Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з поточного ремонту електромереж (Прокладання кабелю ввідного, заміна шафи комплексної) із матеріалами підрядника
Очікувана вартість
150 000,00 UAH
UA-2021-03-11-004453-c d4d13a9af1e745eb8af21a5ded7cdf98
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Саноцька Катерина Євгенівна

380631360235 dyussh7@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Дитячо-юнацька спортивна школа №7 Шевченківського району м. Києва
Код ЄДРПОУ: 22881432
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., Київ, вул. Прорізна, буд. 19-А
Контактна особа: Саноцька Катерина Євгенівна
380631360235
dyussh7@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 березня 2021 14:55
Звернення за роз’ясненнями: до 17 березня 2021 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 березня 2021 17:00
Очікувана вартість: 150 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 750,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з поточного ремонту електромереж (Прокладання кабелю ввідного, заміна шафи комплексної) із матеріалами підрядника
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04070, Україна, м. Київ, м. Київ, Труханів острів, вул. Паркова дорога, 14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2021
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 березня 2021 14:55
Оголошення .docx
11 березня 2021 14:55
Договор Поточний ремонт .doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-03-11-004453-c.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГО ЮГ АЛЬЯНС", Код ЄДРПОУ:43643441
Дата подання: 16 березня 2021 17:34
Вимога про усунення дискримінаційних вимог
В додатку 1 Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (специфікація та вимоги до предмета закупівлі ) процедури закупівлі за ДК 021:2015 (CPV): 45310000-3 Електромонтажні роботи

Послуги з поточного ремонту електромереж (Прокладання кабелю ввідного, заміна шафи комплексної) із матеріалами підрядника м. Київ, острів Труханів, вул. Паркова дорога, 14, встановлено вимогу надати в складі пропозиції:
Кольорову скан-копію договору добровільного страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності, підписаний Всеукраїнською громадською організацією «Гільдія проектувальників у будівництві» та Кольорову скан-копію Страхового полісу кошторисника до договору добровільного страхування;
Встановивши вказану вимогу, Замовник встановив заздалегідь дискримінаційну умову, яка встановлена під конкретного Учасника, який має відповідний поліс добровільного страхування підписаний зазначеною організацією.
Така вимога є грубим порушенням вимог статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі.
Відповідно до ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
2. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
3. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
На підставі вищевикладеного, вимагаємо виключити з оголошення про проведення закупівлі вимогу про надання у складі пропозиції - Кольорову скан-копію договору добровільного страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності, підписаний Всеукраїнською громадською організацією «Гільдія проектувальників у будівництві» та Кольорову скан-копію Страхового полісу кошторисника до договору добровільного страхування
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 березня 2021 16:40
Вітаємо! У відповідь на вашу вимогу повідомляємо наступне.
У відповідності до Реєстру саморегульованих організацій у сфері архітектурної діяльності, професійна діяльність інженерів - проектувальників в Україні координується Всеукраїнською громадською організацією "Гільдія проектувальників у будівництві" до якої входить 11 123 членів. Водночас, відповідно до пункту 1.2 статті 5 Стандарту професійної діяльності 1 "Вимоги до членів Всеукраїнської громадської організації "Гільдія проектувальників у будівництві" та до якості виконуваних (надаваних) ними робіт (послуг), погодженого листом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житловокомунального господарства України 11.07.2014 № 7/17-8350, члени Всеукраїнської громадської організації "Гільдія проектувальників у будівництві" зобов’язані страхувати свою цивільно-правову (майнову) відповідальність перед споживачами згідно із стандартом професійної діяльності—3 "Механізм відшкодування збитків, завданих споживачам унаслідок виконання (надання) членами всеукраїнської громадської організації "Гільдія проектувальників у будівництві" робіт (послуг) неналежної якості". Зокрема, договір страхування укладається між визначеним Всеукраїнською громадською організацією "Гільдія проектувальників у будівництві" страховиком з однієї сторони та членом (страхувальником), від імені та в інтересах якого на підставі договору доручення діє Всеукраїнська громадська організація "Гільдія проектувальників У будівництві", в особі її виконавчого директора, з другої сторони. Договір страхування укладається у трьох примірниках: один для страховика, один для страхувальника, один для Всеукраїнської громадської організації "Гільдія проектувальників у будівництві" (пункт 2,4 статті 3 Стандарту професійної діяльності 3 "Відшкодування збитків, завданих споживачам унаслідок виконання (надання) членами Всеукраїнської громадської організації "Гільдія проектувальників у будівництві" робіт (послуг) неналежної якості", погодженого Листом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житловокомунального господарства України 11.07.2014 № 7/17-8350). Відтак, інженер — проектувальник, що є членом Всеукраїнської громадської організації "Гільдія проектувальників у будівництві" в силу частини третьої статті 16-1 Закону України "Про архітектурну діяльність" та вищезгаданих стандартів професійної діяльності:
- зобов’язаний мати договір добровільного страхування своєї цивільно- правової відповідальності перед третіми особами та відповідний страховий поліс.
Крім того, учасник згідно вимог оголошення, у разі ненадання будь-якого документу, на виконання частини одинадцятої статті 26 Закону має можливість надати інший підтверджуючий документ, передбачений законодавством, або лист-роз’яснення з інформацією про причини не надання певного документу у складі його пропозиції.
Номер вимоги: UA-2021-03-11-004453-c.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГО ЮГ АЛЬЯНС", Код ЄДРПОУ:43643441
Дата подання: 16 березня 2021 17:35
Вимога про усунення дискримінаційних вимог
В пункті 6 додатку 3 Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження Замовником встановлено наступні вимоги:
Учасник повинен надати в електронному (сканованому в форматі pdf) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи, які будуть завірені печаткою Учасника і власноручним підписом уповноваженої особи Учасника:
6. Скан -копію оригіналу чинної ліцензії ДАБІ України на право:
- монтажу внутрішніх та зовнішніх інженерних мереж, а саме електропостачання та електроосвітлення;
- виконання пусконалагоджувальних робіт.

Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 13 березня 2020 р. № 219 Київ «Про оптимізацію органів державного архітектурно-будівельного контролю та нагляду» було визначено перелік постанов КМУ, що втратили чинність, зокрема постанову КМУ від 30 березня 2016 р. № 256 “Деякі питання ліцензування будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками)” (Офіційний вісник України, 2016 р., № 28, ст. 1130).
Таким чином, у суб’єктів господарювання після 13.03.2020 року відсутні ліцензії, зокрема на право:
- монтажу внутрішніх та зовнішніх інженерних мереж, а саме електропостачання та електроосвітлення;
- виконання пусконалагоджувальних робіт.
Відповідно до ч. 4 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» вимагаємо виключити з оголошення про закупівлю вимоги щодо надання Учасником ліцензії на право:
- монтажу внутрішніх та зовнішніх інженерних мереж, а саме електропостачання та електроосвітлення;
- виконання пусконалагоджувальних робіт.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 березня 2021 16:40
Вітаємо! У відповідь на вашу вимогу повідомляємо наступне.
Відповідно до ч.1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо роз`яснення на звернення. Повідомляємо, що відповідно до пункту 9 частини 1 статті 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» ліцензуванню підлягають такі види господарської діяльності як будівництво об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми та значними наслідками, - з урахуванням особливостей, визначених Законом України "Про архітектурну діяльність". Відповідно до статті 32 «Про регулювання містобудівної діяльності» Клас наслідків (відповідальності) будівель і споруд (далі - клас наслідків) - це характеристика рівня можливої небезпеки для здоров’я і життя людей, які постійно або періодично перебуватимуть на об’єкті або які знаходитимуться зовні такого об’єкта, матеріальних збитків чи соціальних втрат, пов’язаних із припиненням експлуатації або з втратою цілісності об’єкта. Клас наслідків визначається відповідно до вимог будівельних норм, стандартів, нормативних документів і правил, затверджених згідно із законодавством. Клас наслідків визначається для кожного об’єкта - будинку, будівлі, споруди будь-якого призначення, їхніх частин, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури, у тому числі тих, що належать до складу комплексу (будови). Відповідно до пункту 2 «Ліцензійних вимог провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками» затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 30 березня 2016 року за № 256 Господарська діяльність з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками, підлягає ліцензуванню за переліком видів робіт із провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками, які підлягають ліцензуванню, затвердженим Кабінетом Міністрів України (далі - перелік робіт). Вище зазначеною Постановою затверджено Перелік видів робіт із провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками, які підлягають ліцензуванню, серед яких визначено – 2.01.00. монтажу внутрішніх та зовнішніх інженерних мереж, а саме 2.01.06 електропостачання та електроосвітлення; 1.13.00. - виконання пусконалагоджувальних робіт. Враховуючи той факт, що монтажні та пусконалагоджувальні роботи повинні здійснюватися на об’єкті та в приміщеннях дитячої спортивної школи, що за класом наслідків належать до об’єктів із середніми та значними наслідками, наявність ліцензії для здійснення господарської діяльності з будівництва є обов’язковою.
Крім того, учасник згідно вимог оголошення, у разі ненадання будь-якого документу, на виконання частини одинадцятої статті 26 Закону має можливість надати інший підтверджуючий документ, передбачений законодавством, або лист-роз’яснення з інформацією про причини не надання певного документу у складі його пропозиції.
Номер вимоги: UA-2021-03-11-004453-c.a3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГО ЮГ АЛЬЯНС", Код ЄДРПОУ:43643441
Дата подання: 16 березня 2021 17:36
Вимога про усунення дискримінаційних вимог
В пунктах 9,10 додатку 3 Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження Замовником встановлено наступні вимоги:
Учасник повинен надати в електронному (сканованому в форматі pdf) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи, які будуть завірені печаткою Учасника і власноручним підписом уповноваженої особи Учасника:
9. Скан-копія оригіналу чинного сертифікату ISO 9001:2015 «Системи менеджменту якості. Вимоги».
10. Скан-копія оригіналу чинного сертифікату ISO 14001:2015 «Системи екологічного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосування».

Вказана вимога є дискримінаційною, та такою, що обмежує інших учасників закупівлі.
Учасник сертифікатів ISO 9001:2015 «Системи менеджменту якості. Вимоги» та ISO 14001:2015 «Системи екологічного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосування» не отримував через відсутній законодавчий обов’язок на його отримання. Тому надання такого сертифікату є неможливим, а вказана вимога є дискримінаційною.
Відповідно до статті 31 Господарського кодексу України, дискримінацією суб'єктів господарювання є прийняття будь-яких актів (рішень, наказів, розпоряджень, постанов тощо), надання письмових чи усних вказівок, укладення угод або будь-які інші дії чи бездіяльність органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю (колегіального органу чи посадової особи), направлених на обмеження чи позбавлення права на здійснення господарської діяльності та ставлять суб'єкта господарювання у гірше становище порівняно з іншими суб'єктами господарювання. Звідси бачимо, що вимогою щодо надання Сертифікату на систему управління якістю Ви ставите учасників у різне становище в даній процедурі закупівлі, при чому одних в гірше (ті учасники, що не мають такого сертифікату, і при чому НЕ ЗОБОВ’ЯЗАНІ його отримувати), а інших – у вигідне становище, автоматично збільшуючи шанси на визнання переможцем конкретної процедури закупівлі. Таким чином, встанволено дискримінаційні вимоги, що є неправомірним.
Відповідно до ч. 4 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» вимагаємо виключити з оголошення про закупівлю вимоги щодо надання Учасником
- скан-копії оригіналу чинного сертифікату ISO 9001:2015 «Системи менеджменту якості. Вимоги».
- скан-копії оригіналу чинного сертифікату ISO 14001:2015 «Системи екологічного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосування».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 березня 2021 16:41
Вітаємо! У відповідь на вашу вимогу повідомляємо наступне.
Сертифікат ISO 14001:2015 «Системи екологічного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосування» Відповідно до преамбули Закону України «Про стандартизацію» цей Закон установлює правові та організаційні засади стандартизації в Україні і спрямований на забезпечення формування та реалізації державної політики у відповідній сфері. Сертифікат ISO 14001:2015 - призначеність цього стандарту — надати організаціям загальну схему діяльності задля охорони довкілля та реагування на зміни умов довкілля в рівноважному поєднанні з соціально-економічними потребами. Він установлює вимоги, виконання яких дає змогу організації досягти запланованих результатів, що їх вона визначила для своєї системи екологічного управління. Призначеність цього стандарту — надати організаціям загальну схему діяльності задля охорони довкілля та реагування на зміни умов довкілля в рівноважному поєднанні з соціально-економічними потребами. Він установлює вимоги, виконання яких дає змогу організації досягти запланованих результатів, що їх вона визначила для своєї системи екологічного управління.
Враховуючи той факт, що відповідно до наказу ДП «УкрНДНЦ» від 31.12.2015 року № 221 міжнародний стандарт ISO 9001:2015 «ISO 9001:2015 «Системи менеджменту якості. Вимоги»» був прийнятий також у якості Національного стандарту України (ДСТУ ISO 9001:2015), вимога Замовника, щодо надання у складі пропозицій учасників Сертифікату системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015, виданого на виробника (або учасника, якщо він не є виробником), що підтверджує впровадження, застосування та постійну дію на підприємстві системи управління якістю, є в повній мірі правомірною вимогою щодо підтвердження відповідності учасника міжнародним та національним стандартам якості у розумінні Закону. Наявність в учасників сертифікованої системи управління якості, яка відповідає вимогам ISO 9001, має суттєве значення, оскільки є додатковою гарантією спроможності учасників щодо виробництва та/або поставки виключно якісного товару/послуги. Впровадження системи управління якістю відповідно до вимог ISO 9001 на сьогоднішній день є загальнодоступною послугою є загальнодоступною послугою і будь-яка компанія, що має належний рівень організації управління якістю, має можливість впровадити у себе цей стандарт та отримати відповідний сертифікат
Тому, Замовник обґрунтовано встановив вимогу, щодо наявності в учасника зазначених сертифікатів. Крім того, учасник згідно вимог оголошення, у разі ненадання будь-якого документу, на виконання частини одинадцятої статті 26 Закону має можливість надати інший підтверджуючий документ, передбачений законодавством, або лист-роз’яснення з інформацією про причини не надання певного документу у складі його пропозиції.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 березня 2021 17:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЕЛЕКТРОАДВОКАТ" 149 999,00
UAH з ПДВ
149 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 березня 2021 08:40
Електронний підпис
19 березня 2021 18:33
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
19 березня 2021 18:33
МТБ та працівники.7z
19 березня 2021 18:33
Інші документи.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЕЛЕКТРОАДВОКАТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЕЛЕКТРОАДВОКАТ"
#39391970
Переможець 149 999,00
UAH з ПДВ
29 березня 2021 10:51

Документи

29 березня 2021 10:51
протокол 7.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 березня 2021 10:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЕЛЕКТРОАДВОКАТ"
#39391970
149 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 березня 2021 10:51
протокол 7.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 квітня 2021 16:02
149999 дог.PDF укладений
08 квітня 2021 16:01

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 149 999,00
UAH (в тому числі ПДВ 24 999,83 UAH)