Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з супроводження автоматичної системи документообігу
Очікувана вартість
66 960,96 UAH
UA-2021-03-11-005483-c 6b3c9516f4a24ff9a579de0b3e12d159
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Коломієць Юлія Сергіївна

+380951913762 Vpz@adm.kr.court.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 11 березня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Кіровоградський окружний адміністративний суд
Код ЄДРПОУ: 35084241
Місцезнаходження: 25006, Україна , Кіровоградська обл., Кропивницький, Велика Перспективна 40
Контактна особа: Коломієць Юлія Сергіївна
+380951913762
Vpz@adm.kr.court.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72250000-2: Послуги, пов’язані із системами та підтримкою


Відповідно до висновку Науково-дослідного інституту інтелектуальної власності Національної академії правових наук України № 577 від 02.06.2020 визначено, що вказані послуги можуть бути виконані чи надані виключно певним суб"єктом господарювання: відсутність конкуренції з технічних причин, існує необхідність захисту прав інтелектуальної власності. Тому, в даному випадку застосовується пункт 2 частину 7 статті 3 Закону України "Про публічні закупівлі".
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Ціна за одиницю: 66960.96UAH з ПДВ
Послуги з супроводження автоматичної системи документообігу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25006, Україна, Кіровоградська область, м.Кропивницький, вул.Велика Перспективна 40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2021  —  31 липня 2021
ДК 021:2015: 72250000-2 — Послуги, пов’язані із системами та підтримкою

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Послуги з супроводження автоматичної системи документообігу Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

11 березня 2021 16:00
Електронний підпис

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Державне підприємство "Інформаційні судові системи"
#34614292
Переможець 66 960,96
UAH з ПДВ
11 березня 2021 16:07

Документи

11 березня 2021 16:07
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 березня 2021 16:12
Договір ІСС супроводження.pdf укладений
11 березня 2021 16:10
ДУ ІСС.pdf зміни до договору
09 червня 2021 15:49

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
09 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти пункт 5.1. Розділу 5 Договору у такій редакції: " 5.1. Строк надання Послуг - з 01 січня 2021 р. по 31 серпня 2021 р."
Номер договору про закупівлю: 19-21
Договір:
Номер додаткової угоди: 19-21/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML