Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення М-19 Доманове (на м. Брест) – Ковель – Чернівці – Тереблече (на м. Бухарест) (окремими ділянками) на ділянках: км 448+273 – км 454+300, км 457+660 – км 471+592, км 471+592 – км 482+370 (з розробкою проектної документації), Чернівецька область (ДК 021:2015 45233142-6 Ремонт доріг)
Current average repair of the public road of state importance M-19 Domanove (in Brest) - Kovel - Chernivtsi - Terebleche (in Bucharest) (in separate sections) on sections: km 448 + 273 - km 454 + 300, km 457 +660 - km 471 + 592, km 471 + 592 - km 482 + 370 (with development of design documentation), Chernivtsi region (DK 021: 2015 45233142-6 Repair of roads)
Current average repair of the public road of state importance M-19 Domanove (in Brest) - Kovel - Chernivtsi - Terebleche (in Bucharest) (in separate sections) on sections: km 448 + 273 - km 454 + 300, km 457 +660 - km 471 + 592, km 471 + 592 - km 482 + 370 (with development of design documentation), Chernivtsi region (DK 021: 2015 45233142-6 Repair of roads)
Очікувана вартість
1 015 644 090,00 UAH
UA-2021-03-12-002354-c ● e217ba69a5a543d1b3bceefcfb49ff27
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Чернівецькій області |
Код ЄДРПОУ: | 22843868 |
Місцезнаходження: | 58018, Україна , Чернівецька область обл., Чернівці, Головна 205 |
Контактна особа: |
Швець В'ячеслав Павлович 380372583872 kkt_cv@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Road Service in Chernivtsi region |
National ID: | 22843868 |
Contact point: |
Shvets Vyacheslav Pavlovich 380372583872 kkt_cv@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 12 березня 2021 11:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 квітня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 квітня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 квітня 2021 17:00 |
Початок аукціону: | 07 травня 2021 12:04 |
Очікувана вартість: | 1 015 644 090,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 078 220,45 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 30469322.7 UAH |
Publication date: | 12 березня 2021 11:46 |
Enquiries until: | 17 квітня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 23 квітня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 27 квітня 2021 17:00 |
Information
Estimated total value: | 1 015 644 090 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 5 078 220 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення М-19 Доманове (на м. Брест) – Ковель – Чернівці – Тереблече (на м. Бухарест) (окремими ділянками) на ділянках: км 448+273 – км 454+300, км 457+660 – км 471+592, км 471+592 – км 482+370 (з розробкою проектної документації), Чернівецька область (ДК 021:2015 45233142-6 Ремонт доріг)
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
58018, Україна, Чернівецька область, Чернівці, Головна 205
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг
Current average repair of the public road of state importance M-19 Domanove (in Brest) - Kovel - Chernivtsi - Terebleche (in Bucharest) (in separate sections) on sections: km 448 + 273 - km 454 + 300, km 457 +660 - km 471 + 592, km 471 + 592 - km 482 + 370 (with development of design documentation), Chernivtsi region (DK 021: 2015 45233142-6 Repair of roads)
Розгорнути
Згорнути
CPV: 45233142-6
Період постачання:
по 31 грудня 2022
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | 5.5. Проміжні розрахунки за виконані роботи з розробки проектної документації здійснюється не більше ніж 50% від суми вартості проектних робіт визначеної Договірною ціною в межах вартості робіт та виділених коштів на оплату робіт. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 1 |
Надання послуг | 5.6. Остаточний розрахунок у розмірі 50% від суми вартості проектних робіт здійснюється Замовником після надання Підрядником «Експертного звіту, що до розгляду кошторисної частини проектної документації», від експертної організації, що може проводити експертизу проектів в дорожній галузі та передачі результату виконаних послуг у повному обсязі, а саме документів визначених у п. 6.4 цього Договору. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 1 |
Дата виставлення рахунку | 5.23. За письмовим зверненням Підрядника останньому може бути наданий аванс, який може здійснюватися на строк не більше 3 (трьох) місяців у межах поточного бюджетного періоду, у розмірі до 30% від річної вартості робіт по Договору, відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 року №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», в редакції вказаної Постанови діючої на момент підписання цього Договору, та належним чином оформленого рішення Укравтодору, лише щодо робіт, надання яких здійснюється протягом поточного бюджетного періоду. | Аванс | 10 | Банківські | 30 |
Надання послуг | 5.1. Розрахунки по Договору проводяться шляхом поетапної оплати Замовником за надані послуги при надходженні коштів з державного бюджету, кредитних коштів та інших джерел фінансування у межах відповідних кошторисних призначень, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Підрядника на підставі актів наданих послуг, підписаних уповноваженими представниками Сторін протягом 10 (десяти) банківських днів. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 68 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 квітня 2021 14:09 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
19 квітня 2021 14:09 |
Перелік змін_181.doc | |
19 квітня 2021 14:08 |
ТД ПБ ПСР М-19 км 448-454, 457-482 _зміна 4.docx | |
09 квітня 2021 17:49 |
Перелік змін_170.doc | |
05 квітня 2021 14:32 |
Перелік змін_162.doc | |
26 березня 2021 17:01 |
Перелік змін_144.doc | |
26 березня 2021 17:00 |
Додаток 5 (Проект договору ПБ ПСР М-19 км 448-454, 457-482)_зміна 1.docx | |
12 березня 2021 11:49 |
Додаток 4 (Технічне завдання ПБ ПСР М-19 км 448-454, 457-482).docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Визначення очікуваної вартості
Дата подання: 19 березня 2021 15:42
Дата відповіді: 23 березня 2021 14:55
Доброго дня!
1 Надайте будь ласка відповідь, якими нормативними документами керувався замовник при визначенні очікуваної вартості предмету закупівлі?
При наданні відповідь, просимо врахувати те, що пунктом 4 розділу ІІІ наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» від 18.02.2020 № 275 чітко визначено, що:
Визначення очікуваної вартості проектних та проектно-вишукувальних робіт проводиться з урахуванням видів та обсягів робіт, що планується закупити, відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 "Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво", прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 08.08.2013 № 374.
Очікувана вартість закупівлі робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва", прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293, а також Галузевих виробничих норм ГБН Г.1-218-182:2011 "Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт", затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23.08.2011 № 301, відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації.
2. Як замовник визначив вартість робіт не маючи розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації на поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення М-19 Доманове (на м. Брест) – Ковель – Чернівці – Тереблече (на м. Бухарест) (окремими ділянками) на ділянках: км 448+273 – км 454+300, км 457+660 – км 471+592, км 471+592 – км 482+370?
3. Чи не обмежив замовник коло учасників при оголошенні торгів на закупівлю робіт з поточного середнього ремонту та розроблення проектно-кошторисної документації одним тендером. Зокрема, проектантів, які проектують, але не виконують будівельно-монтажні роботи, і виконавців, які виконують будівельно-монтажні роботи, але не проектують…
4. Чи усвідомлює замовний той факт, що провівши торги на закупівлю проектних робіт окремо від будівельно-монтажних буде досягнуто економії державних коштів, внаслідок того, що коло учасників буде значно розширено?
5. Чи усвідомлює замовний той факт, що провівши торги на закупівлю будівельно-монтажних робіт окремо від будівельно-монтажних буде досягнуто економії державних коштів, внаслідок того, що коло учасників буде значно розширено?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до дефектних актів.
Розширення кола учасників
Дата подання: 19 березня 2021 15:56
Дата відповіді: 23 березня 2021 14:51
4. Чи усвідомлює замовник той факт, що провівши торги на закупівлю проектних робіт окремо від будівельно-монтажних буде досягнуто економії державних коштів, внаслідок того, що коло учасників буде значно розширено?
5. Чи усвідомлює замовник той факт, що провівши торги на закупівлю будівельно-монтажних робіт окремо від будівельно-монтажних буде досягнуто економії державних коштів, внаслідок того, що коло учасників буде значно розширено?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Усвідомлюємо.
Шановний
Дата подання: 23 березня 2021 14:58
Дата відповіді: 23 березня 2021 16:17
Відповідь: Так
Щодо очікуваної вартості
Дата подання: 25 березня 2021 17:42
Дата відповіді: 30 березня 2021 07:40
Дайте будь ласка конкретно відповідь.
Якими нормативними документами керувався замовник при визначенні очікуваної вартості предмету закупівлі?
При наданні відповідь, просимо врахувати те, що пунктом 4 розділу ІІІ наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» від 18.02.2020 № 275 чітко визначено, що:
Визначення очікуваної вартості проектних та проектно-вишукувальних робіт проводиться з урахуванням видів та обсягів робіт, що планується закупити, відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 "Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво", прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 08.08.2013 № 374.
Очікувана вартість закупівлі робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва", прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293, а також Галузевих виробничих норм ГБН Г.1-218-182:2011 "Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт", затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23.08.2011 № 301, відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації.
Дефектний акт - це нормативний документ, який визначає очікувану вартість....
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до ч. 6.1 Розділу 6 ГБН Г.1-218-182:2011Поточний середній ремонт виконується комплексно відповідно до проектно-кошторисної або кошторисної документації, яка складається на підставі дефектного акту або матеріалів інженерних вишукувань чи обстежень та затверджується замовником.
Таким чином, очікувана вартість закупівлі розраховувалась на підставі дефектного акту, який затверджений замовником.
Таким чином, очікувана вартість закупівлі розраховувалась на підставі дефектного акту, який затверджений замовником.
Щодо очікуваної вартості
Дата подання: 25 березня 2021 17:58
Дата відповіді: 30 березня 2021 07:40
Надайте конкретно відповідь, Як замовник визначив вартість робіт не маючи розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації на поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення М-19 Доманове (на м. Брест) – Ковель – Чернівці – Тереблече (на м. Бухарест) (окремими ділянками) на ділянках: км 448+273 – км 454+300, км 457+660 – км 471+592, км 471+592 – км 482+370?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Очікувана вартість закупівлі розраховувалась на підставі дефектного акту, який затверджений замовником.
Щодо очікуваної вартості
Дата подання: 25 березня 2021 18:03
Дата відповіді: 30 березня 2021 07:41
Ким затверджено (посада, прізвище ім'я по батькові) кошторисну вартість робіт на поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення М-19 Доманове (на м. Брест) – Ковель – Чернівці – Тереблече (на м. Бухарест) (окремими ділянками) на ділянках: км 448+273 – км 454+300, км 457+660 – км 471+592, км 471+592 – км 482+370?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до ч. 1 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону.
Посада, прізвище ім'я по батькові працівника або працівників, які (ий) затвердили (в) кошторисну вартість робіт на поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення М-19 Доманове (на м. Брест) – Ковель – Чернівці – Тереблече (на м. Бухарест) (окремими ділянками) на ділянках: км 448+273 – км 454+300, км 457+660 – км 471+592, км 471+592 – км 482+370 не є частиною тендерної документації, не носять дискримінаційний характер, у зв’язку з чим запитання є не коректне, те не підлягає до задоволенню.
Посада, прізвище ім'я по батькові працівника або працівників, які (ий) затвердили (в) кошторисну вартість робіт на поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення М-19 Доманове (на м. Брест) – Ковель – Чернівці – Тереблече (на м. Бухарест) (окремими ділянками) на ділянках: км 448+273 – км 454+300, км 457+660 – км 471+592, км 471+592 – км 482+370 не є частиною тендерної документації, не носять дискримінаційний характер, у зв’язку з чим запитання є не коректне, те не підлягає до задоволенню.
Щодо обсягів будівельно-монтажних робіт
Дата подання: 25 березня 2021 18:25
Дата відповіді: 30 березня 2021 07:41
Відповідно до Додаток 4 тендерної документації: «ІІ етап – роботи (послуги) з поточний середнього ремонту визначається, відповідно до розробленої проектної документації визначеній на першому етапі». Тобто, замовник не маючи затвердженої у встановленому порядку проектно-кошторисної документації оголосив тендер… Як учасник може здійснити розрахунок у відповідності до форми акту дефектів, який є довідковою і може змінюватися відповідно до стадії виконання робіт?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до абз. 2 ч. 29 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» від 1 серпня 2005 р. N 668 Замовник зобов'язаний передати підряднику завдання на проектування, інші вихідні дані, необхідні для розроблення проектної документації, надати йому допомогу в погодженні проектної документації у разі, коли розроблення та погодження проектної документації за умовами договору підряду покладено на підрядника.
Таким чином, розроблення проектної документації за умовами тендерної документації покладається на підрядника.
Служба автомобільних доріг у Чернівецькій області, як Замовник, пропонує підряднику виконати розрахунок ціни тендерної пропозиції учасника закупівлі на підставі відомості обсягів виконання робіт (дефектного акту), що закуповується. Відомість обсягу виконання робіт (будівельних монтажних і спеціальних робіт) складена кваліфікованими представниками Замовника відповідно до результатів обстежень та оглядів.
Таким чином, розроблення проектної документації за умовами тендерної документації покладається на підрядника.
Служба автомобільних доріг у Чернівецькій області, як Замовник, пропонує підряднику виконати розрахунок ціни тендерної пропозиції учасника закупівлі на підставі відомості обсягів виконання робіт (дефектного акту), що закуповується. Відомість обсягу виконання робіт (будівельних монтажних і спеціальних робіт) складена кваліфікованими представниками Замовника відповідно до результатів обстежень та оглядів.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-03-12-002354-c.a1
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ ГРАНІТ-001, Код ЄДРПОУ:42751872
Дата подання: 07 квітня 2021 20:34
Дата подання: 07 квітня 2021 20:34
Скарга на дискримінаційні вимоги Документації
Скарга на дискримінаційні вимоги Документації (детальніше у доданій скарзі).
Рішення органу оскарження: Замовником відповідно до Закону про публічні закупівлі усунено порушення
Прийнято до розгляду: 09 квітня 2021 20:34
рішення від 09.04.2021 № 7422 + лист Замовнику та запит Скаржнику.pdf
Дата публікації: 09 квітня 2021 20:34
інформація про резолютивну частину рішення від 20.04.2021 № 8504.pdf
Дата публікації: 21 квітня 2021 17:43
рішення від 20.04.2021 № 8504.pdf
Дата публікації: 23 квітня 2021 16:58
Номер скарги: UA-2021-03-12-002354-c.a2
Статус:
Скасовано
Скаржник: КОНСОРЦІУМ "ДОРЛІДЕР", Код ЄДРПОУ:43978883
Причина: Період оскарження закінчився
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 29 квітня 2021
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Чернівецькій області |
Код ЄДРПОУ: | 22843868 |
Місцезнаходження: | 58018, Україна, Чернівецька область обл., Чернівці, Головна 205 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВ ПБС | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
FERMAK INSAAT TAAHHUT ANONIM SIRKETI | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
|
ТОВ "ШБУ-77" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 травня 2021 12:25
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ШБУ-77" |
1 012 750 000,00
UAH з ПДВ
|
1 007 600 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Автомагістраль-Південь" |
1 013 200 000,00
UAH з ПДВ
|
1 008 050 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ШБУ-77" #41412376 |
Переможець |
1 007 600 000,00
UAH з ПДВ
|
11 травня 2021 12:57
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 квітня 2023 13:39
|
Д.у.10 до 22 від 31.05.2021.pdf | зміни до договору |
19 квітня 2023 13:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 квітня 2023 15:09
|
Д.у.9 до 22 від 31.05.2021.pdf | зміни до договору |
18 квітня 2023 15:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 листопада 2022 14:50
|
Д.у.8 до 22 від 31.05.2021.pdf | зміни до договору |
07 листопада 2022 14:50
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 серпня 2022 14:32
|
Д.у.7 до 22 від 31.05.2021.pdf | зміни до договору |
05 серпня 2022 14:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 лютого 2022 18:45
|
Д.у. 6 до 22.pdf | зміни до договору |
17 лютого 2022 18:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 грудня 2021 15:59
|
Д.у. 5 до 22.pdf | зміни до договору |
22 грудня 2021 15:59
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 листопада 2021 14:26
|
Д.у.4 до 22.pdf | зміни до договору |
16 листопада 2021 14:24
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 вересня 2021 16:58
|
Д. У. 3 №22.pdf | зміни до договору |
02 вересня 2021 16:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 вересня 2021 18:36
|
Д.у. 3 до № 22.pdf | зміни до договору |
01 вересня 2021 18:35
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 серпня 2021 13:24
|
Д.у. 2 до № 22.pdf | зміни до договору |
31 серпня 2021 13:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 серпня 2021 15:22
|
Д.У. 1 до 22.pdf | зміни до договору |
30 серпня 2021 15:21
|
Електронний підпис | укладений |
02 червня 2021 17:18
|
Договір № 22.pdf | укладений |
02 червня 2021 17:12
|
Договір № 22.pdf | укладений |
02 червня 2021 17:12
|
Договір № 22.pdf | укладений |
02 червня 2021 17:08
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини) |
Номер договору про закупівлю: | 22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 31 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 02 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшення фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 16 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшення фінансування у 2021 |
Номер договору про закупівлю: | 22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшення фінансування у 2021 році |
Номер договору про закупівлю: | 22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 17 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Фінансування у 2022 році |
Номер договору про закупівлю: | 22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 серпня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 05 серпня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 листопада 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 07 листопада 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 квітня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 18 квітня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 квітня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 19 квітня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 10 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |