Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт». Послуги з поточного середнього ремонту з влаштування елементів системи моніторингу за станом доріг та умовами руху на км 381+354 – км 381+723 автомобільної дороги державного значення М-07 Київ-Ковель-Ягодин (з виготовленням проєктної документації), Волинська область (45230000-8. Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
GBN G.1-218-182: 2011 "Repair of public roads. Types of repairs and list of works ". Current average repair services for the installation of elements of the monitoring system for the condition of roads and traffic conditions at km 381 + 354 - km 381 + 723 of the state road M-07 Kyiv-Kovel-Yagodyn (with the preparation of project documentation), Volyn region 8. Construction of pipelines, communication lines and power lines, highways, roads, airfields and railways; leveling surfaces)
GBN G.1-218-182: 2011 "Repair of public roads. Types of repairs and list of works ". Current average repair services for the installation of elements of the monitoring system for the condition of roads and traffic conditions at km 381 + 354 - km 381 + 723 of the state road M-07 Kyiv-Kovel-Yagodyn (with the preparation of project documentation), Volyn region 8. Construction of pipelines, communication lines and power lines, highways, roads, airfields and railways; leveling surfaces)
Очікувана вартість
16 891 150,00 UAH
UA-2021-03-12-001328-a ● ca9a64b4b4334f7eb6c6a63d788431b1
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 25908960 |
Місцезнаходження: | 43020, Україна , Волинська область обл., Луцьк, ВУЛИЦЯ РІВНЕНСЬКА, будинок 52Б |
Контактна особа: |
Пилипчук Руслан 380507833341 VOLYNSAD@UKRAVTODOR.GOV.UA |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Motor Roads Service in Volyn Region |
National ID: | 25908960 |
Contact point: |
Pilipchuk Ruslan Vladimirovich 380507833341 VOLYNSAD@UKRAVTODOR.GOV.UA |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 12 березня 2021 12:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 квітня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 квітня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 квітня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 07 травня 2021 14:17 |
Очікувана вартість: | 16 891 150,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 84 455,75 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 168911.5 UAH |
Publication date: | 12 березня 2021 12:32 |
Enquiries until: | 10 квітня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 16 квітня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 20 квітня 2021 00:00 |
Information
Estimated total value: | 16 891 150 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 84 456 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Scope of the procurement
Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладенням КЕП Гаранта (далі - Банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Електронна банківська гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Електронна банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити КЕП Банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження КЕП банківської гарантії, подана Учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 р. № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Банківська гарантія повинна бути видана банком, який входить до переліку системно важливих банків України, який затверджується рішенням Ради Національного Банку України та є чинним на період проведення цих торгів. Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково має надати такий договір разом з банківською гарантією. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії банківської гарантії) – не менше 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. У разі, якщо Учасник бере участь в одному тендері Замовника, проте за певними лотами, то на кожен лот він надає окрему банківську гарантію. Банківська гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати - заборонені). В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено: - зобов’язання Банку-гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимог Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов; - умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою Учасника, без згоди та погодження з Замовником, після її передавання / надсилання Замовнику. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії надається довідка з Банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із наданням підтвердження повноважень такої уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника (Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов'язаннями.
Розгорнути
Згорнути
The tender offer must be accompanied by a document confirming the provision of security by the Bidder, which must be provided in the form of an electronic bank guarantee (hereinafter - the bank guarantee) with the imposition of CEP Guarantor (hereinafter - the Guarantor Bank) in accordance with applicable law. The electronic bank guarantee must contain a link to the details of the purchase, its name and number on the web portal of the Authorized Body. The electronic bank guarantee is provided as part of the tender offer in a format that allows you to check the CEP of the Guarantor Bank using the resource on the official website of the Central Certifying Authority of the Ministry of Justice of Ukraine. In case of absence or non-confirmation of CEP of the bank guarantee, the tender offer submitted by the Bidder is rejected by the Customer. The bank guarantee provided by a resident bank of Ukraine must be issued in accordance with the requirements of the NBU Board Resolution of 15.12.2004 № 639 "On approval of the regulations on the procedure for banks to carry out operations on guarantees in national and foreign currencies". The bank guarantee must be issued by a bank that is included in the list of systemically important banks of Ukraine, which is approved by the decision of the Board of the National Bank of Ukraine and is valid for the period of these auctions. If the bank guarantee contains a reference to the bank guarantee agreement / guarantee agreement, the participant must provide such an agreement together with the bank guarantee. The authority of the person signing the bank guarantee must be confirmed by the relevant document with the imposition of the guarantor's CEP (if the signatory is not the chairman of the board). The term of the tender offer security (bank guarantee period) is not less than 120 days from the date of the deadline for submission of tender offers, which is specified in the announcement on the web portal of the Authorized Body. The guarantee must take effect from the date of its provision. If the Bidder participates in one tender of the Customer, but for certain lots, it provides a separate bank guarantee for each lot. The bank guarantee should provide only for the possibility of payment of the entire amount for which it is issued (partial payments - prohibited). The text of the guarantee must state: - obligation of the Guarantor Bank to pay the Guarantee amount to the Customer in a single payment within 5 banking days from the date of receipt of the Customer's claims without submitting any other documents or fulfilling any other conditions; - the terms of the guarantee cannot be changed and it cannot be terminated by the Guarantor Bank, including in accordance with the application of the Participant, without the consent of the Customer, after its transfer / sending to the Customer. The bank guarantee must be issued with full cash coverage for the entire term of such guarantee. To confirm the availability of full cash coverage for the entire term of the guarantee, a certificate from the Bank on the availability of full cash coverage for the entire term of the relevant guarantee and a statement from the Bank on the cover account confirming the crediting of the cash cover The Guarantor Bank and the signature of the authorized person of such Guarantor Bank with confirmation of the powers of such authorized person from the Guarantor Bank. Cash coverage provides for the write-off (transfer) of funds from the current account of the Participant (Principal) to the coverage account under a bank guarantee. It is prohibited to provide guarantees on the terms of transfer of funds to the deposit account. Cash coverage cannot be collateral for any other financial obligations.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт». Послуги з поточного середнього ремонту з влаштування елементів системи моніторингу за станом доріг та умовами руху на км 381+354 – км 381+723 автомобільної дороги державного значення М-07 Київ-Ковель-Ягодин (з виготовленням проєктної документації), Волинська область (45230000-8. Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
GBN G.1-218-182: 2011 "Repair of public roads. Types of repairs and list of works ". Current average repair services for the installation of elements of the monitoring system for the condition of roads and traffic conditions at km 381 + 354 - km 381 + 723 of the state road M-07 Kyiv-Kovel-Yagodyn (with the preparation of project documentation), Volyn region 8. Construction of pipelines, communication lines and power lines, highways, roads, airfields and railways; leveling surfaces)
Розгорнути
Згорнути
CPV: 45230000-8
Період постачання:
по 31 грудня 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки по Договору проводяться шляхом поетапної оплати Замовником за надані послуги при надходженні коштів з державного бюджету, кредитних коштів та інших джерел фінансування у межах відповідних кошторисних призначень, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Підрядника на підставі актів наданих послуг, підписаних уповноваженими представниками Сторін протягом 10 (десяти) банківських днів. За письмовим зверненням Підрядника останньому може бути наданий аванс, який може здійснюватися на строк не більше 3 (трьох) місяців у межах поточного бюджетного періоду, у розмірі до 30% від річної вартості робіт по Договору, відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 року №1070 | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 квітня 2021 14:34 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 квітня 2021 14:34 |
ТД ВІМ_2021_Нова редакція2.doc | |
12 квітня 2021 14:34 |
76. Зміни до ТД.doc | |
23 березня 2021 10:16 |
62. Зміни до ТД.doc | |
23 березня 2021 10:16 |
ТД ВІМ_2021_Нова редакція.doc | |
12 березня 2021 12:30 |
ТД ВІМ_2021_.doc | |
12 березня 2021 12:30 |
Додаток 6 ТЗ.docx | |
12 березня 2021 12:30 |
Додаток 5_Проект договору.docx |
12 квітня 2021 14:34 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
12 квітня 2021 14:34 |
ТД ВІМ_2021_Нова редакція2.doc
|
||||||
12 квітня 2021 14:34 |
76. Зміни до ТД.doc
|
||||||
23 березня 2021 10:16 |
62. Зміни до ТД.doc
|
||||||
23 березня 2021 10:16 |
ТД ВІМ_2021_Нова редакція.doc
|
||||||
12 березня 2021 12:30 |
ТД ВІМ_2021_.doc
|
||||||
12 березня 2021 12:30 |
Додаток 6 ТЗ.docx
|
||||||
12 березня 2021 12:30 |
Додаток 5_Проект договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-03-12-001328-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕГРАЛ СІСТЕМС", Код ЄДРПОУ:37851081
Дата подання: 17 березня 2021 17:49
Внесення змін до тендерної документації: розмір тендерного забезпечення
Відповідно до п.2 розділу ІІІ тендерної документації тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії, розмір якого становить 3% від очікуваної вартості. Враховуючи, що очікувана вартість становить 16 891 150,00 грн., сума банківської гарантії з повним грошовим покриттям складає 506 734,50 грн., що обмежує коло учасників, які можуть взяти участь у даній процедурі закупівлі та порушує один з принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників зазначених у статті 5 Закону України про публічні закупівлі, а саме: “максимальна економія, ефективність та пропорційність”. З метою надання можливості взяти участь у процедурі закупівлі всім бажаючим учасникам, що збільшить конкуренцію, просимо Замовника зменшити розмір тендерного забезпечення до 1 % від очікуваної вартості закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 березня 2021 10:27
Зауваження буде враховано
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 28 квітня 2021
Найменування: | СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 25908960 |
Місцезнаходження: | 43020, Україна, Волинська область обл., Луцьк, ВУЛИЦЯ РІВНЕНСЬКА, будинок 52Б |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "СЕА Електротехніка" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕГРАЛ СІСТЕМС" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЕКРАНБУД" ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКРАН" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 квітня 2021 16:44
|
ТОВ "ІНТЕР-ФОРТ" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 квітня 2021 16:45
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 травня 2021 14:38
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "СЕА Електротехніка" |
16 800 000,00
UAH з ПДВ
|
16 546 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕГРАЛ СІСТЕМС" |
16 880 000,00
UAH з ПДВ
|
16 620 050,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "СЕА Електротехніка" #38013959 |
Переможець |
16 546 000,00
UAH з ПДВ
|
11 травня 2021 11:30
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 березня 2023 15:43
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 серпня 2022 12:09
|
Додаткова угода №153-22.pdf | зміни до договору |
10 серпня 2022 12:09
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 серпня 2022 12:05
|
Додаткова угода №552-21.pdf | зміни до договору |
10 серпня 2022 12:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 січня 2022 15:46
|
Додаткова угода №11-22.pdf | зміни до договору |
19 січня 2022 15:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 грудня 2021 16:39
|
Додаткова угода №450-21.pdf | зміни до договору |
22 грудня 2021 16:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 листопада 2021 10:27
|
Додаткова угода №380-21.pdf | зміни до договору |
29 листопада 2021 10:27
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 жовтня 2021 10:55
|
Додаткова угода №289-21.pdf | зміни до договору |
12 жовтня 2021 10:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 вересня 2021 10:04
|
Додаткова угода №262-21.pdf | зміни до договору |
15 вересня 2021 10:04
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 червня 2021 10:54
|
Додаткова угода №153-21 (1).pdf | зміни до договору |
10 червня 2021 10:53
|
Електронний підпис | укладений |
28 травня 2021 16:01
|
Договір №01.3-2-21.pdf | укладений |
28 травня 2021 16:00
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 10 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 10 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін в розділ 17 Договору "Місцезнаходження та банківські реквізити Сторін" |
Номер договору про закупівлю: | 01.3/2/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 153/21 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 15 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Доповнення пункту 5 договору підпунктом 5.14. |
Номер договору про закупівлю: | 01.3/2/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 262/21 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 12 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Доповнення договору пунктом 16.4, Додатком 4 "Протокол узгодження цін на матеріальні ресурси". Внесення змін в Додаток 1 до договору "Договірна ціна". |
Номер договору про закупівлю: | 01.3/2/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 289/21 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін в Додаток №3 до договору "План фінансування". |
Номер договору про закупівлю: | 01.3/2/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 380/21 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін в Додаток 3 до договору "План фінансування". |
Номер договору про закупівлю: | 01.3/2/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 450/21 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 19 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін в пункти 5.1, 14.1 договору. Внесення змін в Додаток №2 до договору "Графік надання послуг" |
Номер договору про закупівлю: | 01.3/2/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 11/22 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 серпня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 10 серпня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін в пункт 5.1, 14.1 договору. Внесення змін в Додаток 2 до договору "Графік надання послуг". |
Номер договору про закупівлю: | 01.3/2/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 552/21 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 серпня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 10 серпня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін в пункт 5.1, 14.1 договору. Внесення змін в Додаток 2 до договору "Графік надання послуг". |
Номер договору про закупівлю: | 01.3/2/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 153/22 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |