Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

44210000-5 - Конструкції та їх частини
Очікувана вартість
120 000,00 UAH
UA-2021-03-12-000650-a 39390387060f46a08ab11a62d877014b
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Савічева Олена Анатоліївна

+380675092142 centr15052013@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Центр зв'язку та управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій
Код ЄДРПОУ: 33962437
Місцезнаходження: 08400, Україна , Київська обл., Переяслав-Хмельницький, вул. О. Богданова, 11
Контактна особа: Савічева Олена Анатоліївна
+380675092142
centr15052013@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 березня 2021 10:33
Звернення за роз’ясненнями: до 18 березня 2021 08:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 березня 2021 08:00
Початок аукціону: 25 березня 2021 12:02
Очікувана вартість: 120 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44210000-5: Конструкції та їх частини


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 шт
44210000-5 - Конструкції та їх частини
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08400, Україна, Київська область, Переяслав, Богданова 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 квітня 2021
ДК 021:2015: 44210000-5 — Конструкції та їх частини

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару 44210000-5 - Конструкції та їх частини Пiсляоплата 3 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 березня 2021 11:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 березня 2021 10:55
зміни до технічних вимог від 17.03.2021 року.pdf
12 березня 2021 10:34
вікна двері проект договору (2) (3).docx
12 березня 2021 10:34
тендерна документація вікна двері.pdf
12 березня 2021 10:34
тех опис на вікна двері (4).docx
17 березня 2021 11:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 березня 2021 10:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 березня 2021 10:55
зміни до технічних вимог від 17.03.2021 року.pdf
12 березня 2021 10:34
тех опис (4).pdf
12 березня 2021 10:34
вікна двері проект договору (2) (3).docx
12 березня 2021 10:34
тендерна документація вікна двері.pdf
12 березня 2021 10:34
тех опис на вікна двері (4).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Чи можлива поставка аналогів склопакету та профілю?
Дата подання: 15 березня 2021 08:34
Дата відповіді: 16 березня 2021 12:20
У тех вимогах вказана формула склопакету. Чи можливе постачання склопакету, що відповідає вимогам по теплозбереженню (спротив теплопередачі більше 0,75 Кв. м*К/вт) та інших (Не опентек) профілів з монтажною шириною 70мм, п'ятикамерних і більше з вказаною товщиною стінки?
Відповідь: Так.
Уточнення
Дата подання: 15 березня 2021 16:10
Дата відповіді: 16 березня 2021 08:04
Чи передбачен закупівлею монтаж?
Відповідь: Так, монтаж і демонтаж передбачено. Про це написано в технічних умовах та в проекті договору.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-03-12-000650-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "ОБОЛОНКОВ ІГОР МИКОЛАЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2846707377
Дата подання: 30 березня 2021 18:01
Оскарження
Шановний замовнику!
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником Центр зв'язку та управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій було проведено закупівлю UA-2021-03-12-000650-a на придбання воріт Класифікація за ДК 021:2015: 44210000-5 - Конструкції та їх частини.
Відповідно до протоколу розкриття у закупівлі взяли участь 4 учасники:
1. ТОВ «СТРОЙСЕРВІС»
2. ФОП «ОБОЛОНКОВ ІГОР МИКОЛАЙОВИЧ»
За результатами розгляду тендерних пропозицій, Замовник розмістив у системі повідомлення про намір укласти договір з учасником ТОВ «СТРОЙСЕРВІС».
Детально ознайомившись з тендерною пропозицією останнього, зазначаємо, що в її складі відсутні наступні документи:
1. Відсутні копії сертифікатів відповідності на склопакети, чим порушено вимоги абзацу 3 Технічного опису.
2. Відсутня копія виписки про державну реєстрацію юридичної особи або фізичної особи підприємця або витягу з ЄДРПОУ, завірені належним чином. В складі тендерної пропозиції учасника міститься копія свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи, проте даний документ не завірено належним чином – відсутні позначка «згідно з оригіналом», підпис уповноваженої особи та печатка. Таким чином, порушено вимогу пп. 2 п.3 Розділу 3 «Інструкція з підготовки пропозиції» Документації на спрощену закупівлю.
Пуктом 9.2 Наказу ДП "Зовнішторгвидав" №35 "Про порядок здійснення допорогових закупівель" встановлено, що однією з підстав дискваліфікації є - невідповідність пропозиції учасника умовам Закупівлі. Відповідно до пп.1 п.13 ст. 14 ЗУ "Про публівні закупівлі" замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Таким чином, Замовник зобов'язаний був дискваліфікувати учасника ТОВ «СТРОЙСЕРВІС» і приступити до розгляду пропозиції наступного.
Дії Замовника щодо акцептування учасника без необхідних документів прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, а також дискредитують систему електронних закупівель в цілому.
Виходячи з вищевикладеного, ВИМАГАЄМО:
1. Скасувати рішення щодо визначення переможцем учасника ТОВ «СТРОЙСЕРВІС» та перейти до розгляду наступної найбільш економічно вигідної пропозиції.
2. Під час здійснення публічних закупівель діяти виключно у рамках Закону.
3. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
31 березня 2021 15:43
Шановний учаснику! Розглянувши вашу скаргу, відповідаємо наступне:
1) Учасник ФОП Оболонков Ігор Миколайович вимагає відмінити рішення Замовника щодо визначення переможцем ТОВ Стройсервіс по причинам відсутності у переможця копії виписки про державну реєстрацію юридичної особи або витягу з ЄДРПОУ, завірених належним чином та відсутності сертифікату на склопакети.
2) Уповноваженою особою детально вивчено сертифікат, наданий ТОВ “Стройсервіс” в прозоро, та встановлено, що сертифікат надано на весь виріб вцілому, так як в сертифікаті зазначено: “Блоки віконні та дверні полівінілхлоридні з профілю системи “WINTECH серії 753 (Україна), Open Teck (Україна), “Aluplast” системи “Ideal 4000” (Німеччина) зі склопакетами …” Надавати сертифікат на весь виріб вцілому документацією та технічними умовами не заборонено. Головне, щоб такий сертифікат був в наявності серед документів завантажених учасником в прозоро. А наданий він окремо на віконні та дверні блоки і склопакети чи разом на весь виріб не має ніякого значення.
3) Уповноваженою особою детально вивчено надані ТОВ “Стройсервіс” такі документи як виписка та витяг з ЄДРПОУ про державну реєстрацію юридичної особи, а також свідоцтво про державну реєстрацію. Замовником вимагався тільки один документ виписка або витяг на вибір учасника. Учасником надано відразу 3 документа. Відскановано оригінал виписки, де чітко видно підпис та печатка державного реєстратора. Якщо вважати, що це не оригінал виписки, а дуже якісна кольорова копія, яка б мала бути завірена печаткою учасника, тоді розглядаємо наступний документ – витяг. Витяг – це документ, який будь-хто може отримати через реєстр ЄДР юридичних осіб, фоп та громадських формувань через мережу інтернет. Документ формується системою без підписів та печаток. Такий документ надано учасником, затвердження він не потребує, так як в даному випадку точно надано оригінал. Щодо незавіреної учасником копії свідоцтва про державну реєстрацію, то свідоцтво замовником не вимагалось.
4) Уповноваженою особою прийнято за механічні помилки в скарзі учасника ФОП Оболонков Ігор Миколайович зазначення в предметі закупівлі “придбання воріт” та прийняття в участі закупівлі 4-х учасників, замість 2-х.

РІШЕННЯ ПО РОЗГЛЯДУ:
Розглянувши скаргу від учасника ФОП Оболонков Ігор Миколайович за предметом закупівлі 44210000-5 Конструкції та їх частини, уповноважена особа вирішила: залишити рішення, ухвалене 29.03.2021 року протоколом № 33, щодо наміру укласти договір з ТОВ “Стройсервіс” без змін. Скаргу від ФОП Оболонков І.М. не задовольнити.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2021-03-12-000650-a.c2
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ФОП "ОБОЛОНКОВ ІГОР МИКОЛАЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2846707377
Дата подання: 31 березня 2021 16:45
Оскарження рішення,щодо визнасення переможця ТОВ "СТРОЙСЕРВІС
Шановний Замовник , в технічному завданні (скрин з тех. завдання див. Рис 1) який Ви розмістили на тендерній площадці чітко прописано, що на конкретно окрему вимогу учасник повинен надати Сертифікат на профіль , сертифікат на склопакет ,а не сертифікат на віконні блоки в цілому !!!!Це різні сертифікати !!!Зазначаємо, що наданний учасником ТОВ "СТРОЙСЕРВІС сертифікат дійсний до 01.04.2021 р.Тобто на момент заключення договору буде не дійсний .Це означає ,що виробник не має право виробляти вікна без діючого сертифіката!
Також для чого Ви вимагаете сертифікати Ви розумієте ? Ви вказали перелік характеристик котрим повинен відповідати товар (а саме профіль не менше 70,кількість камер у профілі 5 або більше і тд.,склопакет відповідати коеф.теплопровідності не нижче 0,75 ,двохкамерний ,енергозберігаючий і тд.) .Вимагаємо уважно передивитись документи учасника ТОВ "СТРОЙСЕРВІС" надав сертифікат,який Ви вказали що Вас влаштовує, хоча не зрозуміло з якого саме профілю буде виготовленне Ваше замовлення бо в сертифікаті вказани декілька профільних систем без зазначення кількості камер в профілі :WINTECH ,Opentec , Aluplast , IDEAL 4000 та склопакет лише вказан в сертифікаті 4-14-4-14-4i .Ви вимагали профіль не менше 70 мм зі склопакетом 4Sat-16-4(двері) ,4 -16-4-14-4i , 4Sat-16-4-14-4i.
Розгорнути Згорнути
Номер вимоги: UA-2021-03-12-000650-a.c3
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "ОБОЛОНКОВ ІГОР МИКОЛАЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2846707377
Дата подання: 31 березня 2021 16:56
Оскарження рішення щодо визначення переможця ТОВ "СТРОЙСЕРВІС"
Вимагаємо відхилити пропозицію ТОВ "СТРОЙСЕРВІС" та перейти до розгляду наступного учасника. Також зазначаемо ,що між пропозиціями учасників різниця 100 грн, тобто не має економічної підстава для підтвердження учасника ТОВ "СТРОЙСЕРВІС" ,який надав документи ,які замовник вимагав не в повному обсязі!
Рішення замовника: Вимога відхилена
01 квітня 2021 11:23
Учасник ФОП Оболонков Ігор Миколайович повторно вимагає передивитись документи учасника ТОВ “Стройсервіс” та звертає увагу, що сертифікат, наданий ТОВ “Стройсервіс” дійсний до 01.04.2021 року.
Уповноваженою особою детально вивчено сертифікат, наданий ТОВ “Стройсервіс” та встановлено, що термін його дії дійсно закінчується 01.04.2021 року. Але на час подання документів в прозоро та проведення аукціону сертифікат був дійсний, тому порушення законодавства в даному випадку не виявлено. Учасником надано на розгляд Замовника оновлений сертифікат, який буде долучено Замовником до протоколу розгляду в прозоро. Тому питання щодо укладання договору в момент того як сертифікат перестане діяти не актуальне. ТОВ “Стройсервіс” має діючий сертифікат.
На інші питання, які ФОП Оболонков І.М. повторно піднімає в скарзі, надана відповідь в протоколі Замовника № 34.

РІШЕННЯ ПО РОЗГЛЯДУ:
Розглянувши скаргу від учасника ФОП Оболонков Ігор Миколайович за предметом закупівлі 44210000-5 Конструкції та їх частини, уповноважена особа вирішила: залишити рішення, ухвалене 29.03.2021 року протоколом № 33, щодо наміру укласти договір з ТОВ “Стройсервіс” без змін. Скаргу від ФОП Оболонков І.М. не задовольнити.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Документи подані скаржником

Документи

31 березня 2021 15:43
Протокол

Документи подані скаржником

31 березня 2021 16:45
Відповідь.pdf

Документи

01 квітня 2021 11:23
Протокол
01 квітня 2021 11:23
сертифікат

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 березня 2021 12:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СТРОЙСЕРВІС" 119 800,80
UAH з ПДВ
118 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ОБОЛОНКОВ ІГОР МИКОЛАЙОВИЧ" 119 900,00
UAH з ПДВ
118 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 березня 2021 14:05
Сертификат.pdf
23 березня 2021 14:05
Цінова пропозиція.pdf
23 березня 2021 14:05
Проект договору.pdf
23 березня 2021 14:05
Лист-згода.pdf
23 березня 2021 14:05
Гарантійний лист.PDF
23 березня 2021 14:05
Статут.PDF
23 березня 2021 14:05
Свідоцтво ПДВ.PDF
23 березня 2021 14:05
Реквізити.pdf
23 березня 2021 14:05
Протокол зборів.pdf
23 березня 2021 14:05
ВИТЯГ З ЄДРПОУ (1).pdf
23 березня 2021 14:05
Виписка з ЄДРПОУ 2.PDF
23 березня 2021 14:05
Виписка з ЄДРПОУ 1.PDF

Публічні документи

23 березня 2021 17:55
Листи (7).pdf
23 березня 2021 17:55
Сертифікати Стеко.rar
23 березня 2021 17:55
Сертифікати ЕМЕС2.rar
23 березня 2021 17:55
Сертифікати ЕМЕС 3.rar
23 березня 2021 17:55
Сертифікати ЕМЕС 1.rar
23 березня 2021 17:55
Сертифікати Екіпаж 4.rar
23 березня 2021 17:55
Сертифікати Екіпаж 3.rar
23 березня 2021 17:55
Сертифікати Екіпаж 2.rar
23 березня 2021 17:55
Сертифікати Екіпаж 1.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СТРОЙСЕРВІС"

ФОП "ОБОЛОНКОВ ІГОР МИКОЛАЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СТРОЙСЕРВІС"
#30116912
Переможець 118 400,00
UAH з ПДВ
29 березня 2021 11:43

Документи

29 березня 2021 11:43
Електронний підпис
29 березня 2021 11:41
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 березня 2021 11:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СТРОЙСЕРВІС"
#30116912
118 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 березня 2021 11:43
Електронний підпис
29 березня 2021 11:41
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 січня 2022 13:10
Звіт укладений
26 січня 2022 13:09
Електронний підпис укладений
01 квітня 2021 11:31
Договір укладений
01 квітня 2021 11:28

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
19 квітня 2021 16:59
16 542,56 UAH UA128201720343110002000005944
ЦЗУ ДСНС
UA763006140000026008500086728
ТОВ"СТРОЙСЕРВІС"
Оплачений
19 квітня 2021 16:59
101 857,44 UAH UA128201720343110002000005944
ЦЗУ ДСНС
UA763006140000026008500086728
ТОВ"СТРОЙСЕРВІС"
Оплачений

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 квітня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 118 400,00
UAH (в тому числі ПДВ 19 733,33 UAH)