Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комунальне некомерційне підприємство «Територіальне медичне об’єднання «Багатопрофільна лікарня інтенсивних методів лікування та швидкої медичної допомоги» Мелітопольської міської ради Запорізької області, вул. Кізіярська, 55, м. Мелітополь, Запорізька область – капітальний ремонт
Очікувана вартість
600 000,00 UAH
UA-2021-03-11-010800-b b6027f9b450f40e7890f17e50082dd1e
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Попелешко Олена Андріївна

+380619448093 tender_oks@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ капітального будівництва Мелітопольської міської ради Запорізької області
Код ЄДРПОУ: 04054091
Місцезнаходження: 72312, Україна , Запорізька обл., Мелітополь, вул.Університетська,19
Контактна особа: Попелешко Олена Андріївна
+380619448093
tender_oks@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 березня 2021 16:02
Звернення за роз’ясненнями: до 17 березня 2021 08:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 березня 2021 08:00
Початок аукціону: 24 березня 2021 14:01
Очікувана вартість: 600 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категоря замовника:п.1 ч.4.статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі".Предмет закупівлі визначено з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 «Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» (зі змінами). Усі документи, що готуються учасником спрощеної закупівлі, викладаються українською мовою.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Проєктні роботи по об’єкту:"Комунальне некомерційне підприємство «Територіальне медичне об’єднання «Багатопрофільна лікарня інтенсивних методів лікування та швидкої медичної допомоги» Мелітопольської міської ради Запорізької області, вул. Кізіярська, 55, м. Мелітополь, Запорізька область – капітальний ремонт"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 72312, Україна, Запорізька область, м.Мелітополь, вул Університетська,19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 липня 2021
ДК 021:2015: 71200000-0 — Архітектурні та супутні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Після надання акту (актів) виконаних робіт Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 березня 2021 16:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 березня 2021 16:02
Проєкт Договору (Додаток 4).docx
11 березня 2021 16:02
Оголошення.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

експертиза
Дата подання: 14 березня 2021 23:56
Дата відповіді: 15 березня 2021 11:13
1.Хто є замовником експертизи 2.хто сплачує експертизу
Відповідь: Доброго дня! Стосовно Вашого питання повідомляємо наступне ,що Замовник складає окремий договір з експертною організацією, після проходження експертизи проектно-кошторисної документації, оплачує виконані роботи.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-03-11-010800-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМИСЛОВЕ ТА ЦИВІЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО І ПРОЕКТУВАННЯ", Код ЄДРПОУ:35901795
Дата подання: 12 березня 2021 17:10
Дискримінаційна вимога
Просимо видалити вимогу щодо надання Акту щодо обстеження об’єкту за підписами представників замовника та учасника.адже вимога про надання акту візуального обстеження з обов'язковим виїздом Учасника в період уточнень є дискримінаційною та суперечить вимогам ч. 5 ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі", оскільки потенційні Учасники знаходяться в різних частинах України і Ви таким чином ставите їх в нерівні умови в частині відвідування об'єкту до моменту подання пропозицій. Наявних вихідних даних достатньо для підготовки тендерної пропозиції потенційними Учасниками, а вимогу щодо обов'язкового відвідування об'єкту просимо зазначити лише для Учасника-переможця. Додатково звертаємо увагу Замовника на той факт, що Рішенням Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 10669-р/пк-пз від 29.05.2020 року надано роз'яснення щодо незаконності такої вимоги Замовником. Також Вам слід врахувати той факт, що у зв'язку із поширенням коронавірусної інфекції у багатьох регіонах України призупинено міжміське транспортне сполучення, таким чином, Ви обмежуєте коло потенційних учасників і виставляєте дискримінаційну вимогу.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 березня 2021 11:37
Стосовно Вашого питання повідомляємо, що перш за все завдання на проєктування – це документ, у якому міститься обґрунтована в межах законодавства вимога замовника до планувальних, архітектурних, інженерних і технологічних рішень та властивостей об'єкта архітектури, його основних параметрів, вартості та організації його будівництва, який складається відповідно до містобудівних умов і обмежень забудови земельної ділянки, технічних умов. Цей документ складається з урахуванням вимог державних будівельних норм і затверджується замовником. У зв’язку з тим, що Замовник не є проектною організацією, та не має в своєму складі сертифікованих спеціалістів, що не дає змогу визначити достовірний стан об’єкту та необхідний обсяг проектних робіт,тому встановлена вимога надання Учасником в складі своєї пропозиції «Акту відвідування об’єкту», саме в період уточнень.
Тобто Замовник вважає за необхідне надати змогу представникам проектних організацій в період уточнень ознайомитись з обсягами необхідних проектних робіт, задля якісної підготовки Учасником своєї пропозиції, та безпідставного заниження ціни, через не включення до ціни всіх необхідних робіт, а також в подальшому, для спроможності виконання таким Учасником робіт якісно та в установлений строк. З огляду на вищесказане, вважаємо за необхідне висунути вимогу щодо обстеження відповідного об'єкта. Додатково повідомляємо, що в даний час не введено суворі карантинні обмеження у зв'язку з поширенням корону вірусної інфекції, і не припинені міжміські транспортні перевезення, а також не припинені перевезення приватним транспортом.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 березня 2021 14:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП Гарантпроект 540 000,00
UAH з ПДВ
494 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Градпроект-М 495 000,00
UAH з ПДВ
495 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 березня 2021 00:09
Електронний підпис
21 березня 2021 23:11
Цінова пропозиція.pdf
21 березня 2021 23:11
Статут.pdf
21 березня 2021 23:11
Свідоцтво ЄП.pdf
21 березня 2021 23:11
Рішення власника.pdf
21 березня 2021 23:11
Проект договору.pdf
21 березня 2021 23:11
Накази_ сертифікати.pdf
21 березня 2021 23:11
Наказ_директор.pdf
21 березня 2021 23:11
Листи та довідки.pdf
21 березня 2021 23:11
Витяг.pdf
21 березня 2021 23:11
Витяг з ЄДР.pdf.p7s.zip
21 березня 2021 23:11
Витяг з ЄДР.pdf
21 березня 2021 23:11
Аналог_дог.pdf
21 березня 2021 23:11
Акт огляду.pdf

Публічні документи

19 березня 2021 09:59
Електронний підпис
19 березня 2021 09:58
витяг з КЕП.zip
19 березня 2021 09:58
26 розяснення ГАП.pdf
19 березня 2021 09:58
25 довідка.pdf
19 березня 2021 09:58
24.4 гарантія.pdf
19 березня 2021 09:58
24.3 гарантія.pdf
19 березня 2021 09:58
24.2 гарантія.pdf
19 березня 2021 09:58
24.1 гарантія.pdf
19 березня 2021 09:58
22 довідка.pdf
19 березня 2021 09:58
21б сертифікати.pdf
19 березня 2021 09:58
21а накази .pdf
19 березня 2021 09:58
21 довідка.pdf
19 березня 2021 09:58
20 лист гарантія.pdf
19 березня 2021 09:58
19 лист згода.pdf
19 березня 2021 09:58
18 лист ліцензія.pdf
19 березня 2021 09:58
17 цінова.pdf
19 березня 2021 09:58
16 гарантійний лист.pdf
19 березня 2021 09:58
15 довідка.pdf
19 березня 2021 09:58
14 акт.pdf
19 березня 2021 09:58
13 довідка.pdf
19 березня 2021 09:58
12 договір.pdf
19 березня 2021 09:58
11 лист згода.pdf
19 березня 2021 09:58
10 гарантийний лист.pdf
19 березня 2021 09:58
9 лист.pdf
19 березня 2021 09:58
8 лист.pdf
19 березня 2021 09:58
7 витяг.pdf
19 березня 2021 09:58
6 згода.pdf
19 березня 2021 09:58
5а розяснення.pdf
19 березня 2021 09:58
5 витяг податок.pdf
19 березня 2021 09:58
4а довідка.pdf
19 березня 2021 09:58
4 Статут _compressed.pdf
19 березня 2021 09:58
1 пояснення паспрорт.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП Гарантпроект

ТОВ Градпроект-М

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП Гарантпроект
#31121876
Відхилено 494 000,00
UAH з ПДВ
26 березня 2021 13:16
ТОВ Градпроект-М
#44025768
Переможець 495 000,00
UAH з ПДВ
26 березня 2021 15:14

Документи

26 березня 2021 13:16
Електронний підпис
26 березня 2021 12:59
Протокол

Документи

26 березня 2021 15:14
Електронний підпис
26 березня 2021 14:32
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 березня 2021 15:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Градпроект-М
#44025768
495 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 березня 2021 15:14
Електронний підпис
26 березня 2021 14:32
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 квітня 2022 22:46
ДОДАТКОВА УГОДА 4 від 19.04.2022.pdf зміни до договору
19 квітня 2022 22:45
Електронний підпис укладений
01 січня 2022 00:38
ду 1 до дог.6.pdf зміни до договору
01 січня 2022 00:37
Електронний підпис укладений
28 вересня 2021 14:20
ду _2.pdf зміни до договору
28 вересня 2021 14:19
Електронний підпис укладений
22 червня 2021 12:51
ду _1.pdf зміни до договору
22 червня 2021 12:46
Електронний підпис укладений
09 квітня 2021 09:29
Договір укладений
09 квітня 2021 09:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти в новій редакції (Додаток №3) календарний план.
Номер договору про закупівлю: 6
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти в новій редакції (Додаток №3) календарний план.
Номер договору про закупівлю: 6
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовжити строк дії договору на 2022 рік на підставі листа ТОВ "Градпроект-М" від 28.12.21р. № 28/12/04
Номер договору про закупівлю: 6
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 квітня 2022
Дата публікації змін до договору:
19 квітня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): пункт 3.1 договору; пункт 8.4 договору та викласти в новій редакції (Додаток №3) календарний план
Номер договору про закупівлю: 6
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML