконані роботи здійснюється на підставі Акта виконаних робіт з технічного нагляду, підписаного Сторонами. Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо лабораторії
Дата подання: 16 березня 2021 14:40
Дата відповіді: 17 березня 2021 15:51
Відповідно до умов Оголошення Замоник вимагає від учасника на підвтердженння навності лабоаторії, зокрема - свідоцтво про відповідність системи керування вимірюваннями вимогам ДСТУ ISO 10012:2005) з додатком, де вказано галузь атестації (сертифікації) тощо, що видане компетентним органом та дійсне (чинне) на дату його подання Учасником. Повідомляємо, що з введенням версії стандарту ДСТУ ISO / IEC 17025 до: 2017 Загальні вимоги до компетентності випробувальних та калібрувальних лабораторій, ISO 10012: 2005 почав втрачати свою актуальність. Тобто, за наянвості в учасника нового, більш досконалого документу, що підвтерджує відповідність лабораторії, пропозиція такого учасника може бути відхилена. Дана вимога значно звужує коло учасників, які можуть прийняти участь в закупівлі та є дискримінаційною. Просимо внести зміни до Оголошення про закупівлю, у тому числі: - свідоцтво про відповідність системи керування вимірюваннями вимогам ДСТУ ISO 10012:2005) з додатком, де вказано галузь атестації (сертифікації) тощо, що видане компетентним органом та дійсне (чинне) на дату його подання Учасником змінити на: - документ (-ти) про відповідність лабораторії вимогам чинного законодавства України (свідоцтво, рішення тощо про атестацію (сертифікацію) тощо та/або свідоцтво про відповідність системи керування вимірюваннями вимогам ДСТУ ISO 10012:2005/ ДСТУ ISO 17025:2005) з додатком, де вказано галузь атестації (сертифікації) тощо, що видане компетентним органом та дійсне (чинне) на дату його подання Учасником. Звертаэмо увагу, що зазначена вимога до лабораторії (аналогічна вимозі учасника) наявна в інших закупівлях оголошених Замовником щодо аналогічного предмету закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Повідомляємо, що надання учасником нового, більш досконалого документу, що підтверджує відповідність лабораторії, не може бути причиною для відхилення його пропозиції.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 березня 2021 16:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ "АВТОМАГІСТРАЛЬ" 404 904,00
UAH з ПДВ
349 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ЦЕНТР ДЕРЖАВНО-ПРИВАТНОГО ПАРТНЕРСТВА" 409 076,30
UAH з ПДВ
350 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОАД ЕНД БІЛДИНГ ІНЖИНІРИНГ" 365 246,70
UAH з ПДВ
365 246,70
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 березня 2021 17:29
Електронний підпис
23 березня 2021 17:17
3. Опис.pdf
23 березня 2021 17:17
ПІдписаний гаратния 2294.rar
23 березня 2021 17:17
1. Виписка з ЄДРПОУ.pdf
23 березня 2021 17:17
8.Квалификация 2.rar
23 березня 2021 17:17
9.Квалификация реєстр.rar
23 березня 2021 17:17
7.Письма.pdf
23 березня 2021 17:17
4. Модельний статут.pdf

Публічні документи

23 березня 2021 15:10
Електронний підпис
23 березня 2021 15:08
3.1 Лист-відгук.pdf
23 березня 2021 15:08
2.2 Договір оренди авто.PDF
23 березня 2021 15:07
15. Інші довідки.PDF
23 березня 2021 15:07
12. Витяг з ЄДРПОУ.pdf
23 березня 2021 15:07
2. Довідка Мат. тех. база.PDF
23 березня 2021 15:07
4. Довідка працівники.PDF
23 березня 2021 15:07
4.1 Наказ керівництво.pdf
23 березня 2021 15:07
0. Реєстр.PDF
23 березня 2021 15:07
2.2 Листи підтвердження.PDF
23 березня 2021 15:07
1. Банківська гарантія.rar
23 березня 2021 15:07
2.4 Договір лабораторія.pdf
23 березня 2021 15:07
2.1 Договір оренди Офіс.pdf
23 березня 2021 15:07
4.1 Сертифікати.pdf
23 березня 2021 15:07
4.3 Обробка перс..PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ "АВТОМАГІСТРАЛЬ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ЦЕНТР ДЕРЖАВНО-ПРИВАТНОГО ПАРТНЕРСТВА"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОАД ЕНД БІЛДИНГ ІНЖИНІРИНГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ "АВТОМАГІСТРАЛЬ"
#42055455
Відхилено 349 999,00
UAH з ПДВ
26 березня 2021 20:03
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ЦЕНТР ДЕРЖАВНО-ПРИВАТНОГО ПАРТНЕРСТВА"
#40256686
Відхилено 350 000,00
UAH з ПДВ
26 березня 2021 20:10
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОАД ЕНД БІЛДИНГ ІНЖИНІРИНГ"
#43975217
Переможець 365 246,70
UAH з ПДВ
26 березня 2021 20:11

Документи

26 березня 2021 20:03
Електронний підпис
26 березня 2021 20:01
ПРОТОКОЛ УО _43.docx

Документи

26 березня 2021 20:09
Електронний підпис
26 березня 2021 20:07
ПРОТОКОЛ УО _44.docx

Документи

26 березня 2021 20:11
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 березня 2021 20:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОАД ЕНД БІЛДИНГ ІНЖИНІРИНГ"
#43975217
365 246,70
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 березня 2021 20:11
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2023 16:55
Електронний підпис укладений
04 травня 2022 12:44
Додаткова угода_7 від 29.04.2022 (до Договору_ТН 9-21).PDF зміни до договору
04 травня 2022 12:43
Електронний підпис укладений
16 лютого 2022 16:14
ДУ _ 6 до Д-ру _ ТН 9-21.pdf зміни до договору
16 лютого 2022 15:54
Електронний підпис укладений
31 грудня 2021 09:16
Додаткова угода_5 від 29.12.2021.pdf зміни до договору
31 грудня 2021 09:15
Електронний підпис укладений
23 грудня 2021 10:29
Додаткова угода_4 від 20.12.2021.pdf зміни до договору
23 грудня 2021 10:26
Електронний підпис укладений
02 грудня 2021 12:54
Додаткова угода_3 від 30.11.2021.pdf зміни до договору
02 грудня 2021 12:51
Електронний підпис укладений
03 листопада 2021 17:33
ДУ _2 від 29.10.2021.pdf зміни до договору
03 листопада 2021 17:31
Електронний підпис укладений
19 липня 2021 09:42
ДУ _1 від 16.07.2021.pdf зміни до договору
19 липня 2021 09:40
Електронний підпис укладений
08 квітня 2021 11:31
Договір на здійснення технічного нагляду укладений
08 квітня 2021 11:30

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
24 грудня 2021 12:14
184 378,81 UAH UA758201720344261039107091523
Департамент регіонального розвитку
UA643808050000000026001729559
ТОВ "РОАД ЕНД БIЛДИНГ IНЖИНIРИНГ"
Оплачений
30 грудня 2021 12:08
151 578,68 UAH UA758201720344261039107091523
Департамент регіонального розвитку
UA643808050000000026001729559
ТОВ "РОАД ЕНД БIЛДИНГ IНЖИНIРИНГ"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
19 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди п. 1.1 розділу 1 «Предмет договору» викласти в новій редакції. П.8.1 розділу 8 «Термін дії договору» викласти в новій редакції. Погодили внести зміни до розділу 10 Договору «ЮРИДИЧНІ АДРЕСИ І РЕКВІЗИТИ СТОРІН» та викласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: ТН9-21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
03 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли взаємної згоди викласти п. 8.1 розділу 8 "Термін дії договору" в новій редакції. Додаток 3 "Календарний план робіт" викласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: ТН9-21
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
02 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди викласти п. 8.1 розділу 8 "Термін дії договору" в новій редакції: "8.1. Цей Договір укладається на строк, визначений за Договором будівельного підряду від 13.07.2021 № 9-21 та діє до 20.12.2021, але в будь-якому разі - до повного виконання Сторонами своїх зобов'язань (календарний план робіт додається (Додаток 3)". Додаток 3 "Календарний план робіт" викласти в новій редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: ТН9-21
Договір:
Номер додаткової угоди: №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди викласти п. 8.1 розділу 8 "Термін дії договору" в новій редакції: "8.1. Цей Договір укладається на строк, визначений за Договором будівельного підряду від 13.07.2021 № 9-21 та діє до 30.12.2021, але в будь-якому разі - до повного виконання Сторонами своїх зобов'язань (календарний план робіт додається (Додаток 3)". Додаток 3 "Календарний план робіт" викласти в новій редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: ТН9-21
Договір:
Номер додаткової угоди: №4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди продовжити термін дії договору: 1. Викласти п.8.1 розділу 8 «Термін дії договору» в новій редакції: «8.1. Цей Договір укладається на строк, визначений за Договором будівельного підряду від 13.07.2021 № 9-21 та діє до 01.05.2022 року, але в будь-якому разі – до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань (календарний план робіт додається (Додаток 3)». 2. Додаток 3 «Календарний план робіт» викласти в новій редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: ТН9-21
Договір:
Номер додаткової угоди: № 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
16 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди викласти Додаток 2 "Календарний план робіт" у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: ТН9-21
Договір:
Номер додаткової угоди: № 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 квітня 2022
Дата публікації змін до договору:
04 травня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди продовжити термін дії договору до 31.12.2022 року: 1. Викласти п.8.1 розділу 8 «Термін дії договору» в новій редакції: «8.1. Цей Договір укладається на строк, визначений за Договором будівельного підряду від 13.07.2021 року № 9-21 та діє до 31.12.2022 року, але в будь-якому разі – до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань (календарний план робіт додається (Додаток 3)». 2. Додаток № 3 «Календарний план робіт» викласти в новій редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: ТН9-21
Договір:
Номер додаткової угоди: № 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 квітня 2021 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 335 957,49
UAH