Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015 - 45453000-7( Капітальний ремонт і реставрація) (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, Капітальний ремонт в ДНЗ № 661 за адресою вул. Прирічна, 3 міста Києва)
Очікувана вартість
4 926 900,00 UAH
UA-2021-03-11-004414-c f7ab98c078a64066a82bdc523f4d6631
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кожина Альона Вікторівна

380444197359 obolon_osvita_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ОБОЛОНСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ КИЄВІ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 37445442
Місцезнаходження: 04211, Україна , Київська обл., Київ, вул. Йорданська, 11-а
Контактна особа: Кожина Альона Вікторівна
380444197359
obolon_osvita_tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
03 квітня 2020 року було проведено відкриті торги на закупівлю робіт з капітального ремонту в ДНЗ № 661 за адресою вул. Прирічна, 3 міста Києва.
З переможцем процедури ТОВ "КИЇВСЬКЕ УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ", укладений договір № 111-КРД від 12.05.2020 р. на суму 36 212 000,00 грн. з ПДВ (тридцять шість мільйонів двісті дванадцять тисяч грн. 00 коп. з ПДВ). Строк дії договору до 31 грудня 2020 року, але в будь-якому випадку до повного виконання зобов’язань. Однак у ході виконання робіт за договором виникла потреба в доповненні ремонтно-будівельних робіт сумісними виробами.
На адресу тендерного комітету надійшла службова записка від начальника ГЦГО Калініченка О.П., в який зазначається, що у ході виконання робіт за договором виникла потреба в доповненні ремонтно-будівельних робіт сумісними виробами, а саме:
• Внутрішній двір (благоустрій, конструктивні та технологічні рішення, архітектура);
• Системи блискавкозахисту, пожежної сигналізації, електромонтажні роботи;
• Благоустрій території.
Відповідно пройденої експертизи, отримано позитивний висновок № 1680-20Е від 09.11.2020 року. Відповідно експертного висновку кошторисна вартість капітального ремонту складає 62 877 100,00 грн. з ПДВ.
Згідно з завданням на 2021 рік, існує необхідність проведення додаткових будівельних робіт (зазначені у дефектному акті), проведення яких стало необхідним через непередбачувані обставини на очікувану вартість 4 926 900,00 грн. + технічний нагляд 73 100,00 грн. (з ПДВ)
Об’єкт не введено в експлуатацію через незавершеність робіт, а зміна виконавця може негативно позначитись на дотриманні будівельних стандартів. Зважаючи на те, що частина робіт по об’єкту виконана в рамках попереднього договору, виникає проблема забезпечення сумісності з уже виконаними роботами, оскільки заміна попереднього виконавця робіт може призвести до виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням будівлі, в тому числі виникнення суперечностей в рамках ПКД.
З огляду на вищевикладені обставини, вирішили застосувати переговорну процедуру, як виняток, в зв’язку з тим, що роботи з капітального ремонту в ДНЗ № 661 за адресою вул. Прирічна, 3 міста Києва потребують закупівлі додаткових аналогічних робіт відповідно до п 5 ч. 2 ст. 40 Закону «Про публічні закупівлі» переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі, якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 березня 2021 15:30
Оскарження наміру укласти договір: 22 березня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт в ДНЗ № 661 за адресою вул. Прирічна, 3 міста Києва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04213, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Прирічна, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 14 Банківські 100

Тендерна документація

11 березня 2021 14:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-05-07-000008 ● 6b1cc132629c491eab466723222ecf21
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07 травня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 07 травня 2021 10:44
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

07.05.2021 № 301
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.

Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 07.05.2021 № 301

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7 UA-2021-03-11-004414-c 11.03.2021
інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель;

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-05-11 15:45:12

Запит про надання пояснення

Яким чином та на підставі яких документів, Управлінням освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-05-14 17:33:12

Пояснення щодо моніторингу закупівлі код ДК 021:2015 - 45453000-7( Капітальний ремонт і реставрація) (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, Капітальний ремонт в ДНЗ № 661 за адресою вул. Прирічна, 3 міста Києва)

Тендерний комітет управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації надає пояснення щодо моніторингу закупівлі код ДК 021:2015 - 45453000-7 (Капітальний ремонт і реставрація) (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, Капітальний ремонт в ДНЗ № 661 за адресою вул. Прирічна, 3 міста Києва) за номером ID: UA-2021-03-11-004414-c та в межах своєї компетенції надає наступні пояснення. 03 квітня 2020 року було проведено відкриті торги на закупівлю робіт з капітального ремонту в ДНЗ № 661 за адресою вул. Прирічна, 3 міста Києва. З переможцем процедури ТОВ "КИЇВСЬКЕ УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ", укладений договір № 111-КРД від 12.05.2020 р. на суму 36 212 000,00 грн. з ПДВ (тридцять шість мільйонів двісті дванадцять тисяч грн. 00 коп. з ПДВ). Строк дії договору до 31 грудня 2020 року, але в будь-якому випадку до повного виконання зобов’язань.
В процесі виконання робіт виникла потреба , щодо внесення змін до проекту. В подальшому було внесено зміни в проектно-кошторисну документацію. В результаті коригування ПКД проведено повторну експертизу проекту спеціалізованою організацією ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІЖРЕГІОНАЛЬНА БУДІВЕЛЬНА ЕКСПЕРТИЗА", за результатами якої отримано (позитивний) Експертний звіт № 1680-20Е від 09.11.2020 р. в якому загальна кошторисна вартість будівництва склала 62877,1 тис грн.
Відповідно до розробленої та затвердженої в установленому порядку проектно-кошторисної документації для реалізації заходу були передбачені видатки в рамках затверджених Розпорядженням Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації № 71 від 22.01.2021 р. «Про капітальний ремонт об’єктів, що фінансуються за рахунок бюджетних коштів по Оболонській районній в місті Києві державній адміністрації» в розмірі 5000,0 тис. грн.
Очікувана вартість робіт з будівництва капітального ремонту була визначена з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 №293 відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації.
Таким чином, враховуючи вищевикладене, додаткові роботи, що включені до проекту будівництва під час коригування проектно-кошторисної документації, технічно та економічно пов’язані з первинним договором та є необхідними, щоб завершити будівництво та прийняти об’єкт в експлуатацію.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-05-12 14:02:52

Запит про надання пояснення

1. Просимо зазначити ідентифікатор закупівлі в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за результатами якої був укладений основний, первинний договір на закупівлю робіт з капітального ремонту в ДНЗ № 661 за адресою вул. Прирічна, 3 міста Києва ?
2. З яких причин виникла необхідність в додаткових аналогічних роботах з капітального ремонту в ДНЗ № 661 за адресою вул. Прирічна, 3 міста Києва?
3. Чим підтверджено необхідність у проведенні закупівлі додаткових аналогічних робіт?
4. Яким чином (технічно та економічно) вказані роботи пов’язані з первинним договором?
5. Просимо вказати які саме додаткові аналогічні роботи не були включені у початковий проект, що є предметом закупівлі, із зазначенням їх обсягів та вартості.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-05-17 15:30:44

Пояснення щодо моніторингу закупівлі код ДК 021:2015 - 45453000-7( Капітальний ремонт і реставрація) (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, Капітальний ремонт в ДНЗ № 661 за адресою вул. Прирічна, 3 міста Києва)

Тендерний комітет управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації надає пояснення щодо моніторингу закупівлі код ДК 021:2015 - 45453000-7 (Капітальний ремонт і реставрація) (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, Капітальний ремонт в ДНЗ № 661 за адресою вул. Прирічна, 3 міста Києва) за номером ID: UA-2021-03-11-004414-c та в межах своєї компетенції надає наступні пояснення.
1. Ідентифікатор закупівлі в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за результатами якої був укладений основний, первинний договір на закупівлю робіт з капітального ремонту в ДНЗ № 661 за адресою вул. Прирічна, 3 міста Києва: UA-2020-03-17-002603-a.
2. В 2018 р. була розроблена проектно-кошторисна документація та затверджена в установленому порядку КП «Спецжитлофонд». В 2020 р. розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської державної адміністрації) № 882 від 18.06.2020 р. були передані функції замовника на будівництво управлінню освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації. Під час аналізу проектно-кошторисна документації було встановлено, що в 2019-2020 рр. змінилася низка ДБН та ДСТУ. Для приведення в відповідність до норм Законів проектно-кошторисну документацію було прийнято рішення щодо коригування проекту.
3. Після коригування проектно-кошторисної документації проведено повторну експертизу проекту спеціалізованою організацією ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІЖРЕГІОНАЛЬНА БУДІВЕЛЬНА ЕКСПЕРТИЗА", за результатами якої отримано (позитивний) Експертний звіт № 1680-20Е від 09.11.2020 р., після чого було встановлено низку робіт для безпечної експлуатації ДНЗ.
4. Під час коригування проектно-кошторисної документації виникли додаткові роботи, які невід’ємно пов’язані з умовами основного договору, а саме враховані вимоги:
- ДБН В.2.2-4:2018 "Будинки і споруди. Заклади дошкільної освіти"
- ДБН В.2.2-40:2018 "Інклюзивність будівель і споруд. Основні положення"
- ДБН В.2.6-33:2018 "Конструкції зовнішніх стін із фасадною теплоізоляцією. Вимоги до проектування".
5. Додаткові аналогічні роботи, що не були включені у початковий проект по закупівлі з капітального ремонту в ДНЗ №661 за адресою вул. Прирічна, 3 міста Києва:
1. Опорядження стелі – 74,5м2 – 224,9 тис.грн.
2. Опорядження підлоги – 56,5м2 – 95,3 тис.грн.
3. Опорядження стін – 413м2 – 169,5 тис.грн.
4. Улаштування перегородок в санвузлах – 84м2 – 144,1 тис.грн.
5. Установлення портомийок кухонних – 7шт – 77,0 тис.грн.
6. Монтаж ролетів тканинних – 526м – 250,0 тис.грн
7. Влаштування конструкцій дверей - 20м2– 87,6 тис.грн.
8. Виготовлення та монтаж металевих конструкцій навісу та сходів внутрішнього дворику – 12,1т – 1534,4 тис.грн.
9. Облаштування внутрішнього дворику та басейна – 280м2 – 720,27 тис.грн.
10. Системи блискавозахисту, пожежної сигналізації та електропостачання – 586,17 тис. грн.
11. Благоустрій території – 704,25м2 – 745,0 тис.грн.
12. Озеленення території – 2636,32м2 – 445,4 тис.грн.
13. Устаткування – 68,4 тис.грн.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-05-27 10:06:51

Запит про надання пояснення

Просимо надати експертний звіт № 1680-20Е від 09.11.2020 року отриманого від ТОВ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «МІЖРЕГІОНАЛЬНА БУДІВЕЛЬНА ЕКСПЕРТИЗА» щодо коригування проектно-кошторисної документації?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-06-01 16:55:28

Експертний звіт щодо закупівлі код ДК 021:2015 - 45453000-7( Капітальний ремонт і реставрація) (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, Капітальний ремонт в ДНЗ № 661 за адресою вул. Прирічна, 3 міста Києва)

Доброго дня! На вашу вимогу надаємо експертний звіт № 1680-20Е від 09.11.2020 року від ТОВ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «МІЖРЕГІОНАЛЬНА БУДІВЕЛЬНА ЕКСПЕРТИЗА» щодо коригування проектно-кошторисної документації.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 03 червня 2021
Кінцевий строк оскарження: 09 червня 2021

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КИЇВСЬКЕ УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ"
#41638010
Переможець 4 926 900,00
UAH з ПДВ
11 березня 2021 15:30

Документи

11 березня 2021 15:30
Електронний підпис
11 березня 2021 15:26
ПРОТОКОЛ намір.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 березня 2021 15:30

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КИЇВСЬКЕ УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ"
#41638010
4 926 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 березня 2021 15:30
Електронний підпис
11 березня 2021 15:26
ПРОТОКОЛ намір.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 січня 2022 10:21
Електронний підпис укладений
19 січня 2022 10:20
Електронний підпис укладений
25 березня 2021 16:15
Договір № 80-Р.pdf укладений
25 березня 2021 16:15

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 4 926 900,00
UAH (в тому числі ПДВ 821 150,00 UAH)