Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління капітального будівництва Одеської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 04056902 |
Місцезнаходження: | 65091, Україна , Одеська обл., Одеса, Комітетська, 10-А |
Контактна особа: |
Буц Ольга Леонідівна zakupki.uks@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 березня 2021 11:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 червня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 червня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 червня 2021 17:30 |
Початок аукціону: | 18 червня 2021 11:18 |
Очікувана вартість: | 109 887 400,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 549 437,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 500000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Категорія замовника - органи державної влади та органи місцевого самоврядування.
Місцезнаходження - Україна, 65091, Одеська обл., м. Одеса, вул. Комітетська, 10-А.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Джерело фінансування закупівлі - за рахунок коштів місцевого бюджету та інших джерел не заборонених законодавством. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 червня 2021 12:09 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 червня 2021 12:07 |
Проект договору 3.docx | |
09 червня 2021 12:07 |
докладно про зміни 3.docx | |
09 червня 2021 12:06 |
ТД )))) Зміни 3.docx |
09 червня 2021 12:09 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
09 червня 2021 12:07 |
Проект договору 3.docx
|
|||||||||
09 червня 2021 12:07 |
докладно про зміни 3.docx
|
|||||||||
09 червня 2021 12:06 |
ТД )))) Зміни 3.docx
|
Скарги до процедури
Дата подання: 31 березня 2021 16:17
Дата подання: 06 травня 2021 16:19
Дата подання: 16 липня 2021 17:42
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-06-25-000067 ● bebbcd646ff94f22b2f68e08dcfdda03
- Статус: завершено ● Дата: 04 серпня 2021
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 25 червня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 25 червня 2021 16:08 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
25.06.2021 № 203
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
19 UA-2021-03-12-002501-c 12.03.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-07-01 10:40:41
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі робіт з реставрації будівлі Старої біржі за адресою: пл. Думська, 1 в м. Одесі. Коригування розробки проектної документації по влаштуванню централізованого господарського питного водопостачання та централізованого каналізування з влаштуванням каналізаційних очисних споруд (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID:
UA-2021-03-12-002501-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-07-06 16:55:05
Пояснення
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 липня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 липня 2021 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 червня 2021 11:45
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ УКРСПЕЦПРОЕКТ |
93 901 629,81
UAH з ПДВ
|
93 901 629,81
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "СТРОЙ-ЕЛІТ" |
108 690 000,00
UAH з ПДВ
|
108 690 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТАУРУС" ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ |
109 887 400,00
UAH з ПДВ
|
109 887 400,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ УКРСПЕЦПРОЕКТ #32924626 |
Рішення скасоване |
93 901 629,81
UAH з ПДВ
|
05 серпня 2021 14:41
|
|
ТОВ "СТРОЙ-ЕЛІТ" #40117708 |
Рішення скасоване |
108 690 000,00
UAH з ПДВ
|
05 серпня 2021 14:41
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ УКРСПЕЦПРОЕКТ #32924626 |
Відхилено |
93 901 629,81
UAH з ПДВ
|
05 серпня 2021 14:49
|
|
ТОВ "СТРОЙ-ЕЛІТ" #40117708 |
Переможець |
108 690 000,00
UAH з ПДВ
|
05 серпня 2021 15:07
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 жовтня 2022 09:58
|
Угода про розірвання.pdf | укладений |
26 жовтня 2022 09:57
|
Електронний підпис | укладений |
20 серпня 2021 10:10
|
договір 50-21П.pdf | укладений |
20 серпня 2021 09:15
|